Witaj na Forum FajnaMama!

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji,
co umożliwi Ci pisanie wiadomości, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Rejestracja jest szybka i łatwa. Zarejestruj się.

Starania - zostać mamą w 2015 roku :)

Zgłoś nadużycie #60191 6 marca 2014, 9:57

Tasiemka Supermama
Rejestracja: Sty, 2014 Posty: 10411 Podziękowania: 2047
hej Wam :)

ja miałam dzisiaj jakąś masakryczną noc, budziłam się co trochę, raz mi było zimno, raz gorąco.. siku byłam ze 3 razy... a tempka mi spadła na łeb na szyje, teraz wstałam z takim bólem głowy, że aż mi brak słów... :(

maslanka napisał(a)

Tasiemka, rok temu przechodzilam to co Ty z kiwi :P tak to jest jak się nie czyta opakowań :D (na każdym opak. jest napisane, zeby nie używać do kiwi i ananasa)


a kto czyta opakowania :P tyle czasu się robi galaretkę i nawet by mi nie wpadło do głowy :P uff nie jestem sama :D

hakuna.matata napisał(a)



Tasiemka, gratuluje kiwi :P a znacie jeszcze jedna kulinarna zagadke - odnosnie cukru waniliowego? Jak nie to przeczytajcie nazwe na opakowaniu ;)

/

a ten chłyt :D akurat znam cukier wanILINowy :D

Inezka napisał(a)

nie przejmuj się, moja mama lat 52, dowiedziała sie o tym w tamtym tygodniu :D hahaha ;)


dzięki Bogu nie tlyko moje doświadczenie zawiodło :D szkoda mi tylko 4 zmarnowanych galaretek :D bananów, kiwi i brzoskwiń... :P :(

takasobieja napisał(a)

A w lodówce miałaś? :P



w lodówce na najniższej półce - bo tam najzimniej :D ... ale nie dla mojej galaretki :D






Zgłoś nadużycie #60192 6 marca 2014, 9:58

gusiaa Supermama
Rejestracja: Gru, 2011 Posty: 7618 Podziękowania: 1020
Masz racje kiedy jestem sama czuje sie okropnie ,podle ..
Aniołek (*) 9tc.. 1.03.14 :(


Zgłoś nadużycie #60193 6 marca 2014, 9:59

Tasiemka Supermama
Rejestracja: Sty, 2014 Posty: 10411 Podziękowania: 2047

gusiaa napisał(a)

Cześć.. Czytam was i czytam ,postanowiłam wrócić.. Sama w domu dostaję na głowę, a wiem ,że rozmowa pomaga...

I dziekuje jeszcze raz że tak się interesowałyście mną :*




... w kupie zawsze raźniej! Trzymaj się piękna! Wszystko się jakoś ułoży!






Zgłoś nadużycie #60194 6 marca 2014, 10:00

Konto usunięte

gusiaa napisał(a)

Masz racje kiedy jestem sama czuje sie okropnie ,podle ..




podle nie powinnaś się czuć Kochana... nie ma w tym co się stało żadnej Twojej winy!

Zgłoś nadużycie #60195 6 marca 2014, 10:01

gusiaa Supermama
Rejestracja: Gru, 2011 Posty: 7618 Podziękowania: 1020
chciałabym sie szybko pozbierać..
Aniołek (*) 9tc.. 1.03.14 :(


Zgłoś nadużycie #60196 6 marca 2014, 10:02

gusiaa Supermama
Rejestracja: Gru, 2011 Posty: 7618 Podziękowania: 1020

darien napisał(a)

podle nie powinnaś się czuć Kochana... nie ma w tym co się stało żadnej Twojej winy!


Ale niestety tak sie czuje .. :(
Aniołek (*) 9tc.. 1.03.14 :(


Zgłoś nadużycie #60197 6 marca 2014, 10:03

Konto usunięte

gusiaa napisał(a)

chciałabym sie szybko pozbierać..




szybko to się chyba nie da... :( ale z czasem napewno bedzie lepiej!

Zgłoś nadużycie #60198 6 marca 2014, 10:04

Konto usunięte

gusiaa napisał(a)

Ale niestety tak sie czuje .. :(



a nie powinnas! tez się obwinialam .. strasznie, ze kapalam sie w goracej wodzie, ze jadlam tabletki przeciwbolowe bo miewalam migreny wtedy. ale w koncu stwierdzialam, ze to natura i z nią nie wygrasz... niestety..

Zgłoś nadużycie #60199 6 marca 2014, 10:04

Edka82 Fajna mama
Rejestracja: Lis, 2013 Posty: 2882 Podziękowania: 487
taz nie fajnie, ale jeżeli już tak się wszystko potoczyło to dobrze, że nie zamykasz się w sobie i chcesz rozmawiać, smutki należy wyżalić, a my wysłuchamy/wyczytamy wszystkie :)

Zgłoś nadużycie #60200 6 marca 2014, 10:08

gusiaa Supermama
Rejestracja: Gru, 2011 Posty: 7618 Podziękowania: 1020
Boli strasznie niepowiem jest ciezko ,napewno mam depresje.. Ale łatwiej bedzie mi tu z wami ,bo samej mi ciezej. Odmawiam spotkania teraz kazdemu bo praktycznie kazda znajoma albo w ciazy albo ma małe dziecko.. A taki widok doprowadza mnie do łez.
Aniołek (*) 9tc.. 1.03.14 :(


Zgłoś nadużycie #60201 6 marca 2014, 10:12

Tasiemka Supermama
Rejestracja: Sty, 2014 Posty: 10411 Podziękowania: 2047

gusiaa napisał(a)

Boli strasznie niepowiem jest ciezko ,napewno mam depresje.. Ale łatwiej bedzie mi tu z wami ,bo samej mi ciezej. Odmawiam spotkania teraz kazdemu bo praktycznie kazda znajoma albo w ciazy albo ma małe dziecko.. A taki widok doprowadza mnie do łez.



Nie wątpie... ja nie przeżyłam takiej sytuacji jak Ty, a widząć kobietę z brzuchem mam łzy w oczach...
a wczoraj znowu wujek mnie zapytał, kiedy w końcu na chrzciny go zaproszę... ;/


Głowa do góry, musisz wziąć się w garść... ja trzymam za Ciebie kciuki!! :*






Zgłoś nadużycie #60202 6 marca 2014, 10:13

Edka82 Fajna mama
Rejestracja: Lis, 2013 Posty: 2882 Podziękowania: 487
teraz to już naprawdę zmykam :)

Zgłoś nadużycie #60203 6 marca 2014, 10:15

maslanka Fajna mama
Rejestracja: Sty, 2014 Posty: 1869 Podziękowania: 461
Gusiaa!! Fajnie, że jesteś :)

Tasiemka ja czytam odkąd mi nie chciała galaretka stezec jak Tobie :P


Zgłoś nadużycie #60204 6 marca 2014, 10:16

gusiaa Supermama
Rejestracja: Gru, 2011 Posty: 7618 Podziękowania: 1020

Tasiemka napisał(a)

Nie wątpie... ja nie przeżyłam takiej sytuacji jak Ty, a widząć kobietę z brzuchem mam łzy w oczach...
a wczoraj znowu wujek mnie zapytał, kiedy w końcu na chrzciny go zaproszę... ;/


Głowa do góry, musisz wziąć się w garść... ja trzymam za Ciebie kciuki!! :*


Moj K cały czas powtarza ,że lepiej iz teraz sie to stało niz dzidzia byłaby wieksza albo lepiej ze tak niz miało sie urodzic chore wiem ze stara sie mnie wesprzec a sam cierpi..
Aniołek (*) 9tc.. 1.03.14 :(


Zgłoś nadużycie #60205 6 marca 2014, 10:18

Tasiemka Supermama
Rejestracja: Sty, 2014 Posty: 10411 Podziękowania: 2047

maslanka napisał(a)



Tasiemka ja czytam odkąd mi nie chciała galaretka stezec jak Tobie :P


teraz to i ja zacznę :D :P ale podobno nawet galaretka o smaku kiwi nie chcę się bardzo zsiadać :P więc OSTRZEGAM :P






Zgłoś nadużycie #60206 6 marca 2014, 10:20

Tasiemka Supermama
Rejestracja: Sty, 2014 Posty: 10411 Podziękowania: 2047

gusiaa napisał(a)

Moj K cały czas powtarza ,że lepiej iz teraz sie to stało niz dzidzia byłaby wieksza albo lepiej ze tak niz miało sie urodzic chore wiem ze stara sie mnie wesprzec a sam cierpi..


jakby nie było to był WASZ wspólny cud, faceci może tego tak nie pokazują, ale wewnętrznie też wszystko przeżywają... musi trochę czasu upłynąć, żebyście "doszli do siebie"... ale wierzę, że bedzie dobrze!






Zgłoś nadużycie #60207 6 marca 2014, 10:21

Tasiemka Supermama
Rejestracja: Sty, 2014 Posty: 10411 Podziękowania: 2047
idę się ogarnąć i coś zjeść :P zrobię sę kawfkę i frócę :P






Zgłoś nadużycie #60208 6 marca 2014, 10:24

maslanka Fajna mama
Rejestracja: Sty, 2014 Posty: 1869 Podziękowania: 461

Tasiemka napisał(a)

teraz to i ja zacznę :D :P ale podobno nawet galaretka o smaku kiwi nie chcę się bardzo zsiadać :P więc OSTRZEGAM :P


To dziwne bo to moja ulubioną galaretka, często ja kupuje i nie mam z nia problemu :) ja zawsze trochę mniej wody daje może dlatego :)


Zgłoś nadużycie #60209 6 marca 2014, 10:26

maslanka Fajna mama
Rejestracja: Sty, 2014 Posty: 1869 Podziękowania: 461

Tasiemka napisał(a)

jakby nie było to był WASZ wspólny cud, faceci może tego tak nie pokazują, ale wewnętrznie też wszystko przeżywają... musi trochę czasu upłynąć, żebyście "doszli do siebie"... ale wierzę, że bedzie dobrze!


Dokladnie, czas przyzwyczaja nas do bólu!! Jestem z Tobą kochana całym sercem :*


Zgłoś nadużycie #60210 6 marca 2014, 10:35

gusiaa Supermama
Rejestracja: Gru, 2011 Posty: 7618 Podziękowania: 1020
uciekam posprzątać ,zrobic pranie ..
Aniołek (*) 9tc.. 1.03.14 :(