Witaj na Forum FajnaMama!

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji,
co umożliwi Ci pisanie wiadomości, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Rejestracja jest szybka i łatwa. Zarejestruj się.

Starania - zostać mamą w 2015 roku :)

Zgłoś nadużycie #88671 28 czerwca 2014, 22:37

mama.aniolka85 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Mar, 2014 Posty: 434 Podziękowania: 68
w końcu ogarnełam pokój... zajęło mi to aż całe pół godziny a zabierałam się do tego... cały dzień :P

Zgłoś nadużycie #88672 28 czerwca 2014, 22:49

olka281 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Cze, 2014 Posty: 986 Podziękowania: 185
wrocilam, impreza byla fajna pogralysmy sobie w darta, posmialismy sie i na koniec mnie moj facet wk... tak ze az sie poryczalam. niedojrzaly palant :/ on ma jeszcze do mnie pretensje bo skad on mial wiedziec ze ta impreza jest i ze dzisiaj (walkowalam od 2 tyg) i wogole ze ma przyjechac i wielkie pretensje :/


Zgłoś nadużycie #88673 28 czerwca 2014, 23:19

Edka82 Fajna mama
Rejestracja: Lis, 2013 Posty: 2882 Podziękowania: 487

anafreud napisał(a)

super! widziałam na fb :) polubiłam :) ) gratuluję! a z czego ten egz ??


kończyłam podyplomowe, tym razem mediacje i negocjacje ;)

Zgłoś nadużycie #88674 28 czerwca 2014, 23:20

Edka82 Fajna mama
Rejestracja: Lis, 2013 Posty: 2882 Podziękowania: 487
Tasiemka w ciąży? Gdzie ten test?

Zgłoś nadużycie #88675 28 czerwca 2014, 23:23

Edka82 Fajna mama
Rejestracja: Lis, 2013 Posty: 2882 Podziękowania: 487
Zmykam dobranoc

Zgłoś nadużycie #88676 28 czerwca 2014, 23:47

mama.aniolka85 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Mar, 2014 Posty: 434 Podziękowania: 68

olka281 napisał(a)

wrocilam, impreza byla fajna pogralysmy sobie w darta, posmialismy sie i na koniec mnie moj facet wk... tak ze az sie poryczalam. niedojrzaly palant :/ on ma jeszcze do mnie pretensje bo skad on mial wiedziec ze ta impreza jest i ze dzisiaj (walkowalam od 2 tyg) i wogole ze ma przyjechac i wielkie pretensje :/


Ale w końcu przyjechal?

Zgłoś nadużycie #88677 28 czerwca 2014, 23:49

olka281 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Cze, 2014 Posty: 986 Podziękowania: 185
pojechalam autobusem, przyjechal po mnie z imprezy na fochu


Zgłoś nadużycie #88678 28 czerwca 2014, 23:58

olka281 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Cze, 2014 Posty: 986 Podziękowania: 185
troche ochlonelam z nerwow wiec ide spac, znowu malo mi godzin zostalo do mierzenia tempki ale coz trudno i tak sie nastawiam na @


Zgłoś nadużycie #88679 29 czerwca 2014, 0:36

mama.aniolka85 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Mar, 2014 Posty: 434 Podziękowania: 68

olka281 napisał(a)

pojechalam autobusem, przyjechal po mnie z imprezy na fochu


I tak jesteś praktycznie święta że zdecydowałas się tłuc autobusem - ja bym nie odpuściła nawet gdyby to miało oznaczać kolejną wojnę domową.... dorastanie czasem boli co niektórych.

Zgłoś nadużycie #88680 29 czerwca 2014, 0:38

Tasiemka Supermama
Rejestracja: Sty, 2014 Posty: 10407 Podziękowania: 2047
hej, ja dopiero dotarłam do domu i bezapelacyjnie musiałam tu zajrzeć... ;)
babcię odwiedziłam, a od 17 do teraz byłam na grillu u znajomych, więc wyobraźcie sobie jak wygląda obecnie mój mąż ;/ żal.pl, mam tylko nadzieje, że nie będę musiała z miską latać po nocy... ;/
lęcę Was z grubsza podczytać ;)

ps. zaczynają mnie boleć cycuszki ale tak jakoś dziwnie od góry :P jakby mi się miały zaraz naderwać... ;/ mam cień nadziei, że to jakiś znak, a i powiem Wam coś jeszcze... iem, że tak się nie robi, bo nawet ja to mówię dziewczynom... ale zajrzałam potem jeszcze raz do tego testu i był cień... bardzo widoczny... :P aleee może to przekłamanie, napewno!!! ;) więc luz, kupiłam już następny test, więc jak do poniedziałku nic się nie zmieni, to go wykorzystam ;)






Zgłoś nadużycie #88681 29 czerwca 2014, 0:54

Tasiemka Supermama
Rejestracja: Sty, 2014 Posty: 10407 Podziękowania: 2047
mniej więcej ogarnełam co u Was ;)
Lenka i Olka zaciskam kciuki!! :)
dobranoc :*






Zgłoś nadużycie #88682 29 czerwca 2014, 0:54

mama.aniolka85 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Mar, 2014 Posty: 434 Podziękowania: 68
Tasiemka - i w pon będzie gruba kreska :D

Zgłoś nadużycie #88683 29 czerwca 2014, 6:15

Lenka87 Fajna mama
Rejestracja: Kwi, 2014 Posty: 3438 Podziękowania: 782
Witam się z rana, z pięknym negatywem. Mówiłam, że tak będzie :) Czekam na @. Nie wiem czy jutro, czy za 3 dni, ale nadejdzie na pewno.
17 tc Aniołek-31.01.2015 :(
Na zawsze w naszych sercach



Zgłoś nadużycie #88684 29 czerwca 2014, 6:35

Agnesss Gotowa na wszystko
Rejestracja: Mar, 2014 Posty: 833 Podziękowania: 18

Lenka87 napisał(a)

Witam się z rana, z pięknym negatywem. Mówiłam, że tak będzie :) Czekam na @. Nie wiem czy jutro, czy za 3 dni, ale nadejdzie na pewno.


Nastepnym razem napewno sie uda :) a moze jeszcze jest szansa...


Zgłoś nadużycie #88685 29 czerwca 2014, 6:42

Lenka87 Fajna mama
Rejestracja: Kwi, 2014 Posty: 3438 Podziękowania: 782

Agnesss napisał(a)

Nastepnym razem napewno sie uda :) a moze jeszcze jest szansa...


Kiedyś musi się udać :D Jeśli do piątku @ nie przyjdzie, to albo powtórzę test, albo pojadę na bete. Chociaż pewnie przyjdzie za kilka dni. Widocznie to jeszcze nie mój czas. Cycki do góry i walczę dalej :)
17 tc Aniołek-31.01.2015 :(
Na zawsze w naszych sercach



Zgłoś nadużycie #88686 29 czerwca 2014, 6:54

Agnesss Gotowa na wszystko
Rejestracja: Mar, 2014 Posty: 833 Podziękowania: 18

Lenka87 napisał(a)

Kiedyś musi się udać :D Jeśli do piątku @ nie przyjdzie, to albo powtórzę test, albo pojadę na bete. Chociaż pewnie przyjdzie za kilka dni. Widocznie to jeszcze nie mój czas. Cycki do góry i walczę dalej :)


bardzo dobrze, i duzo seksu :)


Zgłoś nadużycie #88687 29 czerwca 2014, 7:01

Lenka87 Fajna mama
Rejestracja: Kwi, 2014 Posty: 3438 Podziękowania: 782

Agnesss napisał(a)

bardzo dobrze, i duzo seksu :)


Kolejny cykl raczej będzie bez starań, bo mąż chyba nie da rady przyjechać.
17 tc Aniołek-31.01.2015 :(
Na zawsze w naszych sercach



Zgłoś nadużycie #88688 29 czerwca 2014, 7:27

Lenka87 Fajna mama
Rejestracja: Kwi, 2014 Posty: 3438 Podziękowania: 782
Wogóle, to jakiś dziwny ten mój mocz... Jak nie raz zbierałam z rana do labo to był prawie pomarańczowy, a ostatnio jakiś taki prawie bezbarwny :/ Muszę chyba wybrać się w końcu na dokładne badania...
17 tc Aniołek-31.01.2015 :(
Na zawsze w naszych sercach



Zgłoś nadużycie #88689 29 czerwca 2014, 7:36

Lenka87 Fajna mama
Rejestracja: Kwi, 2014 Posty: 3438 Podziękowania: 782
Olka, wzywam Cię z pozytywnym teściorem :D
17 tc Aniołek-31.01.2015 :(
Na zawsze w naszych sercach



Zgłoś nadużycie #88690 29 czerwca 2014, 7:56

ewelinas1986 Fajna mama
Rejestracja: Cze, 2014 Posty: 4140 Podziękowania: 711

Lenka87 napisał(a)

Witam się z rana, z pięknym negatywem. Mówiłam, że tak będzie :) Czekam na @. Nie wiem czy jutro, czy za 3 dni, ale nadejdzie na pewno.


wydaje mi się, że jeszcze za wcześnie. kiedy masz termin czerwonej łajzy?