Witaj na Forum FajnaMama!

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji,
co umożliwi Ci pisanie wiadomości, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Rejestracja jest szybka i łatwa. Zarejestruj się.

Starania - zostać mamą w 2015 roku :)

Zgłoś nadużycie #61311 12 marca 2014, 20:58

hakuna.matata Supermama
Rejestracja: Gru, 2013 Posty: 6724 Podziękowania: 1777

motyl1909 napisał(a)

"przeziębienie" to też jeden z objawów wczesnej ciąży ;)


hahaha chyba wszystko można podciągnąć pod objawy ciązy :D Ja od tygodnia nie moge przestac jeść.,.. może tez jestem w ciąży :D
"No worries for the rest of your days"





Zgłoś nadużycie #61312 12 marca 2014, 20:58

Konto usunięte

hakuna.matata napisał(a)

hahaha chyba wszystko można podciągnąć pod objawy ciązy :D Ja od tygodnia nie moge przestac jeść.,.. może tez jestem w ciąży :D


A Ty to już po czy jeszcze przed owulką? :)

Zgłoś nadużycie #61313 12 marca 2014, 21:09

Szpilkka Supermama
Rejestracja: Wrz, 2013 Posty: 9523 Podziękowania: 1635
Co racja to racja, tak naprawde kazdy objaw moze byc ciazowy :)




Zgłoś nadużycie #61314 12 marca 2014, 21:10

Konto usunięte

Szpilkka napisał(a)

Co racja to racja, tak naprawde kazdy objaw moze byc ciazowy :)


I chyba tą nadzieją żyjemy, czyż nie? :)

Zgłoś nadużycie #61315 12 marca 2014, 21:30

Konto usunięte
Uciekam laski poćwiczyć :) Wpadnę znów jutro wieczorem :* basia3030 jeszcze raz TRZYMAM MONO KCIUKI ZA POZYTYWA! :) na pewno wam się udało ;) Dobranoc i do jutra :*

Zgłoś nadużycie #61316 12 marca 2014, 21:34

Tasiemka Supermama
Rejestracja: Sty, 2014 Posty: 10411 Podziękowania: 2047

truskaffka napisał(a)

Jestem witam, dopiero weszlam na forum i probuje nadrobic....ale czeka mnie jeszcze sprzatanie kuchni i mam wrazenie, ze jakies chorobsko mnie dopada.....


heeej, teraz okres przeziębień... ja też mam katar, gardło mnie przestało boleć, ale tylko wieczór się zaczyna zbliżać to mnie kaszel dusi, że hoho...;/






Zgłoś nadużycie #61317 12 marca 2014, 21:36

Tasiemka Supermama
Rejestracja: Sty, 2014 Posty: 10411 Podziękowania: 2047

motyl1909 napisał(a)

Uciekam laski poćwiczyć :) Wpadnę znów jutro wieczorem :* basia3030 jeszcze raz TRZYMAM MONO KCIUKI ZA POZYTYWA! :) na pewno wam się udało ;) Dobranoc i do jutra :*


dobranoc i miłego dnia w pracy! :)






Zgłoś nadużycie #61318 12 marca 2014, 21:37

hakuna.matata Supermama
Rejestracja: Gru, 2013 Posty: 6724 Podziękowania: 1777

motyl1909 napisał(a)

A Ty to już po czy jeszcze przed owulką? :)


Na podstawie śluzu, wysokości szyjki i braku jakiegokolwiek bólu w jajnikach mogę sądzić że przed, albo cykl będzie bezowulacyjny :/
"No worries for the rest of your days"





Zgłoś nadużycie #61319 12 marca 2014, 21:42

Tasiemka Supermama
Rejestracja: Sty, 2014 Posty: 10411 Podziękowania: 2047

hakuna.matata napisał(a)

Na podstawie śluzu, wysokości szyjki i braku jakiegokolwiek bólu w jajnikach mogę sądzić że przed, albo cykl będzie bezowulacyjny :/


e tam e tam, od razu bezowulacyjny... ech :P
a wczesniej odczuwałaś nadejście owulki? ;>






Zgłoś nadużycie #61320 12 marca 2014, 22:01

Tasiemka Supermama
Rejestracja: Sty, 2014 Posty: 10411 Podziękowania: 2047
truskaffka już jakiś czas temu wysłałam Ci zaproszenie na ovu i nie akceptowałas :(






Zgłoś nadużycie #61321 12 marca 2014, 22:02

hakuna.matata Supermama
Rejestracja: Gru, 2013 Posty: 6724 Podziękowania: 1777

Tasiemka napisał(a)

e tam e tam, od razu bezowulacyjny... ech :P
a wczesniej odczuwałaś nadejście owulki? ;>


nie :D tzn nie zwracałam na to uwagi, że śluz ciągnący albo że jajnib boli - nigdy nie kojarzyłam tego z owulką.
"No worries for the rest of your days"





Zgłoś nadużycie #61322 12 marca 2014, 22:03

Tasiemka Supermama
Rejestracja: Sty, 2014 Posty: 10411 Podziękowania: 2047

hakuna.matata napisał(a)

nie :D tzn nie zwracałam na to uwagi, że śluz ciągnący albo że jajnib boli - nigdy nie kojarzyłam tego z owulką.


no ja dopiero od dwóch cykli to ogarniam, bo wcześniej też nic nie czułam :P także... :D
dobrze, że mnie gin uświadomił co to za ból :P bo tak to bym myślała dalej, że pewnie mam jakieś torbiele :P hehe






Zgłoś nadużycie #61323 12 marca 2014, 22:06

Tasiemka Supermama
Rejestracja: Sty, 2014 Posty: 10411 Podziękowania: 2047
ja uciekam, bo małż ma jakiś kiepski humor i aż mnie serce boli... idę go poprzytulać :(
dobranoc i do jutra! :*






Zgłoś nadużycie #61324 12 marca 2014, 22:30

hakuna.matata Supermama
Rejestracja: Gru, 2013 Posty: 6724 Podziękowania: 1777
Dobranoc :)
"No worries for the rest of your days"





Zgłoś nadużycie #61325 12 marca 2014, 23:09

Edka82 Fajna mama
Rejestracja: Lis, 2013 Posty: 2882 Podziękowania: 487
Hejka potrzebuję jeszcze raz ten przepis na cycka ze szpinakiem i mozarellą, albo stronę na której jest :) Będę wdzięczna meeega ;) Jutro mam wolne, dobranoc dziewczynki :*

Zgłoś nadużycie #61326 12 marca 2014, 23:25

maslanka Fajna mama
Rejestracja: Sty, 2014 Posty: 1869 Podziękowania: 461
Dobry wieczór :)
Darien piekna koszula! Gdzie ja kupilas ??
Szpillka zrób testa to się okaże co jest grane :) chociaż powiem Ci, ze miałam tak w poprzednim cyklu jeden dzień plamienia, praktycznie na papierze tylko i też zero bólu, dopiero drugiego dnia się rozkrecilo na dobre :/ ból też, chociaż niezbyt intensywny :)


Zgłoś nadużycie #61327 12 marca 2014, 23:28

Edka82 Fajna mama
Rejestracja: Lis, 2013 Posty: 2882 Podziękowania: 487
o jesteś :) Juz pisze te badania

Zgłoś nadużycie #61328 12 marca 2014, 23:29

maslanka Fajna mama
Rejestracja: Sty, 2014 Posty: 1869 Podziękowania: 461

Edka82 napisał(a)

Hejka potrzebuję jeszcze raz ten przepis na cycka ze szpinakiem i mozarellą, albo stronę na której jest :) Będę wdzięczna meeega ;) Jutro mam wolne, dobranoc dziewczynki :*


Ja nie pamiętam na której to było stronie, sama też zapomnialam jaki był przepis na cyca z serkiem topionym :D mam nadzieję, że TASIEMKA wrzuci jeszcze raz przepis :D
Edka miałam Ci przypomnieć o tych badaniach dla faceta co jak gdzie i po co :D


Zgłoś nadużycie #61329 12 marca 2014, 23:35

Edka82 Fajna mama
Rejestracja: Lis, 2013 Posty: 2882 Podziękowania: 487
Facet moj robił testosteron i cholesterol, ja robiłam: estradiol do 12 dc, progesteron po 18 dc, morfologia, cholesterol, glukoza, GOT, GPT, bilirubina

Zgłoś nadużycie #61330 12 marca 2014, 23:42

maslanka Fajna mama
Rejestracja: Sty, 2014 Posty: 1869 Podziękowania: 461

Edka82 napisał(a)

Facet moj robił testosteron i cholesterol, ja robiłam: estradiol do 12 dc, progesteron po 18 dc, morfologia, cholesterol, glukoza, GOT, GPT, bilirubina


Dzięki za info :) jutro jeszcze posprawdzam na czym polegają poszczególne badania :)