Witaj na Forum FajnaMama!

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji,
co umożliwi Ci pisanie wiadomości, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Rejestracja jest szybka i łatwa. Zarejestruj się.

Starania - zostać mamą w 2015 roku :)

Zgłoś nadużycie #66511 3 kwietnia 2014, 8:58

Malina89 Fajna mama
Rejestracja: Wrz, 2013 Posty: 913 Podziękowania: 198
Dzien dobry, u mnie na razie brak @ choc zazwyczaj zalewa mnie zrana ale brzuch dokucza mocniej niz wczoraj..
Powtorzylam dzis test ale kreska jest tak samo slaba jak wczoraj, nic z tego nie rozumiem juz..
Dzis 14 dni po podaniu pregnylu wiec to raczej nie jego sprawka..

Zgłoś nadużycie #66512 3 kwietnia 2014, 9:04

Malina89 Fajna mama
Rejestracja: Wrz, 2013 Posty: 913 Podziękowania: 198
Ewuska serdecznie gratuluje :-) :-*

Zgłoś nadużycie #66513 3 kwietnia 2014, 9:07

angel Fajna mama
Rejestracja: Gru, 2012 Posty: 2418 Podziękowania: 558

Malina89 napisał(a)

Dzien dobry, u mnie na razie brak @ choc zazwyczaj zalewa mnie zrana ale brzuch dokucza mocniej niz wczoraj..
Powtorzylam dzis test ale kreska jest tak samo slaba jak wczoraj, nic z tego nie rozumiem juz..
Dzis 14 dni po podaniu pregnylu wiec to raczej nie jego sprawka..


kreseczka jest trzeba czekac oby z kazdym dniem byla mocniejsza


Zgłoś nadużycie #66514 3 kwietnia 2014, 9:09

angel Fajna mama
Rejestracja: Gru, 2012 Posty: 2418 Podziękowania: 558
znalazlam przychodnie polska tu gdzie mieszkam i tak jak do niedzieli @ nie przyjdzie to biore wolne i jade na bete wtedy bede miala jasna sytulacje bo oszaleje ;-)


Zgłoś nadużycie #66515 3 kwietnia 2014, 9:10

staraczka Supermama
Rejestracja: Sty, 2013 Posty: 25085 Podziękowania: 2398
malina czekamy :) tryzmam kciuki !

Zgłoś nadużycie #66516 3 kwietnia 2014, 9:19

angel Fajna mama
Rejestracja: Gru, 2012 Posty: 2418 Podziękowania: 558

staraczka napisał(a)

angel jeśli owulke masz później to @ tez, jeśli twoja faza lutealna trwa np. 15 dni do dopiero po 15 dniach dostajesz @ od owulki.


faze lutealna mam 12 dniowa zobaczymy co ma byc to bedzie teraz juz na to wplywu nie mam niech sie dzieje co chce :-) czas zbierac sie do pracy :-(


Zgłoś nadużycie #66517 3 kwietnia 2014, 9:27

lady_89 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Mar, 2014 Posty: 1502 Podziękowania: 379
Hej dziewczyny :) ja w końcu dzisiaj mogłam pospać dłużej :)
Gratuluję pięknych II kresek :)

Zgłoś nadużycie #66518 3 kwietnia 2014, 9:31

Malina89 Fajna mama
Rejestracja: Wrz, 2013 Posty: 913 Podziękowania: 198
Lady zazdroszcze ja sie dzis masakrycznie nie wyspalam, powieki moglabym podeprzec na zapalkach bo
ciezko mi je podnosic he he ;-)
A jeszcze ta pogoda taka nijaka..

Zgłoś nadużycie #66519 3 kwietnia 2014, 9:35

Edka82 Fajna mama
Rejestracja: Lis, 2013 Posty: 2882 Podziękowania: 487
hejka :)

Zgłoś nadużycie #66520 3 kwietnia 2014, 9:37

Malina89 Fajna mama
Rejestracja: Wrz, 2013 Posty: 913 Podziękowania: 198
Hej Edka :-)

Zgłoś nadużycie #66521 3 kwietnia 2014, 9:40

lady_89 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Mar, 2014 Posty: 1502 Podziękowania: 379

Malina89 napisał(a)

Lady zazdroszcze ja sie dzis masakrycznie nie wyspalam, powieki moglabym podeprzec na zapalkach bo
ciezko mi je podnosic he he ;-)
A jeszcze ta pogoda taka nijaka..


Ja się kilka razy w nocy przebudziłam ale właśnie piję kawkę i jem chałkę więc zaraz mnie postawi na nogi. Co do pogody u mnie jest pięknie i ma być jeszcze pięknej bo do 20 stopni :)

Zgłoś nadużycie #66522 3 kwietnia 2014, 9:40

Tasiemka Supermama
Rejestracja: Sty, 2014 Posty: 10411 Podziękowania: 2047

angel napisał(a)

znalazlam przychodnie polska tu gdzie mieszkam i tak jak do niedzieli @ nie przyjdzie to biore wolne i jade na bete wtedy bede miala jasna sytulacje bo oszaleje ;-)


To supeeer :-)






Zgłoś nadużycie #66523 3 kwietnia 2014, 9:42

Tasiemka Supermama
Rejestracja: Sty, 2014 Posty: 10411 Podziękowania: 2047
A u mnie sie ciemno zrobilo, zaraz pewnie lunie deszcz :/






Zgłoś nadużycie #66524 3 kwietnia 2014, 9:42

lady_89 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Mar, 2014 Posty: 1502 Podziękowania: 379

angel napisał(a)

znalazlam przychodnie polska tu gdzie mieszkam i tak jak do niedzieli @ nie przyjdzie to biore wolne i jade na bete wtedy bede miala jasna sytulacje bo oszaleje ;-)


Trzymam kciuki żeby @ nie przyszła a wynik bety był piękny :)

Zgłoś nadużycie #66525 3 kwietnia 2014, 9:43

lady_89 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Mar, 2014 Posty: 1502 Podziękowania: 379
U mnie pięknie świeci słońce i w cieniu jest już 13 stopni

Zgłoś nadużycie #66526 3 kwietnia 2014, 9:48

Malina89 Fajna mama
Rejestracja: Wrz, 2013 Posty: 913 Podziękowania: 198
A u mnie jest zimno, ciemno i leje :-/
Wracam do pracy, jeszcze 9 godz przede mna :-(
Do pozniej ;-)

Zgłoś nadużycie #66527 3 kwietnia 2014, 9:50

lady_89 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Mar, 2014 Posty: 1502 Podziękowania: 379

Malina89 napisał(a)

A u mnie jest zimno, ciemno i leje :-/
Wracam do pracy, jeszcze 9 godz przede mna :-(
Do pozniej ;-)


To nadgodziny masz ?? Ja na 12 dopiero będę szła do pracy. Miłej pracy :)

Zgłoś nadużycie #66528 3 kwietnia 2014, 10:08

nadia1991 Fajna mama
Rejestracja: Mar, 2014 Posty: 2328 Podziękowania: 503

ewuska0207 napisał(a)

Hej! Tasiemko chciałaś żebym pokazała rano test to proszę...

I czekam na inne grudniówki ;)



Gratuluje :)




Zgłoś nadużycie #66529 3 kwietnia 2014, 10:24

mamelka Fajna mama
Rejestracja: Mar, 2014 Posty: 1811 Podziękowania: 304

ewuska0207 napisał(a)

Hej! Tasiemko chciałaś żebym pokazała rano test to proszę...

I czekam na inne grudniówki ;)


Łaaaaał, ale wielkie grube krechy! Gratuluję! :)


Zgłoś nadużycie #66530 3 kwietnia 2014, 10:30

Beebee Gotowa na wszystko
Rejestracja: Cze, 2013 Posty: 848 Podziękowania: 127
Hej dziewczyny, ja dziś też niewyspana jak diabli. Męczy mnie to strasznie bo już od tygodnia śpię po 12h a ciągle zmęczenie mnie dopada :( Jeszcze przez to wczoraj się pokłóciłam z mężem :(
ewuska0207 gratuluje dwóch Kresek :) szczęściara ;)

Malinka jeszcze kilka dni i pewnie kreseczka będzie mocniejsza :) trzymam kciuki.
Dziewczyny powiedzcie mi jak się wpisać do tabelki bo nie bardzo mam czas na wracanie do tamtego postu ;)