Witaj na Forum FajnaMama!

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji,
co umożliwi Ci pisanie wiadomości, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Rejestracja jest szybka i łatwa. Zarejestruj się.

Starania - zostać mamą w 2015 roku :)

Zgłoś nadużycie #89831 30 czerwca 2014, 22:30

paola Fajna mama
Rejestracja: Sty, 2014 Posty: 1129 Podziękowania: 225

Valentina napisał(a)

Paola, koleżanka i jej mąż byli u niego robić takie badania i on miał 4 % sprawnych plemnnikow i lekarz mówił, że to take minimum. Że niby to mało, ale powinno się udać. Tyle ja wiem w tym temacie.


a u męża wyszło 3,88 a pani mówiła ze pierwszy wynik był jeszcze mniejszy ale powtórzyła drugi raz i tyle wyszło


Zgłoś nadużycie #89832 30 czerwca 2014, 22:33

anafreud Fajna mama
Rejestracja: Maj, 2014 Posty: 2065 Podziękowania: 739
dziewczyny u mnie nikt nic nie wymyśli i nie powie na 100% póki nie będzie jasne z usg czy mimo tej bety rozwija sę ciąża prawidłowo czy nie - i do kogo bym nie poszła nikt mi nie da gwarancji, póki serduszko się nie ujawni na monitorze... i mogę być u 50 lekarzy i każdy powie mi to samo
Grochu (*) 9tc   
Jednego syna już mam teraz czas na...... córkę ;)  
Marzenia są po to by je realizować - jedno po drugim!

Zgłoś nadużycie #89833 30 czerwca 2014, 22:36

Inezka Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lut, 2014 Posty: 917 Podziękowania: 187
cześć dziewczyny.
Ja ten cykl odpuszczam. Muszę odpocząć psychicznie bo mnie wykończy to całe staranie...
Ale kibicuję Wam bardzo.

Najbardziej Tobie Ana, żeby serduńko się w końcu pokazało:*

Zgłoś nadużycie #89834 30 czerwca 2014, 22:39

ewelinas1986 Fajna mama
Rejestracja: Cze, 2014 Posty: 4140 Podziękowania: 711

anafreud napisał(a)

dziewczyny u mnie nikt nic nie wymyśli i nie powie na 100% póki nie będzie jasne z usg czy mimo tej bety rozwija sę ciąża prawidłowo czy nie - i do kogo bym nie poszła nikt mi nie da gwarancji, póki serduszko się nie ujawni na monitorze... i mogę być u 50 lekarzy i każdy powie mi to samo


Będzie bić. A kiedy idziesz teraz na badania?




Zgłoś nadużycie #89835 30 czerwca 2014, 22:40

Tasiemka Supermama
Rejestracja: Sty, 2014 Posty: 10407 Podziękowania: 2047

Inezka napisał(a)

cześć dziewczyny.
Ja ten cykl odpuszczam. Muszę odpocząć psychicznie bo mnie wykończy to całe staranie...
Ale kibicuję Wam bardzo.

Najbardziej Tobie Ana, żeby serduńko się w końcu pokazało:*


trzymam za Ciebie kciuki kochana :* i życzę Ci dużo siły ;)






Zgłoś nadużycie #89836 30 czerwca 2014, 22:42

Inezka Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lut, 2014 Posty: 917 Podziękowania: 187

Tasiemka napisał(a)

trzymam za Ciebie kciuki kochana :* i życzę Ci dużo siły ;)


o rety!!!
co ja widzę!!!!

Tasiemka...aż dech mi zaparło!!!
Gratulacje kochana!!!

Zgłoś nadużycie #89837 30 czerwca 2014, 22:42

Tasiemka Supermama
Rejestracja: Sty, 2014 Posty: 10407 Podziękowania: 2047

Inezka napisał(a)

o rety!!!
co ja widzę!!!!

Tasiemka...aż dech mi zaparło!!!
Gratulacje kochana!!!


dzięki, mi samej jeszcze zapiera :D nie dowierzam :D






Zgłoś nadużycie #89838 30 czerwca 2014, 22:43

olka281 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Cze, 2014 Posty: 986 Podziękowania: 185
dziewczyny dopiero teraz wieczorem mi nerwy puscily i sie rozkleilam juz na amen :( kurde nie wiedzialam ze to az tak trudne bedzie pozegnac to wszystko na miejscu.
plus jest tak ze w majtach nadal sucho


Zgłoś nadużycie #89839 30 czerwca 2014, 22:43

ewelinas1986 Fajna mama
Rejestracja: Cze, 2014 Posty: 4140 Podziękowania: 711
Ja powoli się żegnam. Spać mi się nie chce, ale mąż kat morderca znowu się ze mnie wyśmiewa, że całkiem zglupialam...




Zgłoś nadużycie #89840 30 czerwca 2014, 22:44

Inezka Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lut, 2014 Posty: 917 Podziękowania: 187

olka281 napisał(a)

dziewczyny dopiero teraz wieczorem mi nerwy puscily i sie rozkleilam juz na amen :( kurde nie wiedzialam ze to az tak trudne bedzie pozegnac to wszystko na miejscu.
plus jest tak ze w majtach nadal sucho


ola Ty też zaciążyłaś ?? ?

Zgłoś nadużycie #89841 30 czerwca 2014, 22:44

ewelinas1986 Fajna mama
Rejestracja: Cze, 2014 Posty: 4140 Podziękowania: 711

olka281 napisał(a)

dziewczyny dopiero teraz wieczorem mi nerwy puscily i sie rozkleilam juz na amen :( kurde nie wiedzialam ze to az tak trudne bedzie pozegnac to wszystko na miejscu.
plus jest tak ze w majtach nadal sucho


To jeszcze możesz nie pojechać; -)




Zgłoś nadużycie #89842 30 czerwca 2014, 22:45

Tasiemka Supermama
Rejestracja: Sty, 2014 Posty: 10407 Podziękowania: 2047

olka281 napisał(a)

dziewczyny dopiero teraz wieczorem mi nerwy puscily i sie rozkleilam juz na amen :( kurde nie wiedzialam ze to az tak trudne bedzie pozegnac to wszystko na miejscu.
plus jest tak ze w majtach nadal sucho


wcale się nie dziwie... ja też jestem z tych, którzy się przywiązują do ludzi i otoczenia :) ja tak wyłam w liceum jak się klasa rozchodziła.. ;)

a że sucho w majtach to baaaaardzo duzy plus! :)






Zgłoś nadużycie #89843 30 czerwca 2014, 22:46

Inezka Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lut, 2014 Posty: 917 Podziękowania: 187
tasiemka, pokaż testa, nie ma szans - nie znajdę go wsród 20 000 postów...

Zgłoś nadużycie #89844 30 czerwca 2014, 22:48

olka281 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Cze, 2014 Posty: 986 Podziękowania: 185
kurde ja teraz wyje caly wieczor, w dzien trzymalam fason jakos a teraz kurde chyba dopiero do mnie dotarlo

Inezka napisał(a)

ola Ty też zaciążyłaś ?? ?



nie u mnie dzisiaj negatyw ale @ nie przyszla dzis 28dc a mialam od grudnia caly czas 25-26dni a ostatni 27.


Zgłoś nadużycie #89845 30 czerwca 2014, 22:48

paola Fajna mama
Rejestracja: Sty, 2014 Posty: 1129 Podziękowania: 225

Inezka napisał(a)

tasiemka, pokaż testa, nie ma szans - nie znajdę go wsród 20 000 postów...


zobacz na marcówki


Zgłoś nadużycie #89846 30 czerwca 2014, 22:49

ewelinas1986 Fajna mama
Rejestracja: Cze, 2014 Posty: 4140 Podziękowania: 711
Dobra zmykam jak mój pójdzie spać to zajrzę jeszcze. Pa wszystkim




Zgłoś nadużycie #89847 30 czerwca 2014, 22:49

Tasiemka Supermama
Rejestracja: Sty, 2014 Posty: 10407 Podziękowania: 2047

Inezka napisał(a)

tasiemka, pokaż testa, nie ma szans - nie znajdę go wsród 20 000 postów...


ależ proszzzz/... ;)






Zgłoś nadużycie #89848 30 czerwca 2014, 22:50

olka281 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Cze, 2014 Posty: 986 Podziękowania: 185

ewelinas1986 napisał(a)

To jeszcze możesz nie pojechać; -)


pojechac pojade, za jakies 6,5h o 5:40 mam autobus od siebie z zadupia


Zgłoś nadużycie #89849 30 czerwca 2014, 22:51

olka281 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Cze, 2014 Posty: 986 Podziękowania: 185

Tasiemka napisał(a)

ależ proszzzz/... ;)


zazdraszczam


Zgłoś nadużycie #89850 30 czerwca 2014, 22:52

Tasiemka Supermama
Rejestracja: Sty, 2014 Posty: 10407 Podziękowania: 2047
[QUOTE=olka281;2452939]zazdraszczam