Witaj na Forum FajnaMama!

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji,
co umożliwi Ci pisanie wiadomości, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Rejestracja jest szybka i łatwa. Zarejestruj się.

Starania - zostać mamą w 2015 roku :)

Zgłoś nadużycie #101991 17 listopada 2014, 11:11

kate85 Supermama
Rejestracja: Cze, 2014 Posty: 5040 Podziękowania: 951

angel napisał(a)

moze wybadaj najpierw w jakim jest nastroju bo to duzo daje, nie ma co sie bac dopominac o swoje wkoncu wiadomo ze nikt nie pracuje za darmo a dobrego pracownika trzeba doceniac bo odejdzie tam gdzie mu bedzie lepiej. daj znac jak z nim pogadasz czy cos zdzialalas trzymam kciuki :-) do odwaznych swiat nalezy haha



Właśnie..mi miną niedługo 4 lata..a przez te 4 lata raz dostałam podwyżkę i to sama chodziłam i prosiłam a dostaję non stop nowe obowiązki w firmie, teraz doszedł mi cały marketing.. a jest tu kilkanaście firm i za każdą muszę też odpowiadać, tak naprawdę stażysta mnie zmotywował, bo on ma stażu prawie tyle co ja po 4 latach harówy tutaj, on jest w szoku,ze tak daję się wykorzystywać, więc czas na zmiany


Zgłoś nadużycie #101992 17 listopada 2014, 11:12

staraczka Supermama
Rejestracja: Sty, 2013 Posty: 25085 Podziękowania: 2398
dzien dobry.

Zgłoś nadużycie #101993 17 listopada 2014, 11:14

kate85 Supermama
Rejestracja: Cze, 2014 Posty: 5040 Podziękowania: 951

Kokardka napisał(a)

Kate powodzenia w rozmowie z szefem :) ja już dni do przyszłej środy odliczam.



Dzięki :) póki co delegacja z Azerbejdżanu przyjechała.. tłum ludzi na korytarzu, no tak po urlopie wrócił i już tłumy, więc nie wiem czy dziś się dopcham do niego, najwyżej jutro,ale postanowiłam sobie,że dość,że za grosze nie będę tyle tyrać i w stresie


Zgłoś nadużycie #101994 17 listopada 2014, 11:16

kate85 Supermama
Rejestracja: Cze, 2014 Posty: 5040 Podziękowania: 951

Kokardka napisał(a)

Kate powodzenia w rozmowie z szefem :) ja już dni do przyszłej środy odliczam.


Ja 25 na imieninki powinnam dostać @, bo zazwyczaj miałam 33dc, może będzie prezent, oby! :) chcę wolne wziąć na pn i wt, w pn egzamin a we wt świętowanie :) trzymam kciuki za nas obie ;) i za Angel :)


Zgłoś nadużycie #101995 17 listopada 2014, 11:16

kate85 Supermama
Rejestracja: Cze, 2014 Posty: 5040 Podziękowania: 951

staraczka napisał(a)

dzien dobry.



Hej :)


Zgłoś nadużycie #101996 17 listopada 2014, 11:21

Kokardka Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2014 Posty: 1512 Podziękowania: 127
Hej Staraczka

Zgłoś nadużycie #101997 17 listopada 2014, 11:24

Kokardka Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2014 Posty: 1512 Podziękowania: 127
Kate w firmie mojego faceta teraz były podwyżki, bo ludzie odchodzą i chcą ich jakoś zatrzymać. Ale co z tego skoro to tylko 60 gr na godzinę więcej, czy na wypłacie jakieś 100-150 zł w zależności od godzin :) a po nowym roku znów wzrost najniższej krajowej będzie, także coś tam zawsze więcej będzie do wypłaty. Teraz do wypłaty dostał premie 300 zł uznaniową :) i mają kolejne premie być w lutym.

Zgłoś nadużycie #101998 17 listopada 2014, 11:24

kate85 Supermama
Rejestracja: Cze, 2014 Posty: 5040 Podziękowania: 951

Kokardka napisał(a)

Hej Staraczka



Kokardka masz jakieś objawy podejrzane? :) inne niż przed @?


Zgłoś nadużycie #101999 17 listopada 2014, 11:28

kate85 Supermama
Rejestracja: Cze, 2014 Posty: 5040 Podziękowania: 951

Kokardka napisał(a)

Kate w firmie mojego faceta teraz były podwyżki, bo ludzie odchodzą i chcą ich jakoś zatrzymać. Ale co z tego skoro to tylko 60 gr na godzinę więcej, czy na wypłacie jakieś 100-150 zł w zależności od godzin :) a po nowym roku znów wzrost najniższej krajowej będzie, także coś tam zawsze więcej będzie do wypłaty. Teraz do wypłaty dostał premie 300 zł uznaniową :) i mają kolejne premie być w lutym.



To zawsze coś :) ja widzę,że jak sama nie poproszę, to nic nie dostanę;/ ale to chyba tak wszędzie, ale wsiąkłam już tez w to miejsce i ciężko wyjść, tez miałam kiedyś premię za nowe obowiązki,ale po paru msc zabrali a obowiązki zostawili.. ale jak powiedziałam stażyście, ile tu mam obowiązków i prywatnych szefów też,ze w sb mam telefony i sms, to za głowę się złapał, przejrzałam trochę na oczy, on jest po maturze, bez studiów i ma prawie tyle co ja, a mi chcą wcisnąć jeszcze eksport firmy, bo znam rosyjski i oczywiście wszystko w pakiet stanowiska asystentki.


Zgłoś nadużycie #102000 17 listopada 2014, 11:31

angel Fajna mama
Rejestracja: Gru, 2012 Posty: 2406 Podziękowania: 552

Kokardka napisał(a)

Kate w firmie mojego faceta teraz były podwyżki, bo ludzie odchodzą i chcą ich jakoś zatrzymać. Ale co z tego skoro to tylko 60 gr na godzinę więcej, czy na wypłacie jakieś 100-150 zł w zależności od godzin :) a po nowym roku znów wzrost najniższej krajowej będzie, także coś tam zawsze więcej będzie do wypłaty. Teraz do wypłaty dostał premie 300 zł uznaniową :) i mają kolejne premie być w lutym.


no to super zawsze to cos i 300zl premi to mile i zachecajace ludzi bo wiedza ze to co robia jednak jest dostrzegane wydaje mi sie ze wtedy tez pracownik daje z siebie wiecej bo wie ze jak sie bedzie staral to szef to doceni




Zgłoś nadużycie #102001 17 listopada 2014, 11:34

angel Fajna mama
Rejestracja: Gru, 2012 Posty: 2406 Podziękowania: 552

kate85 napisał(a)

To zawsze coś :) ja widzę,że jak sama nie poproszę, to nic nie dostanę;/ ale to chyba tak wszędzie, ale wsiąkłam już tez w to miejsce i ciężko wyjść, tez miałam kiedyś premię za nowe obowiązki,ale po paru msc zabrali a obowiązki zostawili.. ale jak powiedziałam stażyście, ile tu mam obowiązków i prywatnych szefów też,ze w sb mam telefony i sms, to za głowę się złapał, przejrzałam trochę na oczy, on jest po maturze, bez studiów i ma prawie tyle co ja, a mi chcą wcisnąć jeszcze eksport firmy, bo znam rosyjski i oczywiście wszystko w pakiet stanowiska asystentki.


jej kochana no nie zaciekawie.... dlatego walcz o swoje a skoro tyle pracy spoczywa na tobie i maja z toba plany na przyszlosc to beda chcieli cie zatrzymac i powinni dac ci ta podwyzke nie daj im sie bo wejda ci na glowe




Zgłoś nadużycie #102002 17 listopada 2014, 11:36

kate85 Supermama
Rejestracja: Cze, 2014 Posty: 5040 Podziękowania: 951

angel napisał(a)

jej kochana no nie zaciekawie.... dlatego walcz o swoje a skoro tyle pracy spoczywa na tobie i maja z toba plany na przyszlosc to beda chcieli cie zatrzymac i powinni dac ci ta podwyzke nie daj im sie bo wejda ci na glowe



No właśnie.. chyba już weszli..bo czuję,że jestem od wszystkiego, nawet prywatne rzeczy szefów robię, czas powiedzieć dość!


Zgłoś nadużycie #102003 17 listopada 2014, 11:40

angel Fajna mama
Rejestracja: Gru, 2012 Posty: 2406 Podziękowania: 552
ja narazie pracuje tu jak wiekszosc kobiet na emigracji czyli sprzatanie ale tylko biur i jak tylko uda nam sie zajsc w ciaze przed porodem prawdopodobnie wrocimy do polski i bedziemy chcieli rozkrecic cos swojego. bardzo bym chciala wrocic do kraju tu nie jest moje miejsce nie czuje sie tu dobrze ani nie jestem szczesliwa niby mam tu swojego meza dziecko ale to nie to i dlatego od samego poczatku postawilismy sobie cel ze jestesmy tu dopuki nie nazbieramy na dom i na wlasny interes noi oczywiscie jezeli nam sie uda to wracamy :-)




Zgłoś nadużycie #102004 17 listopada 2014, 11:43

Kokardka Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2014 Posty: 1512 Podziękowania: 127

kate85 napisał(a)

Kokardka masz jakieś objawy podejrzane? :) inne niż przed @?


u mnie wszystko zapowiada @, jajniki bolą i boli głowa. Nic nadzwyczajnego :(

Zgłoś nadużycie #102005 17 listopada 2014, 11:44

angel Fajna mama
Rejestracja: Gru, 2012 Posty: 2406 Podziękowania: 552

kate85 napisał(a)

No właśnie.. chyba już weszli..bo czuję,że jestem od wszystkiego, nawet prywatne rzeczy szefów robię, czas powiedzieć dość!


masz racje ja wiem ze jak sie dlugo cos robi to czlowiek sie przyzwyczaja i ciezko jest sie sprzeciwic czasami nawet nie zwraca sie uwagi na to ze ciagle tych obowiazkow przybywa. walcz o swoje a jak masz watpliwosci to pomysl ze robisz to nie tylko dla siebie ale tez dla malenstwa ktore chcesz miec ze dzieki tamu ono tez bedzie mialo wiecej bo mame na wiecej bedzie stac :-)




Zgłoś nadużycie #102006 17 listopada 2014, 11:46

kate85 Supermama
Rejestracja: Cze, 2014 Posty: 5040 Podziękowania: 951

angel napisał(a)

ja narazie pracuje tu jak wiekszosc kobiet na emigracji czyli sprzatanie ale tylko biur i jak tylko uda nam sie zajsc w ciaze przed porodem prawdopodobnie wrocimy do polski i bedziemy chcieli rozkrecic cos swojego. bardzo bym chciala wrocic do kraju tu nie jest moje miejsce nie czuje sie tu dobrze ani nie jestem szczesliwa niby mam tu swojego meza dziecko ale to nie to i dlatego od samego poczatku postawilismy sobie cel ze jestesmy tu dopuki nie nazbieramy na dom i na wlasny interes noi oczywiscie jezeli nam sie uda to wracamy :-)


Życzę Wam tego z całego serca :) nie ma to jak w kraju :) mój mąż bardzo chciał wyjechać do Nowej Zelandii, moja kumpela tam wyjechała,ale dla mnie to stanowczo za daleko..koniec świata, rodzina jest dla mnie mega ważna i nie wyobrażam sobie,że widzę Rodziców raz na 4-5 lat..ale najlepiej właśnie mieć coś swojego, bo jak to się mówi, u kogoś to się tylko garba dorobisz ;p hehe i coś w tym jest :) widzę jak wykorzystują pracodawcy, z 1 pracownika wycisnąć ile się da i aby nie zatrudniać nowego, ale mi stażysta otworzył oczy heh i dobrze :)


Zgłoś nadużycie #102007 17 listopada 2014, 11:46

angel Fajna mama
Rejestracja: Gru, 2012 Posty: 2406 Podziękowania: 552

Kokardka napisał(a)

u mnie wszystko zapowiada @, jajniki bolą i boli głowa. Nic nadzwyczajnego :(


glowa to tak tez na ciaze nie tylko @ glowa do gory bedzie dobrze :-)




Zgłoś nadużycie #102008 17 listopada 2014, 11:47

Kokardka Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2014 Posty: 1512 Podziękowania: 127

kate85 napisał(a)

To zawsze coś :) ja widzę,że jak sama nie poproszę, to nic nie dostanę;/ ale to chyba tak wszędzie, ale wsiąkłam już tez w to miejsce i ciężko wyjść, tez miałam kiedyś premię za nowe obowiązki,ale po paru msc zabrali a obowiązki zostawili.. ale jak powiedziałam stażyście, ile tu mam obowiązków i prywatnych szefów też,ze w sb mam telefony i sms, to za głowę się złapał, przejrzałam trochę na oczy, on jest po maturze, bez studiów i ma prawie tyle co ja, a mi chcą wcisnąć jeszcze eksport firmy, bo znam rosyjski i oczywiście wszystko w pakiet stanowiska asystentki.


ja prawie rok pracowałam w sklepie i miałam najniższą. Ale za soboty albo miałam wolne w tygodniu albo mi płacił. Także tu miałam fajnie. Moja wypłata szła na wynajem i opłaty. Na życie szła Łukasza wypłata. Źle nie było, bo on tak z 2400-2600 ma. No niestety tak płacą, a robi ciężko i dużo godzin.

Zgłoś nadużycie #102009 17 listopada 2014, 11:49

Kokardka Fajna mama
Rejestracja: Paź, 2014 Posty: 1512 Podziękowania: 127

angel napisał(a)

glowa to tak tez na ciaze nie tylko @ glowa do gory bedzie dobrze :-)


w zeszłym cyklu myślałam, że się udało, wszystko wskazywało na ciążę i się znów rozczarowałam :(

Zgłoś nadużycie #102010 17 listopada 2014, 11:51

kate85 Supermama
Rejestracja: Cze, 2014 Posty: 5040 Podziękowania: 951

angel napisał(a)

masz racje ja wiem ze jak sie dlugo cos robi to czlowiek sie przyzwyczaja i ciezko jest sie sprzeciwic czasami nawet nie zwraca sie uwagi na to ze ciagle tych obowiazkow przybywa. walcz o swoje a jak masz watpliwosci to pomysl ze robisz to nie tylko dla siebie ale tez dla malenstwa ktore chcesz miec ze dzieki tamu ono tez bedzie mialo wiecej bo mame na wiecej bedzie stac :-)



Dokładnie :) niby jestem wygadana i śmiała,ale jak siadam przed szefem, to robię się potulna jak baranek i godzę się na wszystko.. i wtedy jestem wściekła na siebie,że nie umiem powiedzieć nie i postawić się,ale masz rację, trzeba się cenić i myśleć też o maleństwie :) o przyszłości :) a ja czuję,że godzę się na wszystko, bo już w to wsiąkłam, dopiero jak świeża osoba przyjdzie z zewnątrz to potrafi otworzyć oczy, zwolnili kobietę od marketingu i dali mi jej stanowisko i zadnej podwyżki, więc trzeba się zacząć stawiać!