Witaj na Forum FajnaMama!

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji,
co umożliwi Ci pisanie wiadomości, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Rejestracja jest szybka i łatwa. Zarejestruj się.

Starania - zostać mamą w 2015 roku :)

Zgłoś nadużycie #72311 3 maja 2014, 13:26

Beata79 Fajna mama
Rejestracja: Mar, 2013 Posty: 1053 Podziękowania: 80
Hej!coś ciekawego słychać?mam pytanie czy wierzycie w ludzi którzy uzdrawiają energią?

Zgłoś nadużycie #72312 3 maja 2014, 13:42

nati123 Fajna mama
Rejestracja: Mar, 2014 Posty: 1190 Podziękowania: 375
hej dziewczyny. Ile nowych staraczek doszło witam was :D . Co sie dzieje ze staraczka i truskaffką ?? Ktoś zaciążył bo kilka dni mi wypadło a za dużo żeby nadrabiać. U mnie dalej brak @ nawet brzuch na nią nie boli dziwne...:/


Zgłoś nadużycie #72313 3 maja 2014, 13:43

nati123 Fajna mama
Rejestracja: Mar, 2014 Posty: 1190 Podziękowania: 375

Beata79 napisał(a)

Hej!coś ciekawego słychać?mam pytanie czy wierzycie w ludzi którzy uzdrawiają energią?


W sumie to nie... kiedys u takiego byłam był księdzem ale nie widziałam zmian w sumie chora tez nie byłam hmm... miałam okazje to poszłam byłam dzieckiem. Ale co szkodzi spróbować ??


Zgłoś nadużycie #72314 3 maja 2014, 13:51

Inezka Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lut, 2014 Posty: 917 Podziękowania: 187

Beata79 napisał(a)

Hej!coś ciekawego słychać?mam pytanie czy wierzycie w ludzi którzy uzdrawiają energią?


byłam kiedyś. Ale nie wierzę... :)

..............

Cześć wszystkim.
Za oknem leje a w domu kolorowo. Od rana istny kinder-bal więc wesoło w domku ;)
A za godzinę idziemy wszyscy do aquaparku :)

...............
Rano miałam bóle jak na @ ale póki co przeszły. Będzie co ma być, jutro dzień prawdy...

Zgłoś nadużycie #72315 3 maja 2014, 13:51

paola Fajna mama
Rejestracja: Sty, 2014 Posty: 1129 Podziękowania: 225

nati123 napisał(a)

hej dziewczyny. Ile nowych staraczek doszło witam was :D . Co sie dzieje ze staraczka i truskaffką ?? Ktoś zaciążył bo kilka dni mi wypadło a za dużo żeby nadrabiać. U mnie dalej brak @ nawet brzuch na nią nie boli dziwne...:/


O nati czyżbyś ty była następna do styczniówek?


Zgłoś nadużycie #72316 3 maja 2014, 13:59

Lenka87 Fajna mama
Rejestracja: Kwi, 2014 Posty: 3438 Podziękowania: 782

Inezka napisał(a)

byłam kiedyś. Ale nie wierzę... :)

..............

Cześć wszystkim.
Za oknem leje a w domu kolorowo. Od rana istny kinder-bal więc wesoło w domku ;)
A za godzinę idziemy wszyscy do aquaparku :)

...............
Rano miałam bóle jak na @ ale póki co przeszły. Będzie co ma być, jutro dzień prawdy...


Trzymam kciuki, żeby się udało :)
17 tc Aniołek-31.01.2015 :(
Na zawsze w naszych sercach



Zgłoś nadużycie #72317 3 maja 2014, 14:01

nati123 Fajna mama
Rejestracja: Mar, 2014 Posty: 1190 Podziękowania: 375

Lenka87 napisał(a)

Trzymam kciuki, żeby się udało :)


A Ty testujesz w poniedziałek ??


Zgłoś nadużycie #72318 3 maja 2014, 14:02

Lenka87 Fajna mama
Rejestracja: Kwi, 2014 Posty: 3438 Podziękowania: 782

nati123 napisał(a)

A Ty testujesz w poniedziałek ??


Nie. Znowu @ mnie dopadła :(
17 tc Aniołek-31.01.2015 :(
Na zawsze w naszych sercach



Zgłoś nadużycie #72319 3 maja 2014, 14:03

nati123 Fajna mama
Rejestracja: Mar, 2014 Posty: 1190 Podziękowania: 375

paola napisał(a)

O nati czyżbyś ty była następna do styczniówek?


No właśnie nie mam pojęcia cycki bolą, brzuch nie. Już nawet męża prosiłam żeby mi pomógł wywołać i nic. A test negatyw Czekam do 36 dnia cyklu bo taki miałam najdłuższy.. jak coś to napisze :D Ale sie nie nastawiam..


Zgłoś nadużycie #72320 3 maja 2014, 14:05

nati123 Fajna mama
Rejestracja: Mar, 2014 Posty: 1190 Podziękowania: 375

Lenka87 napisał(a)

Nie. Znowu @ mnie dopadła :(


Aaa przykro mi.. nie doczytałam ale nastepnym razem sie uda.. :*


Zgłoś nadużycie #72321 3 maja 2014, 14:06

Lenka87 Fajna mama
Rejestracja: Kwi, 2014 Posty: 3438 Podziękowania: 782

nati123 napisał(a)

Aaa przykro mi.. nie doczytałam ale nastepnym razem sie uda.. :*


Może się uda, tylko kiedy ten następny raz....
17 tc Aniołek-31.01.2015 :(
Na zawsze w naszych sercach



Zgłoś nadużycie #72322 3 maja 2014, 14:20

anafreud Fajna mama
Rejestracja: Maj, 2014 Posty: 2065 Podziękowania: 739

paola napisał(a)

Witamy,
Taka to pożyje. Raz i pach - trafione!



hahaha :) ) dzięki po prostu poplułam monitor :)

a co do moich objawów - od wczoraj bolą mnie piersi, temp. utrzymuje się 37,2 - 37,3, śluz odpowiedni, rano nie wypiłam kawy (a ja kawosz), 3 dni temu wyskoczyła mi opryszczka na ustach i jak nigdy nie dość, że wielka to jeszcze w ciągu nocy pojawiło się ich kilka no i najgłupszy objaw (ale w pierwszej ciąży to był jeden z pierwszych objawów) - błyszczące oczy :) do testowania mi zostało jeszcze trochę, póki co obserwuje siebie, bez spinki żadnej - co ma być to będzie :)
Grochu (*) 9tc   
Jednego syna już mam teraz czas na...... córkę ;)  
Marzenia są po to by je realizować - jedno po drugim!

Zgłoś nadużycie #72323 3 maja 2014, 14:30

Konto usunięte
Hej laseczki,

maslanka napisał(a)

Cześć dziewczynki :) czy któraś zaciazyla ?? :D



Tak ja! Po wczorajszej nocy musiało się udać ;) ha ha ha,


Beata79 napisał(a)

mam pytanie czy wierzycie w ludzi którzy uzdrawiają energią?



Nie wiem jak to z tym uzdrawianiem ale ze energia wpływa na nas to na pewno wieże, w feng shui. I te inne sprawy tez, musi być zachowana harmonia na świecie ;)

Obecnie sprawdzam swoje szanse zajścia z kalendarzem ksiezycowym ;)

Zgłoś nadużycie #72324 3 maja 2014, 14:42

Ona_123 Supermama
Rejestracja: Maj, 2011 Posty: 9557 Podziękowania: 469

Beata79 napisał(a)

Hej!coś ciekawego słychać?mam pytanie czy wierzycie w ludzi którzy uzdrawiają energią?


Ja ta nie wierze.
Wydawało mi się, a może działo się to naprawdę? Że widziałam Anioła. A może to był zwykły człowiek? Powiedział, że na wszystko w życiu jest miejsce i czas. Potem zniknął, a może poprostu odszedł?





Zgłoś nadużycie #72325 3 maja 2014, 14:53

Szpilkka Supermama
Rejestracja: Wrz, 2013 Posty: 9523 Podziękowania: 1635
hejka :-)




Zgłoś nadużycie #72326 3 maja 2014, 14:57

nati123 Fajna mama
Rejestracja: Mar, 2014 Posty: 1190 Podziękowania: 375

anastazjaaa napisał(a)

Hej laseczki,



Tak ja! Po wczorajszej nocy musiało się udać ;) ha ha ha,




Nie wiem jak to z tym uzdrawianiem ale ze energia wpływa na nas to na pewno wieże, w feng shui. I te inne sprawy tez, musi być zachowana harmonia na świecie ;)

Obecnie sprawdzam swoje szanse zajścia z kalendarzem ksiezycowym ;)



Ale to zaszłaś czy tak przypuszczasz ?? test pokazał ??


Zgłoś nadużycie #72327 3 maja 2014, 15:02

Konto usunięte
Nie kochana żartuje sobie

Ale fajnie by było jakby w końcu się udało ;)

Zgłoś nadużycie #72328 3 maja 2014, 15:04

Szpilkka Supermama
Rejestracja: Wrz, 2013 Posty: 9523 Podziękowania: 1635
Tasiemka, Staraczka, BeeBee - widzę że 5go kumulacja! Na bank same pozytywy będą :-)




Zgłoś nadużycie #72329 3 maja 2014, 15:08

nati123 Fajna mama
Rejestracja: Mar, 2014 Posty: 1190 Podziękowania: 375

nati123 napisał(a)

Ale to zaszłaś czy tak przypuszczasz ?? test pokazał ??


Blondi ze mnie :P ale byłam na ovu i wiem o co chodzi i trzymam kciuki :*


Zgłoś nadużycie #72330 3 maja 2014, 15:26

Lenka87 Fajna mama
Rejestracja: Kwi, 2014 Posty: 3438 Podziękowania: 782
Rozmawiałam właśnie z mężem. Niestety w tym miesiącu nie da rady przyjechać :/ Może w czerwcu uda mu się wyrwać na urodziny małego. Może wtedy się uda...
17 tc Aniołek-31.01.2015 :(
Na zawsze w naszych sercach