Witaj na Forum FajnaMama!

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji,
co umożliwi Ci pisanie wiadomości, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Rejestracja jest szybka i łatwa. Zarejestruj się.

Starania - zostać mamą w 2015 roku :)

Zgłoś nadużycie #82411 7 czerwca 2014, 11:42

Inezka Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lut, 2014 Posty: 917 Podziękowania: 187

anafreud napisał(a)

i co teraz ??

a tak w ogóle hej - wpadłam na chwilę do domu, gotuję zupę Młodemu, M miał auto do zdania, szybkie zakupy i jedziemy na ten turniej

W WSZYSTKIE WIECIE ŻE DZIŚ TRZEBA ZAKUPY ZROBIĆ BO JUTRO POZAMYKANE WSZYSTKO ?? ??
tak uprzedzam bo ja rok w rok sie łapie na zielone świątki z pustą lodówką i niczym do jedzenia.... ale w tym roku mnie wczoraj Biedronka ostrzegła :)



Dzięki :) ja nigdy nie robię zakupów w niedzielę ale na wszelki wypadek ogarnęłam myślami czy wszystko mam :)


Ana....ale ja Ci zazdrosczę...wiesz czego... poprostu...aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!! ja też chce :(

Zgłoś nadużycie #82412 7 czerwca 2014, 11:47

Konto usunięte

paola napisał(a)

No to szkoda. A będziesz miała inny termin czy coś?


Powiedziała że się zastanowi, ale raczej nie.

Zgłoś nadużycie #82413 7 czerwca 2014, 11:48

Konto usunięte

anafreud napisał(a)

i co teraz ??

a tak w ogóle hej - wpadłam na chwilę do domu, gotuję zupę Młodemu, M miał auto do zdania, szybkie zakupy i jedziemy na ten turniej

W WSZYSTKIE WIECIE ŻE DZIŚ TRZEBA ZAKUPY ZROBIĆ BO JUTRO POZAMYKANE WSZYSTKO ?? ??
tak uprzedzam bo ja rok w rok sie łapie na zielone świątki z pustą lodówką i niczym do jedzenia.... ale w tym roku mnie wczoraj Biedronka ostrzegła :)


Nie wiem, możliwe, że będę przez ten jeden przedmiot miała niezaliczone półrocze.

Zgłoś nadużycie #82414 7 czerwca 2014, 11:56

anafreud Fajna mama
Rejestracja: Maj, 2014 Posty: 2065 Podziękowania: 739

Inezka napisał(a)


Ana....ale ja Ci zazdrosczę...wiesz czego... poprostu...aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!! ja też chce :(


uda Ci się Inezka - wierzę w to! czasem trzeba troszkę dłużej czekać na spełnienie marzeń ale one w końcu się spełniają - trzeba być dobrej myśli - wiesz, że bardzo mocno Ci kibicuje ??
Grochu (*) 9tc   
Jednego syna już mam teraz czas na...... córkę ;)  
Marzenia są po to by je realizować - jedno po drugim!

Zgłoś nadużycie #82415 7 czerwca 2014, 11:59

anafreud Fajna mama
Rejestracja: Maj, 2014 Posty: 2065 Podziękowania: 739

motyl1909 napisał(a)

Nie wiem, możliwe, że będę przez ten jeden przedmiot miała niezaliczone półrocze.


o kurde.... to klops.... nic a nic sie nie da babki ubłagać ?? a druga sprawa czemu tyle razy Cię nie było ??
Grochu (*) 9tc   
Jednego syna już mam teraz czas na...... córkę ;)  
Marzenia są po to by je realizować - jedno po drugim!

Zgłoś nadużycie #82416 7 czerwca 2014, 12:01

Konto usunięte

anafreud napisał(a)

o kurde.... to klops.... nic a nic sie nie da babki ubłagać ?? a druga sprawa czemu tyle razy Cię nie było ??


nie, bo to taka sucz jest. Nie było mnie parę razy, bo
1. miałam wyjazd służbowy
2. musiałam jechać do babci na wieś w sprawach rodzinnych
3. b ył dzień wagarowicza
No i się nazbierało.

Trudno, łaski mi ona nie robi.

Zgłoś nadużycie #82417 7 czerwca 2014, 12:02

Tasiemka Supermama
Rejestracja: Sty, 2014 Posty: 10411 Podziękowania: 2047

motyl1909 napisał(a)

Nie wiem, możliwe, że będę przez ten jeden przedmiot miała niezaliczone półrocze.


no to już musiałaby być prawdziwa pizda! ;/ bez jaj to jest szkoła zaoczna więc nie powinni robić problemów ;) trzymam kciuki żeby było ok! :)

a ja zrobiłam przerwkę w koszeniu trawy na arbuza ;) ... praży tak, że mi kapie z... nosa! :P przynajmniej się opalę :P






Zgłoś nadużycie #82418 7 czerwca 2014, 12:09

Tasiemka Supermama
Rejestracja: Sty, 2014 Posty: 10411 Podziękowania: 2047

anafreud napisał(a)

i co teraz ??

a tak w ogóle hej - wpadłam na chwilę do domu, gotuję zupę Młodemu, M miał auto do zdania, szybkie zakupy i jedziemy na ten turniej

W WSZYSTKIE WIECIE ŻE DZIŚ TRZEBA ZAKUPY ZROBIĆ BO JUTRO POZAMYKANE WSZYSTKO ?? ??
tak uprzedzam bo ja rok w rok sie łapie na zielone świątki z pustą lodówką i niczym do jedzenia.... ale w tym roku mnie wczoraj Biedronka ostrzegła :)


to też się dzisiaj zastanawiałam czemu mama mi tak truła głowę co ma jeszcze kupić i że mam dzwonić jak czegoś nie ma a tu faktycznie..... świątki :D
'


dobra lecę kosić dalej ;)






Zgłoś nadużycie #82419 7 czerwca 2014, 12:27

Konto usunięte
A ja już drugie pranie powiesiłam, pierze się trzecia praleczka :)

Zgłoś nadużycie #82420 7 czerwca 2014, 12:37

Lenka87 Fajna mama
Rejestracja: Kwi, 2014 Posty: 3438 Podziękowania: 782

motyl1909 napisał(a)

że w tym cyklu zaskoczysz! :)


Okaże się za niecały miesiąc :) obyś miała rację :)
17 tc Aniołek-31.01.2015 :(
Na zawsze w naszych sercach



Zgłoś nadużycie #82421 7 czerwca 2014, 12:38

gusiaa Supermama
Rejestracja: Gru, 2011 Posty: 7618 Podziękowania: 1020
A ją wróciłam z zakupów cholera jasna nigdzie torebki znaleść nie mogę takiej jak chce.

Motyl co za babsztyl jeden no :-/
Aniołek (*) 9tc.. 1.03.14 :(


Zgłoś nadużycie #82422 7 czerwca 2014, 12:42

gusiaa Supermama
Rejestracja: Gru, 2011 Posty: 7618 Podziękowania: 1020
Boli mnie brzuch jak na @ boję się że zaraz nadejdzie :-/
Aniołek (*) 9tc.. 1.03.14 :(


Zgłoś nadużycie #82423 7 czerwca 2014, 12:50

Konto usunięte

gusiaa napisał(a)

Boli mnie brzuch jak na @ boję się że zaraz nadejdzie :-/


nie nadejdzie :)
Wiesz, szkoła to i tak nic się nie stanie. Bo kursy i tak zrobię (właśnie zbieram kasę), a wystarczy mi ten papier z kursu żebym mogła pracować... no ale pół roku w plecy :/

Zgłoś nadużycie #82424 7 czerwca 2014, 13:23

Tasiemka Supermama
Rejestracja: Sty, 2014 Posty: 10411 Podziękowania: 2047

motyl1909 napisał(a)

nie nadejdzie :)
Wiesz, szkoła to i tak nic się nie stanie. Bo kursy i tak zrobię (właśnie zbieram kasę), a wystarczy mi ten papier z kursu żebym mogła pracować... no ale pół roku w plecy :/


szkoda by było zawalić.... ;/ na pewno da jakiś termin poprawki, nie może Cię tak olać... :)
ja skończyłam idę się doprowadzić do porządku, odgrzeję sobie barszczyk ukraiński z wczoraj i będę myśleć co dalej robić ;)






Zgłoś nadużycie #82425 7 czerwca 2014, 13:23

Tasiemka Supermama
Rejestracja: Sty, 2014 Posty: 10411 Podziękowania: 2047
ale jeszcze hit dnia! słońce świecie w dupę grzeje, z nosa kapie.......i komary kurfa gryzą tak, że już się drapię! ;/






Zgłoś nadużycie #82426 7 czerwca 2014, 13:24

Tasiemka Supermama
Rejestracja: Sty, 2014 Posty: 10411 Podziękowania: 2047
Gusia a Ty już lepiej nie krakaj :*






Zgłoś nadużycie #82427 7 czerwca 2014, 13:31

Konto usunięte

Tasiemka napisał(a)

szkoda by było zawalić.... ;/ na pewno da jakiś termin poprawki, nie może Cię tak olać... :)
ja skończyłam idę się doprowadzić do porządku, odgrzeję sobie barszczyk ukraiński z wczoraj i będę myśleć co dalej robić ;)


ja już obiad zjadłam i czekam na klientkę :) a potem chyba pojadę do rodziców na ogród :)

Zgłoś nadużycie #82428 7 czerwca 2014, 13:52

gusiaa Supermama
Rejestracja: Gru, 2011 Posty: 7618 Podziękowania: 1020
A ją robie dziś plendze na obiad ;-)
Aniołek (*) 9tc.. 1.03.14 :(


Zgłoś nadużycie #82429 7 czerwca 2014, 13:55

Tasiemka Supermama
Rejestracja: Sty, 2014 Posty: 10411 Podziękowania: 2047

gusiaa napisał(a)

A ją robie dziś plendze na obiad ;-)


a co to jest ?? O.o :D






Zgłoś nadużycie #82430 7 czerwca 2014, 13:57

Tasiemka Supermama
Rejestracja: Sty, 2014 Posty: 10411 Podziękowania: 2047
a mi zrobili zonka! :D ktoś zjadł wczoraj resztę barszczu :D więc gotuje sobie makaron a do tego truskaweczki z jogurcikiem :D w sam raz na to gorąco ;)