Witaj na Forum FajnaMama!

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji,
co umożliwi Ci pisanie wiadomości, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Rejestracja jest szybka i łatwa. Zarejestruj się.

Starania - zostać mamą w 2015 roku :)

Zgłoś nadużycie #85311 20 czerwca 2014, 21:22

Tasiemka Supermama
Rejestracja: Sty, 2014 Posty: 10411 Podziękowania: 2047

nati123 napisał(a)

Ach tak to jest u mnie tak samo wszystkie powyjeżdżały :(


no masakra... to jedyne dwie z którymi się przyjaźnie od podstawówki, nawet nie bardzo mam do kogo na kawe iść :P ech ech, dobra nie smecę tylko lecę się szybko wykąpać ;) mam zamiar sobie kabarety na dwójce pooglądać ;)






Zgłoś nadużycie #85312 20 czerwca 2014, 21:23

Tasiemka Supermama
Rejestracja: Sty, 2014 Posty: 10411 Podziękowania: 2047

nati123 napisał(a)

No ja troszke przypiekłam a i nie kleiło sie mi ciato do rąk jak zawsze przy drożdżowych :D i to mi sie bardzo spodobało i łatwo sie formuje wogóle super juz sciągnęłam przepis jeszcze musze rodzicom upiec takie :D


jak już kogoś poczęstujesz to będziesz miała przerąBane :D hehe :D






Zgłoś nadużycie #85313 20 czerwca 2014, 21:25

Lenka87 Fajna mama
Rejestracja: Kwi, 2014 Posty: 3438 Podziękowania: 782
Idę spać Laseczki. Miłej nocki ;)
17 tc Aniołek-31.01.2015 :(
Na zawsze w naszych sercach



Zgłoś nadużycie #85314 20 czerwca 2014, 21:26

nati123 Fajna mama
Rejestracja: Mar, 2014 Posty: 1190 Podziękowania: 375

olka281 napisał(a)

skad ja to znam, moj potrafi jeszcze miec do mnie pretensje ze sie martwie i po co i dlaczego bo przeciez nic mu nie jest

moje buleczki wlasnie wyrastaja ciekawe czy mi wyjda, jesli tak to naprawde musi byc rewelacyjny przepis bo ja anty talent jestem do pieczenia, piec moge jedynie miecho albo pizze :D


To możemy sobie rękę podać to jest moję pierwsze ciasto drożdżowe które mi wyszło a troche ich juz zrobiłam troche wtyd się przyznac ale cóż taka prawda


Zgłoś nadużycie #85315 20 czerwca 2014, 21:28

nati123 Fajna mama
Rejestracja: Mar, 2014 Posty: 1190 Podziękowania: 375

Tasiemka napisał(a)

jak już kogoś poczęstujesz to będziesz miała przerąBane :D hehe :D


Będe mówiła ze od takiej staraczki jednej dostałam :P


Zgłoś nadużycie #85316 20 czerwca 2014, 21:28

nati123 Fajna mama
Rejestracja: Mar, 2014 Posty: 1190 Podziękowania: 375

Lenka87 napisał(a)

Idę spać Laseczki. Miłej nocki ;)


Dobra noc :*:*


Zgłoś nadużycie #85317 20 czerwca 2014, 21:29

olka281 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Cze, 2014 Posty: 986 Podziękowania: 185
ja jestem stworzona do gotowania a nie pieczenia ciast :D gotowac moge wiele rzeczy i sporo kombinuje w kuchni ale do pieczenia reki nie mam


Zgłoś nadużycie #85318 20 czerwca 2014, 21:42

Tasiemka Supermama
Rejestracja: Sty, 2014 Posty: 10411 Podziękowania: 2047
wróciłam... ;) ja nigdy nie umiałam upiec drożdżowego ciasta dopóki kuzynka mi nie dała przespisu na takie, które zawsze wychodzi i od tamtej pory, zawsze wychodzi :D






Zgłoś nadużycie #85319 20 czerwca 2014, 21:43

olka281 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Cze, 2014 Posty: 986 Podziękowania: 185

Tasiemka napisał(a)

wróciłam... ;) ja nigdy nie umiałam upiec drożdżowego ciasta dopóki kuzynka mi nie dała przespisu na takie, które zawsze wychodzi i od tamtej pory, zawsze wychodzi :D



to podziel sie z nami antytalentami przepisem :D ja Ci udowodnie ze nie zawsze wychodzi :D


Zgłoś nadużycie #85320 20 czerwca 2014, 21:46

Tasiemka Supermama
Rejestracja: Sty, 2014 Posty: 10411 Podziękowania: 2047

olka281 napisał(a)

to podziel sie z nami antytalentami przepisem :D ja Ci udowodnie ze nie zawsze wychodzi :D


jak znajdę to Wam wrzucę i mówię Wam, że nie ma opcji żeby nie wyszło :D






Zgłoś nadużycie #85321 20 czerwca 2014, 22:00

Maaagda Supermama
Rejestracja: Maj, 2014 Posty: 4423 Podziękowania: 624
Dziewczęta mam pytanie. Może orientujecie się jak to jest. Chcę sobie w 23dc zrobić progesteron, ale od 16dc cyklu biorę po 1 tabletce luteiny, żeby później okres mieć, no a wiadomo , że luteina to progesteron. Chodzi mi o to, żeby wyniki mi wyszły dobre. Ta luteina może sfałszować moje wyniki?
Wiadomo lepiej by było , zrobić wyniki bez brania luteiny, no ale to się wiąże znowu z brakiem okreesu i tak co miesiąc ;/




Zgłoś nadużycie #85322 20 czerwca 2014, 22:03

Konto usunięte

pinka napisał(a)

Właśnie umówiłam się na środę na odwiedzinki do dwumiesięcznego Nikodema, który zrobił swojej mamie niespodziankę i urodził się chłopcem a nie dziewczynką jak twierdził gin. :-) :-)


Heh serio takie historie jeszcze się zdarzają wow to niezła niespodzianka.
Ciuszki pewnie dla dziewczynki a tu synuś

Zgłoś nadużycie #85323 20 czerwca 2014, 22:05

Tasiemka Supermama
Rejestracja: Sty, 2014 Posty: 10411 Podziękowania: 2047
znalazłam :D
a więc:
do miski wrzucamy rozkruszone drożdże 10 dkg, na to wylewamy 5 roztrzepanych całych jaj, na to dwa cukry wanilinowe, szklenkę cukru, szklankę ciepłego mleka, szklankę oleju, na to 5 szklanek mąki. NIE MIESZAMY!! przykrywamy ściereszką, na 2 godziny, po tym czasie miksujemy mikserem i rozlewamy do foremek :) ja to zazwyczaj robię w "keksówkach", można dodać śliwki, rodzynki, zrobić kruszonkę, to już wg uznania ;) piec ok.50 minut w 150 stopniach ;)

czekam na relacje jak wyszło :D






Zgłoś nadużycie #85324 20 czerwca 2014, 22:06

Konto usunięte

Tasiemka napisał(a)

jak znajdę to Wam wrzucę i mówię Wam, że nie ma opcji żeby nie wyszło :D


Będę czekać, chętnie wypróbuję

Zgłoś nadużycie #85325 20 czerwca 2014, 22:10

Tasiemka Supermama
Rejestracja: Sty, 2014 Posty: 10411 Podziękowania: 2047

anastazjaaa napisał(a)

Będę czekać, chętnie wypróbuję


masz powyżej :P






Zgłoś nadużycie #85326 20 czerwca 2014, 22:14

Konto usunięte
Heh wyprzedzilas mnie, ale dzięki ;)

Zgłoś nadużycie #85327 20 czerwca 2014, 22:16

Konto usunięte
A mogę cię prosić o wysłanie tego przepisu mi na pocztę FM

Zgłoś nadużycie #85328 20 czerwca 2014, 22:19

olka281 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Cze, 2014 Posty: 986 Podziękowania: 185

Tasiemka napisał(a)

znalazłam :D
a więc:
do miski wrzucamy rozkruszone drożdże 10 dkg, na to wylewamy 5 roztrzepanych całych jaj, na to dwa cukry wanilinowe, szklenkę cukru, szklankę ciepłego mleka, szklankę oleju, na to 5 szklanek mąki. NIE MIESZAMY!! przykrywamy ściereszką, na 2 godziny, po tym czasie miksujemy mikserem i rozlewamy do foremek :) ja to zazwyczaj robię w "keksówkach", można dodać śliwki, rodzynki, zrobić kruszonkę, to już wg uznania ;) piec ok.50 minut w 150 stopniach ;)

czekam na relacje jak wyszło :D


ja pewnie dopiero w przyszlym tyg bede mogla sprobowac bo jutro wyjezdzam a w niedziele pracuje 14-22 ale upieke napewno cos z tego przepisu :D


Zgłoś nadużycie #85329 20 czerwca 2014, 22:21

Tasiemka Supermama
Rejestracja: Sty, 2014 Posty: 10411 Podziękowania: 2047

anastazjaaa napisał(a)

A mogę cię prosić o wysłanie tego przepisu mi na pocztę FM


poszło ;)






Zgłoś nadużycie #85330 20 czerwca 2014, 22:25

Konto usunięte
Wielkie dzięki