Witaj na Forum FajnaMama!

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji,
co umożliwi Ci pisanie wiadomości, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Rejestracja jest szybka i łatwa. Zarejestruj się.

Starania - zostać mamą w 2015 roku :)

Zgłoś nadużycie #91151 3 lipca 2014, 9:03

Konto usunięte
Mój Tomek mówi, że czuje przez okno jak jest ciepło he he :-)

Zgłoś nadużycie #91152 3 lipca 2014, 9:03

kate85 Supermama
Rejestracja: Cze, 2014 Posty: 5071 Podziękowania: 951

Valentina napisał(a)

Kate, a humor ok :-) dzięki. Już od rana zalewa mnie biała wydzielina w ilościach hurtowych :-)



Hmmm :) ja zawsze nie ogarniam tego śluzu :) ale miałam w tamtym tygodniu tez gęsty śluz, to jakby to była już owulka, a u Ciebie teraz co to może znaczyć ten śluz? bo ja miałam w sumie śluz przed @ i na początku ciązy tez :)


Zgłoś nadużycie #91153 3 lipca 2014, 9:03

kate85 Supermama
Rejestracja: Cze, 2014 Posty: 5071 Podziękowania: 951

staraczka napisał(a)

to jak się dodzwonisz daj mi znac ok ?



To tu się jeszcze pytać?


Zgłoś nadużycie #91154 3 lipca 2014, 9:04

Konto usunięte
Trzeba wstać :-) mam zamrożona pomidorowa, muszę ja rozmrozic. I mam obiad z głowy :-D

Zgłoś nadużycie #91155 3 lipca 2014, 9:06

Konto usunięte
Kate, no ja się właśnie zastanawiam, czy to nie ciąża teraz. Bo w pierwszej miałam też tyle sluzu na początku. Ale wiesz, wolę się niepotrzebnie nie nakręcać. Bo pewnie i tak @ przylezie.

Zgłoś nadużycie #91156 3 lipca 2014, 9:07

kate85 Supermama
Rejestracja: Cze, 2014 Posty: 5071 Podziękowania: 951

staraczka napisał(a)

to jak się dodzwonisz daj mi znac ok ?



Już się dodzwoniłam :) i Pani sprawdzała grafik i w sb nikt tu nie pobiera, jedynie od pn do pt od 7 do 15, na czczo trzeba być a czeka się 14 dni roboczych, doliczyć trzeba sb i nd, czyli jeszcze dłużej niż tam, więc lepiej do tamtego idź :)


Zgłoś nadużycie #91157 3 lipca 2014, 9:08

magdalena20 Fajna mama
Rejestracja: Kwi, 2014 Posty: 4146 Podziękowania: 468

Valentina napisał(a)

Kate, no ja się właśnie zastanawiam, czy to nie ciąża teraz. Bo w pierwszej miałam też tyle sluzu na początku. Ale wiesz, wolę się niepotrzebnie nie nakręcać. Bo pewnie i tak @ przylezie.


Ja uparcie jestem przy tym ze to ciaza :-)
a jaki masz ten sluz? :-)


Zgłoś nadużycie #91158 3 lipca 2014, 9:08

kate85 Supermama
Rejestracja: Cze, 2014 Posty: 5071 Podziękowania: 951

Valentina napisał(a)

Kate, no ja się właśnie zastanawiam, czy to nie ciąża teraz. Bo w pierwszej miałam też tyle sluzu na początku. Ale wiesz, wolę się niepotrzebnie nie nakręcać. Bo pewnie i tak @ przylezie.



Śluz w sumie jest i przed @ i jako objaw ciąży, więc miejmy nadzieję,że to ciąża :) trzymam kciuki :)


Zgłoś nadużycie #91159 3 lipca 2014, 9:09

Konto usunięte
ja już gotowa do wyjścia :D za 20 min lecę :)

Zgłoś nadużycie #91160 3 lipca 2014, 9:12

Konto usunięte
Magda, ten śluz jest biały, gesty, taki kaszkowaty i non stóp mam mokro :-) jakkolwiek to brzmi.

Zgłoś nadużycie #91161 3 lipca 2014, 9:13

Konto usunięte
Kate, no ja też mam cicha nadzieję, że jednak ciąża :-)

Zgłoś nadużycie #91162 3 lipca 2014, 9:14

Konto usunięte
Jeszcze tylko tydzień do testowania :D kurka, jak to szybko leci :P

Zgłoś nadużycie #91163 3 lipca 2014, 9:14

staraczka Supermama
Rejestracja: Sty, 2013 Posty: 25085 Podziękowania: 2398
kate dziekuje ci bardzo :*******************


a wiec tak : czekam sobie na @ powinna być najpóźniej w niedziele, wiec we wtorek najpóźniej zobie te badania wszystkie co mam w tym AMH glukoza itp. i wtedy 24 lipca mam wizyte o 10.
zapisałam się na 14, 21 i 24 lipca bo akurat tylko te terminy miały wolne po jednej godzinie :D wiec zaklepałam wszystkie i teraz sobie zrezygnuje z tych 2 :)

Zgłoś nadużycie #91164 3 lipca 2014, 9:15

Konto usunięte

staraczka napisał(a)

kate dziekuje ci bardzo :*******************


a wiec tak : czekam sobie na @ powinna być najpóźniej w niedziele, wiec we wtorek najpóźniej zobie te badania wszystkie co mam w tym AMH glukoza itp. i wtedy 24 lipca mam wizyte o 10.
zapisałam się na 14, 21 i 24 lipca bo akurat tylko te terminy miały wolne po jednej godzinie :D wiec zaklepałam wszystkie i teraz sobie zrezygnuje z tych 2 :)


tylko poczekaj aż dostaniesz @ :)

Zgłoś nadużycie #91165 3 lipca 2014, 9:15

kate85 Supermama
Rejestracja: Cze, 2014 Posty: 5071 Podziękowania: 951

Valentina napisał(a)

Magda, ten śluz jest biały, gesty, taki kaszkowaty i non stóp mam mokro :-) jakkolwiek to brzmi.



Hmm, może inny jednak jest na ciążę a inny na okres ;p ja na początku ciąży na pewno miałam gęsty i też biały :)


Zgłoś nadużycie #91166 3 lipca 2014, 9:16

kate85 Supermama
Rejestracja: Cze, 2014 Posty: 5071 Podziękowania: 951

staraczka napisał(a)

kate dziekuje ci bardzo :*******************


a wiec tak : czekam sobie na @ powinna być najpóźniej w niedziele, wiec we wtorek najpóźniej zobie te badania wszystkie co mam w tym AMH glukoza itp. i wtedy 24 lipca mam wizyte o 10.
zapisałam się na 14, 21 i 24 lipca bo akurat tylko te terminy miały wolne po jednej godzinie :D wiec zaklepałam wszystkie i teraz sobie zrezygnuje z tych 2 :)



Nie ma sprawy :) cieszę się,że mogłam pomóc :)


Zgłoś nadużycie #91167 3 lipca 2014, 9:17

magdalena20 Fajna mama
Rejestracja: Kwi, 2014 Posty: 4146 Podziękowania: 468

Valentina napisał(a)

Magda, ten śluz jest biały, gesty, taki kaszkowaty i non stóp mam mokro :-) jakkolwiek to brzmi.


Ja juz nie pamietam czy ja mialam taki gesty ale chyba tak :-)
ale uczucie mokrosci to dobry znak bo przed @ jest sucho przynajmniej ja tak mialam :-)


Zgłoś nadużycie #91168 3 lipca 2014, 9:20

Konto usunięte
Dziewczyny, dajcie mi urlop :D nie mam mocy dzisiaj, a znów tyle roboty :P

Zgłoś nadużycie #91169 3 lipca 2014, 9:21

kate85 Supermama
Rejestracja: Cze, 2014 Posty: 5071 Podziękowania: 951

motyl1909 napisał(a)

Dziewczyny, dajcie mi urlop :D nie mam mocy dzisiaj, a znów tyle roboty :P


Ja też mega śpiąca,ale wszystkie tu jesteśmy,żeby sobie pomóc :) zobaczysz szybko nam minie w pracy :) czuję Waszą obecność i moc hihi :)


Zgłoś nadużycie #91170 3 lipca 2014, 9:23

Konto usunięte

kate85 napisał(a)

Ja też mega śpiąca,ale wszystkie tu jesteśmy,żeby sobie pomóc :) zobaczysz szybko nam minie w pracy :) czuję Waszą obecność i moc hihi :)


hahahaha :D tylko, że ja nawet nie mam czasu w pracy zajrzeć do was na dłużej :P może dzisiaj się w końcu wyrobię :P