Witaj na Forum FajnaMama!

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji,
co umożliwi Ci pisanie wiadomości, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Rejestracja jest szybka i łatwa. Zarejestruj się.

Starania - zostać mamą w 2015 roku :)

Zgłoś nadużycie #88371 28 czerwca 2014, 9:02

ewelinas1986 Fajna mama
Rejestracja: Cze, 2014 Posty: 4140 Podziękowania: 711

czekoladowamysz napisał(a)

Robię kawę i śniadanko komuś coś, bo mnie jakoś wyjątkowo energia rozpiera :P


o szkoda, że wcześniej nie wstałaś- śniadanie chętnie, ale już dawno po ;-)   hehe




Zgłoś nadużycie #88372 28 czerwca 2014, 9:02

Konto usunięte
Cześć :-) Inezka, a tak liczyłam, że Ci się udało :-/

Zgłoś nadużycie #88373 28 czerwca 2014, 9:04

czekoladowamysz Gotowa na wszystko
Rejestracja: Cze, 2014 Posty: 758 Podziękowania: 144

ewelinas1986 napisał(a)

o szkoda, że wcześniej nie wstałaś- śniadanie chętnie, ale już dawno po ;-)   hehe


eh jakoś tak dzisiaj faktycznie późno wstałam :/ om niom niom ale energi mam za dwoje :)

Zgłoś nadużycie #88374 28 czerwca 2014, 9:05

olka281 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Cze, 2014 Posty: 986 Podziękowania: 185
wrocilam :D ale dzisiaj bedzie pogoda masakryczna :( niebo szaro granatowe, jak bylam na spacerze cieplo ale duszno i zero ruchu powietrza jak wracalam zerwal sie mega wiatr wiec lada chwila bedzie burza jak nic :(


Zgłoś nadużycie #88375 28 czerwca 2014, 9:06

lady_89 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Mar, 2014 Posty: 1502 Podziękowania: 379
Witam się i uciekam was nadrobić :) Najważniejsze informacje to: @ nadal nie ma, cycki nie bolą, tempka poszła w górę ale ignoruje bo się w nocy wierciłam i budziłam więc penie jest przekłamana.

Zgłoś nadużycie #88376 28 czerwca 2014, 9:06

czekoladowamysz Gotowa na wszystko
Rejestracja: Cze, 2014 Posty: 758 Podziękowania: 144

olka281 napisał(a)

wrocilam :D ale dzisiaj bedzie pogoda masakryczna :( niebo szaro granatowe, jak bylam na spacerze cieplo ale duszno i zero ruchu powietrza jak wracalam zerwal sie mega wiatr wiec lada chwila bedzie burza jak nic :(


dobrze Ci u mnie dawno nie padało, ale niebo gęste ciepło jest małe szanse na burze widzę :)

Zgłoś nadużycie #88377 28 czerwca 2014, 9:06

Konto usunięte
No nic, trzeba wstać i coś zjeść, bo żołądek się domaga :-D

Zgłoś nadużycie #88378 28 czerwca 2014, 9:06

ewelinas1986 Fajna mama
Rejestracja: Cze, 2014 Posty: 4140 Podziękowania: 711

olka281 napisał(a)

wrocilam :D ale dzisiaj bedzie pogoda masakryczna :( niebo szaro granatowe, jak bylam na spacerze cieplo ale duszno i zero ruchu powietrza jak wracalam zerwal sie mega wiatr wiec lada chwila bedzie burza jak nic :(



u nas na razie piękna pogoda. dało nam popalić w czwartek więc niech deszcz spada na najbliższe dni.




Zgłoś nadużycie #88379 28 czerwca 2014, 9:07

Konto usunięte
Oczywiście głowa znów mnie boli. A tabletek brać nie chce.

Zgłoś nadużycie #88380 28 czerwca 2014, 9:07

czekoladowamysz Gotowa na wszystko
Rejestracja: Cze, 2014 Posty: 758 Podziękowania: 144

Valentina napisał(a)

No nic, trzeba wstać i coś zjeść, bo żołądek się domaga :-D


co ci przynieść do łóżka ?? ?

Zgłoś nadużycie #88381 28 czerwca 2014, 9:08

czekoladowamysz Gotowa na wszystko
Rejestracja: Cze, 2014 Posty: 758 Podziękowania: 144

ewelinas1986 napisał(a)

u nas na razie piękna pogoda. dało nam popalić w czwartek więc niech deszcz spada na najbliższe dni.


do mnie tego deszczu chętnie wezmę :)

Zgłoś nadużycie #88382 28 czerwca 2014, 9:10

Lenka87 Fajna mama
Rejestracja: Kwi, 2014 Posty: 3438 Podziękowania: 782

lady_89 napisał(a)

Witam się i uciekam was nadrobić :) Najważniejsze informacje to: @ nadal nie ma, cycki nie bolą, tempka poszła w górę ale ignoruje bo się w nocy wierciłam i budziłam więc penie jest przekłamana.


U mnie też tempka poszła w górę, ale nie wiem czemu, bo spałam jak zabita aż do 6.00. Cycki bolą i biegunka mnie dopadła :/
17 tc Aniołek-31.01.2015 :(
Na zawsze w naszych sercach



Zgłoś nadużycie #88383 28 czerwca 2014, 9:18

Konto usunięte
Czekoladowamysz, poproszę jakieś dobre kanapaki i herbatę owocową :-)

Zgłoś nadużycie #88384 28 czerwca 2014, 9:19

czekoladowamysz Gotowa na wszystko
Rejestracja: Cze, 2014 Posty: 758 Podziękowania: 144
Lenka zazdrocha mnie bierze jak widzę Twój suwaczek :P

Zgłoś nadużycie #88385 28 czerwca 2014, 9:20

Konto usunięte
Cześć, u mnie chyba jednak owulacji nie było :/ ech, do dupy z tym wszystkim.
Tasiemka - czekamy do pon ;*
Inezka, bardzo mi przykro :( podaj mi datę kolejnego testowania :*

Zgłoś nadużycie #88386 28 czerwca 2014, 9:20

czekoladowamysz Gotowa na wszystko
Rejestracja: Cze, 2014 Posty: 758 Podziękowania: 144

Valentina napisał(a)

Czekoladowamysz, poproszę jakieś dobre kanapaki i herbatę owocową :-)


się robi :) mam też pysznego placuszka może po kawałeczku ??

Zgłoś nadużycie #88387 28 czerwca 2014, 9:22

czekoladowamysz Gotowa na wszystko
Rejestracja: Cze, 2014 Posty: 758 Podziękowania: 144

motyl1909 napisał(a)

Cześć, u mnie chyba jednak owulacji nie było :/ ech, do dupy z tym wszystkim.
Tasiemka - czekamy do pon ;*
Inezka, bardzo mi przykro :( podaj mi datę kolejnego testowania :*


bez załamki mimo wszystko trzymamy kciuki dalej

Zgłoś nadużycie #88388 28 czerwca 2014, 9:25

lady_89 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Mar, 2014 Posty: 1502 Podziękowania: 379

Lenka87 napisał(a)

U mnie też tempka poszła w górę, ale nie wiem czemu, bo spałam jak zabita aż do 6.00. Cycki bolą i biegunka mnie dopadła :/


Współczuje mnie ostatnio długo męczyła biegunka;/ U mnie wczoraj pojawił się śluz mega rozciągliwy i sama nie wiem co o tym myśleć i to w zasadzie dwa razy więc tak na wszelki wypadek wykorzystałam mojego choć wątpię aby to była owulka bo to już 30dc był.

Zgłoś nadużycie #88389 28 czerwca 2014, 9:26

Lenka87 Fajna mama
Rejestracja: Kwi, 2014 Posty: 3438 Podziękowania: 782

czekoladowamysz napisał(a)

Lenka zazdrocha mnie bierze jak widzę Twój suwaczek :P


A mnie to wogóle nie rusza :) Wczoraj widziałam jeden negatyw, jutro zobaczę drugi i tyle
17 tc Aniołek-31.01.2015 :(
Na zawsze w naszych sercach



Zgłoś nadużycie #88390 28 czerwca 2014, 9:26

lady_89 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Mar, 2014 Posty: 1502 Podziękowania: 379
Tasiemka ja też tam widze jakiś cień ale może monitor płata mi figle :D Inezka przykro mi że @ przyszła ale nowy cykl nowe starania :) Trzymam już za Ciebie kciuki :)