Witaj na Forum FajnaMama!

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji,
co umożliwi Ci pisanie wiadomości, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Rejestracja jest szybka i łatwa. Zarejestruj się.

Starania - zostać mamą w 2015 roku :)

Zgłoś nadużycie #102531 2 grudnia 2014, 7:56

angel Fajna mama
Rejestracja: Gru, 2012 Posty: 2406 Podziękowania: 552
Dzien dobry :-) milego dnia :-)




Zgłoś nadużycie #102532 2 grudnia 2014, 9:11

sabull Gotowa na wszystko
Rejestracja: Paź, 2013 Posty: 306 Podziękowania: 99

Fleur napisał(a)

z tym wycie kiem z piersi kazala obserwować
, bo zdarzylo sie to pierwszy raz. w styczniu ide na cytologie wiec bede mogla jej powiedziec czy dalej tak sie dzieje... cos mi sie wydaje ze w tym cyklu mam male szanse, bo owu jest z lewego jajnika a ja mam usuniety lewy jajowod. . chociaz gin ppwiedziala ze moze sie udac....


Zawsze jest nadzieja. Trzymam kciuki !!!




Zgłoś nadużycie #102533 2 grudnia 2014, 9:13

sabull Gotowa na wszystko
Rejestracja: Paź, 2013 Posty: 306 Podziękowania: 99

Lena29 napisał(a)

Kusi mnie od kilku dni zrobienie testu,ale boje się że może nie być wiarygodny . Po zaobserwowaniu różnych dolegliwości powiedziałam sobie że zatestuje dopiero dzień po terminie @ i staram się tego trzymać, ale nie wiem czy wytrzymam i może jutro spróbuje rano w dzień planowanej miesiączki może już coś wykryje


Powodzenia. Daj znać jakie wyniki...




Zgłoś nadużycie #102534 2 grudnia 2014, 9:17

sabull Gotowa na wszystko
Rejestracja: Paź, 2013 Posty: 306 Podziękowania: 99
Hej. Piekne slonce dzisiaj :) Mi tempka rosnie, dzis 36,2.




Zgłoś nadużycie #102535 2 grudnia 2014, 9:21

angel Fajna mama
Rejestracja: Gru, 2012 Posty: 2406 Podziękowania: 552

sabull napisał(a)

Hej. Piekne slonce dzisiaj :) Mi tempka rosnie, dzis 36,2.


No to super niech rosnie to dobry znak :-)




Zgłoś nadużycie #102536 2 grudnia 2014, 11:26

Fleur Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Lis, 2014 Posty: 183 Podziękowania: 33
angel ty tez masz dziecko 9letnie ?? ? tak jak ja...


Zgłoś nadużycie #102537 2 grudnia 2014, 12:11

angel Fajna mama
Rejestracja: Gru, 2012 Posty: 2406 Podziękowania: 552
Tak mam coreczke :-)




Zgłoś nadużycie #102538 2 grudnia 2014, 16:06

Ju_sia Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lip, 2014 Posty: 912 Podziękowania: 80
Edka gratuluję..

Zgłoś nadużycie #102539 2 grudnia 2014, 18:16

olka281 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Cze, 2014 Posty: 986 Podziękowania: 185
u mnie dzis spadek tempki do 36,6 i po nocy pojawilo jest pojedyncze plamienie, takze u mnie testowania nie bedzie


Zgłoś nadużycie #102540 2 grudnia 2014, 18:33

angel Fajna mama
Rejestracja: Gru, 2012 Posty: 2406 Podziękowania: 552

olka281 napisał(a)

u mnie dzis spadek tempki do 36,6 i po nocy pojawilo jest pojedyncze plamienie, takze u mnie testowania nie bedzie


Ale 4 dni przed ?? Pojedyncze hmm noi spadek moze to zagniezdzanie ?? Ile dni po owu jestes ??




Zgłoś nadużycie #102541 2 grudnia 2014, 18:36

olka281 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Cze, 2014 Posty: 986 Podziękowania: 185
dzis 11 dpo wiec teoretycznie moze przyjsc


Zgłoś nadużycie #102542 2 grudnia 2014, 19:45

Nancy Gotowa na wszystko
Rejestracja: Maj, 2012 Posty: 769 Podziękowania: 809

olka281 napisał(a)

u mnie dzis spadek tempki do 36,6 i po nocy pojawilo jest pojedyncze plamienie, takze u mnie testowania nie bedzie



Tak jak pisze Angel - też bym nie przekreślała szansy. Może być zagnieżdżanie. Trzymam kciuki!

Zgłoś nadużycie #102543 2 grudnia 2014, 22:41

olka281 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Cze, 2014 Posty: 986 Podziękowania: 185
jutro bedzie wiadomo, jak spadnie to @ przyjdzie, nie licze na cud wiec nastawiam sie na nastepny cykl :)

dobranoc


Zgłoś nadużycie #102544 2 grudnia 2014, 22:46

sabull Gotowa na wszystko
Rejestracja: Paź, 2013 Posty: 306 Podziękowania: 99
Olka, trzymam wciaz kciuki może jeszcze nic straconego. Ja mialam dzis plamienie i bola mnie dosc mocno jajniki i krzyż. Mam podbrzusze spuchniete i nogi mnie bolą. Test ovu negatywny ale druga kreska coraz ciemniejsza i juz dobrze widoczna. No ciekawa jestem czy to owu idzie czy znow mnie organizm zwodzi ...Ciekawe czy jutro testowa kreska znow ściemnieje. Do mojej pani ginekolog nie ma juz miejsc do konca roku jutro mam zamiar zapisac się prywatnie do innej lekarki i zobaczyc czy moze bardziej mi podpasuje czy lepiej trzymac się ''starej''




Zgłoś nadużycie #102545 3 grudnia 2014, 7:51

angel Fajna mama
Rejestracja: Gru, 2012 Posty: 2406 Podziękowania: 552
Dzien dobry :-) u mnie bardzo zimno od wczoraj wieje taki zimny wiatr. Skok tempki z 36.8 na 37.1 troche dziwny ale moj organizm juz tak ma ze lubi zaskakiwac :-)




Zgłoś nadużycie #102546 3 grudnia 2014, 9:29

Lenka87 Fajna mama
Rejestracja: Kwi, 2014 Posty: 3438 Podziękowania: 782
Dzień dobry :D Co u Was słychać? Widzę, że jest sporo nowych dziewczyn :) Za wszystkie mocno trzymam kciuki :)
17 tc Aniołek-31.01.2015 :(
Na zawsze w naszych sercach



Zgłoś nadużycie #102547 3 grudnia 2014, 13:12

sabull Gotowa na wszystko
Rejestracja: Paź, 2013 Posty: 306 Podziękowania: 99
Hej kobitki. Dzis mam 12 dc. Cykle 26 dni. Wczoraj po plamieniu i dość obfitym sluzie jezt spokój. Mam chyba sluz owulacyjny choc na 100% nie jestem pewna jak powinien ten owulacyjby wyglądać. .. moj jest skapy, lepki i rozciaga się w linie miedy dwoma palcami na dlugosc 1,5 cm. Temp mi spadla niestety ale test ovu wyszedl calkiem niezle. Od czerwca robie i nigdy nie byl tak czerwony kolor tej drugiej linii jak dzis. Dla porownania wrzucam z wczoraj i z dzis! Co o tym myslicie ?? ?




Zgłoś nadużycie #102548 3 grudnia 2014, 13:13

sabull Gotowa na wszystko
Rejestracja: Paź, 2013 Posty: 306 Podziękowania: 99
I z dzisiaj:




Zgłoś nadużycie #102549 3 grudnia 2014, 13:20

angel Fajna mama
Rejestracja: Gru, 2012 Posty: 2406 Podziękowania: 552
Ten z wczoraj na 100% nie ale ten z dzisiaj wyglada chyba ok




Zgłoś nadużycie #102550 3 grudnia 2014, 15:09

Nancy Gotowa na wszystko
Rejestracja: Maj, 2012 Posty: 769 Podziękowania: 809

sabull napisał(a)

I z dzisiaj:



Ten z dziś zdecydowanie lepszy. Ja bym zrobiła jeszcze jutro, ale trochę później, gdzieś czytałam, że najlepiej jest robić późnym popołudniem lub wieczorem (do 20-tej).U mnie w tamtym miesiącu w 13 dc były dwie mocne identyczne krechy, u Ciebie prawie już też, ale ciekawe na ile te odcienie zależą też od samego rodzaju testu/producenta. A najlepiej po prostu działać codziennie ;) Plamienia też masz bardzo charakterystyczne dla owu, ja nie znam tego w ogóle z autopsji ;)