Witaj na Forum FajnaMama!

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji,
co umożliwi Ci pisanie wiadomości, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Rejestracja jest szybka i łatwa. Zarejestruj się.

Starania Zostać Mamą w 2017 roku

Zgłoś nadużycie #3711 2 czerwca 2016, 10:27

Alemakota Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Maj, 2016 Posty: 119 Podziękowania: 21
Madzia gratuluję - jeszcze nie miałam okazji.
Ja teraz nie mam czasu na takie rzeczy właściwie tylko praca i praca jak juz wolne to sprzątanie i gotowanie a co dopiero później :p
Zawsze sobie tak mówiłam ze będę na zwolnieniu lub na macierzyńskim to będę miała tyle czasu. .. na wszystko dosłownie :p paznokcie fryzury strojenie... ale powoli dociera do mnie to że to tak niestety nie wygląda :p

Zgłoś nadużycie #3712 2 czerwca 2016, 10:42

madzia90krk Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2014 Posty: 878 Podziękowania: 445
Alemakota dziękuję :*
Zależy od organizacji pewnie wszystko i od dziecka. Są mamy które jak dziecko śpi a przecież taki maluszek większość czAsu śpi robią koło siebie ja niestety nie miałam takiej możliwości bo musiałam ugotować posprzątać poprasowac a czasem sama zasypialam z Amelka na piersi. Ale nie flustruje się za bardzo tym faktem ze wyglądam " gorzej " o tych zrobionych mam bo pewnie gdyby miała się tym zamartwiac to bym znalazła czas na zrobienie paznokci włosów itp każdy ma swoje priorytety i ważne by siebie słuchać i żyć w zgodzie ze sobą
Bo nie raz te właśnie sexi mamy sa bardziej sfrustrowane niż te mamuśki w koku i leginsach :) oczywiście nie ma reguły :) jednak nie ma co ukrywać ze dziecko to zjadacz czasu i enegri , ale za to ile daje to nasze ! Mam nadzieję ze już niedługo wszystkie to poczujemy !


Zgłoś nadużycie #3713 2 czerwca 2016, 10:42

kamila19880 Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2015 Posty: 3662 Podziękowania: 954

Alemakota napisał(a)

Kamila o co chodzi z tą tabelka i poczekalnia ? Ja korzystam z telefonu i może nie widzę wszystkich opcji tego forum :D


u mnie w podpisie jest link i tam wejdz to tabelka staraczek 2017 podajemy dane i kazda moze sprawdzic kiedy kto ma@ dostac zeby non stop sie nie pytac i takie zwykle podstawowe inf o nas :)
a ja poki co trzymam sie planu wczoraj bylam na siłce po robocie i własnie teraz z basenu wróciłam :)
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1ph4SmteBn2oDPUu3ilhg5jyza8jUpRkOci1ddP57...





Zgłoś nadużycie #3714 2 czerwca 2016, 10:51

MamiMami Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Sty, 2016 Posty: 97 Podziękowania: 25
[QUOTE=kamila19880;2994260] madzia owu nie miała a już z brzuchalem lata hehehe
Kamila spodobał mi się ten tekst😊 Madzia powiedz jak to zrobić bo u mnie dalej ani owu ani@. A ja juz bym chciała mieć drugie. Za trzy tygodnie jedziemy na wesele a cycoholik zostaje z babcią i butla może cos ruszy😉
Kamila zazdroszczę śniadanka i takiej pobudki.
Dana współczuję tych 24godzin pracy.
Sofi piękne widoki tylko zazdrościć u mnie widok tylko na beton.
Mala ala może jeszcze za wcześnie na test może betę zrób.
U nas wreszcie dzis chłodniej. Pochmurno i wietrznie ale chłodniej bo ja nie lubię upału.

Zgłoś nadużycie #3715 2 czerwca 2016, 10:59

madzia90krk Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2014 Posty: 878 Podziękowania: 445
Mamimami czary mary hahaha


Zgłoś nadużycie #3716 2 czerwca 2016, 11:19

MamiMami Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Sty, 2016 Posty: 97 Podziękowania: 25
Madzia czaruj czaruj tylko skutecznie 😊
Wczoraj biorąc z was przykład zaczęłam ćwiczyć ale M na mnie nakrzyczał że przesadzam i że nie mam co gubić.Fajnie ze tak myśli.

Zgłoś nadużycie #3717 2 czerwca 2016, 11:31

Sofi Fajna mama
Rejestracja: Sie, 2015 Posty: 1709 Podziękowania: 556
Duszka może tez przestań zwracać na niego uwagę? zajmij się swoim super życiem :) polecam tą ksiażkę
http://www.pdf-archive.com/2012/07/05/dlaczego-mezczyzni-kochaja-zolzy/dlaczego-...

Mała Ala współczuję negatywa ale mógł być wadliwy test :)

Kamila gratuluje dotrzymania postanowienia sportowego :)

nie wypowiadam się na temat sexi mam bo nie wiem jak to będzie :) na pewno nie chciałabym się całkiem zaniedbać
Wiara czyni cuda! :D   https://docs.google.com/spreadsheets/d/1-svizjWq-Rvnq82WGolNkvRmWf03lhXZLhW21rjK...



Zgłoś nadużycie #3718 2 czerwca 2016, 12:07

Sofi Fajna mama
Rejestracja: Sie, 2015 Posty: 1709 Podziękowania: 556
fajny artykuł :)
http://www.wysokieobcasy.pl/wysokie-obcasy/1,53664,18005518,Wychowanie__Kara_nie...
Wiara czyni cuda! :D   https://docs.google.com/spreadsheets/d/1-svizjWq-Rvnq82WGolNkvRmWf03lhXZLhW21rjK...



Zgłoś nadużycie #3719 2 czerwca 2016, 12:24

tandem Supermama
Rejestracja: Maj, 2015 Posty: 4746 Podziękowania: 2806
Alemakota ja też tego nie rozumiem, u mnie też się cykl zmienił gdy zaczęliśmy starania.
Tabelki: kamila ma link w podpisie, są tam nasze dane, kiedy @ itp; a jak ktoś ma przerwę to jest w tabelce - poczekalni;
ja też prowadzę tabelkę (link w moim podpisie), dla staraczek 2016, są tam też porody i mamy w ciąży, ale kilka staraczek jeszcze zostało, więc czekamy aż przeskoczą do dolnej tabelki.
Mi mąż mówi, że będę miała czas na l4/macierzyńskim, a ja właśnie próbuję mu uświadamiać, że to nie jest tak różowo :D

Madzia spokojnie, po 96h też można sprawdzać, w mojej tabelce jest link do przyrostów bety jakby co :)
bardzo dobrze, że robisz sobie domowe spa, to rozluźnia i relaksuje :) leginsy i kok też są seksi :D ja właśnie czuję, że obetnę włosy na krótko przy dzieciach, żeby było łatwiej, choć wtedy trzeba częściej myć włosy (hm, muszę przekalkulować co jest bardziej czasochłonne :D )

kamila gratuluję trzymania się planu :) ja dziś po pracy do neurologa, potem ćwiczenia - dzień 3 :)

MamiMami fajnie, że się wyrwiecie na wesele. My idziemy za 4 tygodnie :)

Sofi trzymam kciuki byś ogarniała sobie domowe spa także po porodzie :)


https://docs.google.com/spreadsheets/d/1vFZOk0IAp5fbW_YYScCoKOn9OvRjp8o5-6qQOz7BZwM/edit#gid=0 

Zgłoś nadużycie #3720 2 czerwca 2016, 12:52

duszka Fajna mama
Rejestracja: Lut, 2016 Posty: 2324 Podziękowania: 594
Sofi tak właśnie robię , zajmuje się teraz swoim życiem i przed to zrezygnowałam ze starań , bo ile można tak się denerwować i poniżać . Widocznie tak właśnie ma być


Zgłoś nadużycie #3721 2 czerwca 2016, 13:53

Mika29 Fajna mama
Rejestracja: Kwi, 2016 Posty: 1419 Podziękowania: 663
Sofi to gratuluję i życzę powodzenia w działalności.

Kamila i Tandem super, że dajemy razem radę. Ja dziś będę ćwiczyć po 17 bo narazie brak czasu. Ale nawet lubię ćwiczyć jak córka jest w domu bo próbuje też coś robić.

Zgadzam się że przy dziecku ciężko o wolna chwile. Ja raczej staram się większość spraw pozałatwiac jak mała jest w przedszkolu żeby popołudnie spędzić razem. A nie przepychać z kąta w kąt bo przeszkadza.

Włosy też mam naturalne ale i tak każdy myśli, że mam jakieś delikatne pasemka.

MamiMami super, że do nas dołączyłaś. Wiesz ćwiczy też można żeby kondycję poprawić a nie tylko żeby schudnąć. :-)


Zgłoś nadużycie #3722 2 czerwca 2016, 14:00

tandem Supermama
Rejestracja: Maj, 2015 Posty: 4746 Podziękowania: 2806
Mika no tak, dobrze jest się wzajemnie motywować. :) fajnie, że mała ćwiczy z Tobą czasami, dla niej to pewnie świetna zabawa :)

duszka rzeczywiście denerwować się i poniżać nie ma sensu, trzymam kciuki za ozdrowienie sytuacji, by starania nie były z tego powodu stresogenne!


https://docs.google.com/spreadsheets/d/1vFZOk0IAp5fbW_YYScCoKOn9OvRjp8o5-6qQOz7BZwM/edit#gid=0 

Zgłoś nadużycie #3723 2 czerwca 2016, 14:03

kamila19880 Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2015 Posty: 3662 Podziękowania: 954
To dziewczyny które cwicza dla schudnięcia moze za 2 tyg od dzis rezultaty będziemy sprawdzać kg lub cm ?? ? Co o tym myślicie trzeba sie zmierzyć hehehe
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1ph4SmteBn2oDPUu3ilhg5jyza8jUpRkOci1ddP57...





Zgłoś nadużycie #3724 2 czerwca 2016, 14:10

duszka Fajna mama
Rejestracja: Lut, 2016 Posty: 2324 Podziękowania: 594
Ja kiedyś moglam szybko schudnąć a teraz jak biorę hormony tarczycy to wręcz odwrotnie , tyje i nie wiem już jak schudnąć . Myślę że mam źle dobraną dawkę


Zgłoś nadużycie #3725 2 czerwca 2016, 14:17

mala_ala Gotowa na wszystko
Rejestracja: Kwi, 2016 Posty: 778 Podziękowania: 381
dzięki dziewczyny :)

MamiMami na bete mam za daleko żeby podjechać, a później po wyniki to nawet mi się nie chce robić bo to 100 km żeby dwa razy objechać :)

Przeleżałam dziś do 13 w łóżku, nic nie zrobiłam nic, płakałam tylko. Jest mi strasznie ciężko i smutno.


Zgłoś nadużycie #3726 2 czerwca 2016, 14:22

duszka Fajna mama
Rejestracja: Lut, 2016 Posty: 2324 Podziękowania: 594
Mała tule mocno , nie ma jeszcze @ więc jest nadzieja. Wiem ze jest Ci przykro . Ja czasami dwa razy w miesiącu przeżywam taki koszmar. W maju tak miałam . 5 maja dostalam @ a potem 27 , więc dwa koszmary w jednym miesiącu . Ciężko to przeżyć.
Dziwię się sama sobie ale chyba wreszcie tak na 100% sobie odpuscilam. Nic już więcej nie mogę zrobić a z mężem też źle mi się układa więc nie ma sensu się tak spinac


Zgłoś nadużycie #3727 2 czerwca 2016, 14:26

duszka Fajna mama
Rejestracja: Lut, 2016 Posty: 2324 Podziękowania: 594
Ja dziś do 16 w pracy , już nie mogę wysiedziec. A jutro idę do kosmetyczki po nagrodę :)


Zgłoś nadużycie #3728 2 czerwca 2016, 14:28

mala_ala Gotowa na wszystko
Rejestracja: Kwi, 2016 Posty: 778 Podziękowania: 381
Dana, dziękuje bardzo, mnie niestety w tym miesiącu czeka też 2 miesiączka, bo tez mam krótkie cykle 27.
Czasami ciężko sobie wyobrazić co każda z nas przeżywa co cykl, ale każda czuje to samo.


Zgłoś nadużycie #3729 2 czerwca 2016, 14:34

tandem Supermama
Rejestracja: Maj, 2015 Posty: 4746 Podziękowania: 2806
kamila niezły pomysł,. ale wagi nie mam, musiałabym poszukać miary :D

duszka ja też łykam euthyrox i nie służy mi to raczej. od lipca ciągle tyłam, od miesiąca waga stoi i teraz mam zamiar w dół ją przesunąć :D ja też do 16 i dłuży mi się strasznie i też miałam dwie @ w maju :/

mala_ala dobrze,ze mogłaś tak sobie poleżeć i się wypłakać... życzę, by te łzy nie były już potrzebne!


https://docs.google.com/spreadsheets/d/1vFZOk0IAp5fbW_YYScCoKOn9OvRjp8o5-6qQOz7BZwM/edit#gid=0 

Zgłoś nadużycie #3730 2 czerwca 2016, 14:37

mala_ala Gotowa na wszystko
Rejestracja: Kwi, 2016 Posty: 778 Podziękowania: 381
tandem, łzy schowane są na ta chwilę, mama jest ślina, mama nie płacze, mama jest superbohaterem :) Więc dla niej wszystko :)