Witaj na Forum FajnaMama!

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji,
co umożliwi Ci pisanie wiadomości, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Rejestracja jest szybka i łatwa. Zarejestruj się.

Starania - zostać mamą w 2015 roku :)

Zgłoś nadużycie #62631 19 marca 2014, 14:56

paola Fajna mama
Rejestracja: Sty, 2014 Posty: 1129 Podziękowania: 225

Klementyna napisał(a)

Ja proponuje MŻ i WS :P


No to jest dobry tekst! Powiedziałam m. to sie ucieszył ale chyba bardziej z tego drugiego.


Zgłoś nadużycie #62632 19 marca 2014, 14:57

Konto usunięte
Szpilka dokładnie. oczywiscie nikomu nie zyczę zadnych zmartwien, ale wiadomo jak to jest życie nas nie oszczędza.

Mamelka to akurat zadna sieciówka, zwykly sklep odziezowy ;)

Zgłoś nadużycie #62633 19 marca 2014, 14:58

mamelka Fajna mama
Rejestracja: Mar, 2014 Posty: 1811 Podziękowania: 304
Ja na szczęście też jak mam stresa to nie mam apetytu i w ciągu kilku dni potrafię schudnąć nawet 5 kg, ale po stresie szybko przybieram do mojej wagi, bo nadrabiam zaległości stresowe ;) A dzisiaj na deser tiramisu (czekolada o smaku tiramisu) Haaaa, a macie :D


Zgłoś nadużycie #62634 19 marca 2014, 15:02

Konto usunięte

mamelka napisał(a)

Ja na szczęście też jak mam stresa to nie mam apetytu i w ciągu kilku dni potrafię schudnąć nawet 5 kg, ale po stresie szybko przybieram do mojej wagi, bo nadrabiam zaległości stresowe ;) A dzisiaj na deser tiramisu (czekolada o smaku tiramisu) Haaaa, a macie :D




a ja mam na obiad spaghetti :D mmmm!

Zgłoś nadużycie #62635 19 marca 2014, 15:05

paola Fajna mama
Rejestracja: Sty, 2014 Posty: 1129 Podziękowania: 225
A nas nie było w domku i mama zrobiła pyszną zupę pomidorową.

.


Zgłoś nadużycie #62636 19 marca 2014, 15:05

mamelka Fajna mama
Rejestracja: Mar, 2014 Posty: 1811 Podziękowania: 304
Mniamm, uwielbiam zupę pomidorową!


Zgłoś nadużycie #62637 19 marca 2014, 15:06

Konto usunięte

paola napisał(a)

A nas nie było w domku i mama zrobiła pyszną zupę pomidorową.

.




mamy pomidorowa zawsze najlepsza :)

Zgłoś nadużycie #62638 19 marca 2014, 15:06

mamelka Fajna mama
Rejestracja: Mar, 2014 Posty: 1811 Podziękowania: 304
A dziewczyny, powiedzcie mi ile przed owulką zaczynacie, że tak powiem czuć jajnik?


Zgłoś nadużycie #62639 19 marca 2014, 15:06

paola Fajna mama
Rejestracja: Sty, 2014 Posty: 1129 Podziękowania: 225

mamelka napisał(a)

Mniamm, uwielbiam zupę pomidorową!


Mój też lubi, zjadł całą resztę i tylko zawołał: garnek do mycia macie.


Zgłoś nadużycie #62640 19 marca 2014, 15:10

paola Fajna mama
Rejestracja: Sty, 2014 Posty: 1129 Podziękowania: 225

mamelka napisał(a)

A dziewczyny, powiedzcie mi ile przed owulką zaczynacie, że tak powiem czuć jajnik?


ja zazwyczaj czuję dyskomfort w postaci kłucia w dany dzień, że nawet wtedy nie mam ochoty na serduszkowanie


Zgłoś nadużycie #62641 19 marca 2014, 15:29

Edka82 Fajna mama
Rejestracja: Lis, 2013 Posty: 2882 Podziękowania: 487
a ja chyba zrobię testa owu, w sumie sama nie wiem, niby jeszcze czas, ale po tym bezowulacyjnym to sama nie wiem, a może ja owulke miałam wtedy co @, o ile to @ można nazwać, dlatego taka temperatura. Ciekawe co mi OV napisze na temat tych tempek, pewnie, ze wahania sa w normie, jeszcze nic nie napisał, bo to dopiero 3 tempka, ale odkąd mierzę to takie pomiary miałam tylko po owu, przed 36,6 max ;/

Zgłoś nadużycie #62642 19 marca 2014, 15:29

Konto usunięte

Szpilkka napisał(a)

Po cichu tak myślałam, ale powstrzymałam się od napisania hehe.


Darien! Masz rację. Pisałam już wcześniej o mojej przyjaciółce która porządnie schudła jak była mega zabiegana i nie miała nawet czasu zjesc :D

dzięki ja jakies 4 lata miałam takie kłopoty ze schudlam 15-20 kg wszyscy do mnie wow ale laska, a mi sie płakać chciało wazylam 45kg ta teraz w robiło mi z nadwyżka wszystko :( ale za to jestem całkiem szczęśliwa :P
My kobiety jesteśmy aniołami,
gdy nam sie podetnie skrzydła lecimy dalej -
na miotłach bo wkoncu jesteśmy elastyczne ;)

Zgłoś nadużycie #62643 19 marca 2014, 15:32

Konto usunięte
Mnie 3 dni przed zaczyna kLuc jajnik i tak do owulacji a potem w dzien owulacji mnie straszńie boli takie mam napady jakby ktos mnie w brzuch strzelił i potem spokój :)
My kobiety jesteśmy aniołami,
gdy nam sie podetnie skrzydła lecimy dalej -
na miotłach bo wkoncu jesteśmy elastyczne ;)

Zgłoś nadużycie #62644 19 marca 2014, 15:37

Konto usunięte
Dobra dzis nie jest moj dzien pieke dzis trzecią rzecz i trzeci raz spalilam jedzenie :) maz bedzie dumny :D a chciałam być mila i co wyszło ?
My kobiety jesteśmy aniołami,
gdy nam sie podetnie skrzydła lecimy dalej -
na miotłach bo wkoncu jesteśmy elastyczne ;)

Zgłoś nadużycie #62645 19 marca 2014, 15:52

Edka82 Fajna mama
Rejestracja: Lis, 2013 Posty: 2882 Podziękowania: 487
Test owu negatyw, ale druga kreche widac, w sumie wg tabelki tylko dzień się pospieszyłam. ale co z tego w tamtym cyklu cały czas byla druga wyraźna, 2 razyz rzędu nawet pozytyw, a tempka nie odbiła ;? hehe teraz mam na odwrót same wysokie tempki :P a wtedy same niskie :)

Zgłoś nadużycie #62646 19 marca 2014, 15:55

paola Fajna mama
Rejestracja: Sty, 2014 Posty: 1129 Podziękowania: 225
ja nie mierze tempki bo się na tym nie znam więc nie pomogę.

Po tym co mi wczoraj powiedziała gin co mam na jajniku to dajemy na luz i czekamy do września a jak się nie uda to dopiero badania wszystkie dokładne.

Wzbogacilismy sie dzis o całe 3% z naszego kochanego ZUSu...


Zgłoś nadużycie #62647 19 marca 2014, 16:02

Szpilkka Supermama
Rejestracja: Wrz, 2013 Posty: 9523 Podziękowania: 1635

Edka82 napisał(a)

Test owu negatyw, ale druga kreche widac, w sumie wg tabelki tylko dzień się pospieszyłam. ale co z tego w tamtym cyklu cały czas byla druga wyraźna, 2 razyz rzędu nawet pozytyw, a tempka nie odbiła ;? hehe teraz mam na odwrót same wysokie tempki :P a wtedy same niskie :)



Test owulacyjny pokazuje ze twoje cialo przygotowuje sie do owulacji i prawdopodobnie w przeciagu dwoch dni nastapi. Jednak to nie oznacza ze na 100%owulacja bedzie skoro u ciebie.tempka nie odbila to znaczy ze owulacji w ogole nie bylo.




Zgłoś nadużycie #62648 19 marca 2014, 16:05

Tasiemka Supermama
Rejestracja: Sty, 2014 Posty: 10411 Podziękowania: 2047
hej wszystkim znów... :)






Zgłoś nadużycie #62649 19 marca 2014, 16:06

Szpilkka Supermama
Rejestracja: Wrz, 2013 Posty: 9523 Podziękowania: 1635

Tasiemka napisał(a)

hej wszystkim znów... :)



:-) hejka




Zgłoś nadużycie #62650 19 marca 2014, 16:08

Tasiemka Supermama
Rejestracja: Sty, 2014 Posty: 10411 Podziękowania: 2047
ja zdycham, łeb drze, katar - alergiczny ;/ a na ciuchach kupiłam tylko ołówkową czarną spódniczkę za 4zł :P