Witaj na Forum FajnaMama!

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji,
co umożliwi Ci pisanie wiadomości, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Rejestracja jest szybka i łatwa. Zarejestruj się.

Starania - zostać mamą w 2015 roku :)

Zgłoś nadużycie #100871 22 września 2014, 21:15

olka281 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Cze, 2014 Posty: 986 Podziękowania: 185
co tam u was? u mnie zimno, siedze pod kocykiem z goraca herbatka sliwkowa :D


Zgłoś nadużycie #100872 22 września 2014, 21:21

kate85 Supermama
Rejestracja: Cze, 2014 Posty: 5041 Podziękowania: 951
hejka Dziewczyny ;) jakieś pustki na forum, łatwo Was teraz nadgonić :) ja się kuruję, bo złapało mnie przeziębienie, przechodzę mutację hehe,ale nie daję się :)


Zgłoś nadużycie #100873 22 września 2014, 21:26

olka281 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Cze, 2014 Posty: 986 Podziękowania: 185
kurka wszyscy choruja, u nas w pracy 3 osoby dzis na L4 poszly moj mezczyzna juz konczy chorobsko tez


Zgłoś nadużycie #100874 22 września 2014, 21:28

nati123 Fajna mama
Rejestracja: Mar, 2014 Posty: 1190 Podziękowania: 375
No ja tez chora... :( i jeszcze zmarzłam jak z pracy wracalam brrr...


Zgłoś nadużycie #100875 23 września 2014, 5:45

olka281 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Cze, 2014 Posty: 986 Podziękowania: 185
Dzien dobry, milego dnia


Zgłoś nadużycie #100876 23 września 2014, 14:51

krysiulcia Zadomowiona
Rejestracja: Wrz, 2014 Posty: 75 Podziękowania: 8

nati123 napisał(a)

Krysiulcia no to aby daly szybsze efekty niz te kilka miesiecy a ktore konkretnie pijesz ??



pije płodność faza 1 i 2 no zobaczymy mam nadzieję , że w ciągu dwóch cykli mi się przez to uda :)

Zgłoś nadużycie #100877 24 września 2014, 8:16

hakuna.matata Supermama
Rejestracja: Gru, 2013 Posty: 6724 Podziękowania: 1777
Nie chorować, tylko starać się, starać! :D
Miłego dnia :)
"No worries for the rest of your days"





Zgłoś nadużycie #100878 24 września 2014, 8:36

kate85 Supermama
Rejestracja: Cze, 2014 Posty: 5041 Podziękowania: 951

nati123 napisał(a)

No ja tez chora... :( i jeszcze zmarzłam jak z pracy wracalam brrr...



Ja kuruję się od piątku, katar już mi mija,ale kaszel i dreszcze, ale jakoś daję radę, chodzę do pracy, Nati staracie się w tym cyklu?


Zgłoś nadużycie #100879 24 września 2014, 12:33

Beata79 Fajna mama
Rejestracja: Mar, 2013 Posty: 1053 Podziękowania: 80
No i kolejny cykl do bani okres rano zawitał :(

Zgłoś nadużycie #100880 24 września 2014, 14:34

staraczka Supermama
Rejestracja: Sty, 2013 Posty: 25085 Podziękowania: 2398
widze ze watek praktycznie "umarl"...

Zgłoś nadużycie #100881 24 września 2014, 14:59

krysiulcia Zadomowiona
Rejestracja: Wrz, 2014 Posty: 75 Podziękowania: 8
może i trochę przycichł ale starania są bynajmniej u mnie :D

Zgłoś nadużycie #100882 25 września 2014, 8:46

Lenka87 Fajna mama
Rejestracja: Kwi, 2014 Posty: 3438 Podziękowania: 782
Dzień dobry :) Słoneczko świeci więc to musi być fajny dzień :) Takiego wszystkim życzę :)
17 tc Aniołek-31.01.2015 :(
Na zawsze w naszych sercach



Zgłoś nadużycie #100883 25 września 2014, 11:55

Maaagda Supermama
Rejestracja: Maj, 2014 Posty: 4176 Podziękowania: 619
U mnie pochmurno, słońca niestety brak, aż wstawać z wyrka się nie chciało


Zgłoś nadużycie #100884 25 września 2014, 12:49

Magda10074 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Wrz, 2014 Posty: 1088 Podziękowania: 208
Hej. Napewno dziewczyny wam się. Życzę wam owocnych starań. My staraliśmy się o fasolkę 7 miesięcy ale to przez częste wyjazdy męża i moje schizy że coś jest nie tak. Udało się dopiero jak wszystkie problemy zwaliły się na raz ( przeprowadzka, rozbity samochód, zmiana pracy). Teraz nasz synek pomału szykuje się do wyjścia. :) Także trzymam za wszystkie mocno kciuki....

Zgłoś nadużycie #100885 25 września 2014, 14:51

Szpilkka Supermama
Rejestracja: Wrz, 2013 Posty: 9386 Podziękowania: 1633
https://docs.google.com/spreadsheet/ccc?key=0Ao5bEHyDgQbAdGFVX0c5S0pKRS1TUHE5M19...

hej wszystkim. Tutaj jest link do tabelki. Każda może ją edytowac, więc wpisujcie się Staraczki ;-)


Zgłoś nadużycie #100886 25 września 2014, 15:42

krysiulcia Zadomowiona
Rejestracja: Wrz, 2014 Posty: 75 Podziękowania: 8
jeju ja to mam nadzieję, ze po tych moich ziołach zwiększających płodność z baby and mama już w przyszłym cyklu pochwalę się testem z dwiema kreseczkami :D tak już bym chciała dzidzie malutką :D

a pogoda jakaś taka dziwna od kilku dni, nie podoba mi się, wolałam lat i słoneczko :)

Zgłoś nadużycie #100887 25 września 2014, 18:45

olka281 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Cze, 2014 Posty: 986 Podziękowania: 185
Dzien dobry. Ja dzis bylam na pizzy po pracy i dopiero siedze w pociagu w domu bede kolo 20


Zgłoś nadużycie #100888 26 września 2014, 11:45

krysiulcia Zadomowiona
Rejestracja: Wrz, 2014 Posty: 75 Podziękowania: 8
oj pizza fajna rzecz, w piątek idealna do filmu :)

Zgłoś nadużycie #100889 27 września 2014, 21:40

kamilka Fajna mama
Rejestracja: Cze, 2014 Posty: 1188 Podziękowania: 353
halo.
wróciłam z urlopu a tu puuustki!
witam wszystkichwypoczeta i gotowa do pisania hehe :)

Zgłoś nadużycie #100890 28 września 2014, 10:28

Edka82 Fajna mama
Rejestracja: Lis, 2013 Posty: 2882 Podziękowania: 487
Hej :)