Witaj na Forum FajnaMama!

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji,
co umożliwi Ci pisanie wiadomości, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Rejestracja jest szybka i łatwa. Zarejestruj się.

Starania - zostać mamą w 2015 roku :)

Zgłoś nadużycie #84851 18 czerwca 2014, 8:33

Lenka87 Fajna mama
Rejestracja: Kwi, 2014 Posty: 3438 Podziękowania: 782
A ja w końcu doszłam do tego, dlaczego jestem przeziębiona :) Tak to jest jak człowiek zgrzany po serduszku otwiera okno, bo jest gorąco :D
17 tc Aniołek-31.01.2015 :(
Na zawsze w naszych sercach



Zgłoś nadużycie #84852 18 czerwca 2014, 8:36

takasobieja Fajna mama
Rejestracja: Lis, 2013 Posty: 3151 Podziękowania: 559

Edka82 napisał(a)

no wiem i jak tu sie nie nakręcać? w zeszłym cyklu było podobnie


Moj wykres do wczoraj tez mnie nakręcał... ale dziś juz nie :/ :(


Zgłoś nadużycie #84853 18 czerwca 2014, 8:48

nadia1991 Fajna mama
Rejestracja: Mar, 2014 Posty: 2328 Podziękowania: 503

takasobieja napisał(a)

Moj wykres do wczoraj tez mnie nakręcał... ale dziś juz nie :/ :(


może jeszcze odbije do góry




Zgłoś nadużycie #84854 18 czerwca 2014, 9:16

nadia1991 Fajna mama
Rejestracja: Mar, 2014 Posty: 2328 Podziękowania: 503
wszystkie zajęte ??




Zgłoś nadużycie #84855 18 czerwca 2014, 9:19

Lenka87 Fajna mama
Rejestracja: Kwi, 2014 Posty: 3438 Podziękowania: 782

nadia1991 napisał(a)

wszystkie zajęte ??


Ja jestem :)
17 tc Aniołek-31.01.2015 :(
Na zawsze w naszych sercach



Zgłoś nadużycie #84856 18 czerwca 2014, 9:34

nadia1991 Fajna mama
Rejestracja: Mar, 2014 Posty: 2328 Podziękowania: 503

Lenka87 napisał(a)

Ja jestem :)


to chociaż tyle bo już myślałam że sama tutaj siedzę :)




Zgłoś nadużycie #84857 18 czerwca 2014, 9:35

Lenka87 Fajna mama
Rejestracja: Kwi, 2014 Posty: 3438 Podziękowania: 782
Motyl jak tam ?? Przyszła @ czy nadal czekasz ??
17 tc Aniołek-31.01.2015 :(
Na zawsze w naszych sercach



Zgłoś nadużycie #84858 18 czerwca 2014, 9:38

nadia1991 Fajna mama
Rejestracja: Mar, 2014 Posty: 2328 Podziękowania: 503
mój szef zapytał mnie rano czy chciałabym wolne w piątek ja oczywiście ambitny pracownik mówię że nie chce bo bardziej zależy mi na tym żeby od 30 iść na ten cały tydzień i jeszcze w sierpniu na kilka dni a teraz mam duż pracy i jak pójdę na urlop to praca razem ze mną więc wole przyjść w ten piątek :)




Zgłoś nadużycie #84859 18 czerwca 2014, 9:39

olka281 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Cze, 2014 Posty: 986 Podziękowania: 185
Ja tez jestem tyle ze w pracy z kom i z opoznieniem mi dziala ;)


Zgłoś nadużycie #84860 18 czerwca 2014, 9:39

pinka Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lis, 2013 Posty: 590 Podziękowania: 138

Lenka87 napisał(a)

Hej :) U mnie tempka powoli idzie w górę :) Dzisiaj mój młodszy synek kończy 3 lata :)


Hej
Wszystkiego najlepszego dla synka. STO LAT :-)


Zgłoś nadużycie #84861 18 czerwca 2014, 9:46

Konto usunięte

Lenka87 napisał(a)

Motyl jak tam ?? Przyszła @ czy nadal czekasz ??


Cześć :) jest i @, czyli potwierdza się moja teoria, że moja FL trwa równi 16 dni ;p
No nic, zaczynamy drugi cykl ;) z lekami i dupkiem. Kolejne testowanie i termin @ 17.07 ;) o ile tempka nie będzie spadać tak jak w tym cyklu ;)
Odezwę się do was później, bo dziś mam znów zakręcony dzionek :D
Edka - trzymam kciuki już za Twojego jutrzejszego teściora :D

Zgłoś nadużycie #84862 18 czerwca 2014, 9:47

Lenka87 Fajna mama
Rejestracja: Kwi, 2014 Posty: 3438 Podziękowania: 782
Ale mi się dzisiaj nic nie chce :/
17 tc Aniołek-31.01.2015 :(
Na zawsze w naszych sercach



Zgłoś nadużycie #84863 18 czerwca 2014, 9:55

Edka82 Fajna mama
Rejestracja: Lis, 2013 Posty: 2882 Podziękowania: 487
Dziewczyny, nie dziękuję ;P Ja spakowana....chyba...pogoda ma sie załamać, więc moja torba przygotowana na 2 rodzaje pogody :/ jeszcze kosmetyki dopakować i lecę pod prysznic.

Zgłoś nadużycie #84864 18 czerwca 2014, 9:57

nadia1991 Fajna mama
Rejestracja: Mar, 2014 Posty: 2328 Podziękowania: 503

Edka82 napisał(a)

Dziewczyny, nie dziękuję ;P Ja spakowana....chyba...pogoda ma sie załamać, więc moja torba przygotowana na 2 rodzaje pogody :/ jeszcze kosmetyki dopakować i lecę pod prysznic.


udanego wypoczynku i z rana zamelduj się u nas z teścikiem :)




Zgłoś nadużycie #84865 18 czerwca 2014, 10:00

nadia1991 Fajna mama
Rejestracja: Mar, 2014 Posty: 2328 Podziękowania: 503

Lenka87 napisał(a)

Ale mi się dzisiaj nic nie chce :/


to tak jak i mi i znowu dopada mnie senność :/




Zgłoś nadużycie #84866 18 czerwca 2014, 10:01

nadia1991 Fajna mama
Rejestracja: Mar, 2014 Posty: 2328 Podziękowania: 503
już 10 a ja jeszcze nic konkretnego nie zrobiłam a później znowu wszystko będzie na ostatnią chwilę :/




Zgłoś nadużycie #84867 18 czerwca 2014, 10:02

Lenka87 Fajna mama
Rejestracja: Kwi, 2014 Posty: 3438 Podziękowania: 782

nadia1991 napisał(a)

już 10 a ja jeszcze nic konkretnego nie zrobiłam a później znowu wszystko będzie na ostatnią chwilę :/


Ja dopiero jem śniadanie i jeszcze w piżamie siedzę :)
17 tc Aniołek-31.01.2015 :(
Na zawsze w naszych sercach



Zgłoś nadużycie #84868 18 czerwca 2014, 10:03

Tasiemka Supermama
Rejestracja: Sty, 2014 Posty: 10411 Podziękowania: 2047
dzień doberek, ja od rana w złym humorze, chyba wstałam lewą nogą... ;/
znów piekę bułki :P wczorajsze się rozeszły jak w sklepie, a to w domu, a to do teściowej, a to dziadkom i nie ma :D






Zgłoś nadużycie #84869 18 czerwca 2014, 10:05

Tasiemka Supermama
Rejestracja: Sty, 2014 Posty: 10411 Podziękowania: 2047

Lenka87 napisał(a)

Ja dopiero jem śniadanie i jeszcze w piżamie siedzę :)


ja też kawę dopiero zrobiłam i myślę coś zjeść :D






Zgłoś nadużycie #84870 18 czerwca 2014, 10:12

olka281 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Cze, 2014 Posty: 986 Podziękowania: 185
Edka trzymam kciuki i czekam na tesciora jutro ;)
Tasiemka chyba tez bede musiala bulki zrobic skoro tak chwalisz ;) tylko kurde na diecie jestem troche ;)