Witaj na Forum FajnaMama!

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji,
co umożliwi Ci pisanie wiadomości, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Rejestracja jest szybka i łatwa. Zarejestruj się.

Starania Zostać Mamą w 2017 roku

Zgłoś nadużycie #4871 16 czerwca 2016, 20:33

Vam Fajna mama
Rejestracja: Maj, 2016 Posty: 1332 Podziękowania: 523
Ale kazde dziecko ma inaczej :-) tak jak kazda kobieta z ciaza.




Zgłoś nadużycie #4872 16 czerwca 2016, 20:41

kamila19880 Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2015 Posty: 3664 Podziękowania: 954
Zdałam ustny na pisemny wyniki we wtorek ;) wiec ka zdałam Polska wygra z Niemcami
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1ph4SmteBn2oDPUu3ilhg5jyza8jUpRkOci1ddP57...





Zgłoś nadużycie #4873 16 czerwca 2016, 20:42

madzia90krk Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2014 Posty: 878 Podziękowania: 445
Ona nie chciała smoczka kupiłam swego czasu wszystkie kauczukowr cyckopodobne takie srakie i owakie nie umiała nigdy.
Katrina wiem i każdej z was jestem wdzięczna i wiem ze mówicie wszystko w Dobrzeń wierze .
Wiem też ze nadszedł czas i musimy Dac radę !


Zgłoś nadużycie #4874 16 czerwca 2016, 20:43

Sofi Fajna mama
Rejestracja: Sie, 2015 Posty: 1709 Podziękowania: 557
moja siostra bardzo nie chciała odstawić smoczka, miała już 3 lata i ciągle z nią walczyliśmy, w końcu obcięłam go nożyczkami, tą gumowa końcówkę, a ona rozbeczała się na maksa, powiedziałam jej że smoczek jest chory i musi jechać na kilka dni do szpitala, jak się dopytywała to nadal był w szpitalu, aż zapomniała, jest 10 lat młodsza, więc miałam wtedy 13 lat
Wiara czyni cuda! :D   https://docs.google.com/spreadsheets/d/1-svizjWq-Rvnq82WGolNkvRmWf03lhXZLhW21rjK...



Zgłoś nadużycie #4875 16 czerwca 2016, 21:03

Vam Fajna mama
Rejestracja: Maj, 2016 Posty: 1332 Podziękowania: 523
Dobre Sofi :-D




Zgłoś nadużycie #4876 16 czerwca 2016, 21:38

Mika29 Fajna mama
Rejestracja: Kwi, 2016 Posty: 1419 Podziękowania: 664
Kamila gratuluję :-)


Zgłoś nadużycie #4877 16 czerwca 2016, 22:46

mala_ala Gotowa na wszystko
Rejestracja: Kwi, 2016 Posty: 778 Podziękowania: 381
Kamila, gratuluję zdanego egzaminu :)


Zgłoś nadużycie #4878 16 czerwca 2016, 23:01

kamila19880 Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2015 Posty: 3664 Podziękowania: 954
Brawo Polska!!!!!!⚽️⚽️⚽️⚽️⚽️‼️‼️‼️‼️‼️‼️
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1ph4SmteBn2oDPUu3ilhg5jyza8jUpRkOci1ddP57...





Zgłoś nadużycie #4879 17 czerwca 2016, 0:17

Taszka Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lut, 2016 Posty: 608 Podziękowania: 289
Dana byliśmy niedawno we Włoszech. Zrobiliśmy sobie taki dłuższy weekend. Na żaden wypasiony urlop w tym roku nie jedziemy, bo wykanczamy dom i kasy nam szkoda. We wrześniu znowu do Polski na urlop, bo kuzynka ma wesele, to się pobawimy.

Kamila gratuluję zdanego egzaminu.

Sagmama ja też nie mam doświadczenia w tych tematach, ale napewno mogę się ciekawych rzeczy dowiedzieć. Skorzystam z dobrych porad w przyszłości ;)

Zgłoś nadużycie #4880 17 czerwca 2016, 6:40

kamila19880 Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2015 Posty: 3664 Podziękowania: 954
moja znajoma zorobiła ze smoczkiet tak ze zaszła do sklepu z 3 latkiem i powiedziala ze moze sie wymienic ze sprzedawca za smoczek jaką bedzie chchiał zabawkę i mały wzią sobie zabawkę i smoczek oddał dla sprzedawcy :)
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1ph4SmteBn2oDPUu3ilhg5jyza8jUpRkOci1ddP57...





Zgłoś nadużycie #4881 17 czerwca 2016, 8:40

Mika29 Fajna mama
Rejestracja: Kwi, 2016 Posty: 1419 Podziękowania: 664
Kamila super pomysł miała znajoma. :-)

U nas pogoda masakra. Nie pamiętam kiedy tak padało no i burza oczywiście.


Zgłoś nadużycie #4882 17 czerwca 2016, 8:55

Vam Fajna mama
Rejestracja: Maj, 2016 Posty: 1332 Podziękowania: 523
U nas podobnie za wyrzucenie do smieci miala byv nagroda. Troche potem zalowal jak przyszlo do spania ale twarda bylam i powiedzialam ze sam przeciez wyrzucil i dostal prezent.




Zgłoś nadużycie #4883 17 czerwca 2016, 9:25

Sander Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lut, 2016 Posty: 164 Podziękowania: 35
U Nas bardzo późno smoka odstawialismy bo Iza juz 3 lata prawie miała, ale była bardzo zasmoczkowana!! I któregoś wieczoru wpadł pod łóżko, a ze Iza histerii nie robiła tylko trochę poplakala, to oczywiście tak się zgubił ze go już więcej nie znaleziono :-) i wszystkie awaryjne tez zniknęły. Parę dni szukała ale za to misie sobie wybierała do spania i jej mówiłam ze teraz ma je tulic i będą z nią stały i ze one też śpią bez smoka.




Zgłoś nadużycie #4884 17 czerwca 2016, 9:26

Sander Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lut, 2016 Posty: 164 Podziękowania: 35
Czy ktoś będzie testować ?? Bo ja bardzo chętnie bym pozarazala :-*




Zgłoś nadużycie #4885 17 czerwca 2016, 10:03

nyna Gotowa na wszystko
Rejestracja: Kwi, 2016 Posty: 397 Podziękowania: 147
A ja sie przyznam ze moj 3 tez jeszcze ma smoka ostatnio chcialam wykorzystac fakt ze zostal starszym kuzynem i mowie damy teraz Polci Twojego dyda a on domni ale Pola musi miec nowego bo tego oslinilem :) ) ciezko bedzie mamie chyba nawey bardziej :D




Zgłoś nadużycie #4886 17 czerwca 2016, 10:20

Vam Fajna mama
Rejestracja: Maj, 2016 Posty: 1332 Podziękowania: 523
Sander ja bym chciala testowac juz i sie zarazic ale mysle ze najpredzej za tydzien.




Zgłoś nadużycie #4887 17 czerwca 2016, 12:13

kamila19880 Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2015 Posty: 3664 Podziękowania: 954
Widać ze weekend sie zbliża ;) cisza.... ;) No wiec cos napisze u mnie juz w miarę spoko czuje sie ok nic przeciwbólowego nie brałam dzis :) krwawić krwawię ale mniej wiec teraz powiedzcie mi dziewczyny jak mam liczyc cykl czy od tamtego okresu czy od tego ? Bo kompletnie nie wiem
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1ph4SmteBn2oDPUu3ilhg5jyza8jUpRkOci1ddP57...





Zgłoś nadużycie #4888 17 czerwca 2016, 12:28

Mika29 Fajna mama
Rejestracja: Kwi, 2016 Posty: 1419 Podziękowania: 664
Kamila ja bym liczyła od tego :-)


Zgłoś nadużycie #4889 17 czerwca 2016, 12:35

mala_ala Gotowa na wszystko
Rejestracja: Kwi, 2016 Posty: 778 Podziękowania: 381
Kamila, ja by liczyła od pierwszego dnia tego okresu.


Zgłoś nadużycie #4890 17 czerwca 2016, 12:52

mala_ala Gotowa na wszystko
Rejestracja: Kwi, 2016 Posty: 778 Podziękowania: 381
Ale mamy piękną pogodę, trochę wieje, ale to na plus bo nie ma takiego skawru :) dziś wybieramy się do fryzjera z córką.
wczoraj niestety nie udało się po serduszkować z mężem bo padł ze zmęczenia. cisza tu taka dziś :) dziewczyny zaczęły już weekend :)