Witaj na Forum FajnaMama!

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji,
co umożliwi Ci pisanie wiadomości, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Rejestracja jest szybka i łatwa. Zarejestruj się.

Starania - zostać mamą w 2015 roku :)

Zgłoś nadużycie #99251 26 sierpnia 2014, 23:07

Edka82 Fajna mama
Rejestracja: Lis, 2013 Posty: 2882 Podziękowania: 487

Maaagda napisał(a)

Nie wiem dlaczego połowa obrócona, a połowa normalnie. ;p

obkręcilam sobie głowe, dałam radę

Zgłoś nadużycie #99252 26 sierpnia 2014, 23:07

Maaagda Supermama
Rejestracja: Maj, 2014 Posty: 4229 Podziękowania: 619
No właśnie bardziej szczegółowe, a te co wrzuciłaś to jakby zwykła podstawa


Zgłoś nadużycie #99253 26 sierpnia 2014, 23:07

Maaagda Supermama
Rejestracja: Maj, 2014 Posty: 4229 Podziękowania: 619
Śmigam do wyra, bo mój M ma chcicę, dobranoc :D


Zgłoś nadużycie #99254 26 sierpnia 2014, 23:08

Edka82 Fajna mama
Rejestracja: Lis, 2013 Posty: 2882 Podziękowania: 487
Tym razem już naprawdę zmykam, dobranoc :*

Zgłoś nadużycie #99255 26 sierpnia 2014, 23:41

olka281 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Cze, 2014 Posty: 986 Podziękowania: 185
dobranoc


Zgłoś nadużycie #99256 27 sierpnia 2014, 0:36

mama.aniolka85 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Mar, 2014 Posty: 434 Podziękowania: 68
dobranoc...

Zgłoś nadużycie #99257 27 sierpnia 2014, 7:14

paola Fajna mama
Rejestracja: Sty, 2014 Posty: 1129 Podziękowania: 225
hej hej wstajemy


Zgłoś nadużycie #99258 27 sierpnia 2014, 7:15

anafreud Fajna mama
Rejestracja: Maj, 2014 Posty: 2065 Podziękowania: 739
Dzień dobry!
Grochu (*) 9tc   
Jednego syna już mam teraz czas na...... córkę ;)  
Marzenia są po to by je realizować - jedno po drugim!

Zgłoś nadużycie #99259 27 sierpnia 2014, 7:29

czekoladowamysz Gotowa na wszystko
Rejestracja: Cze, 2014 Posty: 758 Podziękowania: 144
dzień doberek w ten lodowaty poranek brrryyy dawno mnie tu nie było :( jakieś zaskakujące zmiany ??

Zgłoś nadużycie #99260 27 sierpnia 2014, 7:39

Lenka87 Fajna mama
Rejestracja: Kwi, 2014 Posty: 3438 Podziękowania: 782
Dzień dobry :)
17 tc Aniołek-31.01.2015 :(
Na zawsze w naszych sercach



Zgłoś nadużycie #99261 27 sierpnia 2014, 7:53

maslanka Fajna mama
Rejestracja: Sty, 2014 Posty: 1869 Podziękowania: 461
Dzień dobry :)


Zgłoś nadużycie #99262 27 sierpnia 2014, 7:59

Konto usunięte

maslanka napisał(a)

To gdzie mamy zrobić te badania nasienia ?? Myślałam że u androloga :> sorry dziewczyny ale jestem laikiem jeśli chodzi o sprawy mężczyźniane :D pół ręku temu uswiadomilam mojego K że jest ktoś taki jak androlog, po tym jak sama się tego dowiedziałam tutaj ;)


w jakiejś klinice niepłodności lub laboratorium ;)

Zgłoś nadużycie #99263 27 sierpnia 2014, 8:04

maslanka Fajna mama
Rejestracja: Sty, 2014 Posty: 1869 Podziękowania: 461
Dobra, dam nam jeszcze jeden miesiac, bedzie pełny rok. Jezeli we wrzesniu sie nie uda to zapisze go gdzies ;)


Zgłoś nadużycie #99264 27 sierpnia 2014, 8:07

Konto usunięte
hej hej :) wczoraj już nie zdążyłam wejść, bo robiłam mężuchowi na obiad kurczaka po staropolsku ;p a potem wzięłam się za pazurki, potem on wrócił i gadaliśmy i tak zeszło do północy :/ nawet nie zdążyłam poćwiczyć... no ale nic, mam nadzieję, że dziś wyjdę o 16 a nie o 18 to zdążę ze wszystkim ;) a zdjęcie pazurków wrzucę później z domu bo nie mam kabelka :) mam zwykłego króciótkiego frencha i całość przejechana delikatnym borkacikiem. Jest naturalnie i delikatnie - jak nie ja :D

Zgłoś nadużycie #99265 27 sierpnia 2014, 8:14

Konto usunięte
maslanka - tempka ładnie odbiła < 3 myślę, że bad nasienia wcale nie będzie wam potrzebne :) bo będzie mega tłuścioch za 2 dni! :D

Zgłoś nadużycie #99266 27 sierpnia 2014, 8:15

Lenka87 Fajna mama
Rejestracja: Kwi, 2014 Posty: 3438 Podziękowania: 782

maslanka napisał(a)

Dobra, dam nam jeszcze jeden miesiac, bedzie pełny rok. Jezeli we wrzesniu sie nie uda to zapisze go gdzies ;)


Tempka pięknie odbiła, więc żadne badania pewnie nie będą potrzebne :)
17 tc Aniołek-31.01.2015 :(
Na zawsze w naszych sercach



Zgłoś nadużycie #99267 27 sierpnia 2014, 8:17

paola Fajna mama
Rejestracja: Sty, 2014 Posty: 1129 Podziękowania: 225
Ciekawe czy dzis przyjdzie termometr, a powiedzcie mi czy w trakcie @ normalnie sie mierzy?


Zgłoś nadużycie #99268 27 sierpnia 2014, 8:27

Konto usunięte

paola napisał(a)

Ciekawe czy dzis przyjdzie termometr, a powiedzcie mi czy w trakcie @ normalnie sie mierzy?


ja mierzę :) zależy jak kto się przyzwyczai ;)

Zgłoś nadużycie #99269 27 sierpnia 2014, 8:42

kamilka Fajna mama
Rejestracja: Cze, 2014 Posty: 1188 Podziękowania: 353
hej wszystkim porannym ptaszkom!!

Zgłoś nadużycie #99270 27 sierpnia 2014, 8:46

Konto usunięte

kamilka napisał(a)

hej wszystkim porannym ptaszkom!!


porannym - bo muszę :P tak to dopiero bym się budziła :/ no nic, trzeba przezyć jakoś :)