Witaj na Forum FajnaMama!

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji,
co umożliwi Ci pisanie wiadomości, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Rejestracja jest szybka i łatwa. Zarejestruj się.

Starania Zostać Mamą w 2017 roku

Zgłoś nadużycie #311 8 lutego 2016, 22:15

werkaa Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2015 Posty: 1478 Podziękowania: 585
Duszka co się stało?


Zgłoś nadużycie #312 8 lutego 2016, 22:21

duszka Fajna mama
Rejestracja: Lut, 2016 Posty: 2324 Podziękowania: 594
Werka nawet nie chce mi się pisać , a mój M to gapa jak nic. Zdolny chłopak ale uczyć się nie chce, robi głupie błędy i nie zależy mi na niczym. Muszę zacząć stosować jakieś kary bo nic nie zrozumie


Zgłoś nadużycie #313 9 lutego 2016, 7:04

duszka Fajna mama
Rejestracja: Lut, 2016 Posty: 2324 Podziękowania: 594
Dzień dobry!! Mam nadzieję że dziś będzie lepszy dzień niż wczoraj...


Zgłoś nadużycie #314 9 lutego 2016, 7:37

tandem Supermama
Rejestracja: Maj, 2015 Posty: 4746 Podziękowania: 2805
Imagine, werkaa moja kuzynka też ma pcos i dwuletnią córeczkę :) ale nie wiem jak się leczyła
duszka trzymam kciuki za lepszy dzień!


https://docs.google.com/spreadsheets/d/1vFZOk0IAp5fbW_YYScCoKOn9OvRjp8o5-6qQOz7BZwM/edit#gid=0 

Zgłoś nadużycie #315 9 lutego 2016, 7:49

PaulaG Fajna mama
Rejestracja: Gru, 2015 Posty: 865 Podziękowania: 310
Dzień dobry. Dzień wczoraj miałam super. Puścili nas wcześniej do domu z pracy... a dzisiaj nie wiem co będzie 😀


Zgłoś nadużycie #316 9 lutego 2016, 8:23

Maaagda Supermama
Rejestracja: Maj, 2014 Posty: 4162 Podziękowania: 619

werkaa napisał(a)

Wreszcie jakieś pozytywne informacje że można zajść w ciążę :)
A długo się starałaś? :)


Werka 2 lata :) z pomocą lekarki z kliniki niepłodności, zwykły ginekolog ( oczywiście próbowało kilku, nie pomogli)


Zgłoś nadużycie #317 9 lutego 2016, 8:27

Kowy Fajna mama
Rejestracja: Lip, 2014 Posty: 1201 Podziękowania: 347
Duszka a co z tą szkołą?
Dziewczyny, co to jest emka ?! :D
Staraczka oj tam ze te co muszą, czasem jeszcze może chcą ;)


Zgłoś nadużycie #318 9 lutego 2016, 8:55

Usiasia Fajna mama
Rejestracja: Mar, 2015 Posty: 2552 Podziękowania: 834
Dzień doberek dziewczyny :)
Miłego dnia!
Ja dziś jestem jak zombi, całą noc taka wichura ze wogole się nie wyspałam...
A u Was jak?
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1sAKNZYPwP0e_npNL6Netx2lBNfmTFlnd9vO0Y8zEpcs

Zgłoś nadużycie #319 9 lutego 2016, 9:05

Kowy Fajna mama
Rejestracja: Lip, 2014 Posty: 1201 Podziękowania: 347
Ja dziś cały dzień sama z maluchem, małż dopiero w nocy wraca T.T


Zgłoś nadużycie #320 9 lutego 2016, 12:15

Justus Początkująca
Rejestracja: Sty, 2016 Posty: 17 Podziękowania: 2
Dzień dobry dziewczyny.
Trochę mam Was do nadrobienia... Przyznam Wam, że mam ostatnio dużo pracy. Koleżanka, która zajmowała się tym co ja - zwolniła się i wszystkie obowiązki przeszyły na mnie. A urlopie w najbliższym czasie mogę zapomnieć, a miałam plany, żeby pozałatwiać trochę spraw związanych ze ślubem. Do tego jeszcze studia w weekend. Ogólnie masakara. Sorka, że tak tylko o sobie, ale musiałam trochę się wyżalić :-)

Na szczęście w dołujących momentach myślę o starankach, które niedługo zaczynamy tzn. jeszcze 5 mc, ale migusiem zleci :-)

Zgłoś nadużycie #321 9 lutego 2016, 13:01

kate85 Supermama
Rejestracja: Cze, 2014 Posty: 5030 Podziękowania: 950
Hej dziewczyny :-)

Mogę do Was dołączyć ? :-) mam półroczną córeczkę Nelę i chcemy się starać jak córeczka będzie miała ok roczku czyli na wakacje :-)
Może napiszę coś o sobie :-) we wrześniu skończyłam 30 lat a 30 lipca urodziłam córeczkę równo w dzień terminu :-) poród sn,ale bardzo ciężki i z komplikacjami i z krwotokiem, mimo tego nie mam urazu i chcemy bardzo drugie :-) pierwszą ciążę poroniłam niestety w 6tc, zaszłam za 2 razem starań, w drugą ciążę też za 2 razem starań i ciąża książkowa, aktywna byłam bardzo do dnia porodu, chodziłam po 6-7km dziennie. Mam nadzieję,że teraz też się uda, chcemy poczekać do wakacji az Nela skończy roczek.
Trzymam kciuki za Was! 
Widzę,że nie tylko ja leczę się na tarczycę. Duszka wierzę,że się uda :-) ja jestem po operacji tarczycy.


Zgłoś nadużycie #322 9 lutego 2016, 14:16

Kowy Fajna mama
Rejestracja: Lip, 2014 Posty: 1201 Podziękowania: 347
Kate cześć, fajnie ze jesteś! Super, że masz Nele i taki termin starań. Mój Stasiek ma roczek i też się staramy, trać mamy drugi cykl. Nie boisz się trochę jak ogarnąć takie dwa maluchy, mnie czasem panika łapie :D ?


Zgłoś nadużycie #323 9 lutego 2016, 14:33

Usiasia Fajna mama
Rejestracja: Mar, 2015 Posty: 2552 Podziękowania: 834
Witamy Kate :)
Ja niestety też mam chora tarczyce ale na usg wszystko jak trzeba. Jedynie tsh chodzi własnymi ścieżkami :)
Powodzenia
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1sAKNZYPwP0e_npNL6Netx2lBNfmTFlnd9vO0Y8zEpcs

Zgłoś nadużycie #324 9 lutego 2016, 14:42

kate85 Supermama
Rejestracja: Cze, 2014 Posty: 5030 Podziękowania: 950
Dzięki dziewczyny za miłe przyjęcie :-)

Kowy o to trzymam kciuki! :-) a za którym razem udało się z pierwszą ciążą? dużo par widzę,że stara się o drugie jak pierwsze ma roczek :-) Hmm, bałam się jak będzie z Nelcią, w końcu debiutowałam w roli mamy, ale że Nela jest bardzo grzecznym dzieckiem, do 4 msc spała po 9-10 godz ciągiem na piersi, nie wiedzieliśmy co to wstawać w nocy do dziecka, od 5 msc budzi się w nocy,ale pewnie dlatego,że moje mleko to juz za mało. Ominęły nas na szczęscie kolki też, więc łatwiej też zdecydować się na drugie :-) Hmm, wierzę,że sobie poradzę a fajnie jak mała róznica wieku. Jestem całymi dniami sama z córeczką, rodzice mieszkają daleko,mąż w pracy,ale wierzę,że drugie też będzie takie grzeczne :-)

Usiasia a Ty ile się starasz?


Zgłoś nadużycie #325 9 lutego 2016, 14:43

kate85 Supermama
Rejestracja: Cze, 2014 Posty: 5030 Podziękowania: 950
Kowy to Ty też masz synka z 2015 :-) tylko ze stycznia :-) to jakby teraz się udało, to byś załapała się na 2016 i byłyby rok po roku :-) i śmiesznie, bo Ty masz Stasia a ja Nelę hehe, jak w Pustyni i w puszczy :-)


Zgłoś nadużycie #326 9 lutego 2016, 14:50

Kowy Fajna mama
Rejestracja: Lip, 2014 Posty: 1201 Podziękowania: 347
Kate nawet myślałam o imieniu Nela dla córki ;) Tak, my mieliśmy rodzic w grudniu, a przeskoczyło na styczeń. Chcielibyśmy z mężem parkę ;)


Zgłoś nadużycie #327 9 lutego 2016, 14:55

kate85 Supermama
Rejestracja: Cze, 2014 Posty: 5030 Podziękowania: 950
Mi teraz wszystko jedno ale fajnie tez parka :-) długo sie staraliscie o Stasia?


Zgłoś nadużycie #328 9 lutego 2016, 16:02

staraczka33 Supermama
Rejestracja: Sie, 2015 Posty: 4223 Podziękowania: 1430
Hej
Ale dzis ciezki dzien ale na szczescie juz po pracy :-)
U mnie strasznie wieje ale cieplo :-)
Witam nowa kolezanke im nas wiecej tym lepiej :-)

Zgłoś nadużycie #329 9 lutego 2016, 16:36

Kowy Fajna mama
Rejestracja: Lip, 2014 Posty: 1201 Podziękowania: 347
Kate my o Staska się nie staraliśmy, więc trudno stwierdzić :D Jakoś tak poszliśmy na żywioł i pojawił się Stasiek. Zazdroszczę że Nela taka bezproblemowa :) Stasiek jest super też i ukochany, ale długo minęło zanim zaczął przesypiac noce. Jest też bardzo zywiolowym dzieckiem i dużo trzeba mu poświęcać uwagi -wszędzie go pełno, chce żeby się z nim bawić, ciągle gdzieś biega i łobuzuje ;) Dużo za to rozumie i szybko się uczy :) A Wy długo czekaliście na Nelę ? Ja teraz powoli do pracy wracam, mały do żłobka (bardzo lubi żłobek, nigdy nie płakał), niestety co chwile łapie jakieś przeziębienia / wirusy.


Zgłoś nadużycie #330 9 lutego 2016, 17:01

duszka Fajna mama
Rejestracja: Lut, 2016 Posty: 2324 Podziękowania: 594
Witam! Na szczęście dzień dziś lepszy, Miłosz chyba też coś zrozumiał :)