Witaj na Forum FajnaMama!

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji,
co umożliwi Ci pisanie wiadomości, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Rejestracja jest szybka i łatwa. Zarejestruj się.

Starania - zostać mamą w 2015 roku :)

Zgłoś nadużycie #92791 8 lipca 2014, 10:14

nadia1991 Fajna mama
Rejestracja: Mar, 2014 Posty: 2328 Podziękowania: 503

Lenka87 napisał(a)

Kurcze... Może faktycznie wypadałoby to gdzieś zgłosić...


znalazłam na tej stronie taki formularz kontaktowy może odpiszą na wiadomość




Zgłoś nadużycie #92792 8 lipca 2014, 10:14

paola Fajna mama
Rejestracja: Sty, 2014 Posty: 1129 Podziękowania: 225

kate85 napisał(a)

Dziewczyny jak u Lady? bo nie mam jak wszystkiego doczytać, są jakieś wieści?


negatyw ale @ nie ma


Zgłoś nadużycie #92793 8 lipca 2014, 10:20

Edka82 Fajna mama
Rejestracja: Lis, 2013 Posty: 2882 Podziękowania: 487

Edka82 napisał(a)

aaaa własnie policzyłam, że jeszcze 9 dni pracujących tylko czyli łącznie 73 godziny pracy i URLOP :) ) Kadrowa dała mi weekend przed urlopem wolny, to dodatkowo dwa dni więcej odpoczynku


haha nie dokończyłam posta i go wysłałam :p

Zgłoś nadużycie #92794 8 lipca 2014, 10:22

takasobieja Fajna mama
Rejestracja: Lis, 2013 Posty: 3151 Podziękowania: 559
hej z rana :) wlasnie skonczylam was czytac, a na tel dlugo mi to szlo, chyba z 25min hehe. jestem u tesciow i leze w lozku bo nie spieszy mi sie wyjsc do nich do kuchni :/ Dostalam wczoraj od meza kolegi z pracy wino czerwone ... chcial mi dac wodke za to jaka jestem i mnie tak lubi... a ja mowie winko chce! (pomyslalam ze czerwone poprawia endo hehe) ale ja zartowalam a on powaznie mi je kupil :P sarszy koles... ok 45lat :) ... mowil zebym sie nie zmieniala nigdy bo jestem zajebista i wiecznie usmiechnieta hehe.
u mnie juz chyba po owu... serduszko bylo :P maz sam przyszedl :) tempka odbila.
przykro mi ze testy negatywy :( dolacze do was za 2 tyg z negatywem :(


Zgłoś nadużycie #92795 8 lipca 2014, 10:23

madziorek Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Sty, 2014 Posty: 154 Podziękowania: 35
a gdzie na urlop Edka jedziesz?






Zgłoś nadużycie #92796 8 lipca 2014, 10:25

Konto usunięte
Szef pojechał, więc haj lajf :-D Kate, a u Ciebie jak? Jakieś oznaki @ są? Kurczę, ciekawe kiedy dostaniesz. Ja 6 tygodni po zabiegu czekałam.

Zgłoś nadużycie #92797 8 lipca 2014, 10:26

Konto usunięte

Maaagda napisał(a)

Wyniki moje są już dzisiaj w całości na necie i proszę o interpretację jeżeli ktoś to ogarnia :D :D
Ja robiłam te badania w 10dc, jeżeli ma to coś do znaczenia.
TSH- 2,020ml
anty TPO- 8,12 IU/ml (norma 0,00-34,00 )
antyTG- 12,41 IU/ml (norma 0,00-115,00)
I Mojego Mężusia
TSH- 2,680ml
anty TPO- 7,58 IU/ml (normy 0,00-34,00)
anty TG-  mniej niż 10 (normy 0,00-115,00)


wszystko w normie i jak najlepsze ;)

Zgłoś nadużycie #92798 8 lipca 2014, 10:26

maslanka Fajna mama
Rejestracja: Sty, 2014 Posty: 1869 Podziękowania: 461
Dzień dobry :)


Zgłoś nadużycie #92799 8 lipca 2014, 10:29

Konto usunięte
no ja ciężko pracuje hahahaha :D wy macie kilka dni do urlopu, a ja? jeszcze tak długoooooo :(

Zgłoś nadużycie #92800 8 lipca 2014, 10:30

Konto usunięte

maslanka napisał(a)

Dzień dobry :)


maslanka, wymień sobie link do naszej tabelki staraczek, bo masz niekatualny ;p

Zgłoś nadużycie #92801 8 lipca 2014, 10:30

maslanka Fajna mama
Rejestracja: Sty, 2014 Posty: 1869 Podziękowania: 461
Takasobie nie zapeszaj!! Testujemy razem :D oby nam się udało ;) ileż można czekać na te dwie krechy


Zgłoś nadużycie #92802 8 lipca 2014, 10:35

staraczka Supermama
Rejestracja: Sty, 2013 Posty: 25085 Podziękowania: 2398
hej co tam

Zgłoś nadużycie #92803 8 lipca 2014, 10:35

maslanka Fajna mama
Rejestracja: Sty, 2014 Posty: 1869 Podziękowania: 461
Motyl a Ty kiedy idziesz na urlop? Ja od 28/07 :) szczerze mówiąc to wolę pozniejsze terminy, kiedyś wzielam na początku lipca, jak wróciłam z zazdrością patrzylam na tych co sobie odliczają dni do urlopu :D
A ten link zaraz sobie zmienie.....czy wy też macie takiego kenia dzisiaj? Na dworze nie idzie wyrobić ;/


Zgłoś nadużycie #92804 8 lipca 2014, 10:38

Konto usunięte

staraczka napisał(a)

hej co tam


hej! kiedy śmigasz do lekarza?

Zgłoś nadużycie #92805 8 lipca 2014, 10:38

Konto usunięte

maslanka napisał(a)

Motyl a Ty kiedy idziesz na urlop? Ja od 28/07 :) szczerze mówiąc to wolę pozniejsze terminy, kiedyś wzielam na początku lipca, jak wróciłam z zazdrością patrzylam na tych co sobie odliczają dni do urlopu :D
A ten link zaraz sobie zmienie.....czy wy też macie takiego kenia dzisiaj? Na dworze nie idzie wyrobić ;/


ja mam od 2.08 ;p

Zgłoś nadużycie #92806 8 lipca 2014, 10:43

Konto usunięte
Cześć Maslanka, cześć Staraczka :-) upał niemilosierny. Mamy w pracy klime włączoną i pewnie znów korzonki mi się odezwą.

Zgłoś nadużycie #92807 8 lipca 2014, 10:44

staraczka Supermama
Rejestracja: Sty, 2013 Posty: 25085 Podziękowania: 2398
motyl 21 albo 24 zależy kiedy odbiore wyniki AMH.
mam dwa trerminy umówione :D

Zgłoś nadużycie #92808 8 lipca 2014, 10:45

staraczka Supermama
Rejestracja: Sty, 2013 Posty: 25085 Podziękowania: 2398
nic nie mowcie o tym ze jest goraco, ja od razu wlaczylam klime jak przyszla md orpacy bo na dworzu upal jak nie wiem ! a od wczoraj wieczora do dziś były burze i padal deszcz, rano pomyslalam ze nareszcie się ochlodizlo, ale nie skwar !

Zgłoś nadużycie #92809 8 lipca 2014, 10:49

Edka82 Fajna mama
Rejestracja: Lis, 2013 Posty: 2882 Podziękowania: 487

madziorek napisał(a)

a gdzie na urlop Edka jedziesz?

Najpierw Grzybowo k. Kolobrzegu na 8 dni. W międzyczasie w Kołobrzegu oczywiście Sunrise Festival :) a po tych 8 dniach nad morzem jeszce ze 3 na pojezierzu drawskim, okolice Czaplinka :) Koniecznie muszę zaliczyć spływ Drawą, ostatnie dwa lata nie było na to czasu, bo nawet jak byłam na drawskim to na chwilke tylko.

Zgłoś nadużycie #92810 8 lipca 2014, 10:51

Konto usunięte
Staraczka, no u mnie konkretna burza była. Rano też myślałam, że będzie lepsza pogoda. Nie dosyć, że zasnelam koło drugiej w nocy to jeszcze ciężko było po szóstej wstać.