Witaj na Forum FajnaMama!

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji,
co umożliwi Ci pisanie wiadomości, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Rejestracja jest szybka i łatwa. Zarejestruj się.

Starania - zostać mamą w 2015 roku :)

Zgłoś nadużycie #81511 5 czerwca 2014, 16:06

Konto usunięte
Ale mi się nic nie chce! :P a jeszcze mam tą babkę na paznokcie po pracy :D och, szalone tempo mam ostatnio :D

Zgłoś nadużycie #81512 5 czerwca 2014, 16:07

anafreud Fajna mama
Rejestracja: Maj, 2014 Posty: 2065 Podziękowania: 739
no nie że się powtarzam ale chyba brzydko pachnę czy co... jak jestem to w 2-3 godz. ledwo 1-2 strony, poszłam to ponad 10 naskrobałyście, teraz znów jestem i ciszaaaa...... idę się wykąpać chyba i wyperfumować.... :P
Grochu (*) 9tc   
Jednego syna już mam teraz czas na...... córkę ;)  
Marzenia są po to by je realizować - jedno po drugim!

Zgłoś nadużycie #81513 5 czerwca 2014, 16:07

Konto usunięte
ufffff! Zaliczyłam tamten egzamin! Nie wiem na jaką ocenę, ale ważne, że zaliczone! :) no to jeszcze tylko ten jeden ostatni i z głowy :D wakacjeeeeeeeeeee! :D

Zgłoś nadużycie #81514 5 czerwca 2014, 16:08

Konto usunięte

anafreud napisał(a)

no nie że się powtarzam ale chyba brzydko pachnę czy co... jak jestem to w 2-3 godz. ledwo 1-2 strony, poszłam to ponad 10 naskrobałyście, teraz znów jestem i ciszaaaa...... idę się wykąpać chyba i wyperfumować.... :P


ej no ja jestem :D

Zgłoś nadużycie #81515 5 czerwca 2014, 16:08

Edka82 Fajna mama
Rejestracja: Lis, 2013 Posty: 2882 Podziękowania: 487
a ja ide siknę drugi raz na testa owu

Zgłoś nadużycie #81516 5 czerwca 2014, 16:09

Tasiemka Supermama
Rejestracja: Sty, 2014 Posty: 10411 Podziękowania: 2047

motyl1909 napisał(a)

Ale mi się nic nie chce! :P a jeszcze mam tą babkę na paznokcie po pracy :D och, szalone tempo mam ostatnio :D


a nawet mi nie mów... mi tak samo nic się nie chcę i poprzedni miesiąc i ten to też mam obroty jak nie wiem, już nie pamiętam kiedy tak normalnie siadłam i po prostu odpoczęłam,czy pooglądałam tv... a to babcia z tą rwą, podwójne obowiązki, a to sesja, a to coś tam między czasie... no kosmos...
ale dzisiaj postęp, bo czytam i czytam i COŚ mi w głowie zostaje :D nie to co wczoraj :P






Zgłoś nadużycie #81517 5 czerwca 2014, 16:09

nadia1991 Fajna mama
Rejestracja: Mar, 2014 Posty: 2328 Podziękowania: 503

anafreud napisał(a)

no nie że się powtarzam ale chyba brzydko pachnę czy co... jak jestem to w 2-3 godz. ledwo 1-2 strony, poszłam to ponad 10 naskrobałyście, teraz znów jestem i ciszaaaa...... idę się wykąpać chyba i wyperfumować.... :P


ja jestem cały czas :)




Zgłoś nadużycie #81518 5 czerwca 2014, 16:11

anafreud Fajna mama
Rejestracja: Maj, 2014 Posty: 2065 Podziękowania: 739

motyl1909 napisał(a)

ufffff! Zaliczyłam tamten egzamin! Nie wiem na jaką ocenę, ale ważne, że zaliczone! :) no to jeszcze tylko ten jeden ostatni i z głowy :D wakacjeeeeeeeeeee! :D


no to ekstra!!! gratuluję :) a jakieś plany na wakacje ??
Grochu (*) 9tc   
Jednego syna już mam teraz czas na...... córkę ;)  
Marzenia są po to by je realizować - jedno po drugim!

Zgłoś nadużycie #81519 5 czerwca 2014, 16:12

Konto usunięte

Tasiemka napisał(a)

a nawet mi nie mów... mi tak samo nic się nie chcę i poprzedni miesiąc i ten to też mam obroty jak nie wiem, już nie pamiętam kiedy tak normalnie siadłam i po prostu odpoczęłam,czy pooglądałam tv... a to babcia z tą rwą, podwójne obowiązki, a to sesja, a to coś tam między czasie... no kosmos...
ale dzisiaj postęp, bo czytam i czytam i COŚ mi w głowie zostaje :D nie to co wczoraj :P


uuuu no to podziel się ze mną :D może przy okazji za mnie się nauczysz :D

Zgłoś nadużycie #81520 5 czerwca 2014, 16:12

nadia1991 Fajna mama
Rejestracja: Mar, 2014 Posty: 2328 Podziękowania: 503
jutro jak dalej będzie taka piękna pogoda to pójdę poplewić malinki, które mi mąż zasadził żebym przypadkiem się nie nudziła na razie mam tylko 7 rzędów ale mojemu mężowi chyba marzy się plantacja a ja nad 7 jestem w stanie zapanować ale jak ich będzie dużo dużo więcej to już chyba nie bardzo :/




Zgłoś nadużycie #81521 5 czerwca 2014, 16:12

anafreud Fajna mama
Rejestracja: Maj, 2014 Posty: 2065 Podziękowania: 739

Tasiemka napisał(a)

a nawet mi nie mów... mi tak samo nic się nie chcę i poprzedni miesiąc i ten to też mam obroty jak nie wiem, już nie pamiętam kiedy tak normalnie siadłam i po prostu odpoczęłam,czy pooglądałam tv... a to babcia z tą rwą, podwójne obowiązki, a to sesja, a to coś tam między czasie... no kosmos...
ale dzisiaj postęp, bo czytam i czytam i COŚ mi w głowie zostaje :D nie to co wczoraj :P


bo może to dziś jest TEN dzień na przyswajanie wiedzy :P niecodziennie się taki zdarza ;)
Grochu (*) 9tc   
Jednego syna już mam teraz czas na...... córkę ;)  
Marzenia są po to by je realizować - jedno po drugim!

Zgłoś nadużycie #81522 5 czerwca 2014, 16:13

Konto usunięte

anafreud napisał(a)

no to ekstra!!! gratuluję :) a jakieś plany na wakacje ??


No tak :D 2 sierpnia wyjeżdżamy na 6 dni do domku nad jezioro Woświn, a stamtąd od razu jedziemy na tydzień do Sianożęt nad morze tam gdzie byliśmy na Majówkę :D

Zgłoś nadużycie #81523 5 czerwca 2014, 16:13

nadia1991 Fajna mama
Rejestracja: Mar, 2014 Posty: 2328 Podziękowania: 503
gratulacje :)




Zgłoś nadużycie #81524 5 czerwca 2014, 16:15

anafreud Fajna mama
Rejestracja: Maj, 2014 Posty: 2065 Podziękowania: 739

motyl1909 napisał(a)

No tak :D 2 sierpnia wyjeżdżamy na 6 dni do domku nad jezioro Woświn, a stamtąd od razu jedziemy na tydzień do Sianożęt nad morze tam gdzie byliśmy na Majówkę :D


ekstra :) a reszta z Was ma już jakieś plany wakacyjne ??
Grochu (*) 9tc   
Jednego syna już mam teraz czas na...... córkę ;)  
Marzenia są po to by je realizować - jedno po drugim!

Zgłoś nadużycie #81525 5 czerwca 2014, 16:16

nadia1991 Fajna mama
Rejestracja: Mar, 2014 Posty: 2328 Podziękowania: 503
u mnie w pracy szef kazał wybrać sobie termin urlopu i okazało się że wtedy kiedy chciałam czyli pierwszy miesiac lipca wszedł mi w paradę kierownik :/ fajnie że wszyscy ustalili sobie wczasy wtedy kiedy mnie nawet w pracy nie było:/ jutro będę o to walczyć :/




Zgłoś nadużycie #81526 5 czerwca 2014, 16:17

Konto usunięte

nadia1991 napisał(a)

u mnie w pracy szef kazał wybrać sobie termin urlopu i okazało się że wtedy kiedy chciałam czyli pierwszy miesiac lipca wszedł mi w paradę kierownik :/ fajnie że wszyscy ustalili sobie wczasy wtedy kiedy mnie nawet w pracy nie było:/ jutro będę o to walczyć :/


uuuu no to niefajnie :( walcz mała :)

Zgłoś nadużycie #81527 5 czerwca 2014, 16:18

anafreud Fajna mama
Rejestracja: Maj, 2014 Posty: 2065 Podziękowania: 739

nadia1991 napisał(a)

u mnie w pracy szef kazał wybrać sobie termin urlopu i okazało się że wtedy kiedy chciałam czyli pierwszy miesiac lipca wszedł mi w paradę kierownik :/ fajnie że wszyscy ustalili sobie wczasy wtedy kiedy mnie nawet w pracy nie było:/ jutro będę o to walczyć :/


no to nie było ładne... wybierz sobie urlop ale możesz wziąć tylko od 1 do 14 sierpnia :P ładny mi wybór....
Grochu (*) 9tc   
Jednego syna już mam teraz czas na...... córkę ;)  
Marzenia są po to by je realizować - jedno po drugim!

Zgłoś nadużycie #81528 5 czerwca 2014, 16:19

Konto usunięte

anafreud napisał(a)

no to nie było ładne... wybierz sobie urlop ale możesz wziąć tylko od 1 do 14 sierpnia :P ładny mi wybór....


u mnie było tak: "dłuższy urlop możesz wziąć, ale dopiero po 15 lipca, bo wtedy się kończy sezon na reklamę". hahahaha :D a do tego czasu mam zapierdzielać jak maszynka :D

Zgłoś nadużycie #81529 5 czerwca 2014, 16:24

anafreud Fajna mama
Rejestracja: Maj, 2014 Posty: 2065 Podziękowania: 739

motyl1909 napisał(a)

u mnie było tak: "dłuższy urlop możesz wziąć, ale dopiero po 15 lipca, bo wtedy się kończy sezon na reklamę". hahahaha :D a do tego czasu mam zapierdzielać jak maszynka :D


hehe ja dlatego się cieszę, że ja w budźetówce - nie mam problemu najmniejszego z wolnym, urlopem itd... ja w tym roku biorę cały lipiec bo mam przerwę u Młodego w przedszkolu, a że mam zaległy urlop z zeszłego roku to luz.... i tak sobie myślę, że jakby mi te krechy pociemniały to w sierpniu zaczynałabym 4 miesiąc więc poszłabym juz na l4....
Grochu (*) 9tc   
Jednego syna już mam teraz czas na...... córkę ;)  
Marzenia są po to by je realizować - jedno po drugim!

Zgłoś nadużycie #81530 5 czerwca 2014, 16:25

Konto usunięte

anafreud napisał(a)

hehe ja dlatego się cieszę, że ja w budźetówce - nie mam problemu najmniejszego z wolnym, urlopem itd... ja w tym roku biorę cały lipiec bo mam przerwę u Młodego w przedszkolu, a że mam zaległy urlop z zeszłego roku to luz.... i tak sobie myślę, że jakby mi te krechy pociemniały to w sierpniu zaczynałabym 4 miesiąc więc poszłabym juz na l4....


faaaajnie :) zazdroszczę tych kreseczek ;*