Witaj na Forum FajnaMama!

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji,
co umożliwi Ci pisanie wiadomości, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Rejestracja jest szybka i łatwa. Zarejestruj się.

Starania - zostać mamą w 2015 roku :)

Zgłoś nadużycie #66071 1 kwietnia 2014, 17:26

Tasiemka Supermama
Rejestracja: Sty, 2014 Posty: 10411 Podziękowania: 2047
Ja uciekam, bo mam msze za tescia kolejna w rocznice smierci... do pozniej :*






Zgłoś nadużycie #66072 1 kwietnia 2014, 17:28

mama.aniolka85 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Mar, 2014 Posty: 434 Podziękowania: 68
Wróciłam z pracy i źle się czuję...
głowa mnie boli (z tyłu w dolnej części jakby mi kto młotkiem przyłożył)...

Zgłoś nadużycie #66073 1 kwietnia 2014, 17:29

mamelka Fajna mama
Rejestracja: Mar, 2014 Posty: 1811 Podziękowania: 304

motyl1909 napisał(a)

Macie:


Widzę leciutką kreskę, na żywo pewnie jest mocniejsza, można już gratulować?


Zgłoś nadużycie #66074 1 kwietnia 2014, 17:31

mamelka Fajna mama
Rejestracja: Mar, 2014 Posty: 1811 Podziękowania: 304
Motyl masz jeszcze 4 dni do testu, będzie mocniejsza na bank! :D


Zgłoś nadużycie #66075 1 kwietnia 2014, 17:31

Konto usunięte
Uciekam pa :)
My kobiety jesteśmy aniołami,
gdy nam sie podetnie skrzydła lecimy dalej -
na miotłach bo wkoncu jesteśmy elastyczne ;)

Zgłoś nadużycie #66076 1 kwietnia 2014, 17:43

mama.aniolka85 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Mar, 2014 Posty: 434 Podziękowania: 68
Motyl - ja też jak dziewczyny widzę cienką kreskę, ale za 4 dni będzie myślę wyraźniejsza...
ale gratuluję, zaraź mnie :D

Zgłoś nadużycie #66077 1 kwietnia 2014, 17:46

Agnesss Gotowa na wszystko
Rejestracja: Mar, 2014 Posty: 833 Podziękowania: 18
Nie rozumiem czegos, ta jedna krecha w strefie "C" to ciąża? ja myslalam ze dwie krechy to ciaza.


Zgłoś nadużycie #66078 1 kwietnia 2014, 17:55

paola Fajna mama
Rejestracja: Sty, 2014 Posty: 1129 Podziękowania: 225

Agnesss napisał(a)

Nie rozumiem czegos, ta jedna krecha w strefie "C" to ciąża? ja myslalam ze dwie krechy to ciaza.


C to nie jest ciąża. Musi byc druga kreska przy T. ja tam nic nie widze ale to kwestia jakości monitora.
Trzymam kciuki Motylku


Zgłoś nadużycie #66079 1 kwietnia 2014, 18:13

gusiaa Supermama
Rejestracja: Gru, 2011 Posty: 7618 Podziękowania: 1020
hej ...
Motyl coś tam widać aaaa super :)
Ja już po Ginekologu..
Aniołek (*) 9tc.. 1.03.14 :(


Zgłoś nadużycie #66080 1 kwietnia 2014, 18:16

Szpilkka Supermama
Rejestracja: Wrz, 2013 Posty: 9523 Podziękowania: 1635

motyl1909 napisał(a)

Macie:



Ja widze!!!! :-) Motyl ja miałam taką kreseczkę na Pink Test płytkowym (25) :-) !




Zgłoś nadużycie #66081 1 kwietnia 2014, 18:18

Szpilkka Supermama
Rejestracja: Wrz, 2013 Posty: 9523 Podziękowania: 1635

Agnesss napisał(a)

Nie rozumiem czegos, ta jedna krecha w strefie "C" to ciąża? ja myslalam ze dwie krechy to ciaza.



C zawsze jest, pod literką T musi byc kreska jeśli ciąża, może to byc nawet cień cieniowatości, ale musi byc :-)




Zgłoś nadużycie #66082 1 kwietnia 2014, 18:18

Szpilkka Supermama
Rejestracja: Wrz, 2013 Posty: 9523 Podziękowania: 1635

gusiaa napisał(a)

hej ...
Motyl coś tam widać aaaa super :)
Ja już po Ginekologu..



Jak tam u Gina? co powiedział?>




Zgłoś nadużycie #66083 1 kwietnia 2014, 18:21

gusiaa Supermama
Rejestracja: Gru, 2011 Posty: 7618 Podziękowania: 1020

Szpilkka napisał(a)

Jak tam u Gina? co powiedział?>


Ze macica ładne się goi ,powiedział że mamy lepiej poczekać jeden miesiąc czyli po 2 okresie możemy zacząć ,chyba że chcemy możemy odrazu ,mam brać kwas foliowy i na koniec powiedział że Bedzie napewno wszystko dobrze..
Aniołek (*) 9tc.. 1.03.14 :(


Zgłoś nadużycie #66084 1 kwietnia 2014, 18:23

ewcia21k Gotowa na wszystko
Rejestracja: Sie, 2013 Posty: 755 Podziękowania: 160
Ja też widzę cień małego motylka :)
Ja już posadziłam wszystkie kwiatki uf,zeszło mi się trochę,padam.
A to moje domowe perełki,oczywiście nie wszystkie :)




Zgłoś nadużycie #66085 1 kwietnia 2014, 18:24

ewcia21k Gotowa na wszystko
Rejestracja: Sie, 2013 Posty: 755 Podziękowania: 160

gusiaa napisał(a)

Ze macica ładne się goi ,powiedział że mamy lepiej poczekać jeden miesiąc czyli po 2 okresie możemy zacząć ,chyba że chcemy możemy odrazu ,mam brać kwas foliowy i na koniec powiedział że Bedzie napewno wszystko dobrze..



Fajnie,że wszystko dobrze :)




Zgłoś nadużycie #66086 1 kwietnia 2014, 18:29

Konto usunięte
no i dupa, zrobiłam check&go z rossmanna i jest czysty jak łza :) mówiłam,że to nie ciąża :)

Zgłoś nadużycie #66087 1 kwietnia 2014, 18:30

angel Fajna mama
Rejestracja: Gru, 2012 Posty: 2418 Podziękowania: 558

motyl1909 napisał(a)

Macie:


ja tez widze :-) i niech ciemnieje z kazdym dniem :-)


Zgłoś nadużycie #66088 1 kwietnia 2014, 18:31

gusiaa Supermama
Rejestracja: Gru, 2011 Posty: 7618 Podziękowania: 1020

motyl1909 napisał(a)

no i dupa, zrobiłam check&go z rossmanna i jest czysty jak łza :) mówiłam,że to nie ciąża :)


A miałaś nie robićżadnych testów noo..
Aniołek (*) 9tc.. 1.03.14 :(


Zgłoś nadużycie #66089 1 kwietnia 2014, 18:33

Szpilkka Supermama
Rejestracja: Wrz, 2013 Posty: 9523 Podziękowania: 1635
Motyl jak ty robisz w ciągu dnia test o czułości pewnie 25 do tego 4 dni przed terminem @ (a test przeważnie zaleca się robic w dniu@) to co się dziwisz ;p




Zgłoś nadużycie #66090 1 kwietnia 2014, 18:33

Konto usunięte

gusiaa napisał(a)

A miałaś nie robićżadnych testów noo..


ale gusiaa, ja wiedziałam że tak będzie :) spoko ;)