Witaj na Forum FajnaMama!

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji,
co umożliwi Ci pisanie wiadomości, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Rejestracja jest szybka i łatwa. Zarejestruj się.

Starania - zostać mamą w 2015 roku :)

Zgłoś nadużycie #95171 18 lipca 2014, 7:54

madziorek Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Sty, 2014 Posty: 154 Podziękowania: 35
Witam. Ja tylko na chwilke chcialam do Was zajrzec. Dzis jestem w pracy do 12 pozniej szybki kurs do sklepu bo w koncu nic nie kupilam mojemu R na 30-stke :( i do domku prysznic, obiad i w droge do Polski juz nie moge sie doczekac :) :) :) :) a i zatrzymamy sie po haribo zelki w niemczech he he :)

Dziewczyny zycze wszystkim owocnych nocy, pelnych milosci, szczecia i usmiechu!!! :) :) i widzimy sie za 3 tygodnie :)

(jak bedzie internet w tym pensjonacie co sie zatrzymujemy to jeszcze zajrze :) :) :)

PS: trzymajcie kciuki tez za mnie pliiiiiiissssss :)






Zgłoś nadużycie #95172 18 lipca 2014, 7:59

nadia1991 Fajna mama
Rejestracja: Mar, 2014 Posty: 2328 Podziękowania: 503

madziorek napisał(a)

Witam. Ja tylko na chwilke chcialam do Was zajrzec. Dzis jestem w pracy do 12 pozniej szybki kurs do sklepu bo w koncu nic nie kupilam mojemu R na 30-stke :( i do domku prysznic, obiad i w droge do Polski juz nie moge sie doczekac :) :) :) :) a i zatrzymamy sie po haribo zelki w niemczech he he :)

Dziewczyny zycze wszystkim owocnych nocy, pelnych milosci, szczecia i usmiechu!!! :) :) i widzimy sie za 3 tygodnie :)

(jak bedzie internet w tym pensjonacie co sie zatrzymujemy to jeszcze zajrze :) :) :)

PS: trzymajcie kciuki tez za mnie pliiiiiiissssss :)



udanego wypoczynku :)




Zgłoś nadużycie #95173 18 lipca 2014, 8:00

staraczka Supermama
Rejestracja: Sty, 2013 Posty: 25085 Podziękowania: 2398
madziorek dziekuje, udanych wakacji i owocnych przede wszystkim wam zycze !

Zgłoś nadużycie #95174 18 lipca 2014, 8:23

kamilka Fajna mama
Rejestracja: Cze, 2014 Posty: 1188 Podziękowania: 353
dzień doberek.
Takasobie gratuluję dobrych wieści.
Staraczka trzymam kciuki za wyniki.
Madziorek miłego wypoczynku i smacznych żelków (uwielbiam).

Zgłoś nadużycie #95175 18 lipca 2014, 8:26

Inezka Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lut, 2014 Posty: 917 Podziękowania: 187

Edka82 napisał(a)

Nie pozwól jej mówić do siebie mamo, zrobisz jej krzywdę, szpital się skończy i co? Zostaniesz rodzina zaprzyjaźnioną? Adoptujesz? A wychowawcy z dd nie przychodzą ?? ? Masakra, my odwiedzamy dzieci jak idą do szpitala to co to za bidul?


Nie pozwalam, poprawiam ja a ona swoje... nie wiem co mam wiecej zrobic. Nikt sie tym dzieckiem z DD nie zainteresowal. Kazali matce zeby z nia byla to juz pisalam ile ja to obeszlo...wpadla i wypadla...dobrze ze dzis wychodzimy bo oszalec mozna.

Zgłoś nadużycie #95176 18 lipca 2014, 8:26

Konto usunięte
Hej wam!
Takasobieja - super wieści :) teraz to już musi wam się udać :)
staraczka - czekam na Twoje wyniki ;)
a ja się dziś odstrzeliłam, a co :d założyłam do pracy szpilki ;p niech widzą wielką panią :D
zmykam do autka ;) odezwę się z biura :)

Zgłoś nadużycie #95177 18 lipca 2014, 8:31

kamilka Fajna mama
Rejestracja: Cze, 2014 Posty: 1188 Podziękowania: 353

motyl1909 napisał(a)

Hej wam!
Takasobieja - super wieści :) teraz to już musi wam się udać :)
staraczka - czekam na Twoje wyniki ;)
a ja się dziś odstrzeliłam, a co :d założyłam do pracy szpilki ;p niech widzą wielką panią :D
zmykam do autka ;) odezwę się z biura :)


hahahahha
a ja dziś wyjątkowo do pracy na sportowo hihi. a niech tam taki upał to mi się nie chce w portkach w kancik siedzieć...

Zgłoś nadużycie #95178 18 lipca 2014, 8:33

kamilka Fajna mama
Rejestracja: Cze, 2014 Posty: 1188 Podziękowania: 353
inezka też bym się spłakała....
to okorpne jak takcy ludzie nie interesują się w ogóle swoimi dziećmi...
a kolejne w drodze... masakra...

Zgłoś nadużycie #95179 18 lipca 2014, 8:38

paola Fajna mama
Rejestracja: Sty, 2014 Posty: 1129 Podziękowania: 225
takasobieja to super że wyniki sie poprawiły.
Inezka w końcu do domu - szpitale to okropne miejsca.Mam,nadzieję,że z małą już dużo lepiej.
Motyl fiu fiu będziesz zwracac na siebie uwagę.
Madziorek udanego wypoczynku.
Staraczka mam nadzieję że wyniki dzis będą i będzie wszystko ok.
No to ja juz skosiłam dzis trawę i zjadłam z mężem śniadanko na balkonie (jajeczniczkę), to lecę sprzątac póki wena sie trzyma na własciwym poziomie


Zgłoś nadużycie #95180 18 lipca 2014, 8:39

Lenka87 Fajna mama
Rejestracja: Kwi, 2014 Posty: 3438 Podziękowania: 782
Dzień dobry :) Wczoraj wróciłam koło 22 i już nie miałam siły, żeby napisać. Przyjaciółka w miarę spokojnie przyjęła wiadomość o moim wyjeździe. Powiedziała, że rozumie moją decyzję, bo rodzina jest najważniejsza. Musiałam jej tylko obiecać, że raz w tygodniu napiszę maila co u mnie :)
Madziorek, owocnych wakacji ;)
17 tc Aniołek-31.01.2015 :(
Na zawsze w naszych sercach



Zgłoś nadużycie #95181 18 lipca 2014, 8:40

staraczka Supermama
Rejestracja: Sty, 2013 Posty: 25085 Podziękowania: 2398
motyl no no no dawaj fotke :P

Zgłoś nadużycie #95182 18 lipca 2014, 8:42

nadia1991 Fajna mama
Rejestracja: Mar, 2014 Posty: 2328 Podziękowania: 503

motyl1909 napisał(a)

Hej wam!
Takasobieja - super wieści :) teraz to już musi wam się udać :)
staraczka - czekam na Twoje wyniki ;)
a ja się dziś odstrzeliłam, a co :d założyłam do pracy szpilki ;p niech widzą wielką panią :D
zmykam do autka ;) odezwę się z biura :)


czekamy :) bo coś ostatnio pustki tutaj na forum :/




Zgłoś nadużycie #95183 18 lipca 2014, 8:57

Konto usunięte

staraczka napisał(a)

motyl no no no dawaj fotke :P


nie ma zdjęć, może za miesiąc jak moje wyzwanie z Mel B dobiegnie końcA :P wtedy będzie czym się chwalić :P

Zgłoś nadużycie #95184 18 lipca 2014, 9:16

takasobieja Fajna mama
Rejestracja: Lis, 2013 Posty: 3151 Podziękowania: 559
dziekuje! jesteście kochane! Troche ilość mnie martwi, ale androlog mówił, ze w ogole nie mam się tym denerwować bo za szybko na poprawę, że i tak cud, że tak ruch się zmienił...
staraczka 3mam kciuki za wyniki!
lecę do pracy


Zgłoś nadużycie #95185 18 lipca 2014, 9:17

Konto usunięte

takasobieja napisał(a)

dziekuje! jesteście kochane! Troche ilość mnie martwi, ale androlog mówił, ze w ogole nie mam się tym denerwować bo za szybko na poprawę, że i tak cud, że tak ruch się zmienił...
staraczka 3mam kciuki za wyniki!
lecę do pracy


no to tym bardziej się ciesz skoro on tak mówi ;*

Zgłoś nadużycie #95186 18 lipca 2014, 9:21

staraczka Supermama
Rejestracja: Sty, 2013 Posty: 25085 Podziękowania: 2398
motyl co myślisz o mojej tempce ? szaleje nie ? ;/

Zgłoś nadużycie #95187 18 lipca 2014, 9:26

paola Fajna mama
Rejestracja: Sty, 2014 Posty: 1129 Podziękowania: 225
Muszę sie wam pochwalić że w mojej firmie mieli teraz kontrole US przez dwa tygodnie (7 lat ich nie było) i własnie dostałam pochwałę od szefostwa że jestem solidna "firma" i do "mojego" sklepiku nie mieli żadnych uwag :) eh urosłam


Zgłoś nadużycie #95188 18 lipca 2014, 9:28

Konto usunięte

staraczka napisał(a)

motyl co myślisz o mojej tempce ? szaleje nie ? ;/


nooo dosyć :/ ale zobaczymy jak się będzie zachowywać po lekach ;)

Zgłoś nadużycie #95189 18 lipca 2014, 9:28

Maaagda Supermama
Rejestracja: Maj, 2014 Posty: 4177 Podziękowania: 619
Takasobie po tyly latach staraniach należy Wam się w końcu szczęśliwy finał!!! Mocno trzymam kciuki za Twój wykresik!!


Zgłoś nadużycie #95190 18 lipca 2014, 9:28

nadia1991 Fajna mama
Rejestracja: Mar, 2014 Posty: 2328 Podziękowania: 503

paola napisał(a)

Muszę sie wam pochwalić że w mojej firmie mieli teraz kontrole US przez dwa tygodnie (7 lat ich nie było) i własnie dostałam pochwałę od szefostwa że jestem solidna "firma" i do "mojego" sklepiku nie mieli żadnych uwag :) eh urosłam


gratulacje fajnie usłyszeć pochwałę od szefa :)