Witaj na Forum FajnaMama!

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji,
co umożliwi Ci pisanie wiadomości, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Rejestracja jest szybka i łatwa. Zarejestruj się.

Starania - zostać mamą w 2015 roku :)

Zgłoś nadużycie #77571 21 maja 2014, 20:08

Nina1 Fajna mama
Rejestracja: Sie, 2013 Posty: 2192 Podziękowania: 601
Witam jak zwykle wieczorową porą. Dzisiaj padam, ale ugotowałam obiad na jutro nawet takiego speeda dziś miałaś :D .


Zgłoś nadużycie #77572 21 maja 2014, 20:08

takasobieja Fajna mama
Rejestracja: Lis, 2013 Posty: 3151 Podziękowania: 559
Ale Nati nie mówiła, ze był pęcherzyk na usg? No skoro był to jak pozamaciczna? :/
Mamelka ogromnie się cieszę! Widać masz silnego bobaska :)


Zgłoś nadużycie #77573 21 maja 2014, 20:09

anafreud Fajna mama
Rejestracja: Maj, 2014 Posty: 2065 Podziękowania: 739

takasobieja napisał(a)

Ale Nati nie mówiła, ze był pęcherzyk na usg? No skoro był to jak pozamaciczna? :/
Mamelka ogromnie się cieszę! Widać masz silnego bobaska :)



ja kojarzę, że pisała, że coś było ale nie na swoim miejscu... :(
Grochu (*) 9tc   
Jednego syna już mam teraz czas na...... córkę ;)  
Marzenia są po to by je realizować - jedno po drugim!

Zgłoś nadużycie #77574 21 maja 2014, 20:18

gusiaa Supermama
Rejestracja: Gru, 2011 Posty: 7618 Podziękowania: 1020
Musimy trzymac kciuki za nasza Natiii
Aniołek (*) 9tc.. 1.03.14 :(


Zgłoś nadużycie #77575 21 maja 2014, 20:37

Lenka87 Fajna mama
Rejestracja: Kwi, 2014 Posty: 3438 Podziękowania: 782
W końcu was nadrobiłam :) Musiałam jechać do przyjaciela, bo ma problemy z żoną, a ta żona to niby moja przyjaciółka... Załamany biedak :(
Mamelka cieszę się, że wszystko jest dobrze :)
17 tc Aniołek-31.01.2015 :(
Na zawsze w naszych sercach



Zgłoś nadużycie #77576 21 maja 2014, 20:49

Lenka87 Fajna mama
Rejestracja: Kwi, 2014 Posty: 3438 Podziękowania: 782
No tak... Ja jestem, to wszystkie uciekły...
17 tc Aniołek-31.01.2015 :(
Na zawsze w naszych sercach



Zgłoś nadużycie #77577 21 maja 2014, 20:57

gusiaa Supermama
Rejestracja: Gru, 2011 Posty: 7618 Podziękowania: 1020
Ja tez jestem ale tuuu cisza cos/..
Aniołek (*) 9tc.. 1.03.14 :(


Zgłoś nadużycie #77578 21 maja 2014, 20:59

staraczka Supermama
Rejestracja: Sty, 2013 Posty: 25085 Podziękowania: 2398
co tam dziewczyny ?

Zgłoś nadużycie #77579 21 maja 2014, 21:00

Lenka87 Fajna mama
Rejestracja: Kwi, 2014 Posty: 3438 Podziękowania: 782
Ja padam dzisiaj... Pół dnia sprzątałam, a później u tego kumpla... Nerwowo jestem wykończona :/
17 tc Aniołek-31.01.2015 :(
Na zawsze w naszych sercach



Zgłoś nadużycie #77580 21 maja 2014, 21:05

anafreud Fajna mama
Rejestracja: Maj, 2014 Posty: 2065 Podziękowania: 739
ja jestem jednym okiem, drugim oglądam top chefa
Grochu (*) 9tc   
Jednego syna już mam teraz czas na...... córkę ;)  
Marzenia są po to by je realizować - jedno po drugim!

Zgłoś nadużycie #77581 21 maja 2014, 21:18

gusiaa Supermama
Rejestracja: Gru, 2011 Posty: 7618 Podziękowania: 1020

anafreud napisał(a)

ja jestem jednym okiem, drugim oglądam top chefa


ja tak samo :D :D ha a potem spac bo rano praca..
Aniołek (*) 9tc.. 1.03.14 :(


Zgłoś nadużycie #77582 21 maja 2014, 21:18

Edka82 Fajna mama
Rejestracja: Lis, 2013 Posty: 2882 Podziękowania: 487

nadia1991 napisał(a)

Wrocilam na chwilke :)
Edka ta komunie mam w kościele SW. Jadwigi wroclaw-Leśnica

To kawałek ode mnie dość spory, ja mieszkam w centrum, ale wem ktory to kościół :)

Zgłoś nadużycie #77583 21 maja 2014, 21:20

Edka82 Fajna mama
Rejestracja: Lis, 2013 Posty: 2882 Podziękowania: 487

mamelka napisał(a)

Kawa mrożona z truskawkami? Chce tego spróbować, jak robisz? :D

Kawa mrożona z lodami truskawkowymi, dodaje lody truskawkowe :P wszystko zmiksowałam blenderem ;)

Zgłoś nadużycie #77584 21 maja 2014, 21:21

Lenka87 Fajna mama
Rejestracja: Kwi, 2014 Posty: 3438 Podziękowania: 782

anafreud napisał(a)

ja jestem jednym okiem, drugim oglądam top chefa


Ja też oglądam :)
17 tc Aniołek-31.01.2015 :(
Na zawsze w naszych sercach



Zgłoś nadużycie #77585 21 maja 2014, 21:35

anafreud Fajna mama
Rejestracja: Maj, 2014 Posty: 2065 Podziękowania: 739
na kogo stawiacie w top chefie ?? ja trzymam kciuki za Adasia! gigant dla mnie!
Grochu (*) 9tc   
Jednego syna już mam teraz czas na...... córkę ;)  
Marzenia są po to by je realizować - jedno po drugim!

Zgłoś nadużycie #77586 21 maja 2014, 21:39

anafreud Fajna mama
Rejestracja: Maj, 2014 Posty: 2065 Podziękowania: 739
i normalnie aż się głodna zrobiłam....
Grochu (*) 9tc   
Jednego syna już mam teraz czas na...... córkę ;)  
Marzenia są po to by je realizować - jedno po drugim!

Zgłoś nadużycie #77587 21 maja 2014, 21:41

gusiaa Supermama
Rejestracja: Gru, 2011 Posty: 7618 Podziękowania: 1020

anafreud napisał(a)

i normalnie aż się głodna zrobiłam....


A ja wogóle nie moge jesc ;/ ju 1,5 kg za mna :(
Aniołek (*) 9tc.. 1.03.14 :(


Zgłoś nadużycie #77588 21 maja 2014, 21:42

Lenka87 Fajna mama
Rejestracja: Kwi, 2014 Posty: 3438 Podziękowania: 782

anafreud napisał(a)

na kogo stawiacie w top chefie ?? ja trzymam kciuki za Adasia! gigant dla mnie!


Ja też jestem za Adasiem :) Taki ciaputek fajny jest :D
17 tc Aniołek-31.01.2015 :(
Na zawsze w naszych sercach



Zgłoś nadużycie #77589 21 maja 2014, 21:47

Tasiemka Supermama
Rejestracja: Sty, 2014 Posty: 10411 Podziękowania: 2047

anafreud napisał(a)

co to znaczy dziabać warzywka ??


to znaczy złapać motykę w obie ręcę i poruszać nią ziemię w której posadzone są warzywa (np. marchewka, pietrucha, cebula, buraczki, itp.) i ewentualnie wyplewić wyrastające chwasty :D
kurde ale specjalista ze mnie hahaha :D zastanawiam się czy zrozumiesz :D


no skończyłam dziabać :D zrobiłam jeszcze babci kolacyjkę, dostałam za to żeberka na jutrzejszy obiad :D a teraz już po kąpieli leżę i czytam :)

Biedna Nati :(






Zgłoś nadużycie #77590 21 maja 2014, 21:51

Edka82 Fajna mama
Rejestracja: Lis, 2013 Posty: 2882 Podziękowania: 487
Zmykam na ostatnie sikanie psa, a potem wyrko ;) Do jutra :)