Witaj na Forum FajnaMama!

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji,
co umożliwi Ci pisanie wiadomości, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Rejestracja jest szybka i łatwa. Zarejestruj się.

Starania - zostać mamą w 2015 roku :)

Zgłoś nadużycie #70191 23 kwietnia 2014, 16:19

Agusia2013 Supermama
Rejestracja: Lip, 2012 Posty: 7088 Podziękowania: 1091
My staramy sie o 2 dzidzie ... Niestety nie jest to proste w naszym przypadku ;(








Zgłoś nadużycie #70192 23 kwietnia 2014, 16:23

paola Fajna mama
Rejestracja: Sty, 2014 Posty: 1129 Podziękowania: 225
Cześć Agusia. zaczynasz starac się o druga pociechę?


Zgłoś nadużycie #70193 23 kwietnia 2014, 16:23

hakuna.matata Supermama
Rejestracja: Gru, 2013 Posty: 6724 Podziękowania: 1777

Agusia2013 napisał(a)

My staramy sie o 2 dzidzie ... Niestety nie jest to proste w naszym przypadku ;(


Hej witamy :) Ile ma Twoje pierwsze maleństwo? I co się dzieje że starania nie sa proste?
"No worries for the rest of your days"





Zgłoś nadużycie #70194 23 kwietnia 2014, 16:24

Agusia2013 Supermama
Rejestracja: Lip, 2012 Posty: 7088 Podziękowania: 1091
tak :) Juz myslałam ze sie udało a tu w poniedziałek wredna @ przyszła nie wiem po co :/








Zgłoś nadużycie #70195 23 kwietnia 2014, 16:24

Agusia2013 Supermama
Rejestracja: Lip, 2012 Posty: 7088 Podziękowania: 1091
Stwierdzono u mnie brak owulacji :/








Zgłoś nadużycie #70196 23 kwietnia 2014, 16:28

gusiaa Supermama
Rejestracja: Gru, 2011 Posty: 7618 Podziękowania: 1020

Agusia2013 napisał(a)

Cześc dziewczyny chciała m do Was dołączyć :)


Zapraszamy opowiedz cos o sobie :D :D

Ja juz w domku odpoczywam po pracy...Lady trzymam kciuki;P
Aniołek (*) 9tc.. 1.03.14 :(


Zgłoś nadużycie #70197 23 kwietnia 2014, 16:28

mamelka Fajna mama
Rejestracja: Mar, 2014 Posty: 1811 Podziękowania: 304
Witamy świeżutką staraczkę :) A brak owulacji stwierdzono na podstawie ilu cykli? O braku występowania owulacji można mówić dopiero wtedy kiedy nie mam jej przez 3 cykle z rzędu.


Zgłoś nadużycie #70198 23 kwietnia 2014, 16:28

Agusia2013 Supermama
Rejestracja: Lip, 2012 Posty: 7088 Podziękowania: 1091
Cos o sobie mam 24 latka :) Cudnego synka i wspaniałego męża :) Mieszkamy w Siemianowicach Śląskich :) O dzidzie staramy sie od 14 lutego :) O pierwsze dziecko staraliśmy sie 2 lata i jakimś CUDEM sie udało :D








Zgłoś nadużycie #70199 23 kwietnia 2014, 16:28

hakuna.matata Supermama
Rejestracja: Gru, 2013 Posty: 6724 Podziękowania: 1777

Agusia2013 napisał(a)

tak :) Juz myslałam ze sie udało a tu w poniedziałek wredna @ przyszła nie wiem po co :/


ona niestety tak ma że przychodzi do nas nieproszona :( Ale jestesmy tu po to żeby się wspierać, więc fajnie ze dołączyłaś :)

brak owulacji u Ciebie = PCOS?
"No worries for the rest of your days"





Zgłoś nadużycie #70200 23 kwietnia 2014, 16:29

mamelka Fajna mama
Rejestracja: Mar, 2014 Posty: 1811 Podziękowania: 304
A ja po wizycie i gina, prawy jajnik pusty, a na lewym aż 3 pęcherzyki! :D


Zgłoś nadużycie #70201 23 kwietnia 2014, 16:30

Agusia2013 Supermama
Rejestracja: Lip, 2012 Posty: 7088 Podziękowania: 1091
Wiesz co szczerze nie wiem ... Miałam dziwnego lekarza który bez badania to stwierdził :/ Teraz w Maju ide do innego i zobaczymy co mi powie :P W koncu ma m i czytac z nóg a nie z oczu :D








Zgłoś nadużycie #70202 23 kwietnia 2014, 16:30

hakuna.matata Supermama
Rejestracja: Gru, 2013 Posty: 6724 Podziękowania: 1777

mamelka napisał(a)

A ja po wizycie i gina, prawy jajnik pusty, a na lewym aż 3 pęcherzyki! :D


szaleństwo :D
"No worries for the rest of your days"





Zgłoś nadużycie #70203 23 kwietnia 2014, 16:31

Agusia2013 Supermama
Rejestracja: Lip, 2012 Posty: 7088 Podziękowania: 1091
mamelka to chyba dobrze :) Nie wiem bo ja nowa i nie w temacie :)








Zgłoś nadużycie #70204 23 kwietnia 2014, 16:31

mamelka Fajna mama
Rejestracja: Mar, 2014 Posty: 1811 Podziękowania: 304
Bez badania stwierdził brak owulacji? Faktycznie dziwny to mało powiedziane. :)


Zgłoś nadużycie #70205 23 kwietnia 2014, 16:32

Agusia2013 Supermama
Rejestracja: Lip, 2012 Posty: 7088 Podziękowania: 1091
No mało mało :D pewnie nie miał czasu na bardziej wyczerpujące badania :)








Zgłoś nadużycie #70206 23 kwietnia 2014, 16:34

mamelka Fajna mama
Rejestracja: Mar, 2014 Posty: 1811 Podziękowania: 304

hakuna.matata napisał(a)

szaleństwo :D


Leżąc już z nogami do góry byłam przekonana, że usłyszę, że nic się nie dzieje w jajnikach a tu taka niespodzianka, największy ma 22 mm, zobaczymy co to będzie :)


Zgłoś nadużycie #70207 23 kwietnia 2014, 16:34

hakuna.matata Supermama
Rejestracja: Gru, 2013 Posty: 6724 Podziękowania: 1777

Agusia2013 napisał(a)

mamelka to chyba dobrze :) Nie wiem bo ja nowa i nie w temacie :)


nie taka nowa ;) gdzie wcześniej pisałaś bo postów masz milion? ;)
"No worries for the rest of your days"





Zgłoś nadużycie #70208 23 kwietnia 2014, 16:35

hakuna.matata Supermama
Rejestracja: Gru, 2013 Posty: 6724 Podziękowania: 1777

mamelka napisał(a)

Leżąc już z nogami do góry byłam przekonana, że usłyszę, że nic się nie dzieje w jajnikach a tu taka niespodzianka, największy ma 22 mm, zobaczymy co to będzie :)


prowadzisz ovu?
"No worries for the rest of your days"





Zgłoś nadużycie #70209 23 kwietnia 2014, 16:36

gusiaa Supermama
Rejestracja: Gru, 2011 Posty: 7618 Podziękowania: 1020

Agusia2013 napisał(a)

No mało mało :D pewnie nie miał czasu na bardziej wyczerpujące badania :)


Musisz zmienić lekarza jak najszybciej ...
Aniołek (*) 9tc.. 1.03.14 :(


Zgłoś nadużycie #70210 23 kwietnia 2014, 16:37

Agusia2013 Supermama
Rejestracja: Lip, 2012 Posty: 7088 Podziękowania: 1091
tak wcześniej pisałam na lutowych mamusiach 2013 :) he he :P

mamelka możesz mi troche przyblizyc Twoją historie ? 3 pęcherzyki to trojaczki ? :D