Witaj na Forum FajnaMama!

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji,
co umożliwi Ci pisanie wiadomości, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Rejestracja jest szybka i łatwa. Zarejestruj się.

Starania - zostać mamą w 2015 roku :)

Zgłoś nadużycie #76831 19 maja 2014, 17:14

Nina1 Fajna mama
Rejestracja: Sie, 2013 Posty: 2192 Podziękowania: 601

motyl1909 napisał(a)

haha, ja się jutro nie spinam, bo nie ma kierowniczki w biurze :P i jestem sama tylko z koleżanką :D więc będę mogła od 10 przeżywać teściory dziewczyn (bo wierzę, że będą pozytywne) :D



Zazdroszczę :) my ciągle mamy multum roboty. Dobrze, że się interes kręci, ale Piotr i teść zawalają mnie papierkową robotą ;P także nie nadążam i poczytać w dzień nie mam jak niestety :( .

Jeszcze muszę kieckę na poprawiny kupić ;) . Do Szczecina muszę jechać.


Zgłoś nadużycie #76832 19 maja 2014, 17:18

Konto usunięte

Nina1 napisał(a)

Zazdroszczę :) my ciągle mamy multum roboty. Dobrze, że się interes kręci, ale Piotr i teść zawalają mnie papierkową robotą ;P także nie nadążam i poczytać w dzień nie mam jak niestety :( .

Jeszcze muszę kieckę na poprawiny kupić ;) . Do Szczecina muszę jechać.


My też mamy dużo roboty, ale mam spoko układy z kierowniczką (byliśmy razem na Majówce) i mamy podobny system pracy, więc ona wie, że to co najważniejsze to robię od razu, a potem resztę. Więc myślę, że przedłużenie umowy mam w kieszeni (tfu,tfu) :)

oooo, przyjedź :D

Zgłoś nadużycie #76833 19 maja 2014, 17:19

Nina1 Fajna mama
Rejestracja: Sie, 2013 Posty: 2192 Podziękowania: 601

motyl1909 napisał(a)


Więc myślę, że przedłużenie umowy mam w kieszeni (tfu,tfu) :)



Jak kierowniczka zadowolona to umowa w kieszeni. Teraz już na czas nieokreślony?


Zgłoś nadużycie #76834 19 maja 2014, 17:26

Szpilkka Supermama
Rejestracja: Wrz, 2013 Posty: 9508 Podziękowania: 1635

gusiaa napisał(a)

Dziewczyny. :-( byłam u babci wyjeli jej rure z gardła ale nadal ma sąde w nosie, miała maskę tlenowa byłam z bratem a ona zaczęła się z nami żegnać że mamy się kochać wspierać że chce być pochowana z dziadkiem że to jej czas :-( wracam do domu i nie mogę się uspokoić :-(



Całym sercem jestem z Tobą, mam nadzieję, że babcia wyjdzie z tego, ale Kochana, ty musisz byc teraz silna i mimo wszystko wysłuchać babcie....... Skoro ci to powiedziała to widocznie jest jej wola, byc może nie spełni się jej przeczucie ale musisz byc teraz przy niej i ją wspierac.




Zgłoś nadużycie #76835 19 maja 2014, 17:32

Konto usunięte

Nina1 napisał(a)

Jak kierowniczka zadowolona to umowa w kieszeni. Teraz już na czas nieokreślony?


coooo Ty! W jakim Ty świecie żyjesz :D będę się cieszyła jak dostanę na rok chociaż :P

Zgłoś nadużycie #76836 19 maja 2014, 17:41

paola Fajna mama
Rejestracja: Sty, 2014 Posty: 1129 Podziękowania: 225
O kutwa ale naskrobałyście. jakis skrót któras zapoda?

ja czuję sie okropnie. W pracy bolał mnie brzuch a dzis dopiero 23 dzień a w domu okazało sie że rozwolnionko, troche przeszło a teraz tak mnie mdli że szok! Nie wiem czy to na okres czy co.


Zgłoś nadużycie #76837 19 maja 2014, 17:42

Konto usunięte

paola napisał(a)

O kutwa ale naskrobałyście. jakis skrót któras zapoda?

ja czuję sie okropnie. W pracy bolał mnie brzuch a dzis dopiero 23 dzień a w domu okazało sie że rozwolnionko, troche przeszło a teraz tak mnie mdli że szok! Nie wiem czy to na okres czy co.


ojjj, chyba nie na okres :D

Zgłoś nadużycie #76838 19 maja 2014, 17:43

Konto usunięte
jeszcze 15 min i zmykam stąd... :)

Zgłoś nadużycie #76839 19 maja 2014, 17:43

paola Fajna mama
Rejestracja: Sty, 2014 Posty: 1129 Podziękowania: 225

motyl1909 napisał(a)

ojjj, chyba nie na okres :D


Mówisz motyl że nie na @?


Zgłoś nadużycie #76840 19 maja 2014, 17:47

Konto usunięte

paola napisał(a)

Mówisz motyl że nie na @?


na pewno nie! :D liczę na to, że otworzysz nowy wątek lutówek :D

Zgłoś nadużycie #76841 19 maja 2014, 17:52

Konto usunięte
zbieram się na zakupy ;) nie piszcie za dużo ;) papapa :) miłego poniedziałku! (jeny, jak to okropnie brzmi) :P

Zgłoś nadużycie #76842 19 maja 2014, 18:06

Edka82 Fajna mama
Rejestracja: Lis, 2013 Posty: 2882 Podziękowania: 487
http://www.przepisy.pl/przepis/pieczona-szynka-marynowana-w-czosnku#szukaj/szynk... zrobiłam w taki sposób i wyszło smakowo, nie sucho :)

Zgłoś nadużycie #76843 19 maja 2014, 18:52

mama.aniolka85 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Mar, 2014 Posty: 434 Podziękowania: 68
Motyl - oby to było to...
ja wracam do was... iskierka się nie zagnieździła i... w czwartek wynik bety - ok 9!... z 80 tydz temu w piątek...
dzieciaczka nie było widać - ani wtedy w piątek, ani w czwartek :(

Zgłoś nadużycie #76844 19 maja 2014, 19:04

Konto usunięte

mama.aniolka85 napisał(a)

Motyl - oby to było to...
ja wracam do was... iskierka się nie zagnieździła i... w czwartek wynik bety - ok 9!... z 80 tydz temu w piątek...
dzieciaczka nie było widać - ani wtedy w piątek, ani w czwartek :(


buuuu tak mi przykro :(
miałaś krwawienie czy coś? kiedy wracacie do starań?

Zgłoś nadużycie #76845 19 maja 2014, 19:05

mama.aniolka85 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Mar, 2014 Posty: 434 Podziękowania: 68
tak - bete miałam zrobioną rano - a koło 20:00 dostałam @ :(
teraz czekamy az się skończy.

Zgłoś nadużycie #76846 19 maja 2014, 19:06

Konto usunięte
mój obiadek już się robi w piekarniku :D leżę i odpoczywam :D jutro też pracuje 10-18 więc będę w tych godz, ale rano z domku zajrzę sprawdzić jak tam nasze testujące :D liczę na to, że dacie znać z samego rana :D a teraz będę was tylko podczytywać, więc żegnam się na dziś :) paaaaa

Zgłoś nadużycie #76847 19 maja 2014, 19:06

Konto usunięte

mama.aniolka85 napisał(a)

tak - bete miałam zrobioną rano - a koło 20:00 dostałam @ :(
teraz czekamy az się skończy.


i od razu się staracie?

Zgłoś nadużycie #76848 19 maja 2014, 19:09

Inezka Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lut, 2014 Posty: 917 Podziękowania: 187
Hej laseczki :)

Zgłoś nadużycie #76849 19 maja 2014, 19:11

Inezka Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lut, 2014 Posty: 917 Podziękowania: 187
mama.aniołka, przykro mi..
a może musisz stosować duffaston? ja biorę, na lepsze zagnieżdżenie...

Zgłoś nadużycie #76850 19 maja 2014, 19:12

Lenka87 Fajna mama
Rejestracja: Kwi, 2014 Posty: 3438 Podziękowania: 782

mama.aniolka85 napisał(a)

tak - bete miałam zrobioną rano - a koło 20:00 dostałam @ :(
teraz czekamy az się skończy.


Przykro mi, Kochana :( Następnym razem musi się udać
17 tc Aniołek-31.01.2015 :(
Na zawsze w naszych sercach