Witaj na Forum FajnaMama!

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji,
co umożliwi Ci pisanie wiadomości, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Rejestracja jest szybka i łatwa. Zarejestruj się.

Starania - zostać mamą w 2015 roku :)

Zgłoś nadużycie #62571 19 marca 2014, 8:17

angel Fajna mama
Rejestracja: Gru, 2012 Posty: 2418 Podziękowania: 558

truskaffka napisał(a)

Hej. U mnie oczywiscie negatyw...nawet cienia zadnego nie bylo. Niby wiedzialam, ze tak bedzie ale mimo wzystko pierwszy raz odkad sie staramy poryczalam sie. W dodatku dzisiaj sie fatalnie czuje. Boli mnie glowa i w ogole wszystko do d...no nic czekam na @


:-( przykro mi


Zgłoś nadużycie #62572 19 marca 2014, 8:19

staraczka Supermama
Rejestracja: Sty, 2013 Posty: 25085 Podziękowania: 2398
angel jak na moje dziś jest owulka ;)

Zgłoś nadużycie #62573 19 marca 2014, 8:22

angel Fajna mama
Rejestracja: Gru, 2012 Posty: 2418 Podziękowania: 558

staraczka napisał(a)

angel jak na moje dziś jest owulka ;)


wlasnie mi tez tak sie wydawalo ale wolalam sie upewnic bo wy sie lepiej na tym znacie :-) dzieki :-)


Zgłoś nadużycie #62574 19 marca 2014, 8:24

staraczka Supermama
Rejestracja: Sty, 2013 Posty: 25085 Podziękowania: 2398

angel napisał(a)

wlasnie mi tez tak sie wydawalo ale wolalam sie upewnic bo wy sie lepiej na tym znacie :-) dzieki :-)


:)

Zgłoś nadużycie #62575 19 marca 2014, 8:27

angel Fajna mama
Rejestracja: Gru, 2012 Posty: 2418 Podziękowania: 558
powiedzialam dla meza ze sie was poradzilam co do wykresu bo tym wykresem on tez sie interesuje ale sie ucieszyl z waszej odpowiedzi kazal mi napisac ze wam bardzo dziekuje bo dzieki waszej odpowiedzi dzisiaj poserduszkuje :-)


Zgłoś nadużycie #62576 19 marca 2014, 8:27

Szpilkka Supermama
Rejestracja: Wrz, 2013 Posty: 9523 Podziękowania: 1635

angel napisał(a)

wlasnie mi tez tak sie wydawalo ale wolalam sie upewnic bo wy sie lepiej na tym znacie :-) dzieki :-)



ja ci napisałam pod wykresem :-)




Zgłoś nadużycie #62577 19 marca 2014, 8:31

angel Fajna mama
Rejestracja: Gru, 2012 Posty: 2418 Podziękowania: 558
dla pewnosci trzeba dzisiaj serduszko zaliczyc chociaz w tym cyklu to tak na luzie bez presji bedzie to dobrze jak nie to bedziemy dalej dzialac wkoncu kiedys sie uda


Zgłoś nadużycie #62578 19 marca 2014, 8:38

Szpilkka Supermama
Rejestracja: Wrz, 2013 Posty: 9523 Podziękowania: 1635

angel napisał(a)

dla pewnosci trzeba dzisiaj serduszko zaliczyc chociaz w tym cyklu to tak na luzie bez presji bedzie to dobrze jak nie to bedziemy dalej dzialac wkoncu kiedys sie uda



serduszko oczywiście profilaktycznie musi byc ;-)




Zgłoś nadużycie #62579 19 marca 2014, 8:41

Konto usunięte
He he zacznę mówić do malza ze dzis profilaktyczne :) bo profilaktyka to podstawa :P
My kobiety jesteśmy aniołami,
gdy nam sie podetnie skrzydła lecimy dalej -
na miotłach bo wkoncu jesteśmy elastyczne ;)

Zgłoś nadużycie #62580 19 marca 2014, 8:44

angel Fajna mama
Rejestracja: Gru, 2012 Posty: 2418 Podziękowania: 558

Szpilkka napisał(a)

serduszko oczywiście profilaktycznie musi byc ;-)


hehe tak masz racje ;-)


Zgłoś nadużycie #62581 19 marca 2014, 8:44

staraczka Supermama
Rejestracja: Sty, 2013 Posty: 25085 Podziękowania: 2398

Klementyna napisał(a)

He he zacznę mówić do malza ze dzis profilaktyczne :) bo profilaktyka to podstawa :P


hahaha no :D

Zgłoś nadużycie #62582 19 marca 2014, 8:44

Edka82 Fajna mama
Rejestracja: Lis, 2013 Posty: 2882 Podziękowania: 487
Hej, ja wracam z pracy, zimno, mokro nie lubię :-( usiądę przy kawce do kompa jak tylko dotrę :)

Zgłoś nadużycie #62583 19 marca 2014, 8:47

staraczka Supermama
Rejestracja: Sty, 2013 Posty: 25085 Podziękowania: 2398

Edka82 napisał(a)

Hej, ja wracam z pracy, zimno, mokro nie lubię :-( usiądę przy kawce do kompa jak tylko dotrę :)


to gdzie ty pracujesz ze już skonczylas ? :D

Zgłoś nadużycie #62584 19 marca 2014, 8:48

Szpilkka Supermama
Rejestracja: Wrz, 2013 Posty: 9523 Podziękowania: 1635
hehe jak mojemu się za bardzo nie chce serduszkowac to mówię do niego "kochanie no chodź tak profilaktycznie poserduszkowac" - wtedy się zazwyczaj śmieje, z naszych określeń serduszkowych, i już jest mój hihi :D




Zgłoś nadużycie #62585 19 marca 2014, 9:19

gusiaa Supermama
Rejestracja: Gru, 2011 Posty: 7618 Podziękowania: 1020
Hej ;-)
Truskaffka przykro mi :-(
Taka sobie ją ;-) mi coś tu pachnie ha :-P

Ją już dzień nie zaczęłam dobrze eh :-/
Aniołek (*) 9tc.. 1.03.14 :(


Zgłoś nadużycie #62586 19 marca 2014, 9:38

Tasiemka Supermama
Rejestracja: Sty, 2014 Posty: 10411 Podziękowania: 2047
hej wszystkim, ale miałam koszmarną noc... tak mnie bolała głowa, że myślałam, że mi pęknie...
nie spałam prawie wcale, nałykałam się przeciwbólów, a nad ranem uratowała mnie mama - dała mi taki plaster na czoło Apap Ice - dziewczyny wybawienie, jak ręką odjął... ale czuje się jakby mnie walec przejechał, nawet tempkę miałam dzisiaj z kosmosu...

Truskaffka przykro mi :(






Zgłoś nadużycie #62587 19 marca 2014, 9:38

Edka82 Fajna mama
Rejestracja: Lis, 2013 Posty: 2882 Podziękowania: 487

staraczka napisał(a)

to gdzie ty pracujesz ze już skonczylas ? :D


Już kiedyś pisałam, w domu dziecka

Zgłoś nadużycie #62588 19 marca 2014, 9:42

Edka82 Fajna mama
Rejestracja: Lis, 2013 Posty: 2882 Podziękowania: 487
Dziwna ta moja temperatura, dziś znów wysoko 36,75, to po owulce( jeśli wystąpi) to co będę miała 38?

Zgłoś nadużycie #62589 19 marca 2014, 9:57

staraczka Supermama
Rejestracja: Sty, 2013 Posty: 25085 Podziękowania: 2398

Edka82 napisał(a)

Dziwna ta moja temperatura, dziś znów wysoko 36,75, to po owulce( jeśli wystąpi) to co będę miała 38?


pewnie tak :)

Zgłoś nadużycie #62590 19 marca 2014, 10:03

Edka82 Fajna mama
Rejestracja: Lis, 2013 Posty: 2882 Podziękowania: 487
:D :D Wreszcie, mój sklep ze szkłami kontaktowymi ma kolorowe soczewki w zarąbiście tanich cenach :) )) Zawsze chciałam, ale to za droga impreza była. Wezmę sobie zielone :D http://www.lens-shop.pl/soczewki-kwartalne/