Witaj na Forum FajnaMama!

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji,
co umożliwi Ci pisanie wiadomości, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Rejestracja jest szybka i łatwa. Zarejestruj się.

Starania Zostać Mamą w 2017 roku

Zgłoś nadużycie #2491 14 maja 2016, 21:56

Pelna.nadziei Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Kwi, 2016 Posty: 247 Podziękowania: 70
Juz po kłótni... Samo się pogodzilo hehe ale dalej jakas uraze  czuje, ale minie zaraz hehe musi
A co do takich akcji z babcią jako matka to to jest szok.. Po co im to.. I tak jak mówisz że dziecko sierota zostanie żeby tylko w wieku 10 lat jak nie mniej.. Masakraaaa
Miłego wieczorku Kobietki :*


Zgłoś nadużycie #2492 14 maja 2016, 23:22

tandem Supermama
Rejestracja: Maj, 2015 Posty: 4746 Podziękowania: 2807
Pelna.nadziei. dobrze, że już pogodzeni :)

madzia robię co mogę, ale sześcioraczków nie gwarantuję ;) wtedy państwo poza 500+ daje gratis opiekunkę? :)


https://docs.google.com/spreadsheets/d/1vFZOk0IAp5fbW_YYScCoKOn9OvRjp8o5-6qQOz7BZwM/edit#gid=0 

Zgłoś nadużycie #2493 14 maja 2016, 23:35

tandem Supermama
Rejestracja: Maj, 2015 Posty: 4746 Podziękowania: 2807
W poprzednim poście dodałam efekt mojej i męża pracy w weekend majowy :) brakuje jeszcze tylko dolnych drzwiczek


https://docs.google.com/spreadsheets/d/1vFZOk0IAp5fbW_YYScCoKOn9OvRjp8o5-6qQOz7BZwM/edit#gid=0 

Zgłoś nadużycie #2494 14 maja 2016, 23:52

Pelna.nadziei Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Kwi, 2016 Posty: 247 Podziękowania: 70
Nie było widać tej pracy, przynajmniej ja nie widzialam hihi


Zgłoś nadużycie #2495 14 maja 2016, 23:53

Motocyklistka Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Maj, 2016 Posty: 265 Podziękowania: 32
A ja sie wam musze pochwalic wlasnie dostalam oferte pracy w zespole bo chlopaki stwierdzili ze mam swietny glos :)

Zgłoś nadużycie #2496 15 maja 2016, 6:18

Sofi Fajna mama
Rejestracja: Sie, 2015 Posty: 1709 Podziękowania: 557
Gratulacje :)
Wiara czyni cuda! :D   https://docs.google.com/spreadsheets/d/1-svizjWq-Rvnq82WGolNkvRmWf03lhXZLhW21rjK...



Zgłoś nadużycie #2497 15 maja 2016, 7:21

Mika29 Fajna mama
Rejestracja: Kwi, 2016 Posty: 1419 Podziękowania: 664
Witam. Tandem super efekt. Gratuluję zdolności. :-)

Motocyklistka tobie również bardzo gratuluję. :-)

A my sobie leżymy w trójkę ale niestety mój M na 9 do pracy. Moja mała się obudziła, przyszła do nas i mówi, że miała sen jak idziemy do kina i na lody. Tak już tęskni za tata bo ciągle w pracy ale jeszcze chwila i skończy się ten maraton. Biedactwo :-( :-)


Zgłoś nadużycie #2498 15 maja 2016, 7:22

Mika29 Fajna mama
Rejestracja: Kwi, 2016 Posty: 1419 Podziękowania: 664
Pelna.nadziei ciszę się, że tak szybko się pogodziliście. Szkoda czasu na kłótnie. :-)


Zgłoś nadużycie #2499 15 maja 2016, 8:35

madzia90krk Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2014 Posty: 878 Podziękowania: 445
Tandem super efekt zazdroszczę takich zdolności :) fajnie mieć takie meble ręcznie robione i to własnymi rękami takie rzeczy mają duszę :)
Motocyklistka gratulacje. Zajmujesz się s piewaniem na poważnie ? Czy dla hobby? Jaki gatunek muzyczny reprezentuje twój zespół ?
Mika słodka mała to teraz nic tylko jak tata będzie miał wolne trzeba sen córeczki zrealizować :)
Pełna nadzieji cieszę się ze już po kłótni :*

U nas dziś bez deszczu więc może się uda jakiś rodzinny spacerek :) a popołudniu do teścia.. Eh nie lubię tych wizyt. Może jestem zołza Ale denerwuje mnie relacja męża z tatą nie raz się śmieje że zamiast mamimsynek to jest tatusiowy. Jak tam jesteśmy
.to jego Tata choćby na ziemi miał usiąść byle by koło niego a przy tym jest monotemtyvzny zawsze wałkujemy ten sam temat.. baa wałkujemy go parę razy podczas jeden wizyty... ah to się wyzalilam heheheh


Zgłoś nadużycie #2500 15 maja 2016, 9:33

duszka Fajna mama
Rejestracja: Lut, 2016 Posty: 2324 Podziękowania: 595
Dzień dobry ! Miłego dzionka życzę :)


Zgłoś nadużycie #2501 15 maja 2016, 10:37

kamila19880 Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2015 Posty: 3662 Podziękowania: 954
Duszka 3mam kciuki za owocna owu i wymęcz tam męża :)
mika29 a to niespodzianka, rzadko sie zdarza taka pomyłka zz dziecmi pewnie w szoku byli
pełna nadziei szybko mineła kłutnia, a jak tam dalej uraz masz?
madzia90 dla mnie to jest straszne w takim wieku chciec dziecko i strasznie samolubne bo nie mysla o dziecku tylko o sobie powinni wszędzie granice wieku ustalic, a 6 raczki dla tandem popieram :) ale ta twoja córa ma śliczne oczka. A daleko do teścia maie?
Tandem ale z mężem zdolni jesteście ;) powinniście na zamówienia meble robić ja swego nie moge sie doprosic zeby szafe pomalowal a twoj takie cudeńka robi :)
a ja wczoraj zabiegana byłam :) tylko wstałam pojechałam po nowego domownika, wróciłam szybko do sklepu po chleb na 12 miałam kosmetyczkę brwi robiłam wróciłam o 13 a na 14 na urodziny na grilla do znajomych z mokrymi włosami pojechałam heheh nie miałam czasu, byłam dam do 23 heheeh bo wypuscic nie chcieli :) i oczywiście znów temat o dziecko ;) koleżanki matka ktora raz w zyciu widzialam mnie sie pyta kiedy ja bo w tyle zostaje no rzesz ku....a pozatym bylo bardzo przyjemnie :)
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1ph4SmteBn2oDPUu3ilhg5jyza8jUpRkOci1ddP57...





Zgłoś nadużycie #2502 15 maja 2016, 10:51

duszka Fajna mama
Rejestracja: Lut, 2016 Posty: 2324 Podziękowania: 595
Kamila 3 dzień już bolą mnie jajniki , oby to nie poszło na marne


Zgłoś nadużycie #2503 15 maja 2016, 11:41

Sofi Fajna mama
Rejestracja: Sie, 2015 Posty: 1709 Podziękowania: 557
Tandem swietna szafa :)
Kamila to beznadziejnie z tą koleżanka sama nie wiem co bym odpowiedziała, ale znając mnie to wpros ze dzieci już są tylko nie żyją, to by już była cicho
Madzia może dziś u teścia bedzie lepiej niz zwykle :)
Pełna nadziei to dobrze ze juz zgoda :)

Ja dziś mam aktywny dzień, teraz jedziemy z M do teścia sie dowiedzieć jak z tą jego przeprowadzką, potem do pszczół, juz 2 tygodnie u nich nie byłam i pewnie miód sie wylewa szczelinami, a potem chce coś narysować i może jeszcze trening sie uda, zobaczymy :)
Wiara czyni cuda! :D   https://docs.google.com/spreadsheets/d/1-svizjWq-Rvnq82WGolNkvRmWf03lhXZLhW21rjK...



Zgłoś nadużycie #2504 15 maja 2016, 11:43

Sofi Fajna mama
Rejestracja: Sie, 2015 Posty: 1709 Podziękowania: 557
A jeszcze wieczorem na wiejską potancowke, to jednak treningu nie bedzie :D
Wiara czyni cuda! :D   https://docs.google.com/spreadsheets/d/1-svizjWq-Rvnq82WGolNkvRmWf03lhXZLhW21rjK...



Zgłoś nadużycie #2505 15 maja 2016, 12:09

kamila19880 Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2015 Posty: 3662 Podziękowania: 954
o sofi to zapracowana niedziela :)
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1ph4SmteBn2oDPUu3ilhg5jyza8jUpRkOci1ddP57...





Zgłoś nadużycie #2506 15 maja 2016, 12:49

Mika29 Fajna mama
Rejestracja: Kwi, 2016 Posty: 1419 Podziękowania: 664
Kamila w szoku byli i to bardzo dużym a zwłaszcza kuzyn.
A co do tych beznadziejnych pytań pewnie odpowiedziałabym podobnie jak Sofi. Zazwyczaj mówię to co myślę chyba, że kogoś bym  tą prawdą mogła skrzywdzić. Gratuluję nowego zwierzątka. :-)

Sofi zazdroszczę tańców uwielbiam takie imprezy. :-)


Zgłoś nadużycie #2507 15 maja 2016, 14:20

Vam Fajna mama
Rejestracja: Maj, 2016 Posty: 1332 Podziękowania: 523
MamiMami ja karmilam piersia i mialam pierwsze krawienie 7mcy po porodzie i to jeden dzien potem znow 4mcy przerwy i dalej juz co miesiac. Gin mowila ze i tak nie ma co liczyc na to ze jestem w tym czasie zabezpieczona i ze spokojnie moge zajsc w ciaze jesli nie bede uwazac tak wiec nie trac nadziei :-D a dodam ze syn ssal jak opetany dzien i noc rowne 14mcy




Zgłoś nadużycie #2508 15 maja 2016, 14:52

madzia90krk Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2014 Posty: 878 Podziękowania: 445
Kamila do teścia mam 5 minut samochodem ale mimo takich odległości dozuje spotkania z nim jak mogę.. jest dobrym człowiekiem ale coś mnie od niego odciaga nie lubię jego towarzystwa. . Nie wiem.. może ze mną coś nie tak jest heh
Sofii to masz dziś fajne plany :) miłego balowania :)

A Kamila co do pytań. . To współczuję.. to chyba już nie tylko wkurzajace ale i nudne
. Ja bym odpowiedziała czemu się moim życiem ktoś martwi czy swoje ma aż tak nudne? Może by go to ruszyło i zastanowił by się nad swoją wscibskoscia. Chociaż nie pociesze Cię. U mnie po pierwszym dziecku już trzy miesiące później słyszę pytania to co teraz drugie? Kiedy rodzeństwo? Chyba nie będzie samo jak Ty?...

Mnie tak jamniki bolą sluzu już sporo zaczynamy więc strania chociaż z takim bólem to średnio to widzę heh

Słoneczko..Ale zimno.. wybraliśmy się samochodem na rynek a tu wszystkie drogi pozamykane wymyślił sobie maraton z każdej strony mąż próbował i tak o to niedzielne popołudnie spędziliśmy godzinę w aucie..a teraz młodą śpi jak się obudzi do teścia jedziemy.. średnia niedziela.. Ale za to wieczór zapowiada się fajny hihi wiecie o czym mówię :O
Buziaki:*


Zgłoś nadużycie #2509 15 maja 2016, 16:04

duszka Fajna mama
Rejestracja: Lut, 2016 Posty: 2324 Podziękowania: 595
Ja dziś odpoczywam. Mąż w pracy , Miłosz na dworze . Próbowałam zasnąć bo okropnie chce mi się spać ale już 3 razy zostałam zerwana z łóżka. Jak nie telefon to domofon . Masakra. Obawiam się ze znów tarczyca daje znać o sobie bo ostatni wynik mialam już na granicy. Ostatnio nie mam na nic siły, spać mi się chce. Na wizytę mam iść dopiero w sierpniu


Zgłoś nadużycie #2510 15 maja 2016, 16:34

duszka Fajna mama
Rejestracja: Lut, 2016 Posty: 2324 Podziękowania: 595
Nie wiem też jak długo wytrzymam jeszcze te moje bóle brzucha :( podobno po kuracji 3 miesiące są bardziej płodne i dają większą szansę na poczęcie dlatego muszę wytrzymać jeszcze trochę a potem poszukam dobrego ginekologa i muszę coś z tym zrobić :(