Witaj na Forum FajnaMama!

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji,
co umożliwi Ci pisanie wiadomości, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Rejestracja jest szybka i łatwa. Zarejestruj się.

Starania - zostać mamą w 2015 roku :)

Zgłoś nadużycie #84351 15 czerwca 2014, 20:49

olka281 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Cze, 2014 Posty: 986 Podziękowania: 185

Tasiemka napisał(a)

ja imprezowałam z warką 0 % bo byłam kierowcą, w piątek też :D także chyba tylko z niewyspania to samopoczucie, czuje się jak stara babka której się nic nie chce :P


ja zawsze robie za kierowce wiec warka 0.0% jest dla mnie idealna :D


Zgłoś nadużycie #84352 15 czerwca 2014, 20:52

Tasiemka Supermama
Rejestracja: Sty, 2014 Posty: 10411 Podziękowania: 2047

motyl1909 napisał(a)

taaaaaak dla mnie nadzieje i sile dala Ona123 :) dzieki niej wierze ze i mi sie uda....


na 100000 % ;)






Zgłoś nadużycie #84353 15 czerwca 2014, 20:52

Tasiemka Supermama
Rejestracja: Sty, 2014 Posty: 10411 Podziękowania: 2047

julitav1 napisał(a)

Hej wszystkim no i stalo sie @ przyszla z 3 dniowym opoznieniem.....
Znowu to samo co miesiac temu.....


nie poddawaj się! :D wlacz dalej, będzie dobrze :*






Zgłoś nadużycie #84354 15 czerwca 2014, 20:53

Tasiemka Supermama
Rejestracja: Sty, 2014 Posty: 10411 Podziękowania: 2047

olka281 napisał(a)

ja zawsze robie za kierowce wiec warka 0.0% jest dla mnie idealna :D


ja myślałam, że to jakiś szajs :P ale to nawet dobre jest :D






Zgłoś nadużycie #84355 15 czerwca 2014, 20:55

Tasiemka Supermama
Rejestracja: Sty, 2014 Posty: 10411 Podziękowania: 2047
ale dzisiaj już piję reddsa :D grejfrutowo - ananasowego ;) - tak mnie wzięło na wieczór ;)






Zgłoś nadużycie #84356 15 czerwca 2014, 20:55

julitav1 Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Kwi, 2014 Posty: 294 Podziękowania: 86

Tasiemka napisał(a)

nie poddawaj się! :D wlacz dalej, będzie dobrze :*


Bede walczyla :-) dziekuje za mile slowa dzis jak przyszla @ to tak sie rozplakalam.....
Po @ ide do gina z wynikami

Zgłoś nadużycie #84357 15 czerwca 2014, 20:57

Tasiemka Supermama
Rejestracja: Sty, 2014 Posty: 10411 Podziękowania: 2047

julitav1 napisał(a)

Bede walczyla :-) dziekuje za mile slowa dzis jak przyszla @ to tak sie rozplakalam.....
Po @ ide do gina z wynikami


też płakałam, ale już mi chyba przeszedł ten etap, więc Cię rozumiem...
a z jakimi wynikami, bo chyba coś nie doczytałam?






Zgłoś nadużycie #84358 15 czerwca 2014, 21:01

Lenka87 Fajna mama
Rejestracja: Kwi, 2014 Posty: 3438 Podziękowania: 782

Tasiemka napisał(a)

ale dzisiaj już piję reddsa :D grejfrutowo - ananasowego ;) - tak mnie wzięło na wieczór ;)


Mój ulubiony :)
17 tc Aniołek-31.01.2015 :(
Na zawsze w naszych sercach



Zgłoś nadużycie #84359 15 czerwca 2014, 21:08

Tasiemka Supermama
Rejestracja: Sty, 2014 Posty: 10411 Podziękowania: 2047

Lenka87 napisał(a)

Mój ulubiony :)


zawsze piję jabłkowy, ale jak mi się już przepije to zmieniam smak :D






Zgłoś nadużycie #84360 15 czerwca 2014, 21:09

olka281 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Cze, 2014 Posty: 986 Podziękowania: 185

Tasiemka napisał(a)

ja myślałam, że to jakiś szajs :P ale to nawet dobre jest :D



calkiem niezla jest. za redsami nie przepadam, ale ta warka na grilla w upal jest zarabista. choc ostatnio cos mam melodie na "normalne" piwo jak nigdy


Zgłoś nadużycie #84361 15 czerwca 2014, 21:14

Tasiemka Supermama
Rejestracja: Sty, 2014 Posty: 10411 Podziękowania: 2047

olka281 napisał(a)

calkiem niezla jest. za redsami nie przepadam, ale ta warka na grilla w upal jest zarabista. choc ostatnio cos mam melodie na "normalne" piwo jak nigdy


też tak czasem mam :D
dobre jest też to somersby ;)






Zgłoś nadużycie #84362 15 czerwca 2014, 21:18

olka281 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Cze, 2014 Posty: 986 Podziękowania: 185
zbieram sie do pracy, odezwe sie pozniej jesli nie pouciekacie jeszcze :)


Zgłoś nadużycie #84363 15 czerwca 2014, 21:23

Lenka87 Fajna mama
Rejestracja: Kwi, 2014 Posty: 3438 Podziękowania: 782
Miałam ochotę na coś słodkiego i zjadłam kilka cukierków, a teraz mi niedobrze :/ Łakomstwo nie popłaca...
17 tc Aniołek-31.01.2015 :(
Na zawsze w naszych sercach



Zgłoś nadużycie #84364 15 czerwca 2014, 21:36

Tasiemka Supermama
Rejestracja: Sty, 2014 Posty: 10411 Podziękowania: 2047

Lenka87 napisał(a)

Miałam ochotę na coś słodkiego i zjadłam kilka cukierków, a teraz mi niedobrze :/ Łakomstwo nie popłaca...


heh skąd ja to znam :D






Zgłoś nadużycie #84365 15 czerwca 2014, 21:43

Lenka87 Fajna mama
Rejestracja: Kwi, 2014 Posty: 3438 Podziękowania: 782
Idę spać. Miłej nocy :*
17 tc Aniołek-31.01.2015 :(
Na zawsze w naszych sercach



Zgłoś nadużycie #84366 15 czerwca 2014, 21:58

olka281 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Cze, 2014 Posty: 986 Podziękowania: 185
jestem juz w pracy, ale cos czuje ze zaraz wszystkie pouciekacie i zostane tu sama


Zgłoś nadużycie #84367 15 czerwca 2014, 22:01

Maaagda Supermama
Rejestracja: Maj, 2014 Posty: 4411 Podziękowania: 624

olka281 napisał(a)

poczytalam ulotke castagnus faktycznie to to samo tyle ze martwi mnie jedno, tam pisze ze przy nadmiernych i zbyt obfitych krwawieniach a u mnie jest odwrotnie mam 2-3 dni plamien delikatnych tylko i teraz mysle czy jednak mi tym jeszcze bardziej babka nie zaszkodzila


Powiem Ci , że w tym cylku zaobserwowałam zero bóli przed okresem i w trakcie też nic, okres miałam tylko 4dni i to lekkie krwawienie. Pisze , żeby brać 3miechy, ale zostało mi tabletek na 4dni i więcej nie biorę, muszę brać bromergon a 2 leki na zbicie prolaktyny to raczej zły pomysł :)
Daj znać co Ci lekarz powie jutro :)




Zgłoś nadużycie #84368 15 czerwca 2014, 22:10

olka281 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Cze, 2014 Posty: 986 Podziękowania: 185
najlepiej skonsultuj sie z lekarzem, bo przy tym faktycznie 3 miechy sie powinno brac i moze kaze Ci dobrac do konca a ten drugi odstawic narazie.
u mnie nie bylo problemu z krwawieniem ani dlugoscia @ wrecz przeciwnie mialam za krotkie i same plamienia wiec zaczelam sie martwic czy czasem nie przegiela z tym lekiem :/


Zgłoś nadużycie #84369 15 czerwca 2014, 22:17

Maaagda Supermama
Rejestracja: Maj, 2014 Posty: 4411 Podziękowania: 624

olka281 napisał(a)

najlepiej skonsultuj sie z lekarzem, bo przy tym faktycznie 3 miechy sie powinno brac i moze kaze Ci dobrac do konca a ten drugi odstawic narazie.
u mnie nie bylo problemu z krwawieniem ani dlugoscia @ wrecz przeciwnie mialam za krotkie i same plamienia wiec zaczelam sie martwic czy czasem nie przegiela z tym lekiem :/


Ja biorę po 2tabletki rano , pisze na opakowaniu że powyżej 60kg ciała po 2tabletki dziennie.




Zgłoś nadużycie #84370 15 czerwca 2014, 22:24

paola Fajna mama
Rejestracja: Sty, 2014 Posty: 1129 Podziękowania: 225
Hej laseczki dosłownie padam na twarz po tym weekendzie. nauczyłam sie pływać kajakiem - fajniutko.