Witaj na Forum FajnaMama!

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji,
co umożliwi Ci pisanie wiadomości, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Rejestracja jest szybka i łatwa. Zarejestruj się.

Starania - zostać mamą w 2015 roku :)

Zgłoś nadużycie #83871 12 czerwca 2014, 13:54

anafreud Fajna mama
Rejestracja: Maj, 2014 Posty: 2065 Podziękowania: 739

gusiaa napisał(a)

Ale kusisz ale kusisz ha ;-)


no bo jak to termin @ to już powinno być jasne :)
Grochu (*) 9tc   
Jednego syna już mam teraz czas na...... córkę ;)  
Marzenia są po to by je realizować - jedno po drugim!

Zgłoś nadużycie #83872 12 czerwca 2014, 13:56

anafreud Fajna mama
Rejestracja: Maj, 2014 Posty: 2065 Podziękowania: 739

Lenka87 napisał(a)

Na tym teście z 10.30 jest wyraźniejsza kreska niż na tym z 12.30 :/  Ciekawe co będzie jutro


wiesz co na moich testach nie wyszła mi ani razu taka krecha gruba i wyraźna jak kontrolna - tylko trzymałam sobie te testy i codziennie miałam porównanie - jak mi wyszedł jaśniejszy niż poprzedni to wiedziałam, że ten wczorajszy był na plus
Grochu (*) 9tc   
Jednego syna już mam teraz czas na...... córkę ;)  
Marzenia są po to by je realizować - jedno po drugim!

Zgłoś nadużycie #83873 12 czerwca 2014, 13:57

anafreud Fajna mama
Rejestracja: Maj, 2014 Posty: 2065 Podziękowania: 739

dziaba91 napisał(a)

Napisze tak szybko :) o pierwszego synka w sumie sie nie staralismy.. ja chcialam bardzo, S niekoniecznie w tamtym momencie.. no ale malemu leci juz 10 miesiac, jest zdrowym cudownym lobuziakiem :) i podjelismy decyzje, ze do naszej trojki przyda sie ktos czwarty :) ja mam 23 lata, S 25 :) mieszkamy na mazurach :) i to chyba wszystko :)


hej hej! powodzenia :)
Grochu (*) 9tc   
Jednego syna już mam teraz czas na...... córkę ;)  
Marzenia są po to by je realizować - jedno po drugim!

Zgłoś nadużycie #83874 12 czerwca 2014, 14:04

Lenka87 Fajna mama
Rejestracja: Kwi, 2014 Posty: 3438 Podziękowania: 782

anafreud napisał(a)

wiesz co na moich testach nie wyszła mi ani razu taka krecha gruba i wyraźna jak kontrolna - tylko trzymałam sobie te testy i codziennie miałam porównanie - jak mi wyszedł jaśniejszy niż poprzedni to wiedziałam, że ten wczorajszy był na plus


U mnie jak narazie najmocniejszy był ten z dzisiaj godz. 10.30, a powtórzony za 2 h był już bledszy. Zobaczymy jaki wyjdzie jutro, też zrobię o 10.30. Ja też zostawiam te testy do porównania właśnie :) Zobaczymy co wyjdzie...
17 tc Aniołek-31.01.2015 :(
Na zawsze w naszych sercach



Zgłoś nadużycie #83875 12 czerwca 2014, 14:15

Nina1 Fajna mama
Rejestracja: Sie, 2013 Posty: 2192 Podziękowania: 601
Hej laski :)

Pogoda u mnie się zepsuła, wieje i jest chłodno :(

Ale byłam na zakupach :D kupiłam sukienkę i spodnie :D .

Witam nowe starczki :)


Zgłoś nadużycie #83876 12 czerwca 2014, 14:17

Lenka87 Fajna mama
Rejestracja: Kwi, 2014 Posty: 3438 Podziękowania: 782
Ana a nie masz przypadkiem fotek tych testów owu ??
17 tc Aniołek-31.01.2015 :(
Na zawsze w naszych sercach



Zgłoś nadużycie #83877 12 czerwca 2014, 14:17

gusiaa Supermama
Rejestracja: Gru, 2011 Posty: 7618 Podziękowania: 1020
No i dupa nie było torebki za to kolejny portfel do kolekcji już jest ;-)
Aniołek (*) 9tc.. 1.03.14 :(


Zgłoś nadużycie #83878 12 czerwca 2014, 14:21

julitav1 Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Kwi, 2014 Posty: 294 Podziękowania: 86
No widze ze dzis szal zakupow jest :-)
To prosze sie tu pochwalic i wrzucic fotki :-)

Zgłoś nadużycie #83879 12 czerwca 2014, 14:23

anafreud Fajna mama
Rejestracja: Maj, 2014 Posty: 2065 Podziękowania: 739

Lenka87 napisał(a)

Ana a nie masz przypadkiem fotek tych testów owu ??


nieee... nie robiłam zdjęć, zrobiłam tylko pierwszemu, co Wam pokazywałam bo nie wiedziałam czy ten cień to tak ma być czy on coś już znaczy... aleee powiem Ci, że te cienie mi wychodziły od 10dc i od razu z cieniem który ciemniał. I myślałam, że ten cień tam będzie po prostu ale teraz ze 2 dni temu z ciekawości zrobiłam (bo mi ze 3 zostały) i nic, biało - czyli skoro wychodziły tzn, że owulka się zbliżała :)
Grochu (*) 9tc   
Jednego syna już mam teraz czas na...... córkę ;)  
Marzenia są po to by je realizować - jedno po drugim!

Zgłoś nadużycie #83880 12 czerwca 2014, 14:26

anafreud Fajna mama
Rejestracja: Maj, 2014 Posty: 2065 Podziękowania: 739

gusiaa napisał(a)

No i dupa nie było torebki za to kolejny portfel do kolekcji już jest ;-)


heheh to sporo kasiory musisz mieć :P ja mam tylko jeden i kurde ciagle pusty - jakbym miała 2 to bym miała poczucie że jestem jeszcze biedniejsza bo w 2 pustki :P
Grochu (*) 9tc   
Jednego syna już mam teraz czas na...... córkę ;)  
Marzenia są po to by je realizować - jedno po drugim!

Zgłoś nadużycie #83881 12 czerwca 2014, 14:26

Lenka87 Fajna mama
Rejestracja: Kwi, 2014 Posty: 3438 Podziękowania: 782

anafreud napisał(a)

nieee... nie robiłam zdjęć, zrobiłam tylko pierwszemu, co Wam pokazywałam bo nie wiedziałam czy ten cień to tak ma być czy on coś już znaczy... aleee powiem Ci, że te cienie mi wychodziły od 10dc i od razu z cieniem który ciemniał. I myślałam, że ten cień tam będzie po prostu ale teraz ze 2 dni temu z ciekawości zrobiłam (bo mi ze 3 zostały) i nic, biało - czyli skoro wychodziły tzn, że owulka się zbliżała :)


Zobaczę co wyjdzie jutro... Szyjkę mam wysoko, miękką i otwartą, bardzo dużo wodnistego śluzu, jajnik pika, a te pieprzone testy wychodzą negatywne :/
17 tc Aniołek-31.01.2015 :(
Na zawsze w naszych sercach



Zgłoś nadużycie #83882 12 czerwca 2014, 14:46

Lenka87 Fajna mama
Rejestracja: Kwi, 2014 Posty: 3438 Podziękowania: 782
To jest mój pierwszy i ostatni cykl z testami owu. Szkoda nerwów...
17 tc Aniołek-31.01.2015 :(
Na zawsze w naszych sercach



Zgłoś nadużycie #83883 12 czerwca 2014, 14:52

Konto usunięte

Nathalia napisał(a)

Wygodne lozko masz? A wspollokatorzy starsze dziadki czy jakoes w miare ludzie? :D


lozko okej ;p jest nas 5 na sali ;p 2 starsze i nasza trojka taka w miare.. ale prawdopodobnie wyjde dopiero w pon :(

Zgłoś nadużycie #83884 12 czerwca 2014, 14:54

Lenka87 Fajna mama
Rejestracja: Kwi, 2014 Posty: 3438 Podziękowania: 782

motyl1909 napisał(a)

lozko okej ;p jest nas 5 na sali ;p 2 starsze i nasza trojka taka w miare.. ale prawdopodobnie wyjde dopiero w pon :(


A dlaczego ??
17 tc Aniołek-31.01.2015 :(
Na zawsze w naszych sercach



Zgłoś nadużycie #83885 12 czerwca 2014, 14:55

paola Fajna mama
Rejestracja: Sty, 2014 Posty: 1129 Podziękowania: 225

Lenka87 napisał(a)

To jest mój pierwszy i ostatni cykl z testami owu. Szkoda nerwów...


A do mnie własnie przyszło 20 - będe robić w kolejnym cyklu bo w sumie raz tylko robiłam i tylko 5 szt ale póki co @ nie ma - trzeba bedzie przyspieszyć bo oznaki są a jutro wyjeżdżamy na weekend


Zgłoś nadużycie #83886 12 czerwca 2014, 14:56

gusiaa Supermama
Rejestracja: Gru, 2011 Posty: 7618 Podziękowania: 1020
Ana kasy dużo!! ?? Ale gdzie tam...!

Motyl bo wiesz jak u nich z badaniami w weekend nie
Aniołek (*) 9tc.. 1.03.14 :(


Zgłoś nadużycie #83887 12 czerwca 2014, 14:58

Lenka87 Fajna mama
Rejestracja: Kwi, 2014 Posty: 3438 Podziękowania: 782

paola napisał(a)

A do mnie własnie przyszło 20 - będe robić w kolejnym cyklu bo w sumie raz tylko robiłam i tylko 5 szt ale póki co @ nie ma - trzeba bedzie przyspieszyć bo oznaki są a jutro wyjeżdżamy na weekend


A może już nie będą Ci potrzebne :)
17 tc Aniołek-31.01.2015 :(
Na zawsze w naszych sercach



Zgłoś nadużycie #83888 12 czerwca 2014, 15:00

Konto usunięte

Lenka87 napisał(a)

A dlaczego ??


bo mam zlecone bardzo duzo badan...

Zgłoś nadużycie #83889 12 czerwca 2014, 15:02

paola Fajna mama
Rejestracja: Sty, 2014 Posty: 1129 Podziękowania: 225

motyl1909 napisał(a)

bo mam zlecone bardzo duzo badan...


Motyl wytrzymasz, wiesz będziesz wszystko wiedziała co i jak. nie kazdemu udałoby sie tak szybko załatwić takie w sumie kompleksowe badania


Zgłoś nadużycie #83890 12 czerwca 2014, 15:03

Lenka87 Fajna mama
Rejestracja: Kwi, 2014 Posty: 3438 Podziękowania: 782

motyl1909 napisał(a)

bo mam zlecone bardzo duzo badan...


Ale to dobrze, że będziesz miała wszystkie badania porobione. Zanim się obejrzysz będzie poniedziałek :)
17 tc Aniołek-31.01.2015 :(
Na zawsze w naszych sercach