Witaj na Forum FajnaMama!

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji,
co umożliwi Ci pisanie wiadomości, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Rejestracja jest szybka i łatwa. Zarejestruj się.

Starania - zostać mamą w 2015 roku :)

Zgłoś nadużycie #68211 9 kwietnia 2014, 12:27

takasobieja Fajna mama
Rejestracja: Lis, 2013 Posty: 3151 Podziękowania: 559
Uciekam :) papa :) miłego dnia wszystkim


Zgłoś nadużycie #68212 9 kwietnia 2014, 12:29

maslanka Fajna mama
Rejestracja: Sty, 2014 Posty: 1869 Podziękowania: 461

takasobieja napisał(a)

Uciekam :) papa :) miłego dnia wszystkim


Papa !! :)


Zgłoś nadużycie #68213 9 kwietnia 2014, 12:31

gusiaa Supermama
Rejestracja: Gru, 2011 Posty: 7618 Podziękowania: 1020
A ja was podczytuje w czasie pracy ale niemam kiedy napisac;/ kiepsko :(
Aniołek (*) 9tc.. 1.03.14 :(


Zgłoś nadużycie #68214 9 kwietnia 2014, 12:34

Szpilkka Supermama
Rejestracja: Wrz, 2013 Posty: 9523 Podziękowania: 1635

mamelka napisał(a)



Bo w tabelce nie było wpisane dlatego pytam ;-)




Zgłoś nadużycie #68215 9 kwietnia 2014, 12:37

hakuna.matata Supermama
Rejestracja: Gru, 2013 Posty: 6724 Podziękowania: 1777
Takasobieja poszła a ja mam sprawę. A może Wy wiecie co oznacza:
Estradriol 50,57 pg/ml 25 dzień cyklu co to znaczy? ze była owulka?


Szpilkka napisał(a)

Kurcze, popatrz i na jednym wykresie i na drugim owulacje masz wyznaczoną w tym samym dniu :-) to jest chyba najlepszy dowód na to, że nie ma znaczenia czy temperaturę mierzysz w buzi czy dowcipnie ;-) Co do wyznaczenia, myślę w dobrze ci wyznaczyło - śluz w tym czasie był płodny , gdybyś oznaczyła kremowy albo lepki to może program by ci nie wyznaczył owulacji. Dzisiaj masz 6dpo a jaką masz fL ? Jak 15 dniową to testujesz w tym samym dniu co ja (1 8) :-) W twoim 23 dc był spadek, ale to nic, po prostu mogło byc wtedy zagnieżdżenie :-)


Nie wiem jaką mam fl :P Ciekawe co z tego wyjdzie :D
"No worries for the rest of your days"





Zgłoś nadużycie #68216 9 kwietnia 2014, 12:45

Edka82 Fajna mama
Rejestracja: Lis, 2013 Posty: 2882 Podziękowania: 487

hakuna.matata napisał(a)

Takasobieja poszła a ja mam sprawę. A może Wy wiecie co oznacza:
Estradriol 50,57 pg/ml 25 dzień cyklu co to znaczy? ze była owulka?



Nie wiem jaką mam fl :P Ciekawe co z tego wyjdzie :D


Ilo dniowe masz cykle, wg mnie masz prawidłowy poziom estradiolu dla fl, tylko nie wiem po co Ci wynik estradiolu z fl, jego najlepiej badać w ff do 12 dc

Zgłoś nadużycie #68217 9 kwietnia 2014, 12:45

mamelka Fajna mama
Rejestracja: Mar, 2014 Posty: 1811 Podziękowania: 304

Szpilkka napisał(a)

Bo w tabelce nie było wpisane dlatego pytam ;-)


A no tak, bo zapomniałam się wpisać :)


Zgłoś nadużycie #68218 9 kwietnia 2014, 12:49

mamelka Fajna mama
Rejestracja: Mar, 2014 Posty: 1811 Podziękowania: 304

Edka82 napisał(a)

Ilo dniowe masz cykle, wg mnie masz prawidłowy poziom estradiolu dla fl, tylko nie wiem po co Ci wynik estradiolu z fl, jego najlepiej badać w ff do 12 dc


Ja badałam w 14 dc miałam 55,58 gin stwierdził, że to za mało, ale miałam wtedy też zbyt wysoką prolaktynę i to ona mi blokowała normalny przyrost estadiolu. Mnie się wydaję, że wynik jest trochę za niski jak na ten dzień cyklu, u mnie norma to ponad 200 pg/ml. Wynik może wskazywać na złe funkcjonowanie ciałka żółtego.


Zgłoś nadużycie #68219 9 kwietnia 2014, 12:57

mamelka Fajna mama
Rejestracja: Mar, 2014 Posty: 1811 Podziękowania: 304

hakuna.matata napisał(a)

Takasobieja poszła a ja mam sprawę. A może Wy wiecie co oznacza:
Estradriol 50,57 pg/ml 25 dzień cyklu co to znaczy? ze była owulka?



Ja badałam w 14 dc miałam 55,58 gin stwierdził, że to za mało, ale miałam wtedy też zbyt wysoką prolaktynę i to ona mi blokowała normalny przyrost estadiolu. Mnie się wydaję, że wynik jest trochę za niski jak na ten dzień cyklu, u mnie norma to ponad 200 pg/ml. Wynik może wskazywać na złe funkcjonowanie ciałka żółtego.


Zgłoś nadużycie #68220 9 kwietnia 2014, 13:03

Edka82 Fajna mama
Rejestracja: Lis, 2013 Posty: 2882 Podziękowania: 487

mamelka napisał(a)

Ja badałam w 14 dc miałam 55,58 gin stwierdził, że to za mało, ale miałam wtedy też zbyt wysoką prolaktynę i to ona mi blokowała normalny przyrost estadiolu. Mnie się wydaję, że wynik jest trochę za niski jak na ten dzień cyklu, u mnie norma to ponad 200 pg/ml. Wynik może wskazywać na złe funkcjonowanie ciałka żółtego.


To zupełnie inne masz wartosci podane nic ja, ja mam takie; ff 12,5-166, owu 85,8-498, fl 43,8-211

Zgłoś nadużycie #68221 9 kwietnia 2014, 13:04

staraczka Supermama
Rejestracja: Sty, 2013 Posty: 25085 Podziękowania: 2398
gusiaa spoko ja do 19 jestem w pracy.

Zgłoś nadużycie #68222 9 kwietnia 2014, 13:05

mamelka Fajna mama
Rejestracja: Mar, 2014 Posty: 1811 Podziękowania: 304

Edka82 napisał(a)

To zupełnie inne masz wartosci podane nic ja, ja mam takie; ff 12,5-166, owu 85,8-498, fl 43,8-211


mam identyczne jak Ty :) Norma w lutelanej też 211.


Zgłoś nadużycie #68223 9 kwietnia 2014, 13:05

staraczka Supermama
Rejestracja: Sty, 2013 Posty: 25085 Podziękowania: 2398
edka kazde labolatorium ma swoje wartości

Zgłoś nadużycie #68224 9 kwietnia 2014, 13:08

Edka82 Fajna mama
Rejestracja: Lis, 2013 Posty: 2882 Podziękowania: 487

mamelka napisał(a)

mam identyczne jak Ty :) Norma w lutelanej też 211.


No Tobie to faktycznie jak na 14 dc to za niskie wyszły, ale to 211 to jest górna granica normy, jesli miesci sie w przedziale to jest ok

Zgłoś nadużycie #68225 9 kwietnia 2014, 13:10

hakuna.matata Supermama
Rejestracja: Gru, 2013 Posty: 6724 Podziękowania: 1777
To nie moje wyniki, znajomej, która od dawna nie moze zajść w ciążę i dopiero zaczyna sie badac.
"No worries for the rest of your days"





Zgłoś nadużycie #68226 9 kwietnia 2014, 13:11

gusiaa Supermama
Rejestracja: Gru, 2011 Posty: 7618 Podziękowania: 1020

staraczka napisał(a)

gusiaa spoko ja do 19 jestem w pracy.


Ja jeszcze ostatnie 50 min ;DD A Tobie sie wydłuzyły godz w pracy?
Aniołek (*) 9tc.. 1.03.14 :(


Zgłoś nadużycie #68227 9 kwietnia 2014, 13:27

Edka82 Fajna mama
Rejestracja: Lis, 2013 Posty: 2882 Podziękowania: 487
a ja ide do pracy właśnie, miałam 6 godzinna przerwe ;P

Zgłoś nadużycie #68228 9 kwietnia 2014, 14:42

nadia1991 Fajna mama
Rejestracja: Mar, 2014 Posty: 2328 Podziękowania: 503
hej :)




Zgłoś nadużycie #68229 9 kwietnia 2014, 14:43

Szpilkka Supermama
Rejestracja: Wrz, 2013 Posty: 9523 Podziękowania: 1635
Tasiemka i Angel - wpiszcie w tabelce daty swoich testowań ! :-) https://docs.google.com/spreadsheet/ccc?key=0AqaU9d3ORq0pdC1MY1FaYVd3Z09FVTl3RlhaOHZSWUE&usp=sharing#gid=0




Zgłoś nadużycie #68230 9 kwietnia 2014, 14:44

nadia1991 Fajna mama
Rejestracja: Mar, 2014 Posty: 2328 Podziękowania: 503
dopadła mnie dzisiaj jakaś temperatura :/ a w pracy jeszcze 5 godzin muszę siedzieć :( zimno mi jak nie wiem a temperatura w pomieszczeniu już 25 stopni, za kilka dni powinnam mieć ovu czy to może przeszkodzić w zapłodnieniu ??