Witaj na Forum FajnaMama!

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji,
co umożliwi Ci pisanie wiadomości, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Rejestracja jest szybka i łatwa. Zarejestruj się.

Starania Zostać Mamą w 2017 roku

Zgłoś nadużycie #3851 3 czerwca 2016, 19:05

Alemakota Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Maj, 2016 Posty: 119 Podziękowania: 21

kamila19880 napisał(a)

podaj jeszcze cykle staran i województwo poza, poza polipem nic ci nie dolega w sprawach zajscia?


Kamila cykl starań będzie drugi :) a poza polipem podobno wszystko super :D tylko usuwać i w ciążę zachodzić :D

Zgłoś nadużycie #3852 3 czerwca 2016, 19:06

Mika29 Fajna mama
Rejestracja: Kwi, 2016 Posty: 1419 Podziękowania: 663
Kamila z tą taśmą to dobre ale chyba nie przejdzie ;-) Hawajski strój to był mój pierwszy pomysł ale niestety nie o to chodzi. Podoba mi się ta hiszpanka :-)
A co powiecie na to:
Szeroką bluzkę (taka dla dorosłych) pociąć na dole i przy rękawach w pasie przewiązać sznurkiem, namalować lub naszyć jakieś wzory indiańskie, na głowę opaska z piórkiem i jakieś dodatki na rękę i szyję w stylu indiańskim. :-) i może wyjdzie z tego mała indianka


Zgłoś nadużycie #3853 3 czerwca 2016, 19:18

Alemakota Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Maj, 2016 Posty: 119 Podziękowania: 21
Mamaelka ode mnie tez gratulacje. Jakie grube te krechy :D

Zgłoś nadużycie #3854 3 czerwca 2016, 19:27

tandem Supermama
Rejestracja: Maj, 2015 Posty: 4746 Podziękowania: 2805
madzia dziękuję, postaram się :)
i gratuluję suwaczka :) pochwal się, jaką szafę wybraliście ;)

katrina dziękuję za pomysły, muszę pomyśleć :)

mika i pomadką czerwoną po dwie kreski na policzkach jeszcze (do indianki) :)


https://docs.google.com/spreadsheets/d/1vFZOk0IAp5fbW_YYScCoKOn9OvRjp8o5-6qQOz7BZwM/edit#gid=0 

Zgłoś nadużycie #3855 3 czerwca 2016, 19:35

duszka Fajna mama
Rejestracja: Lut, 2016 Posty: 2324 Podziękowania: 594
Melduję się ;) zadowolona z pedicuru


Zgłoś nadużycie #3856 3 czerwca 2016, 19:39

Sofi Fajna mama
Rejestracja: Sie, 2015 Posty: 1709 Podziękowania: 556
fajny pomysł z tą indianką, tylko bluzka mu si byc brązowa lub beżowa lub w jakimś takim naturalnym odcieniu, a z biżuterii to chyba jakieś rzemyki
Wiara czyni cuda! :D   https://docs.google.com/spreadsheets/d/1-svizjWq-Rvnq82WGolNkvRmWf03lhXZLhW21rjK...



Zgłoś nadużycie #3857 3 czerwca 2016, 19:51

tandem Supermama
Rejestracja: Maj, 2015 Posty: 4746 Podziękowania: 2805
może też być jakaś muszelka lub kamyk na rzemyku na szyję :)

duszka, no to super, że zadowolona :)

już niedługo 200. strona :D


https://docs.google.com/spreadsheets/d/1vFZOk0IAp5fbW_YYScCoKOn9OvRjp8o5-6qQOz7BZwM/edit#gid=0 

Zgłoś nadużycie #3858 3 czerwca 2016, 20:27

Mika29 Fajna mama
Rejestracja: Kwi, 2016 Posty: 1419 Podziękowania: 663
A co powiecie żeby na rzemyku była taka mała łapka lisa z futra? Czy to przesada?
Dzięki śliczne za super pomysły :-)


Zgłoś nadużycie #3859 3 czerwca 2016, 20:34

Taszka Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lut, 2016 Posty: 608 Podziękowania: 289
Witam! Ja w pracy siedze i sie mecze. Strasznie mi sie dluzy. Od poniedzialku mam 2 tyg urlopu i smigam do Polski :) Ja tez dalej cwicze. Dzis juz 5 dzien :)
U nas tez sa dwudniowe wesela, a moje to trwalo nawet 3 dni. W tryecim dniu byla jeszcze najblizsza rodzinka zaproszona i zjadalismy resztki, a wieczrem puszczalismy lampiony.

Duszka fajnie, ze jestes zadowolona.

Madzia super suwaczek. Oby jak najwiecej takich suwaczkow sie pojawialo :) A corunia slodka i sliczna :)

Katrinka udanego wesela i zabawy do bialego rana.

Mala Ala przykro, ze ta wredna @ sie znowu pojawila.

Mika a mialas badana prolaktyne? Ja mialam czeste bole glowy i okazalo sie, ze mam za wysoki poziom prolaktyny i to dlatego.

Pelna nadzieii pewnie odezwie sie do nas przez weekend jak bedzie miala wolna chwile.

Zgłoś nadużycie #3860 3 czerwca 2016, 21:11

Mika29 Fajna mama
Rejestracja: Kwi, 2016 Posty: 1419 Podziękowania: 663
Taszka nawet nigdy żaden lekarz nie mówił, że to może być przyczyną. Dziękuję napewno na wizycie u lekarza zapytam :-)


Zgłoś nadużycie #3861 3 czerwca 2016, 21:27

duszka Fajna mama
Rejestracja: Lut, 2016 Posty: 2324 Podziękowania: 594
Dziewczyny od jutra się odchudzam bo już nie mogę na siebie patrzeć


Zgłoś nadużycie #3862 3 czerwca 2016, 21:39

Sofi Fajna mama
Rejestracja: Sie, 2015 Posty: 1709 Podziękowania: 556
Duszka tez chcesz ćwiczyć czy dieta? :) ja tez nie mogę na siebie patrzeć :) to fajnie że podobało Ci się u kosmetyczki :)

Taszka to pewnie będziesz cały czas odwiedzać znajomych i nie będziesz mieć czasu na forum :) gratuluje wytrwałości w ćwiczeniach :)

Mika to zależy jak ta łapka wygląda, jeśli prawie jak pompon to ok, a jeśli to jest prawdziwa lisia łapa i jeszcze ma pazurki to nie wiem, spytaj małą czy jej się podoba :)
Wiara czyni cuda! :D   https://docs.google.com/spreadsheets/d/1-svizjWq-Rvnq82WGolNkvRmWf03lhXZLhW21rjK...



Zgłoś nadużycie #3863 3 czerwca 2016, 21:44

Sofi Fajna mama
Rejestracja: Sie, 2015 Posty: 1709 Podziękowania: 556
trochę się niecierpliwię na efekty ćwiczeń, 3 dni biegałam, potem chodakowska i dziś znów biegałam, już prawie całą trasę bez zatrzymania, chciałabym już mieć mniejszy brzuch, to trzeba strasznie długo czekać na efekty :/ może gdybym się mierzyła to by bym łatwiej zauważała te małe różnice, które motywują dalej :)
Wiara czyni cuda! :D   https://docs.google.com/spreadsheets/d/1-svizjWq-Rvnq82WGolNkvRmWf03lhXZLhW21rjK...



Zgłoś nadużycie #3864 3 czerwca 2016, 21:50

duszka Fajna mama
Rejestracja: Lut, 2016 Posty: 2324 Podziękowania: 594
Dieta i ćwiczenia .
Mam właśnie pytanie do ćwiczących starających się , jakie ćwiczenia wykonywać po owulacji? ?? ;) Bo wiadomo że ćwiczymy i staramy się


Zgłoś nadużycie #3865 3 czerwca 2016, 22:06

Mika29 Fajna mama
Rejestracja: Kwi, 2016 Posty: 1419 Podziękowania: 663
Sofi ta łapka jest bardzo mała ale pazurki ma. Moja mała jest zachwycona pomysłem. Zobaczymy co z tego wyjdzie :-)
Mnie też denerwuje takie czekanie. No ale niestety efektów odrazu nie będzie. Życzę wytrwałości. :-)

Duszka niestety ja narazie jestem w poczekalni więc nie mam tego problemu ale znając siebie po owu trochę bym zmniejszyła intensywność ćwiczeń.


Zgłoś nadużycie #3866 3 czerwca 2016, 22:14

Sofi Fajna mama
Rejestracja: Sie, 2015 Posty: 1709 Podziękowania: 556
haha! Duszka i tu Cię mamy! :D czyli jednak się starasz :D
Wiara czyni cuda! :D   https://docs.google.com/spreadsheets/d/1-svizjWq-Rvnq82WGolNkvRmWf03lhXZLhW21rjK...



Zgłoś nadużycie #3867 3 czerwca 2016, 22:15

duszka Fajna mama
Rejestracja: Lut, 2016 Posty: 2324 Podziękowania: 594
Mika coś muszę robić.
Masakra z mężem dzień było dobrze a dziś znów cały wieczór gada z siostrą i już zły, drze się na mnie o byle co, mam dość


Zgłoś nadużycie #3868 3 czerwca 2016, 22:15

duszka Fajna mama
Rejestracja: Lut, 2016 Posty: 2324 Podziękowania: 594
Sofi wygala na to że nie mam z kim


Zgłoś nadużycie #3869 3 czerwca 2016, 22:21

duszka Fajna mama
Rejestracja: Lut, 2016 Posty: 2324 Podziękowania: 594
Dobranoc , padam już dziś


Zgłoś nadużycie #3870 3 czerwca 2016, 22:38

Sofi Fajna mama
Rejestracja: Sie, 2015 Posty: 1709 Podziękowania: 556
Duszka możesz po owu ćwiczyć skalpel od choda, to taki łagodniejszy trening, albo robić codziennie szybki marsz :) bardzo mi przykro, że Twój m tak się zachowuje :(
Wiara czyni cuda! :D   https://docs.google.com/spreadsheets/d/1-svizjWq-Rvnq82WGolNkvRmWf03lhXZLhW21rjK...