Witaj na Forum FajnaMama!

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji,
co umożliwi Ci pisanie wiadomości, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Rejestracja jest szybka i łatwa. Zarejestruj się.

Starania - zostać mamą w 2015 roku :)

Zgłoś nadużycie #85031 19 czerwca 2014, 9:40

Lenka87 Fajna mama
Rejestracja: Kwi, 2014 Posty: 3438 Podziękowania: 782

truskaffka napisał(a)

Hejo!
Czuje, ze u Edki wyszedl pozytyw i dziewcxyna jest w szoku i nje moze nam nic napisac z tego szoku :D
Ana dobrze, ze jeszcze nje wszystko stracone! Jest nadzidja!
Madziorek przykro mi. Kojarze, ze sie kusdys udzielalas na corum. Trzymam kciuki zeby sie szybko udaloi zeby tym razembylo wszystko ok.


Bardzo możliwe, że jest w szoku :) ale mogłaby się już pojawić :)
17 tc Aniołek-31.01.2015 :(
Na zawsze w naszych sercach



Zgłoś nadużycie #85032 19 czerwca 2014, 9:54

olka281 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Cze, 2014 Posty: 986 Podziękowania: 185
Edka gdzie tescik ?? Ana bardzo sie ciesze ze jednak jest nadzieja :)

ja zaraz smigam znowu na rower :D ale juz z kolezanka bo chlop narzeka na zakwasy :D


Zgłoś nadużycie #85033 19 czerwca 2014, 10:08

Edka82 Fajna mama
Rejestracja: Lis, 2013 Posty: 2882 Podziękowania: 487
hej, dajcie pospać ;) Wreszcie nie musiałam się zrywać :) Nie sikałam, nie było sensu. Tempka w dół http://ovufriend.pl/graph/b127a832c3215011dff238788dd995e0

Zgłoś nadużycie #85034 19 czerwca 2014, 10:10

Edka82 Fajna mama
Rejestracja: Lis, 2013 Posty: 2882 Podziękowania: 487
Zatestuje planowo, w sobotę jeśli @ nie przyjdzie.

Zgłoś nadużycie #85035 19 czerwca 2014, 10:11

Lenka87 Fajna mama
Rejestracja: Kwi, 2014 Posty: 3438 Podziękowania: 782

Edka82 napisał(a)

hej, dajcie pospać ;) Wreszcie nie musiałam się zrywać :) Nie sikałam, nie było sensu. Tempka w dół http://ovufriend.pl/graph/b127a832c3215011dff238788dd995e0


Taki spadek, to nie spadek :) Zobaczysz, że jutro odbije :)
17 tc Aniołek-31.01.2015 :(
Na zawsze w naszych sercach



Zgłoś nadużycie #85036 19 czerwca 2014, 10:13

Edka82 Fajna mama
Rejestracja: Lis, 2013 Posty: 2882 Podziękowania: 487

Lenka87 napisał(a)

Taki spadek, to nie spadek :) Zobaczysz, że jutro odbije :)


Nigdy nie odbijała, no dobra luzik, w tym tygodniu idę pokazać wyniki męża mojej gin, 11.07 mamy wizytę u urologa, wreszcie się uda ;)

Zgłoś nadużycie #85037 19 czerwca 2014, 10:14

Edka82 Fajna mama
Rejestracja: Lis, 2013 Posty: 2882 Podziękowania: 487
Wpadnę potem :)

Zgłoś nadużycie #85038 19 czerwca 2014, 10:16

Konto usunięte
Cześć wam! Edka, szkoda, zaraz spojrzę na wykresik :)
Ale jestem pewna, że w sobotę wyjdzie pozytyw :)
Ana - skoki bety nie są niestety prawidłowe. Przyrost musi być niestety, ale trzymam mocno kciuki :*
madziorek, mama.aniolka - jeśli chcecie żeby was dopisać do naszej tabelki (link nad moimi suwaczkami), to wyślijcie mi te dane w prywatnej wiadomości, bo tylko ja mogę was dopisywać :)

Zgłoś nadużycie #85039 19 czerwca 2014, 10:16

Lenka87 Fajna mama
Rejestracja: Kwi, 2014 Posty: 3438 Podziękowania: 782

Edka82 napisał(a)

Nigdy nie odbijała, no dobra luzik, w tym tygodniu idę pokazać wyniki męża mojej gin, 11.07 mamy wizytę u urologa, wreszcie się uda ;)


A jak odbije, to stawiasz piwko ;)
17 tc Aniołek-31.01.2015 :(
Na zawsze w naszych sercach



Zgłoś nadużycie #85040 19 czerwca 2014, 10:28

paola Fajna mama
Rejestracja: Sty, 2014 Posty: 1129 Podziękowania: 225
Motyl u mnie możesz wpisać datę ewentualnego porodu 25 marca


Zgłoś nadużycie #85041 19 czerwca 2014, 10:30

Konto usunięte

paola napisał(a)

Motyl u mnie możesz wpisać datę ewentualnego porodu 25 marca


to masz identyczną jak ja :D czyżby @ zawitała d Ciebie 18 czerwca? wczoraj? :)

Zgłoś nadużycie #85042 19 czerwca 2014, 10:31

paola Fajna mama
Rejestracja: Sty, 2014 Posty: 1129 Podziękowania: 225

motyl1909 napisał(a)

to masz identyczną jak ja :D czyżby @ zawitała d Ciebie 18 czerwca? wczoraj? :)


nie. 17 ale tak wyszło chyba ze źle policzyłam


Zgłoś nadużycie #85043 19 czerwca 2014, 10:33

Konto usunięte

paola napisał(a)

nie. 17 ale tak wyszło chyba ze źle policzyłam


to wychodzi Ci na 24 marca :)

Zgłoś nadużycie #85044 19 czerwca 2014, 10:35

olka281 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Cze, 2014 Posty: 986 Podziękowania: 185
motyl a nie ma znaczenia dlugosc cyklu? bo zobacz u mnie date testowania i porodu a u Tasiemki czy Niny np


Zgłoś nadużycie #85045 19 czerwca 2014, 10:35

paola Fajna mama
Rejestracja: Sty, 2014 Posty: 1129 Podziękowania: 225

motyl1909 napisał(a)

to wychodzi Ci na 24 marca :)


no to tak wpisz dzięki... byłby spóźniony prezen do męża bo ma 15 urodziny


Zgłoś nadużycie #85046 19 czerwca 2014, 10:36

Lenka87 Fajna mama
Rejestracja: Kwi, 2014 Posty: 3438 Podziękowania: 782
Ja jutro jadę odebrać myszoskoczka i chomisia od nieodpowiedzialnej opiekunki. Mam nadzieję, że wszystko pójdzie gładko. Przy okazji, jak będę w mieście, to wejdę do tesco i kupię testa
17 tc Aniołek-31.01.2015 :(
Na zawsze w naszych sercach



Zgłoś nadużycie #85047 19 czerwca 2014, 10:37

olka281 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Cze, 2014 Posty: 986 Podziękowania: 185
a ja w tym miesiacu nie kupuje testow czekam, jesli @ nie nadejdzie do 2 dni po terminie to dopiero sie wybiore zeby nie robic sobie nadzieji


Zgłoś nadużycie #85048 19 czerwca 2014, 10:43

Lenka87 Fajna mama
Rejestracja: Kwi, 2014 Posty: 3438 Podziękowania: 782

olka281 napisał(a)

a ja w tym miesiacu nie kupuje testow czekam, jesli @ nie nadejdzie do 2 dni po terminie to dopiero sie wybiore zeby nie robic sobie nadzieji


Ja wolę kupić, bo u mnie na wiosce nie ma testów o czułości 10 :/
17 tc Aniołek-31.01.2015 :(
Na zawsze w naszych sercach



Zgłoś nadużycie #85049 19 czerwca 2014, 11:16

madziorek Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Sty, 2014 Posty: 154 Podziękowania: 35

motyl1909 napisał(a)

Cześć wam! Edka, szkoda, zaraz spojrzę na wykresik :)
Ale jestem pewna, że w sobotę wyjdzie pozytyw :)
Ana - skoki bety nie są niestety prawidłowe. Przyrost musi być niestety, ale trzymam mocno kciuki :*
madziorek, mama.aniolka - jeśli chcecie żeby was dopisać do naszej tabelki (link nad moimi suwaczkami), to wyślijcie mi te dane w prywatnej wiadomości, bo tylko ja mogę was dopisywać :)




Motylku ja narazie testowac nie bede... zrobie tak jak lekarz mowil by po prostu nie napalac sie z testami bo jest jeszcze prawdopodobienstwo ze kolejna tez bedzie taka... :(
wiec po prostu bede czekala z miesiaca na miesiac az w koncu @ sie nie pojawi i wtedy zatestuje :D :D :D to dam i Ci znac na 100%

kurcze a juz sie tak cieszylam ze malo pracy jest a teraz to musze biegac z miejsca na miejsce :(


Edka trzymam kciukasy :) :) :)






Zgłoś nadużycie #85050 19 czerwca 2014, 11:45

Konto usunięte
My jedziemy do moich rodziców na grilla, a potem do teściów na chwilkę.
Także wpadnę wieczorkiem dopiero ;)