Witaj na Forum FajnaMama!

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji,
co umożliwi Ci pisanie wiadomości, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Rejestracja jest szybka i łatwa. Zarejestruj się.

Starania - zostać mamą w 2015 roku :)

Zgłoś nadużycie #58411 27 lutego 2014, 13:13

maslanka Fajna mama
Rejestracja: Sty, 2014 Posty: 1869 Podziękowania: 461

Szpilkka napisał(a)

tylko czasem dziwnie się zapisuje. Ja wpisuje tj ty pisałaś a potem inaczej wskakuje ;/


No właśnie mi się inaczej zapisało ;/ probowałam poprawić żeby mieć tak jak wszystkie i nie da sie no ;/


Zgłoś nadużycie #58412 27 lutego 2014, 13:14

takasobieja Fajna mama
Rejestracja: Lis, 2013 Posty: 3151 Podziękowania: 559
Prawda jest taka, że wszedzie możesz cos znaleźć, ja w chlebie z piekarni raz znalazłam mega długo włos, z 2 miesiące nie jadłam chleba... bo napinało mnie na tą myśl... U nas w tucholi kiedyś w mleku ktoś szczura znalazł... a w kaszkach czy mleku dla dzieci też kiedys coś było, mysz? czy coś, nie pamiętam :)


Zgłoś nadużycie #58413 27 lutego 2014, 13:16

maslanka Fajna mama
Rejestracja: Sty, 2014 Posty: 1869 Podziękowania: 461

takasobieja napisał(a)

Prawda jest taka, że wszedzie możesz cos znaleźć, ja w chlebie z piekarni raz znalazłam mega długo włos, z 2 miesiące nie jadłam chleba... bo napinało mnie na tą myśl... U nas w tucholi kiedyś w mleku ktoś szczura znalazł... a w kaszkach czy mleku dla dzieci też kiedys coś było, mysz? czy coś, nie pamiętam :)


Wszystko rozumiem, też się sporo nasłuchałam takich dziwnych opowieści....ale nie zmienia to faktu,że jak sama czegoś doświadczysz....to masz uraz, bynajmniej ja tak mam do lasagne z biedronki :D


Zgłoś nadużycie #58414 27 lutego 2014, 13:16

Szpilkka Supermama
Rejestracja: Wrz, 2013 Posty: 9523 Podziękowania: 1635

maslanka napisał(a)

No właśnie mi się inaczej zapisało ;/ probowałam poprawić żeby mieć tak jak wszystkie i nie da sie no ;/



2 daty w całej tabelce tak dziwnie się zapisują, twoja i staraczki




Zgłoś nadużycie #58415 27 lutego 2014, 13:17

maslanka Fajna mama
Rejestracja: Sty, 2014 Posty: 1869 Podziękowania: 461
Już wolę lasagne z lidla :D


Zgłoś nadużycie #58416 27 lutego 2014, 13:24

takasobieja Fajna mama
Rejestracja: Lis, 2013 Posty: 3151 Podziękowania: 559
Niestety nie mamy koło domu lidla :) :( ... kiedyś też jadłam i było dobre :) ale nie chce mi się jechać z 4km do lidla, a biedre mam pod nosem :P


Zgłoś nadużycie #58417 27 lutego 2014, 13:24

staraczka Supermama
Rejestracja: Sty, 2013 Posty: 25085 Podziękowania: 2398
my kupiliśmy ostatnio pierogi z mięsem z biedronce bo na szybko cos chciałam, p znalazł kawalek silikonu :D

Zgłoś nadużycie #58418 27 lutego 2014, 13:27

takasobieja Fajna mama
Rejestracja: Lis, 2013 Posty: 3151 Podziękowania: 559
Jezu jak mi włosy szybko rosną :/ 16stego stycznia farbowąłam włosy a już mam chyba 2 cm odrostu :/ jak nie więcej


Zgłoś nadużycie #58419 27 lutego 2014, 13:29

staraczka Supermama
Rejestracja: Sty, 2013 Posty: 25085 Podziękowania: 2398

takasobieja napisał(a)

Jezu jak mi włosy szybko rosną :/ 16stego stycznia farbowąłam włosy a już mam chyba 2 cm odrostu :/ jak nie więcej


ja mam chyba z 8 cm odrostu ale nei będę farbować zapuszczam i cierpliwie czekam.. :D

Zgłoś nadużycie #58420 27 lutego 2014, 13:33

staraczka Supermama
Rejestracja: Sty, 2013 Posty: 25085 Podziękowania: 2398

takasobieja napisał(a)

Jezu jak mi włosy szybko rosną :/ 16stego stycznia farbowąłam włosy a już mam chyba 2 cm odrostu :/ jak nie więcej


a wy jeszcze nie wyjechaliście ? :)

Zgłoś nadużycie #58421 27 lutego 2014, 13:38

Inezka Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lut, 2014 Posty: 917 Podziękowania: 187
hej babeczki!
jak tam, ile pączusiów macie na koncie? ;)
ja dwa ale na tym na pewno nie kończę :) Piekę i jem raz w roku ale za to dużo.

Moja Myszka dzisiaj lepiej choć noc była straszna.. całą leżałam obok niej zwinięta w kłębek, wszystko mnie boli.. Targało biedactwem jak nie wiem co.. teraz zasnęła Kruszynka..

Zgłoś nadużycie #58422 27 lutego 2014, 13:43

takasobieja Fajna mama
Rejestracja: Lis, 2013 Posty: 3151 Podziękowania: 559
Ja jeszcze żadnego nie zjadłam :P odkurzyłam i zmyłam łazienke i sypialnie :) korytarz kuchnie i gościnny zostawiam, bo mój zaraz wróci i nadepta :P a tam zdarzy wyschnąć :P
Jeszcze nie, mamy na 4 :) więc wyjedziemy za godz :)


Zgłoś nadużycie #58423 27 lutego 2014, 13:45

maslanka Fajna mama
Rejestracja: Sty, 2014 Posty: 1869 Podziękowania: 461

staraczka napisał(a)

my kupiliśmy ostatnio pierogi z mięsem z biedronce bo na szybko cos chciałam, p znalazł kawalek silikonu :D


O fuuuujjjj mój też ostatnio kupił pakowane 1kg za ok 6 zł ja nie chciałam tego jesc jak zobaczyłam srodek.....no ale czego oczekiwać po tak niskiskiej cenie....nie oszukujmy się


Zgłoś nadużycie #58424 27 lutego 2014, 13:46

maslanka Fajna mama
Rejestracja: Sty, 2014 Posty: 1869 Podziękowania: 461

Inezka napisał(a)

hej babeczki!
jak tam, ile pączusiów macie na koncie? ;)
ja dwa ale na tym na pewno nie kończę :) Piekę i jem raz w roku ale za to dużo.

Moja Myszka dzisiaj lepiej choć noc była straszna.. całą leżałam obok niej zwinięta w kłębek, wszystko mnie boli.. Targało biedactwem jak nie wiem co.. teraz zasnęła Kruszynka..


Cieszę się że córcia się już lepiej czuje :) ja narazie zjadlam 1 paczka duzego i z 8 malutkich :D


Zgłoś nadużycie #58425 27 lutego 2014, 13:46

takasobieja Fajna mama
Rejestracja: Lis, 2013 Posty: 3151 Podziękowania: 559
Ma ktoś z was i używa bazę pod cienie z fm? Jest zajeb^^ta :D cały dzień cienie wyglądają jak świeżo pomalowane :P


Zgłoś nadużycie #58426 27 lutego 2014, 13:48

maslanka Fajna mama
Rejestracja: Sty, 2014 Posty: 1869 Podziękowania: 461

takasobieja napisał(a)

Ma ktoś z was i używa bazę pod cienie z fm? Jest zajeb^^ta :D cały dzień cienie wyglądają jak świeżo pomalowane :P


Ja mam z KOBO nie narzekam aczkolwiek szału nie ma ;)


Zgłoś nadużycie #58427 27 lutego 2014, 13:50

staraczka Supermama
Rejestracja: Sty, 2013 Posty: 25085 Podziękowania: 2398
takasobieja - aha ;-)

szpilkka - ja mam z avonu - bez szalu - zresztą ja się na codzien nie maluje bo mi się nie chce :D

maslanka no co racja to racja

Zgłoś nadużycie #58428 27 lutego 2014, 13:50

Konto usunięte
Co do tabelki - jestem zwolenniczką swojej tradycyjnej, tej drugidej przyznaję nie do końca ogarniam. :) Spadam na miasto ;P

Zgłoś nadużycie #58429 27 lutego 2014, 13:53

staraczka Supermama
Rejestracja: Sty, 2013 Posty: 25085 Podziękowania: 2398

motyl1909 napisał(a)

Co do tabelki - jestem zwolenniczką swojej tradycyjnej, tej drugidej przyznaję nie do końca ogarniam. :) Spadam na miasto ;P


paa :)

Zgłoś nadużycie #58430 27 lutego 2014, 14:16

takasobieja Fajna mama
Rejestracja: Lis, 2013 Posty: 3151 Podziękowania: 559
My zjedliśmy lasagne :P nic nie wypadło ;D hehe, niedługo jedziemy na usg :)