Witaj na Forum FajnaMama!

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji,
co umożliwi Ci pisanie wiadomości, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Rejestracja jest szybka i łatwa. Zarejestruj się.

Starania - zostać mamą w 2015 roku :)

Zgłoś nadużycie #77671 22 maja 2014, 11:09

Konto usunięte

Tasiemka napisał(a)

lecę ogarniać, wpadnę wolnym czasem ;)


paaaaa, miłego sprzątania :D

Zgłoś nadużycie #77672 22 maja 2014, 11:15

Lenka87 Fajna mama
Rejestracja: Kwi, 2014 Posty: 3438 Podziękowania: 782
Jak mi się nic nie chce przez ten upał :/
17 tc Aniołek-31.01.2015 :(
Na zawsze w naszych sercach



Zgłoś nadużycie #77673 22 maja 2014, 11:16

mamelka Fajna mama
Rejestracja: Mar, 2014 Posty: 1811 Podziękowania: 304

lady_89 napisał(a)

12 dnia serduszkowaliście czy 12 dni bez serduszkowania było ??


12 dc serduchowaliśmy, a później 15 dc.


Zgłoś nadużycie #77674 22 maja 2014, 11:19

staraczka Supermama
Rejestracja: Sty, 2013 Posty: 25085 Podziękowania: 2398
motyl masz dobrze, bo ja siedze na sloncu ;/

Zgłoś nadużycie #77675 22 maja 2014, 11:19

Konto usunięte

Lenka87 napisał(a)

Jak mi się nic nie chce przez ten upał :/


ja właśnie mam dużo energii :D

Zgłoś nadużycie #77676 22 maja 2014, 11:26

staraczka Supermama
Rejestracja: Sty, 2013 Posty: 25085 Podziękowania: 2398
motyl podziel się ze mna nia.

Zgłoś nadużycie #77677 22 maja 2014, 11:31

Lenka87 Fajna mama
Rejestracja: Kwi, 2014 Posty: 3438 Podziękowania: 782

staraczka napisał(a)

motyl podziel się ze mna nia.


Ze mną też możesz się podzielić :)
17 tc Aniołek-31.01.2015 :(
Na zawsze w naszych sercach



Zgłoś nadużycie #77678 22 maja 2014, 11:33

Konto usunięte
oddaję wam pozytywną energię!!!!!!!!!!!!!! :D

Zgłoś nadużycie #77679 22 maja 2014, 11:34

Konto usunięte
Tasiemka - nagła zmiana pól :D pierwsza w kolejności do testowania jest smile - 24 maja :D

Zgłoś nadużycie #77680 22 maja 2014, 11:36

lady_89 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Mar, 2014 Posty: 1502 Podziękowania: 379
Ja uciekam zbierać się do pracy :) miłego dnia :)

Zgłoś nadużycie #77681 22 maja 2014, 11:36

staraczka Supermama
Rejestracja: Sty, 2013 Posty: 25085 Podziękowania: 2398
ok laski ja spadam papa

Zgłoś nadużycie #77682 22 maja 2014, 11:37

Konto usunięte

lady_89 napisał(a)

Ja uciekam zbierać się do pracy :) miłego dnia :)


Miłej pracy! :)

Zgłoś nadużycie #77683 22 maja 2014, 11:37

Konto usunięte

staraczka napisał(a)

ok laski ja spadam papa


Miłego dnia! :)

Zgłoś nadużycie #77684 22 maja 2014, 11:51

Edka82 Fajna mama
Rejestracja: Lis, 2013 Posty: 2882 Podziękowania: 487
Ja tez do pracy Pa :)

Zgłoś nadużycie #77685 22 maja 2014, 11:52

Konto usunięte

Edka82 napisał(a)

Ja tez do pracy Pa :)


Oby wam szybko dzień w pracy zleciał ;)

Zgłoś nadużycie #77686 22 maja 2014, 12:54

Szpilkka Supermama
Rejestracja: Wrz, 2013 Posty: 9508 Podziękowania: 1635
Hellou ! :-) Ale tu pustki :-)




Zgłoś nadużycie #77687 22 maja 2014, 12:59

Konto usunięte

Szpilkka napisał(a)

Hellou ! :-) Ale tu pustki :-)


ano pustki :D chyba tylko ja zostałam :( no i Ty :D gdzie się podziewasz cały dzionek ? :D

Zgłoś nadużycie #77688 22 maja 2014, 13:01

Konto usunięte
moja ciocia ma termin na dzisiaj i coś Franio nie chce wychodzić :D i nawet się nie zapowiada jeszcze :P

Zgłoś nadużycie #77689 22 maja 2014, 13:04

Szpilkka Supermama
Rejestracja: Wrz, 2013 Posty: 9508 Podziękowania: 1635

motyl1909 napisał(a)

ano pustki :D chyba tylko ja zostałam :( no i Ty :D gdzie się podziewasz cały dzionek ? :D



Kurcze ostatnio mam bardzo mało czasu, żeby się zalogowac do was i napisac, tylko w tym pędzie siądę i przelecę wszystkie posty :D .... Dostałam od urzędu pracy skierowanie na staż do sklepu 2 km od mojego domu :D niestety są jeszcze cztery dziewczyny oprócz mnie, tak że czekam na odzew od szefostwa.




Zgłoś nadużycie #77690 22 maja 2014, 13:05

Szpilkka Supermama
Rejestracja: Wrz, 2013 Posty: 9508 Podziękowania: 1635

motyl1909 napisał(a)

moja ciocia ma termin na dzisiaj i coś Franio nie chce wychodzić :D i nawet się nie zapowiada jeszcze :P



Oooo to super :D Pewnie jej już ciężko w takie upały co ?