Witaj na Forum FajnaMama!

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji,
co umożliwi Ci pisanie wiadomości, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Rejestracja jest szybka i łatwa. Zarejestruj się.

Starania - zostać mamą w 2015 roku :)

Zgłoś nadużycie #65611 31 marca 2014, 9:59

Malina89 Fajna mama
Rejestracja: Wrz, 2013 Posty: 913 Podziękowania: 198

Inezka napisał(a)

hej,
dziewczyny ale mam podły nastrój dzisiaj...bez powodu...
gryzę, drapię, huczę...aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!
:(


witaj w klubie, tyle że ja się wkurzam, ze dziś poniedziałek i muszę iść do pracy ;-)

Zgłoś nadużycie #65612 31 marca 2014, 10:01

Beebee Gotowa na wszystko
Rejestracja: Cze, 2013 Posty: 848 Podziękowania: 127
Mnie też to zawsze wkurza. Zawsze chodzę do łazienki robić test z wizją kolejnej jednej kreski, ale gdzieś tam zawsze tli się nadzieja, więc podwójnie wkurza jak jednak jest ta jedna krecha...


Zgłoś nadużycie #65613 31 marca 2014, 10:04

hakuna.matata Supermama
Rejestracja: Gru, 2013 Posty: 6724 Podziękowania: 1777

Inezka napisał(a)

hej,
dziewczyny ale mam podły nastrój dzisiaj...bez powodu...
gryzę, drapię, huczę...aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!
:(


Może jakaś dobra kawka na poprawę humoru? Albo kawa i ciacho? ;)
"No worries for the rest of your days"





Zgłoś nadużycie #65614 31 marca 2014, 10:05

Malina89 Fajna mama
Rejestracja: Wrz, 2013 Posty: 913 Podziękowania: 198

Beebee napisał(a)

Mnie też to zawsze wkurza. Zawsze chodzę do łazienki robić test z wizją kolejnej jednej kreski, ale gdzieś tam zawsze tli się nadzieja, więc podwójnie wkurza jak jednak jest ta jedna krecha...


święte słowa :-) nic tak nie sprowadza na ziemie jak ta jedna kreska :-D
ja się zawsze czuję jakby mi ktoś głową o umywalkę przyłożył i wsadził szczoteczkę od zębów do oka bo zawsze przecieram oczy i nie wierzę.. ale jak to jedna kreska ?? ha ha

Zgłoś nadużycie #65615 31 marca 2014, 10:06

Inezka Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lut, 2014 Posty: 917 Podziękowania: 187

hakuna.matata napisał(a)

Może jakaś dobra kawka na poprawę humoru? Albo kawa i ciacho? ;)


mam dzisiaj napięty dzień ale kurna wafel chyba polecę na kawkę do kwiaciarni przyjaciółki... bo emocjonalnie zdechnę.. ;)

Zgłoś nadużycie #65616 31 marca 2014, 10:07

Inezka Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lut, 2014 Posty: 917 Podziękowania: 187
miłego dnia kobietki, zajrzę wieczorkiem :*

Zgłoś nadużycie #65617 31 marca 2014, 10:09

Beebee Gotowa na wszystko
Rejestracja: Cze, 2013 Posty: 848 Podziękowania: 127
Ja na początku nie ogarniałam i trzymałam test 3 dni w nadziei że się pojawi w końcu :P ale teraz od razu do śmieci. Staram się po prostu nie świrować bo tylko mnie to do płaczu doprowadza zawsze.


Zgłoś nadużycie #65618 31 marca 2014, 10:12

Malina89 Fajna mama
Rejestracja: Wrz, 2013 Posty: 913 Podziękowania: 198

Inezka napisał(a)

miłego dnia kobietki, zajrzę wieczorkiem :*


wzajemnie, paaa :-)

Zgłoś nadużycie #65619 31 marca 2014, 10:13

Tasiemka Supermama
Rejestracja: Sty, 2014 Posty: 10411 Podziękowania: 2047

Malina89 napisał(a)

a może będą i małe kotki i małe Tasiemki ;-) :-D


hehe było by tasiemkoooowo :) :P






Zgłoś nadużycie #65620 31 marca 2014, 10:18

Malina89 Fajna mama
Rejestracja: Wrz, 2013 Posty: 913 Podziękowania: 198

Tasiemka napisał(a)

hehe było by tasiemkoooowo :) :P


a u mnie malinowo :-D

Zgłoś nadużycie #65621 31 marca 2014, 10:24

Tasiemka Supermama
Rejestracja: Sty, 2014 Posty: 10411 Podziękowania: 2047

Malina89 napisał(a)

a u mnie malinowo :-D


ładnie to brzmi hehe :D






Zgłoś nadużycie #65622 31 marca 2014, 10:33

Malina89 Fajna mama
Rejestracja: Wrz, 2013 Posty: 913 Podziękowania: 198
hehe dzięki ;-)
uciekam dziewczynki szykować się do mojej ukochanej pracy :-D
jeśli mi się uda zajrze do was jeszcze wieczorem, pa :-)
Miłego dnia :-*

Zgłoś nadużycie #65623 31 marca 2014, 10:33

Beebee Gotowa na wszystko
Rejestracja: Cze, 2013 Posty: 848 Podziękowania: 127
Dziewczyny a jak Wam się dziś wstawało po przesunięciu czasowym? Ja w sumie nie najgorzej mimo że od piątku jem jakbym nie jadła przez tydzień i śpię jakbym nie spała w nocy wcale ;)


Zgłoś nadużycie #65624 31 marca 2014, 10:33

Beebee Gotowa na wszystko
Rejestracja: Cze, 2013 Posty: 848 Podziękowania: 127

Malina89 napisał(a)

hehe dzięki ;-)
uciekam dziewczynki szykować się do mojej ukochanej pracy :-D
jeśli mi się uda zajrze do was jeszcze wieczorem, pa :-)
Miłego dnia :-*



Papa :) Miłego dnia w pracy


Zgłoś nadużycie #65625 31 marca 2014, 10:41

Szpilkka Supermama
Rejestracja: Wrz, 2013 Posty: 9523 Podziękowania: 1635

ewcia21k napisał(a)

Ze mną coś dziwnego się dzieje ostatnio,normalnie zawsze mam @ 7 dni,a tu dziś tylko plamienie znów,miałyście kiedyś tak?


Ja miałam w tym cyklu.




Zgłoś nadużycie #65626 31 marca 2014, 10:43

Beebee Gotowa na wszystko
Rejestracja: Cze, 2013 Posty: 848 Podziękowania: 127

Szpilkka napisał(a)

Ja miałam w tym cyklu.



Ja też tak miałam, dwa dni tylko plamienia i koniec @ ale ciąży nie było :(


Zgłoś nadużycie #65627 31 marca 2014, 10:45

Szpilkka Supermama
Rejestracja: Wrz, 2013 Posty: 9523 Podziękowania: 1635
Angel - no kochana ja tam widzę coś więcej niż cień cieniowatości bo przyglądać się nie muszę :-) ale do jasnej ciasnej ! czemu nie zrobisz normalnego testu ? ;p




Zgłoś nadużycie #65628 31 marca 2014, 10:50

gusiaa Supermama
Rejestracja: Gru, 2011 Posty: 7618 Podziękowania: 1020
Hej ;) Ja zaczełam dobrze dzień wyspana bo miałam wyrko dla siebie noo i dziewczyny 1kg poszedł w dół już jakiś sukces a tylko ograniczyłam jedzenie :)

Od jutra 2 dni wolnego ..
Aniołek (*) 9tc.. 1.03.14 :(


Zgłoś nadużycie #65629 31 marca 2014, 10:52

Aniussia Gotowa na wszystko
Rejestracja: Sty, 2014 Posty: 482 Podziękowania: 62

Szpilkka napisał(a)

Angel - no kochana ja tam widzę coś więcej niż cień cieniowatości bo przyglądać się nie muszę :-) ale do jasnej ciasnej ! czemu nie zrobisz normalnego testu ? ;p


robila test ?? ??




Zgłoś nadużycie #65630 31 marca 2014, 10:55

Szpilkka Supermama
Rejestracja: Wrz, 2013 Posty: 9523 Podziękowania: 1635

gusiaa napisał(a)

Hej ;) Ja zaczełam dobrze dzień wyspana bo miałam wyrko dla siebie noo i dziewczyny 1kg poszedł w dół już jakiś sukces a tylko ograniczyłam jedzenie :)

Od jutra 2 dni wolnego ..



No to już pierwszy mały sukces :-) Ja tylko na ograniczonym jedzeniu spadłam 5 kg, więc jak widać nie trzeba od razu zalewać się potem od ćwiczeń wystarczy jest zdrowo :-)