Witaj na Forum FajnaMama!

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji,
co umożliwi Ci pisanie wiadomości, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Rejestracja jest szybka i łatwa. Zarejestruj się.

Starania - zostać mamą w 2015 roku :)

Zgłoś nadużycie #59651 4 marca 2014, 17:55

truskaffka Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lut, 2014 Posty: 503 Podziękowania: 74
Ojejku jejku ale wypasiona tabelka! Mozna sie tam samemu dopisywac?

Zgłoś nadużycie #59652 4 marca 2014, 17:57

truskaffka Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lut, 2014 Posty: 503 Podziękowania: 74
Maslanka dopiero w sobote...leeeeee....a jak czujesz? Bedzie co?
Bo ja mam jakies przeczucie takie, ze w tym cyklu mi sie uda i obym sie nie mylila ;) grunt to pozytywne nastawienie :)

Zgłoś nadużycie #59653 4 marca 2014, 17:57

maslanka Fajna mama
Rejestracja: Sty, 2014 Posty: 1869 Podziękowania: 461

truskaffka napisał(a)

Ojejku jejku ale wypasiona tabelka! Mozna sie tam samemu dopisywac?


No pewnie :) Każdy może ją edytować ogólnodostępna :) Jak chcesz to sobie dodaj do suwaczka, bedziesz miała pod reka zawsze :)


Zgłoś nadużycie #59654 4 marca 2014, 17:59

maslanka Fajna mama
Rejestracja: Sty, 2014 Posty: 1869 Podziękowania: 461

truskaffka napisał(a)

Ojejku jejku ale wypasiona tabelka! Mozna sie tam samemu dopisywac?


Już jesteś w tabelce :) tylko uzupelnij dane :D


Zgłoś nadużycie #59655 4 marca 2014, 18:00

Tasiemka Supermama
Rejestracja: Sty, 2014 Posty: 10411 Podziękowania: 2047

truskaffka napisał(a)

Maslanka dopiero w sobote...leeeeee....a jak czujesz? Bedzie co?
Bo ja mam jakies przeczucie takie, ze w tym cyklu mi sie uda i obym sie nie mylila ;) grunt to pozytywne nastawienie :)




truskaffka :D Ty testujesz tylko 4 dni po mnie :D zaczynam się nastawiać na pozytywne myślenie hehe :D






Zgłoś nadużycie #59656 4 marca 2014, 18:00

Tasiemka Supermama
Rejestracja: Sty, 2014 Posty: 10411 Podziękowania: 2047

Tasiemka napisał(a)

truskaffka :D Ty testujesz tylko 6 dni po mnie :D zaczynam się nastawiać na pozytywne myślenie hehe :D







Zgłoś nadużycie #59657 4 marca 2014, 18:01

Tasiemka Supermama
Rejestracja: Sty, 2014 Posty: 10411 Podziękowania: 2047
kurfa :D kilka dni po mnie :D :D :D hhahaha :D






Zgłoś nadużycie #59658 4 marca 2014, 18:03

maslanka Fajna mama
Rejestracja: Sty, 2014 Posty: 1869 Podziękowania: 461

truskaffka napisał(a)

Maslanka dopiero w sobote...leeeeee....a jak czujesz? Bedzie co?
Bo ja mam jakies przeczucie takie, ze w tym cyklu mi sie uda i obym sie nie mylila ;) grunt to pozytywne nastawienie :)


Staram się nie myśleć :D Ale jest to strasznie trudne ;) Dzisiaj mi się sniło że testowałam :) A objawy typowe jak na miesiączkę ;) Kłucie jajników.....tylko siedze i " o to chyba jajnik", " o bolą mnie plecy" i sama się nakręcam hehe :d
Aby do soboty, mam nadzieję, że zdąże chociaż zatestować :)


Zgłoś nadużycie #59659 4 marca 2014, 18:03

Inezka Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lut, 2014 Posty: 917 Podziękowania: 187
Czesc laski, popoludniowo...

U mnie juz dzisiaj lepiej niz wczoraj choc super tez nie...ale wczoraj myslalam ze zejde...
Mam nadzieje ze nie zaszlam w ciaze w tym cyklu bo boje sie ze bedzie cos nie tak z dzieckiem przy takich rewelacjach..leki biore takie co mozna w ciazy na wszelki wypadek sle zawsze to ryzyko...

:(

Zgłoś nadużycie #59660 4 marca 2014, 18:04

Tasiemka Supermama
Rejestracja: Sty, 2014 Posty: 10411 Podziękowania: 2047
truskaffka a ty masz konto na ovu ??






Zgłoś nadużycie #59661 4 marca 2014, 18:05

Tasiemka Supermama
Rejestracja: Sty, 2014 Posty: 10411 Podziękowania: 2047

Inezka napisał(a)

Czesc laski, popoludniowo...

U mnie juz dzisiaj lepiej niz wczoraj choc super tez nie...ale wczoraj myslalam ze zejde...
Mam nadzieje ze nie zaszlam w ciaze w tym cyklu bo boje sie ze bedzie cos nie tak z dzieckiem przy takich rewelacjach..leki biore takie co mozna w ciazy na wszelki wypadek sle zawsze to ryzyko...

:(




będzie dobrze ;) wracaj do zdrowia czym prędzej!! ;)






Zgłoś nadużycie #59662 4 marca 2014, 18:05

Tasiemka Supermama
Rejestracja: Sty, 2014 Posty: 10411 Podziękowania: 2047

Inezka napisał(a)

Czesc laski, popoludniowo...

U mnie juz dzisiaj lepiej niz wczoraj choc super tez nie...ale wczoraj myslalam ze zejde...
Mam nadzieje ze nie zaszlam w ciaze w tym cyklu bo boje sie ze bedzie cos nie tak z dzieckiem przy takich rewelacjach..leki biore takie co mozna w ciazy na wszelki wypadek sle zawsze to ryzyko...

:(




będzie dobrze ;) wracaj do zdrowia czym prędzej!! ;)






Zgłoś nadużycie #59663 4 marca 2014, 18:06

Tasiemka Supermama
Rejestracja: Sty, 2014 Posty: 10411 Podziękowania: 2047

maslanka napisał(a)

Staram się nie myśleć :D Ale jest to strasznie trudne ;) Dzisiaj mi się sniło że testowałam :) A objawy typowe jak na miesiączkę ;) Kłucie jajników.....tylko siedze i " o to chyba jajnik", " o bolą mnie plecy" i sama się nakręcam hehe :d
Aby do soboty, mam nadzieję, że zdąże chociaż zatestować :)




chciałabym mieć tak ładny wykres jak Twój na ovu :) :) :) :P






Zgłoś nadużycie #59664 4 marca 2014, 18:11

Konto usunięte

maslanka napisał(a)

Sama możesz sobie pod suwaczkiem dodać ten link :)

Truskaffka ja jestem pierwsza w kolejce :) testuje w sobote :)


Zapisałam go sobie w ulubionych

Trzymam kciuki


Inezka dużo dużo zdrowka

Zgłoś nadużycie #59665 4 marca 2014, 18:11

Konto usunięte

maslanka napisał(a)

Sama możesz sobie pod suwaczkiem dodać ten link :)

Truskaffka ja jestem pierwsza w kolejce :) testuje w sobote :)


Zapisałam go sobie w ulubionych

Trzymam kciuki


Inezka dużo dużo zdrowka

Zgłoś nadużycie #59666 4 marca 2014, 18:13

maslanka Fajna mama
Rejestracja: Sty, 2014 Posty: 1869 Podziękowania: 461

Inezka napisał(a)

Czesc laski, popoludniowo...

U mnie juz dzisiaj lepiej niz wczoraj choc super tez nie...ale wczoraj myslalam ze zejde...
Mam nadzieje ze nie zaszlam w ciaze w tym cyklu bo boje sie ze bedzie cos nie tak z dzieckiem przy takich rewelacjach..leki biore takie co mozna w ciazy na wszelki wypadek sle zawsze to ryzyko...

:(


O to się nie martw kochana :) Nawet jakby się udało to jeszcze zagnieżdzenia u Ciebie nie było sądząc po owulce która miała miejsce kilka dni temu ;)


Zgłoś nadużycie #59667 4 marca 2014, 18:14

maslanka Fajna mama
Rejestracja: Sty, 2014 Posty: 1869 Podziękowania: 461

Tasiemka napisał(a)

chciałabym mieć tak ładny wykres jak Twój na ovu :) :) :) :P


Ja bym chciała, żeby taki już pozostał w najbliższym czasie :)


Zgłoś nadużycie #59668 4 marca 2014, 18:15

maslanka Fajna mama
Rejestracja: Sty, 2014 Posty: 1869 Podziękowania: 461
Jak tylko spodnie poniżej tej poziomej kreski to się bardzo zdenerwuję


Zgłoś nadużycie #59669 4 marca 2014, 18:15

Tasiemka Supermama
Rejestracja: Sty, 2014 Posty: 10411 Podziękowania: 2047

maslanka napisał(a)

Ja bym chciała, żeby taki już pozostał w najbliższym czasie :)



achhhh :) tego Ci życzę!!!! :)






Zgłoś nadużycie #59670 4 marca 2014, 18:18

Tasiemka Supermama
Rejestracja: Sty, 2014 Posty: 10411 Podziękowania: 2047

maslanka napisał(a)

Jak tylko spodnie poniżej tej poziomej kreski to się bardzo zdenerwuję




nie ma takiej opcji!! :) :P