Witaj na Forum FajnaMama!

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji,
co umożliwi Ci pisanie wiadomości, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Rejestracja jest szybka i łatwa. Zarejestruj się.

Starania Zostać Mamą w 2017 roku

Zgłoś nadużycie #2631 17 maja 2016, 21:38

fiore25 Fajna mama
Rejestracja: Maj, 2013 Posty: 535 Podziękowania: 146

tandem napisał(a)

fiore super, to gratuluję budowy! mąż też ostatnio przebąkuje o tym, by zacząć budowę, ale dopiero co kupiliśmy w grudniu mieszkanie, więc gdybyśmy nawet zaczęli, to systemem bardzo gospodarczym.
Ale pięknie jest realizować marzenia!
Drugi cykl się zaczął, w takim razie życzę powodzenia w załapywaniu się na marzec, co mi tu też dziewczyny wróżą :)


My też będziemy budować się systemem gospodarczym, także napewno chwile zejdzie. Dobrze, ze mamy gdzie mieszkać , to powoli wybudujemy :)
A do załapywania się na marzec to nie mam nic przeciwko :) zawsze marzyło mi się urodzić na wiosne. Może nawet i w lutym być. I każdej z Was tego życzę :)


Zgłoś nadużycie #2632 17 maja 2016, 21:44

fiore25 Fajna mama
Rejestracja: Maj, 2013 Posty: 535 Podziękowania: 146

duszka napisał(a)

Dzień dobry ! Miłego dnia...
Nie chce mi się nic wiedząc że kolejny 28 cykl stracony :(


Eh duszka, nawet nie wiesz jak Ci współczuje. Też na takim etapie byłam załamana -zaczęliśmy się starać w lipcu a po dwóch latach w listopadzie zobaczyłam dwie upragnione kreseczki. Także głowa do góry. Musi być dobrze :)


Zgłoś nadużycie #2633 17 maja 2016, 22:28

kamila19880 Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2015 Posty: 3662 Podziękowania: 954
Madzię jak po wizycie?
Karolaprzykro mi ;( jaka datę wpisać?
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1ph4SmteBn2oDPUu3ilhg5jyza8jUpRkOci1ddP57...





Zgłoś nadużycie #2634 17 maja 2016, 23:08

MamiMami Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Sty, 2016 Posty: 97 Podziękowania: 25
Madzia jak po wizycie? Przed snem musiałam sprawdzić czy coś napisałaś.
Dobrej nocy dziewczyny 😉

Zgłoś nadużycie #2635 18 maja 2016, 5:28

Sander Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lut, 2016 Posty: 164 Podziękowania: 35
Madziu napisz cokolwiek bo my tu wszystkie czekamy!!!




Zgłoś nadużycie #2636 18 maja 2016, 6:03

Taszka Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lut, 2016 Posty: 608 Podziękowania: 289
Fiore widziałam, że też się trochę staraliscie o dziecko. Napisz z czym się zmagaliscie. Jakie choroby? Ja mam nadzieję, że w końcu też zobaczę te upragnione dwie kreseczki.

Zgłoś nadużycie #2637 18 maja 2016, 6:48

karola.90 Świeżo upieczona
Rejestracja: Maj, 2016 Posty: 11 Podziękowania: 0
Kamila wpisz date nastepnej @ za 28 dni od wczoraj czyli 14.06. A jeżeli wpisujemy ta teraz no to 17.05 :-( dziewczynki miłego dnia Wam życzę, oby się wypogodziło, żebyście mogły ze swoimi Maluszkowi spędzić dzień na powietrzu ;-)

Zgłoś nadużycie #2638 18 maja 2016, 7:11

duszka Fajna mama
Rejestracja: Lut, 2016 Posty: 2324 Podziękowania: 594
Dzień dobry ! ;)


Zgłoś nadużycie #2639 18 maja 2016, 7:14

kamila19880 Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2015 Posty: 3662 Podziękowania: 954
Karola wystarczy nastepna data :)
Dzien dobry duszka :) miłego dnia :)
A madzia pewnie dzialala po wizycie lekarza :) temu sie nie odezwała
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1ph4SmteBn2oDPUu3ilhg5jyza8jUpRkOci1ddP57...





Zgłoś nadużycie #2640 18 maja 2016, 7:25

Mika29 Fajna mama
Rejestracja: Kwi, 2016 Posty: 1419 Podziękowania: 663
Dzień dobry dziewczyny :-)
Weszłam rano zobaczyć czy Madzia coś napisała.
Ja próbuję dodzwonić się do przychodni żeby zarejestrować mała i jak zawsze jest ciężko. W nocy miała 39.1 stopni :-(


Zgłoś nadużycie #2641 18 maja 2016, 7:54

mala_ala Gotowa na wszystko
Rejestracja: Kwi, 2016 Posty: 778 Podziękowania: 381
Dzień dobry dziewczyny.


od razu weszłam zobaczyć czy Madzia coś napisała :)

Mika dużo zdrówka dla córeczki :*


Zgłoś nadużycie #2642 18 maja 2016, 7:55

madzia90krk Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2014 Posty: 878 Podziękowania: 445
Hej przepraszam ze się nie odzywalam od razu ale jakoś przez pierwsze chwilę było mi mega smutno musiałam to sobie przetrawic sama. Poszukać jakiś plusow z sytuacji i dopiero tu wejść. Miałam pisać już wcześniej ale Amelia jakby wyczula ze jestem smutna i z rąk mi nie schodzila przytulać się tylko chciała więc cieszyłam się chwilą.
A więc usg pokazało co zresztą wiedziałam torbiel na prawym jajniku lewy w małych peherzylach po 15 mm o ile dobrze pamiętam
Żaden dominujący itp. Natomiast endometrium wskazuje już faze ostatnia cyklu. Jednak śladu po owulacji brak. Był to 17 dc. Lekarz stwierdził że jajnik lewy mimo braku torbieli czy innych problemów może mieć zaburzona pracę przez prawy. Więc nie owuluja oba. Zasanawiaja mnie tylko te testy owulacyjne ból.. śluz.. no ale przecież lwkarz się nie myli. Mimo wszystko jeszcze czwartek piątek spróbujemy. A nóż te pęcherzyki urosną. ( nie urosna :( ) ciekawe jak zaszlam w marcu w ciążę w prawdzie biochemiczna no ale.. setki pytań mam w głowie. A najgorsze że co lekarz to co innego mówi. Ostatnio dał mi dwa miesiące na starania. A ten mówi że one z tą torbiel nie pracują. Co najlepsze ten wczorajszy pytał mnie o prowadzącego na NFZ i okazało się ze mega koledzy. Ta..Ale leczą inaczej i podają sprzeczne informację a chyba jedne studia..jedna medycyna..
I teraz od tego cyklu powinnam zacząć brać anty az torbiel zniknie i lekarz od razu każe odstawić dziecko ( pierwszy mówił że jeśli nawet leczenie to sa anty dla karmiacych) nie da się dziecka w tydzień odstawić zresztą ja sobie obiecałam ze starania o dziecko nie odbija się na mojej pierwszej córce. Więc jeszcze skonultuje to z lekarzem innym. Jeśli torbiel nie wchłonie się przez anty. Laparoskopia. Zastanawiam się czy nie lepsza by była.. ja źle znoszę anty raz lecztlam jakieś zmiany na buzi i tylko się pogorszylo. Eh . Całe wakacje będę chodzić .
Pryszczata..
Później lekarz mówi że powinnam błyskawicznie zająć. Ale boję się ze to rozleguluje pracę tarczycy znów dopiero jak zaczęłam miesiaxzkujac po porodzie była ok. Eh. Smutno mi mega jest. Ale muszę się cieszyć z tego co mam. A mam wszystko. Piękna zdrowa córkę która kocham nad życie i ona mnie potrzebuje uśmiechnięta . Więc mam te moc. Muszę mieć :(


Zgłoś nadużycie #2643 18 maja 2016, 7:59

madzia90krk Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2014 Posty: 878 Podziękowania: 445
Kochane jesteście ze tak o mnie myslalyscie:*


Zgłoś nadużycie #2644 18 maja 2016, 8:12

kamila19880 Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2015 Posty: 3662 Podziękowania: 954
A nuz Madzia moze jeszcze tak jak mówisz urosną ;) trzeba próbować ;) trzeba byc dobrej myśli ;) jeszcze sie skonsultuj ze swoim lekarzem co on myśli o tym. To wkurzające ze każdy lekarz inaczej mówi. Wiesz twoje starania nie odbija sie na małej tu chodzi bardziej o twoje zdrowie, bo odstawić ci kazał ze wg na torbiel
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1ph4SmteBn2oDPUu3ilhg5jyza8jUpRkOci1ddP57...





Zgłoś nadużycie #2645 18 maja 2016, 8:22

Pelna.nadziei Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Kwi, 2016 Posty: 247 Podziękowania: 70
Madzia w koncu napisałas!!
wspólczuje takich wieści, ale tak jak mówisz nic straconego, moze jeszcze teraz sie uda. i nie mysl ze lekarz wie lepiej bo czasami gówno wiedzą a tylko mieszaja, jeden tak drugi inaczej, idz do trzeciego i go zapytaj o to wszystko. Bedzie dobrze Madzia!! napewno!!!! wiec nie załamuj sie!!! masz cudoną córeczke wiec nie mozesz jej pokazywac że cierpisz! musisz walczyć dla niej, dla meza, dla siebie i dla nas oczywiscie :)
trzymam kciuki kochana i czekam na dwie kreseczki :*


Zgłoś nadużycie #2646 18 maja 2016, 8:31

Mika29 Fajna mama
Rejestracja: Kwi, 2016 Posty: 1419 Podziękowania: 663
Madzia głowa do góry. Chyba wiem jak się wczoraj czułaś . Miałam tak po wizycie u endo. Moja córeczka też się tak tuliła i mówiła mi, że przytulasek jest najlepszy na wszystko. Trzeba znaleźć pozytywne strony. Ja sobie wytłumaczyłam to tak, że wakacje miną i do dzieła :-)


Zgłoś nadużycie #2647 18 maja 2016, 8:55

madzia90krk Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2014 Posty: 878 Podziękowania: 445
Kamila bardziej lekarzowi chodziło o to ze nie torbiel jest przez karmienie tylko żeby starać się o drugie dziecko z czystym kontem żeby nic nie przeszkadzało bo karmienie jednak powoduje jakieś skurcze macicy. Ale mam koleżanki które całą ciążę karmily. Później zadzwonię do mojego gin i pogadam co o myśli. Trzy miesiące szybko mina i zaczniemy starania. Mama nadzieję tylko ze zejdzie ta torbiel po tych lekach. Może nawet szybciej mówił lekarz ze może w pierwszym cyklu. Może być tak że przy tej miesiaczce sama. Ale wątpię bo jest duża dość.

Pełna nadzieji dokładnie też tak myślę. Ale gdzieś w głębi jest rozczarowanie i smutek .

Mika będziemy się razem starać po wakacjach zajdziemy we wrześniu a na czerwiec będziemy mieć piękne dzieci ! :)


Któraś z was miała laparoskopie? Lub leczyla hormonalnej torbiel?


Zgłoś nadużycie #2648 18 maja 2016, 9:13

duszka Fajna mama
Rejestracja: Lut, 2016 Posty: 2324 Podziękowania: 594
Madzia oby wszystko dobrze się skończyło , ja miałam laparoskopie :)


Zgłoś nadużycie #2649 18 maja 2016, 9:25

mala_ala Gotowa na wszystko
Rejestracja: Kwi, 2016 Posty: 778 Podziękowania: 381
Madzia,współczuje takich wiadomości, ale musisz myśleć pozytywnie nie wolno się załamywać... Może jeszcze nic straconego!! Wiec nie poddawaj się, nie wolno się poddawać. Masz już śliczna córeczkę przy sobie więc musisz się cieszyć tym co już masz (ja tak sobie co miesiąc powtarzam, może po prostu nie jest mi pisane drugie dziecko i tak ma być mamy być szczęśliwi we trójkę). Ja miałam laparoskopie.

Trzymam mocno kciuki. :)


Zgłoś nadużycie #2650 18 maja 2016, 9:29

madzia90krk Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2014 Posty: 878 Podziękowania: 445
Mała Ala jak to wygląda ? Z jakiego powodu miałaś ? Zastanwiawm się czy nie wolę laparoskopi od leczenia H ormonalnego.