Witaj na Forum FajnaMama!

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji,
co umożliwi Ci pisanie wiadomości, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Rejestracja jest szybka i łatwa. Zarejestruj się.

Starania - zostać mamą w 2015 roku :)

Zgłoś nadużycie #69511 15 kwietnia 2014, 22:27

truskaffka Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lut, 2014 Posty: 503 Podziękowania: 74
Ja dzisiaj mialam filety z dorsza z warzywami zapiekane s folii z sosikiem z mascarpone i do tego ryz. Bylo pyyyszne

Zgłoś nadużycie #69512 15 kwietnia 2014, 22:34

Konto usunięte
Kochana Lubie rybki,

Ale nie lubię gotować, wiec wymyso coś zajmującego mało czasu na przygotowanie ;)

Zgłoś nadużycie #69513 15 kwietnia 2014, 22:38

hakuna.matata Supermama
Rejestracja: Gru, 2013 Posty: 6724 Podziękowania: 1777
Szpilka życzę zaliczenia wpadki ;) :*

Dobranoc Dziewczynki
"No worries for the rest of your days"





Zgłoś nadużycie #69514 15 kwietnia 2014, 22:49

ewcia21k Gotowa na wszystko
Rejestracja: Sie, 2013 Posty: 755 Podziękowania: 160
Dziewczyny nie uwierzycie! Matko jaka jestem zakręcona!
Rozmawiałam z mężulkiem na skypie a tu przychodzi mi sms z Norwegiana,że wylot o 22 i nr bramki!Ja pierdziu!
Patrzę na bilet a tam na bilecie data wylotu 15.04!!!
Nie mam pojęcia jak to zrobiłam!
Na lotnisko mam 2,5godz więc nie było szans żebym się wyrobiła :(
I chcąc,nie chcąc-kupiłam bilet na jutro w nocy-masakra-taka zła na siebie jestem,że szok!
Ale napiłam się lampkę wina i nerwy puszczają :)




Zgłoś nadużycie #69515 15 kwietnia 2014, 22:57

Konto usunięte
Hekuna dobranoc

Ewcia może zwrócą ci cześć kosztów

Zgłoś nadużycie #69516 15 kwietnia 2014, 22:59

Konto usunięte
Dobranoc kochane lecę spać do jutra

Zgłoś nadużycie #69517 15 kwietnia 2014, 23:09

ewcia21k Gotowa na wszystko
Rejestracja: Sie, 2013 Posty: 755 Podziękowania: 160

anastazjaaa napisał(a)

Hekuna dobranoc

Ewcia może zwrócą ci cześć kosztów


Na pewno nie,bo to moje niedopatrzenia,musiałam źle kliknąć w datę :(
Ale to nic,ważne że są loty w nocy i cenowo nie ma tragedii :)




Zgłoś nadużycie #69518 15 kwietnia 2014, 23:09

ewcia21k Gotowa na wszystko
Rejestracja: Sie, 2013 Posty: 755 Podziękowania: 160

anastazjaaa napisał(a)

Dobranoc kochane lecę spać do jutra


Dobranoc :)




Zgłoś nadużycie #69519 15 kwietnia 2014, 23:38

Edka82 Fajna mama
Rejestracja: Lis, 2013 Posty: 2882 Podziękowania: 487

hakuna.matata napisał(a)

Co masz dobrego?
Ja za raz robie kanapki na kolacje bo to juz 18 dochodzi ;)


Cycki kurakowe przykryte szpinaczkiem w sosie czosnkowo-śmietanowym, zapiekane pod mozarellą :)

Zgłoś nadużycie #69520 15 kwietnia 2014, 23:44

Edka82 Fajna mama
Rejestracja: Lis, 2013 Posty: 2882 Podziękowania: 487
Jutro MUSZĘ zacząć sprzątać KONIECZNIE i psa wyprać . Dobranoc

Zgłoś nadużycie #69521 16 kwietnia 2014, 0:00

takasobieja Fajna mama
Rejestracja: Lis, 2013 Posty: 3151 Podziękowania: 559
Anastazja jak mogłas mierzyć tempkę na piersiach :P ? Wygrałaś u mnie nobla hehe :D ...
co tam? Chyba wszystkie śpią :P dobranoc :)


Zgłoś nadużycie #69522 16 kwietnia 2014, 7:00

staraczka Supermama
Rejestracja: Sty, 2013 Posty: 25085 Podziękowania: 2398
hej, co tam ? :)

Zgłoś nadużycie #69523 16 kwietnia 2014, 7:14

nadia1991 Fajna mama
Rejestracja: Mar, 2014 Posty: 2328 Podziękowania: 503
cześć :)




Zgłoś nadużycie #69524 16 kwietnia 2014, 7:16

ewcia21k Gotowa na wszystko
Rejestracja: Sie, 2013 Posty: 755 Podziękowania: 160
Hej :)




Zgłoś nadużycie #69525 16 kwietnia 2014, 7:45

Edka82 Fajna mama
Rejestracja: Lis, 2013 Posty: 2882 Podziękowania: 487
Hej, jadę do domu :)

Zgłoś nadużycie #69526 16 kwietnia 2014, 8:16

staraczka Supermama
Rejestracja: Sty, 2013 Posty: 25085 Podziękowania: 2398
edka dziś tez pada deszcze ze śniegiem ?

Zgłoś nadużycie #69527 16 kwietnia 2014, 8:27

gusiaa Supermama
Rejestracja: Gru, 2011 Posty: 7618 Podziękowania: 1020
Hej co u was? Ja pije kawę i zabieram się za sprzątanie dziś nie pada więc można okna umyć ;-)
Aniołek (*) 9tc.. 1.03.14 :(


Zgłoś nadużycie #69528 16 kwietnia 2014, 8:32

staraczka Supermama
Rejestracja: Sty, 2013 Posty: 25085 Podziękowania: 2398
gusiaa ja siedze w pracy...
i zrobiłam liste zakupow.... jakas masakra ! chyba caly sklep musze wykupić hahaha

okna tez dziś poczyszcze bo jest ladna pogoda ;) i planuje zrobić bigos

Zgłoś nadużycie #69529 16 kwietnia 2014, 8:40

Beebee Gotowa na wszystko
Rejestracja: Cze, 2013 Posty: 848 Podziękowania: 127
Hej dziewczyny co tam u Was? ma może któraś więcej dobrego humoru dziś do oddania? :(


Zgłoś nadużycie #69530 16 kwietnia 2014, 8:50

staraczka Supermama
Rejestracja: Sty, 2013 Posty: 25085 Podziękowania: 2398
beee beee lap :) :) :) :) :) :) :) :D :D :D :D :D :D :D :D u mnie dziś swieci slonko najcieplej nie jest ale wierze ze będzie ok !