Witaj na Forum FajnaMama!

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji,
co umożliwi Ci pisanie wiadomości, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Rejestracja jest szybka i łatwa. Zarejestruj się.

Starania Zostać Mamą w 2017 roku

Zgłoś nadużycie #2911 22 maja 2016, 19:04

duszka Fajna mama
Rejestracja: Lut, 2016 Posty: 2324 Podziękowania: 594
Dajmy już spokój tu nikt nie może mieć swojego zdania , jedna po drugiej skacze . Więc daj już spokój , to mój ostatni post


Zgłoś nadużycie #2912 22 maja 2016, 19:08

madzia90krk Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2014 Posty: 878 Podziękowania: 445
Miałaś swoje zdanie ja swoje a Ty drazylas temat dalej jakby zalezlo ci żebym ci przytaknela. A przecież to już nie będzie moje zdanie. Dziewczyno ja po tobie nie skacze ani razu Cię nie obrazilam. Za to Ty iroznowalas.
Chyba w dwóch postach napisałam że szanuje twoje zdanie.


Zgłoś nadużycie #2913 22 maja 2016, 19:10

Pelna.nadziei Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Kwi, 2016 Posty: 247 Podziękowania: 70
Czesc dziewczyny :)
Dzis was nadrobie bo nie bylo kiedy, internet słaby jak nie wiem ;/ i nie zawsze łapie.
Jestem tu 2 dni a juz tesknie :( wracałabym najchetniej do domu ale co zrobic jak trzeba pracowac zeby jakos zyc w PL :(
W sobote pracowałam 4 godziny zeby zobaczyc co i jak, fajnie ale ciezko ale czas leci w pracy szybko wiec jakos to przezyje :)
Na weekend bylam u cioci na grilu i nad jeziorkiem takze fajnie minął weekend :) jutro praca na 8 takze tez nie jest zle :)
Buziaki i milego tygodnia :*


Zgłoś nadużycie #2914 22 maja 2016, 19:41

staraczka33 Supermama
Rejestracja: Sie, 2015 Posty: 4223 Podziękowania: 1430
Hej dziewczyny a co to za sprzeczki spokojnie nie kłócce sie kazdy ma prawo miec swoją racje swoje zdanie i tyle jestesmy tu po to zeby sobie pomagac wspierac sie

Zgłoś nadużycie #2915 22 maja 2016, 20:14

Julka.P Świeżo upieczona
Rejestracja: Maj, 2016 Posty: 1 Podziękowania: 0
Cześć dziewczyny ! Mam na imię Julia i jestem tu nowa :-) . Jestem na początku ciąży, 6-7 tydzień. Czy są tu również przyszłe Mamy z terminem na 2017? Jak idą Wam starania? Serdecznie pozdrawiam i trzymam kciuki za owocne rezultaty!

Zgłoś nadużycie #2916 22 maja 2016, 20:15

Mika29 Fajna mama
Rejestracja: Kwi, 2016 Posty: 1419 Podziękowania: 663
Dziewczyny co tutaj się dzieje? Kłótnie? Mamy się wspierać?
Myślę, że każda może mieć swoje zdanie ale nie można na siłę kogoś do niego przekonywać. Madzia chyba Cie rozumiem. Ja też lubię wszystko sprawdzić i być pewna na 100%.
Lekarzom trzeba ufać ale uważam, że to musi być zaufanie ograniczone. Według diagnozy mojej endo ( jeszcze przed pierwszą ciążą) miałam mieć bardzo duże problemy z zajściem. W efekcie zaciążyłam w pierwszym cyklu.
Zasada: Ufaj ale sprawdzaj :-)


Zgłoś nadużycie #2917 22 maja 2016, 21:16

mala_ala Gotowa na wszystko
Rejestracja: Kwi, 2016 Posty: 778 Podziękowania: 381
hej dziewczyny dokładnie tak nie ma co się kłócić, jesteśmy tu dla siebie żeby się wspierać, pomagać a nie żeby się sprzeczać, wiadomo każdy tu ma swój głos, swoje zdanie ale musimy się motywować do dalszego działania :) i proszę mi tu nigdzie nie odchodzić!!

Taszka czekamy na zdjęcia :)

Julka.P nie ma tu na chwile obecną żadnych mam, wszystkie jesteśmyna etapie starań.

do jutra :* dobrej nocy :) bo mój mąż nadchodzi :)


Zgłoś nadużycie #2918 22 maja 2016, 22:11

dana32 Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Kwi, 2016 Posty: 266 Podziękowania: 99
Hej Madzia Duszka nie zapominajcie po co mamy forum.Wspieramy sie laczy nas wszystkie tylko to ze mamy takie same marzenia  poza tym kazda jest inna po innych doswiadczeniach dlatego roznie zdanie jest oczywite ale jestesmy dorosle szanujmy sie nawzajem. Ochloncie i nie uciekajcie z forum mam tu wspolny cel. :)
Ja jutro ide na kurs potem na noc do pracy.Dzis mialam fajny dzien co prawda po nocy w pracy ale wykorzystal go max.Dobranoc

Zgłoś nadużycie #2919 22 maja 2016, 22:32

Sofi Fajna mama
Rejestracja: Sie, 2015 Posty: 1709 Podziękowania: 556

madzia90krk napisał(a)

Ja w tym cyklu nie liczę na ciążę.


nieprawda, każda kobieta co tu pisze to liczy na ciążę, :)
Julka, pomyliłaś wątki, poszukaj w "oczekiwaniu na dziecko"
ja byłam własnie na poprawinach, teraz jestem bardzo pijana, i wspaniale mi z tym :) raz na 5 lat można :)
Wiara czyni cuda! :D   https://docs.google.com/spreadsheets/d/1-svizjWq-Rvnq82WGolNkvRmWf03lhXZLhW21rjK...



Zgłoś nadużycie #2920 23 maja 2016, 7:09

Vam Fajna mama
Rejestracja: Maj, 2016 Posty: 1332 Podziękowania: 523
Hej dziewczyny. Ah po co klotnie? Nie wytrzymalam i zrobilam wlasnie test. Negatywny. @ brak




Zgłoś nadużycie #2921 23 maja 2016, 7:24

dana32 Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Kwi, 2016 Posty: 266 Podziękowania: 99
Dzien dobry :)
Vam szkoda moze za wczas zrobilas?
Sofi zycze zebys kaca nie miala ;) .Fajnie ze mialas udana impreze.
Ja mam dzis 14 dc ale sluz bialy i bardzo malo u mnie cykle ok30-32 to jest jeszcze czas do owu.Dziewczyny kiedy zaczynaciie testy owu jak pojawia sie sluz plodny czy wczesniej?
Nie mam czasu szperac po necie a jest tu wiele dziewczyn stosujcych testy.
Milego dnia :) .

Zgłoś nadużycie #2922 23 maja 2016, 7:29

werkaa Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2015 Posty: 1478 Podziękowania: 585
Dzień dobry :)
Dziewczyny nie ma co się kłócić, każda z nas jest inna i ma swoje zdanie. Tutaj jesteśmy żeby się wspierać i doradzać nawzajem.
Vam może rzeczywiście za wcześnie? Na kiedy masz termin @?
A u mnie już 2 dni po terminie @, test negatywny.


Zgłoś nadużycie #2923 23 maja 2016, 7:49

duszka Fajna mama
Rejestracja: Lut, 2016 Posty: 2324 Podziękowania: 594
Dzień dobry ! Miałam już nie pisać ale przemyslalam sprawę i nie mam zamiaru rezygnować z tak fajnego forum.
* Madzia ja przepraszam mam nadzieję ze będzie już między nami zgoda ♡


Zgłoś nadużycie #2924 23 maja 2016, 8:08

Mika29 Fajna mama
Rejestracja: Kwi, 2016 Posty: 1419 Podziękowania: 663
Witam :-)
Dziewczyny przykro mi z powodu negatywa. Mam nadzieję, że jeszcze nic przesądzonego.

Duszka i to mi się podoba ;-) ma być zgoda i koniec ;-)


Miłego dnia :-)


Zgłoś nadużycie #2925 23 maja 2016, 8:11

Sofi Fajna mama
Rejestracja: Sie, 2015 Posty: 1709 Podziękowania: 556
Vam i Werka to jeszcze nic nie znaczy :) zrobcie zno test za dwa dni :)
Wiara czyni cuda! :D   https://docs.google.com/spreadsheets/d/1-svizjWq-Rvnq82WGolNkvRmWf03lhXZLhW21rjK...



Zgłoś nadużycie #2926 23 maja 2016, 8:22

madzia90krk Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2014 Posty: 878 Podziękowania: 445
Duszka ja nie mam i nic żalu i nie musisz mnie przeprasZać bo aż nie komfortowo się czuję . Tak jak dziewczyny piszą każdą z nas może mieć swoje zdanie. I chyba też o to chodzi w tym forum żeby się tym zdaniem dzielić ale nie narzucać i na siłę nie przekonywać. Nie ukrywam ze Ty skutecznie rozwialas moja nadzieję ze wszystko ze mną ok. Ze mogła być owulacja. I z mojego dobrego humoru i radości nie pozostało nic. No cóż. I tak bywa. Może taki kubeł zimnej wody byłby mi potrzebny zamiast zbędnej nadziei. Chociaż lepiej mi było z nadzieją. Powtórzę wynik i zobaczymy.
Jeśli w którejś mojej wypowiedzi poczulas ze na Ciebie naskoczylam to również Cię bardzo przepraszam absolutnie nie taki chialam by miała wydźwięk. I doceniam fakt twoich przeprosin. Cieszę się również ze wróciłaś na forum bo miałam ogromne wyrzuty sumienia.

Van i werka może jeszcze jest szansa póki małpy nie ma :* trzeba myśleć pozytywnie


Zgłoś nadużycie #2927 23 maja 2016, 8:36

mala_ala Gotowa na wszystko
Rejestracja: Kwi, 2016 Posty: 778 Podziękowania: 381
Cześć dziewczynki :*
Witam w nowym dniu :)
Van, Werka póki @ nie ma jest nadzieja :) i trzymam mocno kciuki aby @ nie przyszła, musicie zapoczątkować bo jak na razie żadnego pozytywa nie było :)
Dana ja testu owulacyjne zaczynam robić od 10 dnia cyklu :)
Madzia, Duszka cieszę się że jesteście z nowym nastawieniem :) tak powinno być ;)
Sofi cieszę się, że impreza się udała i każdemu należy się reset choćby raz na pięć lat :D

Słoneczko grzeję od rana :) w końcu można od rana założyć coś lekkiego :)
u mnie na razie nic się nie dzieję, czekam testowanie ale jeszcze 10 dni, jakoś czuje że się udało w tym cyklu :) najważniejsze ze dobre nastawienie jest :)  
Miłego dnia dziewczynki :)


Zgłoś nadużycie #2928 23 maja 2016, 8:44

duszka Fajna mama
Rejestracja: Lut, 2016 Posty: 2324 Podziękowania: 594
Madzia widzisz kochana , ja nie miałam zamiaru nic rozwiewać , nie chce już wracać do tego co było , ale nie przyszło mi nawet do głowy żeby moja wypowiedz tak zabrzmiała że nie miałaś owulacji albo że coś z Tobą jest nie tak.


Zgłoś nadużycie #2929 23 maja 2016, 9:15

Vam Fajna mama
Rejestracja: Maj, 2016 Posty: 1332 Podziękowania: 523
werkaa przykro mi, ale też nie masz jeszcze @? Może dziewczyny mają rację, póki nie dostaniemy to jest szansa :)




Zgłoś nadużycie #2930 23 maja 2016, 9:17

werkaa Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2015 Posty: 1478 Podziękowania: 585

Vam napisał(a)

werkaa przykro mi, ale też nie masz jeszcze @? Może dziewczyny mają rację, póki nie dostaniemy to jest szansa :)


Miałam dostać 20 maja i dalej nic. Temperatura wysoka 37 więc czekam na rozwój sytuacji.
Zawsze nadzieja jest :)
Tobie też się @ spóźnia?