Witaj na Forum FajnaMama!

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji,
co umożliwi Ci pisanie wiadomości, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Rejestracja jest szybka i łatwa. Zarejestruj się.

Starania - zostać mamą w 2015 roku :)

Zgłoś nadużycie #59791 5 marca 2014, 10:25

Edka82 Fajna mama
Rejestracja: Lis, 2013 Posty: 2882 Podziękowania: 487

motyl1909 napisał(a)

maslanka - 8.03
Klementyna - 9.03
paola - 10.03
motyl1909 - 11.03
Tasiemka - 13.03
basia3030 - 13.03
staraczka - 15.03
Inezka - 16.03
truskaffka - 19.03
Aniussia - 19.03
Szpilkka - 21.03
takasobieja - 21.03
angel - 27.03
Beata79 - 30.03
Anastazjaaa - 30.03
hakuna.matata - 30.03
majaLuk - ?
liskowa - ?


Ej, ale nie chciałam być całkowicie usunięta :P Mogę być chociaż z tym pytajnikiem? ta mnie bardziej dołuje

Zgłoś nadużycie #59792 5 marca 2014, 10:27

Konto usunięte

Edka82 napisał(a)

Ej, ale nie chciałam być całkowicie usunięta :P Mogę być chociaż z tym pytajnikiem? ta mnie bardziej dołuje


oki, już zmieniam, sorrki ;*

maslanka - 8.03
Klementyna - 9.03
paola - 10.03
motyl1909 - 11.03
Tasiemka - 13.03
basia3030 - 13.03
staraczka - 15.03
Inezka - 16.03
truskaffka - 19.03
Aniussia - 19.03
Szpilkka - 21.03
takasobieja - 21.03
angel - 27.03
Beata79 - 30.03
Anastazjaaa - 30.03
hakuna.matata - 30.03
majaLuk - ?
liskowa - ?
Edka82 - ?

Zgłoś nadużycie #59793 5 marca 2014, 10:31

Konto usunięte
Motyl przeziebienie jak nic :( trudno, teraz czuje ze mi opryszczka wylazi :( chyba sie pójdę do lekarza uśmiechnąć zeby mi dał receptę na heviran
My kobiety jesteśmy aniołami,
gdy nam sie podetnie skrzydła lecimy dalej -
na miotłach bo wkoncu jesteśmy elastyczne ;)

Zgłoś nadużycie #59794 5 marca 2014, 10:33

Konto usunięte
Nic mi sie nie chce , pogoda taka do d...., wczoraj sie dowiedziałam ze cement tańszy bedzie dopiero za 2 tyg :( ale nie będziemy tyle czekać i kupimy droższy , bo jak teraz odłożenie na 2 tyg budowe to po zadaniu znowu czekaj 3 tyg i juz sie wszystko miesiac opóźni :(

Wszystko złe :(
My kobiety jesteśmy aniołami,
gdy nam sie podetnie skrzydła lecimy dalej -
na miotłach bo wkoncu jesteśmy elastyczne ;)

Zgłoś nadużycie #59795 5 marca 2014, 10:34

hakuna.matata Supermama
Rejestracja: Gru, 2013 Posty: 6724 Podziękowania: 1777
Dzień dobry :)

Edka82 napisał(a)

hej, no ja bez wątpienia cykl bezowulacyjny :( pęcherzyk nie pękł, skoku nie ma


Proszę o wytłumaczenie:
jeżeli nie pękł pęcherzyk to temperatura nie skacze - to rozumiem.
A jak ja nie mierzę tempki, to czy po śluzie i ewentualnie wysokości szyjki mogę zaobserwować brak pękniętego pęcherzyka? (czyli że śluz będzie cały czas kremowy a szyjka nisko)
Czy Ty, twierdząc że pecherzyk nie pękł, nie miałaś tego płodnego śluzu w tym cyklu?
Ja mam dzis 19 dc i cały czas dużo kremowego śluzu.
"No worries for the rest of your days"





Zgłoś nadużycie #59796 5 marca 2014, 10:37

Konto usunięte

Klementyna napisał(a)

Nic mi sie nie chce , pogoda taka do d...., wczoraj sie dowiedziałam ze cement tańszy bedzie dopiero za 2 tyg :( ale nie będziemy tyle czekać i kupimy droższy , bo jak teraz odłożenie na 2 tyg budowe to po zadaniu znowu czekaj 3 tyg i juz sie wszystko miesiac opóźni :(

Wszystko złe :(


Ja miałam wczoraj taki dzień, więc nawet mi nie mów nic :( siedziałam i płakałam normalnie wieczorem :( ale będzie dobrze! U mnie też okropna pogoda, cały czas albo pada albo mży :/ bleeee, chcę słońca! :)

Zgłoś nadużycie #59797 5 marca 2014, 10:47

Konto usunięte
No i chyba przesilenie mnie dopadlo :(
My kobiety jesteśmy aniołami,
gdy nam sie podetnie skrzydła lecimy dalej -
na miotłach bo wkoncu jesteśmy elastyczne ;)

Zgłoś nadużycie #59798 5 marca 2014, 10:48

Konto usunięte
coś tu dzisiaj wyjątkowa cisza panuje :P

Zgłoś nadużycie #59799 5 marca 2014, 10:53

Konto usunięte
dzień dobry! ale się fatalnie czuję.. ból zatok, kaszel.. za chwilę idę się ubierać i jadę do babci i do lekarza ze sobą po antybiotyk pewnie ... :|

od rana w głowie mi tylko ta piosenka : https://www.youtube.com/watch?v=mf97F-SpBQU

Rogucki nie dość, żę jest boski to jeszcze pięknie spiewa! :D

Zgłoś nadużycie #59800 5 marca 2014, 11:04

Edka82 Fajna mama
Rejestracja: Lis, 2013 Posty: 2882 Podziękowania: 487

hakuna.matata napisał(a)

Dzień dobry :)

Proszę o wytłumaczenie:
jeżeli nie pękł pęcherzyk to temperatura nie skacze - to rozumiem.
A jak ja nie mierzę tempki, to czy po śluzie i ewentualnie wysokości szyjki mogę zaobserwować brak pękniętego pęcherzyka? (czyli że śluz będzie cały czas kremowy a szyjka nisko)
Czy Ty, twierdząc że pecherzyk nie pękł, nie miałaś tego płodnego śluzu w tym cyklu?
Ja mam dzis 19 dc i cały czas dużo kremowego śluzu.


śluz miałam, test owu małam dodatni, szyjkę wysoko, w 16 dc miałam usg i były pęcherzyki, tempka nie skacze, zobacz sobie jak to u mnie wyglada, sama nie wiem nie znam sie http://ovufriend.pl/graph/17bfd124242ccf491f3f5a3ca4c8a2e9

Zgłoś nadużycie #59801 5 marca 2014, 11:04

takasobieja Fajna mama
Rejestracja: Lis, 2013 Posty: 3151 Podziękowania: 559
Hej hej ;) u mnie chyba jednak owu nie ma...tzn pewnie będzie bo jajnik boli :) chcę się zarejestrować na usg.. bo boli mnie ciągle lewy jajnik, gin kazał, bo tam torbiel była... :/


Zgłoś nadużycie #59802 5 marca 2014, 11:04

Beata79 Fajna mama
Rejestracja: Mar, 2013 Posty: 1053 Podziękowania: 80
hej!a ja w tym miesiacu odpuszczam,nie sprawdzam kiedy płodne nie wyliczam co ma być to bedzie,leki do maja pobiore aby była półroczna kuracja i odstawiam.

Zgłoś nadużycie #59803 5 marca 2014, 11:05

maslanka Fajna mama
Rejestracja: Sty, 2014 Posty: 1869 Podziękowania: 461
Wow... nigdy bym nie powiedziała, że to on śpiewa


Zgłoś nadużycie #59804 5 marca 2014, 11:08

Malina89 Fajna mama
Rejestracja: Wrz, 2013 Posty: 913 Podziękowania: 198

Tasiemka napisał(a)

ej tak patrzę, że mam w znajomych Malina89, też jej dawno nie było..


Oo Jak milo ze ktos o mnie pamieta ;-) nie pisze bo nie mam kiedy ciagle siedze w pracy...
Staram sie troche nadrabiac ale na pisanie nie starcza czasu..
Streszcze wam co u mnie : czekam na @ dzis juz powinna byc i zaczynamy staranka :-)
Ale za to mam reke w ortezie, mam zapalenie sciegien reki :-(
Noi co tu wiecej, maz ciagle ten sam, duzo pracy, malo pieniedzy :-P

Zgłoś nadużycie #59805 5 marca 2014, 11:13

staraczka Supermama
Rejestracja: Sty, 2013 Posty: 25085 Podziękowania: 2398
takasobieja wiesz moze czy u nas w UP jak bylam zarejestrowana i mialam ksiazeczke to mi dadza nowa ? bo juz dawno mnei wyrejestrowali :D

Zgłoś nadużycie #59806 5 marca 2014, 11:20

hakuna.matata Supermama
Rejestracja: Gru, 2013 Posty: 6724 Podziękowania: 1777

darien napisał(a)

dzień dobry! ale się fatalnie czuję.. ból zatok, kaszel.. za chwilę idę się ubierać i jadę do babci i do lekarza ze sobą po antybiotyk pewnie ... :|

od rana w głowie mi tylko ta piosenka : https://www.youtube.com/watch?v=mf97F-SpBQU

Rogucki nie dość, żę jest boski to jeszcze pięknie spiewa! :D


To jest Polak? :D Wow, słyszałam tą piosenkę w radio, bardzo lubię Within Temptation a tu taka niespodzianka :)



Edka82 napisał(a)

śluz miałam, test owu małam dodatni, szyjkę wysoko, w 16 dc miałam usg i były pęcherzyki, tempka nie skacze, zobacz sobie jak to u mnie wyglada, sama nie wiem nie znam sie http://ovufriend.pl/graph/17bfd124242ccf491f3f5a3ca4c8a2e9


Kurde, dziwne :( Niby wszystko się zgadza poza temperaturą :( Jeżeli była owulka to przynajmniej masz sporo serduszek ;)
"No worries for the rest of your days"





Zgłoś nadużycie #59807 5 marca 2014, 11:27

hakuna.matata Supermama
Rejestracja: Gru, 2013 Posty: 6724 Podziękowania: 1777
oooooooooo jestem głupkiem!!!!!!!!!!! :D Toż to ten Rogucki z Comy :D Nie zajarzyłam hehe :D
"No worries for the rest of your days"





Zgłoś nadużycie #59808 5 marca 2014, 11:39

Szpilkka Supermama
Rejestracja: Wrz, 2013 Posty: 9523 Podziękowania: 1635
Dzień Dobry wszystkim :-) :-)




Zgłoś nadużycie #59809 5 marca 2014, 11:42

kakusia Gotowa na wszystko
Rejestracja: Sty, 2014 Posty: 748 Podziękowania: 53
hej hej :)
co u Was?

Zgłoś nadużycie #59810 5 marca 2014, 11:42

Edka82 Fajna mama
Rejestracja: Lis, 2013 Posty: 2882 Podziękowania: 487
no własnie dziwne... nie miałam tak jeszcze odkąd się oprowadzę te całe NPR. Zmykam do pracy, cmok :*