Witaj na Forum FajnaMama!

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji,
co umożliwi Ci pisanie wiadomości, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Rejestracja jest szybka i łatwa. Zarejestruj się.

Starania - zostać mamą w 2015 roku :)

Zgłoś nadużycie #95871 22 lipca 2014, 21:29

Maaagda Supermama
Rejestracja: Maj, 2014 Posty: 4122 Podziękowania: 616
No ja jutro z rana śmigam na te krzywe, insuliny :D M jutro też z rana posiew robi, zobaczymy czy się tych bakterii pozbył. Następne 2 tyg będą ciężkie. W czwarte przyjeżdża do nas M ojciec, w piątek moja mama i w sobotę mój ojciec . Ciekawie się zapowiada :P Wszyscy zagraniczni więc sobie wakacje urządzili cholera! :D


Zgłoś nadużycie #95872 22 lipca 2014, 22:24

Inezka Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lut, 2014 Posty: 917 Podziękowania: 187
uświadomiłam sobie dzisiaj że...psychicznie nadal jestem w ciąży.. :(
nadal się nie pogodziłam ze stratą dzieci, i dlatego tak usilnie chciałam zajść w kolejną ciążę..
Dlatego jak mi kazała napisać ten list, że je żegnam, że oddaję Bogu...to wywołała u mnie takie ogromne oburzenie... że "jak to ?? ?? to MOJE dzieci"...

masakra :(

Będę nad sobą pracować, będę chodzić na terapię, na wszyystko się zgodze ale ze starań nie zrezygnuję. Wiem że mam problem ale problemy sa po to żeby je rozwiązywać. A marzenia po to żeby je spełniać.
Amen.

Zgłoś nadużycie #95873 22 lipca 2014, 22:32

Szpilkka Supermama
Rejestracja: Wrz, 2013 Posty: 9371 Podziękowania: 1630
Oto moje pazurki. Nic specjalnego :-) Chciałam żeby był jakiś delikatny akcent i jest ;-) Foto prosto z samochodu :D


Zgłoś nadużycie #95874 22 lipca 2014, 22:34

nati123 Fajna mama
Rejestracja: Mar, 2014 Posty: 1190 Podziękowania: 375
Kurcze współczuję Ci Inezka ale to nie jest strata dziecka. To jest tak jak dziewczyny wcześniej pisały. Ten mały groszek czeka aż przyjdzie odpowiedni moment aby się urodzić. I nie spinaj się przyjdzie czas na każdą z nas mamy córeczki w tym samym wieku ty juz możesz się starać a ja czekam bóg wie na co... Wiec ciesz się tym co masz a los da civdruga dzidzie mowie Ci:-* popatrz jakie tu różne przypadki są i co? Zachodzi każda :-D prędzej czy później.


Zgłoś nadużycie #95875 22 lipca 2014, 22:35

nati123 Fajna mama
Rejestracja: Mar, 2014 Posty: 1190 Podziękowania: 375
Kurcze współczuję Ci Inezka ale to nie jest strata dziecka. To jest tak jak dziewczyny wcześniej pisały. Ten mały groszek czeka aż przyjdzie odpowiedni moment aby się urodzić. I nie spinaj się przyjdzie czas na każdą z nas mamy córeczki w tym samym wieku ty juz możesz się starać a ja czekam bóg wie na co... Wiec ciesz się tym co masz a los da civdruga dzidzie mowie Ci:-* popatrz jakie tu różne przypadki są i co? Zachodzi każda :-D prędzej czy później.


Zgłoś nadużycie #95876 22 lipca 2014, 22:37

nati123 Fajna mama
Rejestracja: Mar, 2014 Posty: 1190 Podziękowania: 375
Piękne szpilka tylko Czemu Cie tak pokaleczyla?


Zgłoś nadużycie #95877 22 lipca 2014, 22:37

Szpilkka Supermama
Rejestracja: Wrz, 2013 Posty: 9371 Podziękowania: 1630

Inezka napisał(a)

uświadomiłam sobie dzisiaj że...psychicznie nadal jestem w ciąży.. :(
nadal się nie pogodziłam ze stratą dzieci, i dlatego tak usilnie chciałam zajść w kolejną ciążę..
Dlatego jak mi kazała napisać ten list, że je żegnam, że oddaję Bogu...to wywołała u mnie takie ogromne oburzenie... że "jak to ?? ?? to MOJE dzieci"...

masakra :(

Będę nad sobą pracować, będę chodzić na terapię, na wszyystko się zgodze ale ze starań nie zrezygnuję. Wiem że mam problem ale problemy sa po to żeby je rozwiązywać. A marzenia po to żeby je spełniać.
Amen.



kochana myślę, że nie da się całkowicie pogodzic ze stratą dziecka i ot tak z dnia na dzień przestac o tym myślec. Jedno co ci mogę poradzic to żebyś nie popadała w depresję, postaraj się myślec o czymś co sprawia że jest ci lepiej. Starania, staraniami ale życie życiem. To co było już nie wróci, nie wolno się dołowac.


Zgłoś nadużycie #95878 22 lipca 2014, 22:38

Szpilkka Supermama
Rejestracja: Wrz, 2013 Posty: 9371 Podziękowania: 1630

nati123 napisał(a)

Piękne szpilka tylko Czemu Cie tak pokaleczyla?



bo u mnie to tak już jest z tymi skórkami nie wiem dlaczego ;/ nic mnie nawet nie bolało a tu nagle ranka ...


Zgłoś nadużycie #95879 22 lipca 2014, 22:52

Inezka Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lut, 2014 Posty: 917 Podziękowania: 187

nati123 napisał(a)

Kurcze współczuję Ci Inezka ale to nie jest strata dziecka. To jest tak jak dziewczyny wcześniej pisały. Ten mały groszek czeka aż przyjdzie odpowiedni moment aby się urodzić. I nie spinaj się przyjdzie czas na każdą z nas mamy córeczki w tym samym wieku ty juz możesz się starać a ja czekam bóg wie na co... Wiec ciesz się tym co masz a los da civdruga dzidzie mowie Ci:-* popatrz jakie tu różne przypadki są i co? Zachodzi każda :-D prędzej czy później.


kochana, moje dzieci miały już 5 miesięcy.
Widziałam je...rozumiesz...?
To nie zarodek który poleciał w 6 tygodniu... tak byłoby o wiele prościej sie pogodzić ze stratą..
Ale to było dwoje dzieci które miały rączki, nóżki...


:(

Zgłoś nadużycie #95880 22 lipca 2014, 22:55

Inezka Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lut, 2014 Posty: 917 Podziękowania: 187

Szpilkka napisał(a)

kochana myślę, że nie da się całkowicie pogodzic ze stratą dziecka i ot tak z dnia na dzień przestac o tym myślec. Jedno co ci mogę poradzic to żebyś nie popadała w depresję, postaraj się myślec o czymś co sprawia że jest ci lepiej. Starania, staraniami ale życie życiem. To co było już nie wróci, nie wolno się dołowac.


będę się starać.
Myslałam że żałobę mam już za sobą. Ale niekoniecznie..

Ale dam radę. Z uświadomionym problemem łatwiej dac sobie radę


ps. pazurki śliczne :)

Zgłoś nadużycie #95881 22 lipca 2014, 23:07

Edka82 Fajna mama
Rejestracja: Lis, 2013 Posty: 2882 Podziękowania: 487
Dobranoc :)

Zgłoś nadużycie #95882 22 lipca 2014, 23:13

takasobieja Fajna mama
Rejestracja: Lis, 2013 Posty: 3151 Podziękowania: 559

staraczka napisał(a)

no to bromek pewnie.
ale nie wiem cyz wiesz czy metforminie węgle do minimum musisz ograniczyć i duuuuuuuzoi bialka kefiry mleko ser bialy zolty jajka gotowany kurczak., spróbuj będzie ci lepiej


Motyl Po metforminie raczej sie zle czujesz. Ja sie czulam po niej fatalnie... jezdzilo mi w brzuchu i ciagle mdlilo... bylam glodna a nie mialam apetytu


Zgłoś nadużycie #95883 22 lipca 2014, 23:20

takasobieja Fajna mama
Rejestracja: Lis, 2013 Posty: 3151 Podziękowania: 559

Maaagda napisał(a)

TO zależy czy masz owulacje swoje czy nie :P bo ja nie mam, więc jeden miesiąc leki na stymulowanie owulacji, żeby zobaczyć jaka dawka działa i czy same pękają pęcherzyki, no i ogólnie my się decydujemy tylko na 2 miesiące sytmulowania więc już wszystko będziemy wiedzieć i od razu w trzecim miesiącu do inseminacji podchodzimy. W ogóle żeby mieć inseminacje trzeba różne badania porobić. Dostałam listę :
Obydwoje Ty i Mąż:
- Hiv
- HCV
- HBS
- kiła
-CMV Igm
- dla CIebie ważna cytologia (max roczna)
No i dostałam jeszcze posiewy z pochwy i szyjki, ale to nie wiem czy do inseminacji potrzebne czy do drożności


Do droznosci, bo jesli masz bakterie w pochwie to poczas wstrzykiwania kontrastu badz roztworu soli wprowadza Ci je do macicy. A zeby zrobic inseminacje potrzebne sa drozne jajowody. Wiec jedno wiaze sie z drugim. :) my tylko cyto wazna potrzebowalismy i hsg, wymaz i ph


Zgłoś nadużycie #95884 23 lipca 2014, 6:58

Maaagda Supermama
Rejestracja: Maj, 2014 Posty: 4122 Podziękowania: 616

takasobieja napisał(a)

Do droznosci, bo jesli masz bakterie w pochwie to poczas wstrzykiwania kontrastu badz roztworu soli wprowadza Ci je do macicy. A zeby zrobic inseminacje potrzebne sa drozne jajowody. Wiec jedno wiaze sie z drugim. :) my tylko cyto wazna potrzebowalismy i hsg, wymaz i ph



Wyślij
Intro
Forum LekarzyForum PacjentówStowarzyszenie Nasz Bocian
Inseminacja domaciczna (ID)

Inseminacja domaciczna (IUI) jest uznaną metodą leczenia niepłodności.Wyróżniamy inseminację nasieniem męża/partnera ) oraz inseminację nasieniem dawcy. W zależności od miejsca podania nasienia wyróżniamy:
inseminację doszyjkową (ICI; intracervical insemination),
inseminację domaciczną (IUI; intrauterine insemination)
inseminację dojajowodową (Fallopian Sperm Persfusion).
Z pośród wyżej wymienionych najczęściej stosowana jest inseminacja domaciczna.

Kwalifikacja

Oprócz podstawowego badania ginekologicznego przed przystąpieniem do inseminacji domacicznej należy:
Przeprowadzić wywiad obejmujący oboje pacjentów ze szczególnym uwzględnieniem czynników mogących mieć wpływ na rokowania co do powodzenia zabiegu.
Uzyskać pisemną zgoda obojga partnerów
Przeprowadzić badanie ginekologiczne, (prawidłowy wynik badania cytologicznego nie starszy niż 12 miesięcy, prawidłowe pH pochwy (posiewy w przypadku prawidłowego pH nie są wskazane)
Przeprowadzić badanie nasienia a w przypadku nieprawidłowości ewentualne badania dodatkowe według wskazań.
Wykonać USG narządu rodnego z oceną liczby pęcherzyków antralnych
Badania hormonalne u pacjentek wymagających dodatkowej oceny rezerwy jajnikowej.
Badania serologiczne u obojga partnerów nie starsze niż 6 miesięcy:
HCV
HbS-Ag
HIV
WR
Może zależy gdzie się robi, jak prywatnie u gina to może nie ma aż tylu zaleceń, nie mam pojęcia od czego to zależy


Zgłoś nadużycie #95885 23 lipca 2014, 7:19

nadia1991 Fajna mama
Rejestracja: Mar, 2014 Posty: 2328 Podziękowania: 503
dzień dobry :)


Zgłoś nadużycie #95886 23 lipca 2014, 7:32

nadia1991 Fajna mama
Rejestracja: Mar, 2014 Posty: 2328 Podziękowania: 503
znowu mam dzisiaj doła :( niech ten czwartek już się zacznie bo mi w końcu psychika totalnie wysiądzie :(


Zgłoś nadużycie #95887 23 lipca 2014, 7:52

Konto usunięte
Czeeeeść wam :) ja już w pracy....

Zgłoś nadużycie #95888 23 lipca 2014, 8:03

kamilka Fajna mama
Rejestracja: Cze, 2014 Posty: 1188 Podziękowania: 353
cześć wszystkim.

Zgłoś nadużycie #95889 23 lipca 2014, 8:04

kamilka Fajna mama
Rejestracja: Cze, 2014 Posty: 1188 Podziękowania: 353
of przesunął mi owu o dzień wcześniej i tak się zastanawiam teraz kiedy zrobić badania progesteronu? w sobotę? czy w piątek?

Zgłoś nadużycie #95890 23 lipca 2014, 8:07

Konto usunięte

kamilka napisał(a)

of przesunął mi owu o dzień wcześniej i tak się zastanawiam teraz kiedy zrobić badania progesteronu? w sobotę? czy w piątek?


nie wiem, poczytaj w internecie kiedy powinno się robić, ja tam nie wiem :P