Witaj na Forum FajnaMama!

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji,
co umożliwi Ci pisanie wiadomości, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Rejestracja jest szybka i łatwa. Zarejestruj się.

Starania Zostać Mamą w 2017 roku

Zgłoś nadużycie #2811 20 maja 2016, 6:55

madzia90krk Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2014 Posty: 878 Podziękowania: 445
Dzień dobry dziewczyny

Miałam w nocy gorączkę dreszcze nie wiem co jest.. może od tych krzyży
Eh masakra dziś póki ok :)


Zgłoś nadużycie #2812 20 maja 2016, 8:04

mala_ala Gotowa na wszystko
Rejestracja: Kwi, 2016 Posty: 778 Podziękowania: 381
hej dziewczynki :*

ja dziś jadę do szczepienia z koleżanka z jej malusia córeczką :)


Madzia dużo zdrówka życzę :)

Pełna.nadziei szczęśliwej podróży, oby minęła szybko :)

miłego słonecznego dnia :*


Zgłoś nadużycie #2813 20 maja 2016, 8:10

duszka Fajna mama
Rejestracja: Lut, 2016 Posty: 2324 Podziękowania: 594
Dzień dobry ! Nie wyspałam się dziś :) Wczoraj jak wróciliśmy chciałam zobaczyć jeszcze na vod tvp , Wspaniałe Stulecie -Sułtanka Kosem :) bo bardzo się wciągnęłam w ten film :)
Miłego dnia


Zgłoś nadużycie #2814 20 maja 2016, 8:16

kamila19880 Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2015 Posty: 3662 Podziękowania: 954
A w Polsce ok wiadomo ze najlepiej w domu ;) hehe długo nie posiedzimy bo do pon tylko a dzis wesele mamy wiec szybko minie ;) wiec pewnie nie bede sie odzywać ;)
Mika ja tez uzależniona pierwsza co robie to forum po wstaniu ;)
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1ph4SmteBn2oDPUu3ilhg5jyza8jUpRkOci1ddP57...





Zgłoś nadużycie #2815 20 maja 2016, 8:27

duszka Fajna mama
Rejestracja: Lut, 2016 Posty: 2324 Podziękowania: 594
kamila miłego pobytu w Polsce :)
Ja mykam do garów :)


Zgłoś nadużycie #2816 20 maja 2016, 8:58

kamila19880 Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2015 Posty: 3662 Podziękowania: 954
Werka jak temp?
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1ph4SmteBn2oDPUu3ilhg5jyza8jUpRkOci1ddP57...





Zgłoś nadużycie #2817 20 maja 2016, 9:09

Mika29 Fajna mama
Rejestracja: Kwi, 2016 Posty: 1419 Podziękowania: 663
Madzia bo teraz panuje taki wirus. Moja mała chyba właśnie go miała.

Kamila delektuj się Polską :-)


Zgłoś nadużycie #2818 20 maja 2016, 9:12

duszka Fajna mama
Rejestracja: Lut, 2016 Posty: 2324 Podziękowania: 594
Ogarnęłam kuchnię i mam chwilkę dla siebie, przed gotowaniem obiadu :) Dziś mój Miki wraca z wycieczki :) Wczoraj był pod domem Żyły i Małysza ale nie udało mu się spotkać żadnego ze skoczków. U Żyły wyszła żona i powiedziała że jest w Austrii, M mówił że była bardzo miła i pogadała z wycieczką :) A u Małysza wyszła córka i powiedziała że jest u dentysty, podobno była niemiła


Zgłoś nadużycie #2819 20 maja 2016, 10:26

madzia90krk Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2014 Posty: 878 Podziękowania: 445
Mika.. wirus mówisz eh mam nadzieję w takim razie ze amelki nie złapie po mnie. Cały czas utrzymuje nk się tam podgoraczkowy i bolą mnie mięśnie eh

Duszka to można tak pod ich domu chodzić ? Dziwnie.. no niby osoby publiczne.. Ale żeby pod dom to bym nie pomyślała.. i chyba też nie poszla na taką wycieczkę.


Zgłoś nadużycie #2820 20 maja 2016, 10:37

Mika29 Fajna mama
Rejestracja: Kwi, 2016 Posty: 1419 Podziękowania: 663
Madzia tak nam powiedziała pani doktor. Albo zapalenie układu moczowego ale to raczej nie bo z tego co wiem wyniki są ok ( chociaż jadę dopiero odebrać w południe) albo mówiła, że jest jakiś wirus teraz co gorączka utrzymuje się do 5 dni zależy jak organizm szybko zwalczy.
My się nie zarazilismy mam nadzieję, że u Was też tak będzie.


Zgłoś nadużycie #2821 20 maja 2016, 11:35

duszka Fajna mama
Rejestracja: Lut, 2016 Posty: 2324 Podziękowania: 594
madzia to jest właśnie atrakcja z pobytu w Wiśle :) każde dziecko czy nawet dorosły który interesuje się sportem chce zobaczyć swojego idola :)


Zgłoś nadużycie #2822 20 maja 2016, 11:59

tandem Supermama
Rejestracja: Maj, 2015 Posty: 4746 Podziękowania: 2805
Pelna.nadziei dokładnie, chodziło mi o to ile trwa podróż sama w sobie :)

Mika to na szczęście jest dobre uzależnienie :) trzymam kciuki za wyniki córki!

duszka dobrze, że rozsądnie podeszłaś do grilla ;) my też byliśmy w Wiśle kilka razy, ale nikogo nie widzieliśmy, tylko domy...

madzia mam nadzieję, że nie zaraziłaś się ode mnie. zdrowia życzę!

mala_ala czyli Ty ze swoim czy z obcym, ale ciągle w temacie "dzidziusiowym" jesteś, fajnie :)

kamila to korzystajcie z tego czasu w Polsce jak najbardziej i będziemy czekać na relację po!

ja też zaglądam od razu po wstaniu... nie wiem jakim cudem to się stało dziś, obudziłam się z mężem o 6, łyknęłam tabletki i położyłam się jeszcze na chwilę a wstałam... przed chwilą! nigdy tyle nie śpię (!) Mam nadzieję, że przez to organizm się wreszcie zregeneruje! :)


https://docs.google.com/spreadsheets/d/1vFZOk0IAp5fbW_YYScCoKOn9OvRjp8o5-6qQOz7BZwM/edit#gid=0 

Zgłoś nadużycie #2823 20 maja 2016, 13:26

mala_ala Gotowa na wszystko
Rejestracja: Kwi, 2016 Posty: 778 Podziękowania: 381
tandem moja siostra ma synka 2,5 miesiąca jestem u niej co weekend to jest mój taki "synuś" i przyjaciółka jedna ma córke 4,5 miesiące i następna przyjaciółka syn 3 miesiące, nawet czasem nie wiecie jak mi ciężko z takimi bobo malutkim być :) koleżanka bliska rodzi za miesiąc i tylko ciągle słyszę teraz Twoja kolej!!


Zgłoś nadużycie #2824 20 maja 2016, 14:00

Sofi Fajna mama
Rejestracja: Sie, 2015 Posty: 1709 Podziękowania: 556
Hej właśnie siedzevw poradni i mam mętlik w głowie : doktora nie ma bo jest na urlopie : ostatnio kazał mi przyjść za tydzień i zapomnial ze go nie będzie: ale sprawdzilam w mojej karcie wynik badania b-hcg i jest 27 :/ :/ czyli o 8 mniej niz tydzień temu : : : nie wiem co o tym myśleć, czy ten hormon tak powoli sie wytrąca z organizmu? To normalne ze tak powoli spada? Czy nadal jestem w ciąży? Takiej znów umierajacej? Tak znów powoli, ja tego chyba nie wytrzymam. Mam iść załatwić sprawy na miescie, ale nie wiem czy zalatwie. W sobote ide na wesele i chyba nie bede sie przejmować niczym i sie upije jak swinia
Wiara czyni cuda! :D   https://docs.google.com/spreadsheets/d/1-svizjWq-Rvnq82WGolNkvRmWf03lhXZLhW21rjK...



Zgłoś nadużycie #2825 20 maja 2016, 14:52

Mika29 Fajna mama
Rejestracja: Kwi, 2016 Posty: 1419 Podziękowania: 663
Sofi i jak po wizycie?

My wróciłyśmy od alergologa. Oczywiście doszły dodatkowe leki. Wkurza mnie tylko to, że syrop dla dziecka jest 100% płatny. Koszt jednej butelki prawie 50zl. Pani doktor mówiła, że jest drogi ale bardzo skuteczny. I oczywiście jeszcze inne leki. Razem będzie dostawała 4 leki dziennie. Biedna ważne żeby działały.


Zgłoś nadużycie #2826 20 maja 2016, 15:00

madzia90krk Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2014 Posty: 878 Podziękowania: 445
Sofi.. ja nie mam doświadczenia. Jak byłam w ciazy biochemicznej spadło mi za dwa dni do 0. Ale to jest co innego. P takiej ciąży nawet nie powinnam wiedziec. Może jak uciebie jest puste jajo to potrzeba czasu by spadło. A masz jak zadzwonić do tego ginekologa skonsultować?

Mika no ceny leków przerażają dla dzieci i starszych to już wtyd żeby trzeba było tyle płacić. Oby pomogły córci!


Ja nadal z dycham.. boli strasznie całe plecy..
Nawet czytałam czy to może po owu jakiś objaw.. głupia ja.


Duszka rozumiem jeszcze spacer koło domu fajnie zobaczyć i może przypadkowo tego idola ale pytanie się rodziny itp do mnie takie coś nie przemawia. Uważam że powinni mieć swoje życie. Chłop u dentysty córka jest zaczepiana.. no nie wiem. Sa przecież jakieś spotkania z takimi ludźmi . Dla " fanow". Ale to tylko moje zdanie. Może ja źle rozumiem i mam dziwne myślenie.


Zgłoś nadużycie #2827 20 maja 2016, 16:38

Sofi Fajna mama
Rejestracja: Sie, 2015 Posty: 1709 Podziękowania: 556
Madzia brałaś sobie coś przeciwbólowego? 
Ja własnie czytam, że taki spadek b-hcg jest w miarę normalny, uf, może to chamskie ale nie chcę być w chorej ciąży, chcę żeby się już skończyła (umarła) i chcę już przygotowywać się do zajścia w zdrową wzorową ciążę, chcę żeby już było normalnie
Wiara czyni cuda! :D   https://docs.google.com/spreadsheets/d/1-svizjWq-Rvnq82WGolNkvRmWf03lhXZLhW21rjK...



Zgłoś nadużycie #2828 20 maja 2016, 17:09

madzia90krk Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2014 Posty: 878 Podziękowania: 445
Nospe.. No więcej nie mogę karmię.. Ale nie pomaga cały czas Jeszce mam na zmianę zimno ciepło takie napady szok pierwszy raz takie coś.. :( chyba też tak przeżywam bo źle się czuję a tu dwójką dzieci.. eh


Zgłoś nadużycie #2829 20 maja 2016, 17:28

duszka Fajna mama
Rejestracja: Lut, 2016 Posty: 2324 Podziękowania: 594
Madzia temat zakończony , nie uważam żeby coś było nie tak ale każdy ma swoje zdanie


Zgłoś nadużycie #2830 20 maja 2016, 17:31

dana32 Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Kwi, 2016 Posty: 266 Podziękowania: 99
Hej dziewczyny ja w koncu mam chwiunie dla siebie ;) .Przetrwalam najgorszy moment w maju w pracy tzn.wtorek 12h sroda12h czwartek 24h.Spalam do 12 potem mieszane troche zabawy z Wika, i troche sprzatania czekam na mojego m zeby zjesc obiado-kolacje.Potem moze uda sie przejechac na rowerze problem bo Wika na razie nie lubi jezdzic po10min chce wracac a my dopiero sie rozkrecamy :) Jutro jedziemy na budowe cos tam mu pomoge a potem noc w pracy.Tyle u mnie ;)
Madzia nie wiem czy pisalas bo tyle tego nadrabiania mialam na co sie decydujesz hormony czy laparoskopia?
Sofi szkoda ze tyle musisz przechodzice i jeszcze lekarz zmiena prace daleko bedziesz miala do niego moze uda sie kontynuowac u niego leczenie?
Mika tak to juz jest ze jak leczenie jest drogie ale dziwnie ze jak ma stwierdzona alergie to przeciez chyba jest choroba przewleka i powinny byc znizki ale co sie dziwic jak dzieci chore na raka musza szukac pomocy zagranica bo w Polsce nie dostaja pomocy.
Kamila dobrze przeczytalam w Polsace jestes?Urlop czy lekarz?
Tandem robilas podstawowe badania moze brak zelaza albo jakas infekcja Cie meczy.Czy moze skutki uboczne jakis lekarstw?
Na razie chyba zadnej sie nie udalo ciekawke ktora bedzie pierwsza to moze "zarazi "reszte. :)