Witaj na Forum FajnaMama!

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji,
co umożliwi Ci pisanie wiadomości, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Rejestracja jest szybka i łatwa. Zarejestruj się.

Starania - zostać mamą w 2015 roku :)

Zgłoś nadużycie #58391 27 lutego 2014, 12:54

sangmama Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lip, 2013 Posty: 481 Podziękowania: 125
czemu nie da się?
Może wycinać całe "wiersze" i wklejać w nowe miejsce (czyli wg kolejności).
Nie wiem czy motylek to potrafi, ale domyślam się, że to jest niewiele więcej roboty niż miała do tej pory


Zgłoś nadużycie #58392 27 lutego 2014, 12:54

staraczka Supermama
Rejestracja: Sty, 2013 Posty: 25085 Podziękowania: 2398
klementyna no pewnie ze możesz, przecież to prawie jak dzieci :D

Zgłoś nadużycie #58393 27 lutego 2014, 12:55

staraczka Supermama
Rejestracja: Sty, 2013 Posty: 25085 Podziękowania: 2398
mam przepis na dietetyczny sernik !
Przepis:
250g mielonego, chudego twarogu
2 jajka
trochę mleka ( na oko, jakoś 1/4 szklanko) oczywiście 0,5%,
aromat cytrynowy ok 4kropli

Białka należy ubić, resztę składników zmiksować, na końcu delikatnie wszystko razem wymieszać. Do piekarnika na ok 15minut/190stopni.

Zgłoś nadużycie #58394 27 lutego 2014, 12:55

maslanka Fajna mama
Rejestracja: Sty, 2014 Posty: 1869 Podziękowania: 461

Szpilkka napisał(a)

ciekawe tylko czy ta tabelka przetrwa :-) bo jednak jak Motyl prowadziła tabelkę to każdą z nas wpisywała według daty testowania a w tej tabelce to jednak nie da się za każdym razem zmieniac :-)


Jest na to prosty sposób, osoba która danego dnia testuje,kasuje swoją linijkę i wpisuje nowy termin na dole, chociaż każda z nas ma inne cykle no ale w kazdej chwili można ją edytować


Zgłoś nadużycie #58395 27 lutego 2014, 12:56

takasobieja Fajna mama
Rejestracja: Lis, 2013 Posty: 3151 Podziękowania: 559
A jakieś ciasto? Kruche czy cos?
Kurde no a ja jutro od 7 do 18 mam "haj lajf" :D :( dobra biorę sięza odkurzanie :D i idę po paczki


Zgłoś nadużycie #58396 27 lutego 2014, 12:57

sangmama Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lip, 2013 Posty: 481 Podziękowania: 125
jej.... ledwo Was nadrabiam z czytaniem. takasobieja - ja tez musze wlasnie sie ogarnac i zaczac cos robic w mieszkaniu ale dzisiaj wyjatkowo brakuje mi sil. zaraz zacisne poslady i wstane


Zgłoś nadużycie #58397 27 lutego 2014, 12:59

staraczka Supermama
Rejestracja: Sty, 2013 Posty: 25085 Podziękowania: 2398

takasobieja napisał(a)

A jakieś ciasto? Kruche czy cos?
Kurde no a ja jutro od 7 do 18 mam "haj lajf" :D :( dobra biorę sięza odkurzanie :D i idę po paczki


wylewasz na blache tylko to i pieczesz - przecież to dietetyczne ma być haha :D

Zgłoś nadużycie #58398 27 lutego 2014, 13:00

takasobieja Fajna mama
Rejestracja: Lis, 2013 Posty: 3151 Podziękowania: 559
Aha hehe :D no dobra :P Ja tam dziś mam na obiad lasagne z biedronki :D mążek myje co trzeba i jedziemy :P a z usg pewnie mnie wyrzuci za drzwi bo się będzie wstydził :P


Zgłoś nadużycie #58399 27 lutego 2014, 13:00

Konto usunięte
dobra ide umyc podłoge
My kobiety jesteśmy aniołami,
gdy nam sie podetnie skrzydła lecimy dalej -
na miotłach bo wkoncu jesteśmy elastyczne ;)

Zgłoś nadużycie #58400 27 lutego 2014, 13:00

staraczka Supermama
Rejestracja: Sty, 2013 Posty: 25085 Podziękowania: 2398

sangmama napisał(a)

jej.... ledwo Was nadrabiam z czytaniem. takasobieja - ja tez musze wlasnie sie ogarnac i zaczac cos robic w mieszkaniu ale dzisiaj wyjatkowo brakuje mi sil. zaraz zacisne poslady i wstane


częściej tu wpadaj to będziesz w miare na bieżąco :)

Zgłoś nadużycie #58401 27 lutego 2014, 13:01

staraczka Supermama
Rejestracja: Sty, 2013 Posty: 25085 Podziękowania: 2398

takasobieja napisał(a)

Aha hehe :D no dobra :P Ja tam dziś mam na obiad lasagne z biedronki :D mążek myje co trzeba i jedziemy :P a z usg pewnie mnie wyrzuci za drzwi bo się będzie wstydził :P


haha :D ok :) nie lubie teog lasagne a ble :P

Zgłoś nadużycie #58402 27 lutego 2014, 13:02

sangmama Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lip, 2013 Posty: 481 Podziękowania: 125
właśnie sprawdzałam jak ustawiać w tabelce ludzi wg kolejnosci testowania daty i jest to możliwe dość szybko tylko zamiast pisać "8 marzec" trzeba byłoby pisać 08.03 i wtedy kolejność będzie ładnie zrobiona


Zgłoś nadużycie #58403 27 lutego 2014, 13:03

maslanka Fajna mama
Rejestracja: Sty, 2014 Posty: 1869 Podziękowania: 461
Lasagne z biedronki ?? ? Masakra....może powstrzymam się od napisania co tam kiedyś znalazłam ;/


Zgłoś nadużycie #58404 27 lutego 2014, 13:03

sangmama Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lip, 2013 Posty: 481 Podziękowania: 125
no właśnie... będę musiała
Chociaż przyznam, że to forum może być "uzalezniające", bo fajne jestescie


Zgłoś nadużycie #58405 27 lutego 2014, 13:04

maslanka Fajna mama
Rejestracja: Sty, 2014 Posty: 1869 Podziękowania: 461

sangmama napisał(a)

właśnie sprawdzałam jak ustawiać w tabelce ludzi wg kolejnosci testowania daty i jest to możliwe dość szybko tylko zamiast pisać "8 marzec" trzeba byłoby pisać 08.03 i wtedy kolejność będzie ładnie zrobiona


i co samo się ustawi ?? czy trzeba na coś kliknąć?


Zgłoś nadużycie #58406 27 lutego 2014, 13:05

Szpilkka Supermama
Rejestracja: Wrz, 2013 Posty: 9523 Podziękowania: 1635

sangmama napisał(a)

właśnie sprawdzałam jak ustawiać w tabelce ludzi wg kolejnosci testowania daty i jest to możliwe dość szybko tylko zamiast pisać "8 marzec" trzeba byłoby pisać 08.03 i wtedy kolejność będzie ładnie zrobiona



czyli trzeba poprawic i tak wpisywac będzie prościej :-)




Zgłoś nadużycie #58407 27 lutego 2014, 13:07

sangmama Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lip, 2013 Posty: 481 Podziękowania: 125
dziewczyny. musze leciec,. papapa


Zgłoś nadużycie #58408 27 lutego 2014, 13:07

takasobieja Fajna mama
Rejestracja: Lis, 2013 Posty: 3151 Podziękowania: 559
Co tam maślanka znalazłaś? Ej no ! Ja to jem raz do roku co prawda, ale kurde... obrzydziłaś mnie ! :P już nie chce lasagne :/ ja wole moje oczywiście, ale nie chce mi się dziś robić, a to miałąm na czarną godzinę :P już umyłam stół bo byl od palców :P i idę pod odkurzacz


Zgłoś nadużycie #58409 27 lutego 2014, 13:10

Szpilkka Supermama
Rejestracja: Wrz, 2013 Posty: 9523 Podziękowania: 1635
tylko czasem dziwnie się zapisuje. Ja wpisuje tj ty pisałaś a potem inaczej wskakuje ;/




Zgłoś nadużycie #58410 27 lutego 2014, 13:11

maslanka Fajna mama
Rejestracja: Sty, 2014 Posty: 1869 Podziękowania: 461

takasobieja napisał(a)

Co tam maślanka znalazłaś? Ej no ! Ja to jem raz do roku co prawda, ale kurde... obrzydziłaś mnie ! :P już nie chce lasagne :/ ja wole moje oczywiście, ale nie chce mi się dziś robić, a to miałąm na czarną godzinę :P już umyłam stół bo byl od palców :P i idę pod odkurzacz


Kiedyś tez lubilam ta lasagne z biedronki....do momentu aż biorąc kawałek na widelec, coś upadło na talerz i tak dziwnie się odbiło...spojrzałąm tylko raz na to ;/ nie wiem wydaje mi się że to.....nie może mi to nawet przejść przez usta sorry nie chciałam Ci obrzydzić ale nie mogłam się powtrzymac...mam nadzieję, że to skłoni Cię do zrobienia własnej lasagne :D :D