Witaj na Forum FajnaMama!

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji,
co umożliwi Ci pisanie wiadomości, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Rejestracja jest szybka i łatwa. Zarejestruj się.

Starania - zostać mamą w 2015 roku :)

Zgłoś nadużycie #100531 9 września 2014, 17:23

ewelina231991 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Cze, 2014 Posty: 594 Podziękowania: 158

motyl1909 napisał(a)

Tabelki nie ma :) wypisuję sie z tego wątku, bo nie ma to najmniejszego sensu jak widać :) powodzonka w staraniach :)




No to skoro Ty się wypisujesz. To ja też :-)


Zgłoś nadużycie #100532 9 września 2014, 17:23

ewelina231991 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Cze, 2014 Posty: 594 Podziękowania: 158

motyl1909 napisał(a)

Tabelki nie ma :) wypisuję sie z tego wątku, bo nie ma to najmniejszego sensu jak widać :) powodzonka w staraniach :)




No to skoro Ty się wypisujesz. To ja też :-)


Zgłoś nadużycie #100533 9 września 2014, 17:24

Konto usunięte

Edka82 napisał(a)

A ZYTOWAĆ CIEBIE JAK NA FB JECHAŁAS NA VALENTINE? SAMA POSTA ZAŁOŻYŁAŚ, WTEDY CI ODPOWIADAŁO


Valentina to troll bejbe ;) i annika w jednej osobie :) a ja trollem nie jestem i nie pozwolę sobie, żebyście tak pisały o mnie. i wyłącz Caps Locka jeśli możesz :) nie muszę czytać drukowanymi ;)

Zgłoś nadużycie #100534 9 września 2014, 17:25

Lenka87 Fajna mama
Rejestracja: Kwi, 2014 Posty: 3438 Podziękowania: 782

ewelina231991 napisał(a)

A Wy się na mnie dziewczyny gniewacie ?? ?


Ja się nie gniewam, bo nie mam o co. Wiem, że mnie zrozumiecie, ale każdy "z ulicy" może to przeczytać, a tego nie chcę
17 tc Aniołek-31.01.2015 :(
Na zawsze w naszych sercach



Zgłoś nadużycie #100535 9 września 2014, 17:26

Edka82 Fajna mama
Rejestracja: Lis, 2013 Posty: 2882 Podziękowania: 487

motyl1909 napisał(a)

Tabelki nie ma :) wypisuję sie z tego wątku, bo nie ma to najmniejszego sensu jak widać :) powodzonka w staraniach :)


Raz dwa trzy foch :) ) no cóż...

Zgłoś nadużycie #100536 9 września 2014, 17:31

nati123 Fajna mama
Rejestracja: Mar, 2014 Posty: 1190 Podziękowania: 375
Kamilka trzymam kciuki za ten twój cykl i zaczynaj serducha ja zawieszam starania na czas nieokreślony ale was nie zostawiam.... Trochę nam gorzej w interesie idzie... Miało być lepiej i ten macierzyński mój do końca nie jest przekonany sama sobie dziecka nie zrobię a jego oklamywac nie będę... A co się z resztą dziewczyn stało to nie mamam pojęcia tez bym chciała wiedzieć co u nich... Anastazja, Truskaffka, Ewcia, i inne... Wiec to nie nasza wina Motyl ze fm padło my mając fb udzielalysmy się i tu i tu był okres ze ja się wogule nie udzielałam nie miałam czasu...


Zgłoś nadużycie #100537 9 września 2014, 17:32

Edka82 Fajna mama
Rejestracja: Lis, 2013 Posty: 2882 Podziękowania: 487

motyl1909 napisał(a)

Valentina to troll bejbe ;) i annika w jednej osobie :) a ja trollem nie jestem i nie pozwolę sobie, żebyście tak pisały o mnie. i wyłącz Caps Locka jeśli możesz :) nie muszę czytać drukowanymi ;)


O następna co czytać ze zrozumieniem nie potrafi, caps lock włączył mi się przypadkiem, trudno jest mi posta edytować z tego sprzętu na jakim siedzę, wiec już tak zostawiłam. Nie napisałam że jesteś trolem, tylko odniosłam się do twojej wypowiedzi, że przeniosłyśmy się na FB, bo nam pewne osoby nie pasowały. Tobie wtedy też nie pasowały, czemu upust dałaś na FB i wtedy grupa była dla ciebie ok. Teraz to jesteśmy same zło i pewnie przez nas forum padło.

Zgłoś nadużycie #100538 9 września 2014, 17:37

ewelina231991 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Cze, 2014 Posty: 594 Podziękowania: 158
Życzę Wam dziewczyny powodzenia w staraniu. Ja też wypisuje się z tego wątku , nie ma sensu! Pozdrawiam.


Zgłoś nadużycie #100539 9 września 2014, 17:39

Maaagda Supermama
Rejestracja: Maj, 2014 Posty: 4156 Podziękowania: 619
Ojojoo ciekawie się tu robi :D :D


Zgłoś nadużycie #100540 9 września 2014, 17:40

nati123 Fajna mama
Rejestracja: Mar, 2014 Posty: 1190 Podziękowania: 375
Motyl ja się ciebie nie czepiam daj spokój! Nie obrażaj się... Ewelina nikt się na ciebie nie gniewa. Nina1 gratulacje. No śliczne imiona wybrałaś...


Zgłoś nadużycie #100541 9 września 2014, 17:43

Maaagda Supermama
Rejestracja: Maj, 2014 Posty: 4156 Podziękowania: 619
DZIECINADA NA MAKSA hihi, ale nie powiem zaje biście się człowiek z tego śmieje


Zgłoś nadużycie #100542 9 września 2014, 17:45

Tasiemka Supermama
Rejestracja: Sty, 2014 Posty: 10402 Podziękowania: 2047
dziewczyny ja trafiłam do przedszkola w którym jak się dzieci pokłócą to zbierają zabawki i uciekają? czy na poważne forum na którym można o wszystkim pogadać z powaznymi i odpowiedzialnymi ludźmi, którzy decydują się na świadome macierzyństwo!?






Zgłoś nadużycie #100543 9 września 2014, 17:46

nati123 Fajna mama
Rejestracja: Mar, 2014 Posty: 1190 Podziękowania: 375
I co doprawilas te kluski Maaagda?


Zgłoś nadużycie #100544 9 września 2014, 17:52

Lenka87 Fajna mama
Rejestracja: Kwi, 2014 Posty: 3438 Podziękowania: 782

Maaagda napisał(a)

Ojojoo ciekawie się tu robi :D :D


Moda na sukces :D
17 tc Aniołek-31.01.2015 :(
Na zawsze w naszych sercach



Zgłoś nadużycie #100545 9 września 2014, 17:53

Edka82 Fajna mama
Rejestracja: Lis, 2013 Posty: 2882 Podziękowania: 487
Widziałyście reklamę bebiko w TV ? strasznie mi się podoba

Zgłoś nadużycie #100546 9 września 2014, 17:55

Lenka87 Fajna mama
Rejestracja: Kwi, 2014 Posty: 3438 Podziękowania: 782

Edka82 napisał(a)

Widziałyście reklamę bebiko w TV ? strasznie mi się podoba


Nie widziałam chyba...
17 tc Aniołek-31.01.2015 :(
Na zawsze w naszych sercach



Zgłoś nadużycie #100547 9 września 2014, 17:57

Maaagda Supermama
Rejestracja: Maj, 2014 Posty: 4156 Podziękowania: 619

nati123 napisał(a)

I co doprawilas te kluski Maaagda?


No właśnie doprawiłam wszystko i M smakowały, a mi... daj spokój totalnie bez smaku , może straciłam smak :D


Zgłoś nadużycie #100548 9 września 2014, 17:58

nati123 Fajna mama
Rejestracja: Mar, 2014 Posty: 1190 Podziękowania: 375
Odc 5027


Zgłoś nadużycie #100549 9 września 2014, 17:59

olka281 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Cze, 2014 Posty: 986 Podziękowania: 185

Nina1 napisał(a)

Widzę, że u was gorąca atmosfera.
Przyszłam się pochwalić, że dziś się dowiedziałam że w brzuchu siedzi synek :D . Byliśmy nastawieni na Julie a tu jednak nie :) .


super :* gratulacje


Zgłoś nadużycie #100550 9 września 2014, 18:00

nati123 Fajna mama
Rejestracja: Mar, 2014 Posty: 1190 Podziękowania: 375
Ta co dzieci tak biegają i maluch mamę karmi? To widziałam fajowa!