Witaj na Forum FajnaMama!

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji,
co umożliwi Ci pisanie wiadomości, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Rejestracja jest szybka i łatwa. Zarejestruj się.

Starania - zostać mamą w 2015 roku :)

Zgłoś nadużycie #66331 2 kwietnia 2014, 17:57

Tasiemka Supermama
Rejestracja: Sty, 2014 Posty: 10411 Podziękowania: 2047

mamelka napisał(a)

ejjjjj, pozytywne nastawienie to połowa sukcesu! Nie możesz myśleć, że z ciążą nie wyjdzie, czemu miałoby niby nie wyjść? Nie masz jajników czy macicy? Bo jeśli masz to nie rozumiem :P


rozbroiłaś mnie... :D






Zgłoś nadużycie #66332 2 kwietnia 2014, 17:58

mamelka Fajna mama
Rejestracja: Mar, 2014 Posty: 1811 Podziękowania: 304

Agnesss napisał(a)

dlaczego ja przez caly czas nie mam zadnego sluzu ciagnącego? nie mam owulacji?


Ja też nie mam wylatującego ciągnącego śluzu, ale to nie znaczy, że nie ma go wcale, może być tylko przy szyjce, a to wystarczy do zapłodnienia, jeśli chcesz się przekonać czy szyjka jest otwarta i jest śluz płodny(tzn czy estrogeny działają prawidłowo) to wybierz się do gina w płodnym okresie, niech sprawdzi szyjkę na kamerce.


Zgłoś nadużycie #66333 2 kwietnia 2014, 17:59

Tasiemka Supermama
Rejestracja: Sty, 2014 Posty: 10411 Podziękowania: 2047

Szpilkka napisał(a)

w ciągu 3 miesięcy od złożenia wniosku - mi przyszło po miesiącu.


ja wysłałam 27,02 no to już miesiąc... im później przyjdą tym lepiej, bo się od razu nie rozejdą :P






Zgłoś nadużycie #66334 2 kwietnia 2014, 17:59

Edka82 Fajna mama
Rejestracja: Lis, 2013 Posty: 2882 Podziękowania: 487

Agnesss napisał(a)

tzn. ze nie zajde w ciaze? jestem nie plodna?

słuchaj, zadna z nas wrózką nie jest :) masz wątpliwości to idź się zbadaj :) robiłaś kiedykolwiek badania jakiekolwiek? w sensie hormonalnych?

Zgłoś nadużycie #66335 2 kwietnia 2014, 17:59

mamelka Fajna mama
Rejestracja: Mar, 2014 Posty: 1811 Podziękowania: 304

Tasiemka napisał(a)

rozbroiłaś mnie... :D


:)


Zgłoś nadużycie #66336 2 kwietnia 2014, 18:00

mamelka Fajna mama
Rejestracja: Mar, 2014 Posty: 1811 Podziękowania: 304

Tasiemka napisał(a)

ja wysłałam 27,02 no to już miesiąc... im później przyjdą tym lepiej, bo się od razu nie rozejdą :P


Ja w zeszłym roku dostałam chyba po tygodniu kapuchę :D Bardzo byłam zdziwiona, że tak szybko.


Zgłoś nadużycie #66337 2 kwietnia 2014, 18:01

Tasiemka Supermama
Rejestracja: Sty, 2014 Posty: 10411 Podziękowania: 2047

mamelka napisał(a)

Ja w zeszłym roku dostałam chyba po tygodniu kapuchę :D Bardzo byłam zdziwiona, że tak szybko.


no to faktycznie ekspresowo :)






Zgłoś nadużycie #66338 2 kwietnia 2014, 18:01

takasobieja Fajna mama
Rejestracja: Lis, 2013 Posty: 3151 Podziękowania: 559

mamelka napisał(a)

Mój prawy też jest policystyczny, masz z niego prawidłowe owulacje?


Miałam ostatnio w grudniu na niego owu, później miałam cykl stymulowany i miałam 2 pęcherzyki, po jednym w kazdym jajniku, ostatnio miałam na lewy, więc teraz przypada prawy. Nie wiem czy on działa jak trzeba co 2 miesiące... kurcze... od grudnia mam monitoringi. Chyba się przejdę do gina


Zgłoś nadużycie #66339 2 kwietnia 2014, 18:02

mamelka Fajna mama
Rejestracja: Mar, 2014 Posty: 1811 Podziękowania: 304

Edka82 napisał(a)

słuchaj, zadna z nas wrózką nie jest :) masz wątpliwości to idź się zbadaj :) robiłaś kiedykolwiek badania jakiekolwiek? w sensie hormonalnych?


Ja w ogóle uważam, że każda kobitka powinna przed staraniami o bejbolka zbadać podstawowe hormony.


Zgłoś nadużycie #66340 2 kwietnia 2014, 18:02

Agnesss Gotowa na wszystko
Rejestracja: Mar, 2014 Posty: 833 Podziękowania: 18

Edka82 napisał(a)

słuchaj, zadna z nas wrózką nie jest :) masz wątpliwości to idź się zbadaj :) robiłaś kiedykolwiek badania jakiekolwiek? w sensie hormonalnych?


co pol roku robie cytologie, do ginekologa chodze co 3 miasiace na badania kontrolne, usg, wiec jak widac chodze. Ja od lekarza uslyszalam tylko, ze mam ladna macice i ze mamy brac sie do roboty. Bylam u pani ginekolog tydzien po okresie.


Zgłoś nadużycie #66341 2 kwietnia 2014, 18:04

mamelka Fajna mama
Rejestracja: Mar, 2014 Posty: 1811 Podziękowania: 304

takasobieja napisał(a)

Miałam ostatnio w grudniu na niego owu, później miałam cykl stymulowany i miałam 2 pęcherzyki, po jednym w kazdym jajniku, ostatnio miałam na lewy, więc teraz przypada prawy. Nie wiem czy on działa jak trzeba co 2 miesiące... kurcze... od grudnia mam monitoringi. Chyba się przejdę do gina


Ja też mam mieć teraz z prawego policystycznego, biorę clo i mam nadzieję, że będzie tam pęcherzyk, że ten cykl z lekami nie pojdzie na marne, nie mówię, tu o ciąży, bo to byłby szczyt marzeń, ale by była z niego prawidłowa owulacja.


Zgłoś nadużycie #66342 2 kwietnia 2014, 18:04

takasobieja Fajna mama
Rejestracja: Lis, 2013 Posty: 3151 Podziękowania: 559
Nam dadzą 620 zł w tym roku :D hihi


Zgłoś nadużycie #66343 2 kwietnia 2014, 18:05

mamelka Fajna mama
Rejestracja: Mar, 2014 Posty: 1811 Podziękowania: 304

Agnesss napisał(a)

co pol roku robie cytologie, do ginekologa chodze co 3 miasiace na badania kontrolne, usg, wiec jak widac chodze. Ja od lekarza uslyszalam tylko, ze mam ladna macice i ze mamy brac sie do roboty. Bylam u pani ginekolog tydzien po okresie.


Oooo, to masz macice ;) Ładna macica to nie wszystko. Zrób możebadania hormonalne, przejdź się do ginekologa w okresie okołoowulacyjnym, by sprawdzić czy pęcherzyk jakiś jest i wszystko będzie jasne :)


Zgłoś nadużycie #66344 2 kwietnia 2014, 18:06

takasobieja Fajna mama
Rejestracja: Lis, 2013 Posty: 3151 Podziękowania: 559

mamelka napisał(a)

Ja w ogóle uważam, że każda kobitka powinna przed staraniami o bejbolka zbadać podstawowe hormony.


Też tak uważam. :)


Zgłoś nadużycie #66345 2 kwietnia 2014, 18:07

mamelka Fajna mama
Rejestracja: Mar, 2014 Posty: 1811 Podziękowania: 304

takasobieja napisał(a)

Nam dadzą 620 zł w tym roku :D hihi


My mieliśmy po równe 500 zł w zeszłym :D W tym roku pewnie będzie tak samo.


Zgłoś nadużycie #66346 2 kwietnia 2014, 18:08

Agnesss Gotowa na wszystko
Rejestracja: Mar, 2014 Posty: 833 Podziękowania: 18

mamelka napisał(a)

Oooo, to masz macice ;) Ładna macica to nie wszystko. Zrób możebadania hormonalne, przejdź się do ginekologa w okresie okołoowulacyjnym, by sprawdzić czy pęcherzyk jakiś jest i wszystko będzie jasne :)


ale to lekarz nie wie ze powinnam przejsc inne badania? zrobila mi cytologie i usg i tyle. Nic wiecej nie powiedziala. To nie moja wina.


Zgłoś nadużycie #66347 2 kwietnia 2014, 18:09

Agnesss Gotowa na wszystko
Rejestracja: Mar, 2014 Posty: 833 Podziękowania: 18

mamelka napisał(a)

My mieliśmy po równe 500 zł w zeszłym :D W tym roku pewnie będzie tak samo.


a z czego sie rozliczaliscie, ze az tyle dostaliscie?


Zgłoś nadużycie #66348 2 kwietnia 2014, 18:09

ciasteczkowa87 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Mar, 2014 Posty: 834 Podziękowania: 99
Wiecie jaka jestem wkurw.... kupiłam tusz do rzęś za 49 zł i i co pomalowąłam się i oczy mam opucnięte łzawią no masakra jakaś ra zużyty i do wywalenia wrrrrr


Zgłoś nadużycie #66349 2 kwietnia 2014, 18:10

ciasteczkowa87 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Mar, 2014 Posty: 834 Podziękowania: 99
co do rozliczenia mielismy 674 zł :)


Zgłoś nadużycie #66350 2 kwietnia 2014, 18:11

hakuna.matata Supermama
Rejestracja: Gru, 2013 Posty: 6724 Podziękowania: 1777

Agnesss napisał(a)

ale to lekarz nie wie ze powinnam przejsc inne badania? zrobila mi cytologie i usg i tyle. Nic wiecej nie powiedziala. To nie moja wina.


Chiodziłam do ginekologa od 17 roku życia i dopiero po 6 latach przypadkiem ogarnął, ze mam policystyczne jajniki :/
"No worries for the rest of your days"