Witaj na Forum FajnaMama!

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji,
co umożliwi Ci pisanie wiadomości, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Rejestracja jest szybka i łatwa. Zarejestruj się.

Starania - zostać mamą w 2015 roku :)

Zgłoś nadużycie #57211 23 lutego 2014, 22:02

ewcia21k Gotowa na wszystko
Rejestracja: Sie, 2013 Posty: 755 Podziękowania: 160

takasobieja napisał(a)

Ja właśnie się mężem zajęłam! Tzn bardziej on mną hihi :P kurde mam wyrzuty, bo mamy wizytę u androloga we wtorek, i oddaje mój nasienie! :( miało być po 5 dniach bez serduszek! :( ale nie mogliśmy się ogarnąć. Jezu ale mnie to dręczy! :(



to zależy od lekarza,szwagier mój był w Kielcach na badaniach,kazali 2 dni wolnego zrobić przed,niestety wyniki przyszły :(
100% nieprawidłowych plemników,a to z główką coś nie halo,a to z witką,masakra,a moja siostra dzieci uwielbia-a dzieci ją :)




Zgłoś nadużycie #57212 23 lutego 2014, 22:04

ewcia21k Gotowa na wszystko
Rejestracja: Sie, 2013 Posty: 755 Podziękowania: 160
Jak jest wszystko ok to czy macie 5 czy 2 dni wolnego to wyniki będą dobre,trzymam kciuki! :)




Zgłoś nadużycie #57213 23 lutego 2014, 22:04

takasobieja Fajna mama
Rejestracja: Lis, 2013 Posty: 3151 Podziękowania: 559

ewcia21k napisał(a)

to zależy od lekarza,szwagier mój był w Kielcach na badaniach,kazali 2 dni wolnego zrobić przed,niestety wyniki przyszły :(
100% nieprawidłowych plemników,a to z główką coś nie halo,a to z witką,masakra,a moja siostra dzieci uwielbia-a dzieci ją :)


U nas problem jest w ilości... mieliśmy już 2 razy badania, ale teraz pierwszy raz będą z cytologią... czy jakoś tak. Ogólnie mój m. ma ok 70% o prawidłowej budowie, ruchliwość 65%, ale tylko 9mln na ml :(


Zgłoś nadużycie #57214 23 lutego 2014, 22:08

ewcia21k Gotowa na wszystko
Rejestracja: Sie, 2013 Posty: 755 Podziękowania: 160

takasobieja napisał(a)

U nas problem jest w ilości... mieliśmy już 2 razy badania, ale teraz pierwszy raz będą z cytologią... czy jakoś tak. Ogólnie mój m. ma ok 70% o prawidłowej budowie, ruchliwość 65%, ale tylko 9mln na ml :(



Jak byłam z siostrą u naszej gin,to mówiła,że z 90% nieprawidłowości ciążę widziała i prowadziła,u nich jedyne co zostało to in vitro,chyba ze zdecydują się na innego dawce nasienia najbardziej podobnego do szwagra,ma on 4 braci to skończy się na inseminacji.Decyzja ciężka przed nimi :(




Zgłoś nadużycie #57215 23 lutego 2014, 22:15

maslanka Fajna mama
Rejestracja: Sty, 2014 Posty: 1869 Podziękowania: 461

takasobieja napisał(a)

U nas problem jest w ilości... mieliśmy już 2 razy badania, ale teraz pierwszy raz będą z cytologią... czy jakoś tak. Ogólnie mój m. ma ok 70% o prawidłowej budowie, ruchliwość 65%, ale tylko 9mln na ml :(


9 mln na 1 ml i ani jeden nie może się przebić? nie mogę tego zrozumieć!! to niesprawiedliwe ;/


Zgłoś nadużycie #57216 23 lutego 2014, 22:16

maslanka Fajna mama
Rejestracja: Sty, 2014 Posty: 1869 Podziękowania: 461

ewcia21k napisał(a)

Jak byłam z siostrą u naszej gin,to mówiła,że z 90% nieprawidłowości ciążę widziała i prowadziła,u nich jedyne co zostało to in vitro,chyba ze zdecydują się na innego dawce nasienia najbardziej podobnego do szwagra,ma on 4 braci to skończy się na inseminacji.Decyzja ciężka przed nimi :(


Dobrze zrozumiałam,......brat miałby być dawcą ??


Zgłoś nadużycie #57217 23 lutego 2014, 22:19

ewcia21k Gotowa na wszystko
Rejestracja: Sie, 2013 Posty: 755 Podziękowania: 160

maslanka napisał(a)

Dobrze zrozumiałam,......brat miałby być dawcą ??



Brat męża mojej siostry.




Zgłoś nadużycie #57218 23 lutego 2014, 22:21

ewcia21k Gotowa na wszystko
Rejestracja: Sie, 2013 Posty: 755 Podziękowania: 160
Zrobi badania,pobiorą najlepsze,najzdrowsze plemniki i wstrzykną jej mojej siostrze.




Zgłoś nadużycie #57219 23 lutego 2014, 22:21

maslanka Fajna mama
Rejestracja: Sty, 2014 Posty: 1869 Podziękowania: 461

ewcia21k napisał(a)

Brat męża mojej siostry.


No tak tak.....w każdym bądź razie ja bym nie mogła....myślałam zawsze, że dawca musi pozostać anonimowy....a tu jeszcze brat męża ;/


Zgłoś nadużycie #57220 23 lutego 2014, 22:25

ewcia21k Gotowa na wszystko
Rejestracja: Sie, 2013 Posty: 755 Podziękowania: 160
Jeżeli wszyscy się na to zgodzą to podobno nie ma problemu,wypełnia się jakieś oświadczenia i tyle,dokładnie nie wiem jak to jest.




Zgłoś nadużycie #57221 23 lutego 2014, 22:26

ewcia21k Gotowa na wszystko
Rejestracja: Sie, 2013 Posty: 755 Podziękowania: 160
w sumie chodzi o to żeby dziecko było jak najbardziej podobne do ojca i fizycznie i genetycznie.




Zgłoś nadużycie #57222 23 lutego 2014, 22:28

hakuna.matata Supermama
Rejestracja: Gru, 2013 Posty: 6724 Podziękowania: 1777
Ewcia, dla mnie to hardcorowa sytuacja :( Ale czego się nie robi aby mieć dzidziusia....



Dobranoc Wam :)
"No worries for the rest of your days"





Zgłoś nadużycie #57223 23 lutego 2014, 22:29

takasobieja Fajna mama
Rejestracja: Lis, 2013 Posty: 3151 Podziękowania: 559
Niestety :( nasz androlog powiedział, że przy inseminacji jest to masa plemników, ale przy normalnych naturalnych próbach musi być min. 15mln na ml. No i może być coś takiego jak "Wrogi śluz", ostatnio bardzo często występuje. :/
Aa mam pyt. czy zdarza się Wam, że po serduszkach śluz który już z nasionkami wylatuje do wc, to jest on jakby ścięty w taka galaretkę? Robią się takie jakby galaretkowate grudki...?


Zgłoś nadużycie #57224 23 lutego 2014, 22:33

ewcia21k Gotowa na wszystko
Rejestracja: Sie, 2013 Posty: 755 Podziękowania: 160

takasobieja napisał(a)

Niestety :( nasz androlog powiedział, że przy inseminacji jest to masa plemników, ale przy normalnych naturalnych próbach musi być min. 15mln na ml. No i może być coś takiego jak "Wrogi śluz", ostatnio bardzo często występuje. :/
Aa mam pyt. czy zdarza się Wam, że po serduszkach śluz który już z nasionkami wylatuje do wc, to jest on jakby ścięty w taka galaretkę? Robią się takie jakby galaretkowate grudki...?



Ja nie mam czegoś takiego.

A Ty nie siadaj zaraz na wc tylko nogi w górę zaraz po i czekać 10 min! ;)




Zgłoś nadużycie #57225 23 lutego 2014, 22:35

ewcia21k Gotowa na wszystko
Rejestracja: Sie, 2013 Posty: 755 Podziękowania: 160
takasobieja a próbowałaś siemię lniane? Bardzo dobre jest na poprawę śluzu.




Zgłoś nadużycie #57226 23 lutego 2014, 22:38

maslanka Fajna mama
Rejestracja: Sty, 2014 Posty: 1869 Podziękowania: 461

takasobieja napisał(a)

Niestety :( nasz androlog powiedział, że przy inseminacji jest to masa plemników, ale przy normalnych naturalnych próbach musi być min. 15mln na ml. No i może być coś takiego jak "Wrogi śluz", ostatnio bardzo często występuje. :/
Aa mam pyt. czy zdarza się Wam, że po serduszkach śluz który już z nasionkami wylatuje do wc, to jest on jakby ścięty w taka galaretkę? Robią się takie jakby galaretkowate grudki...?


U mnie nie, jak kisiel bardziej heh


Zgłoś nadużycie #57227 23 lutego 2014, 22:39

maslanka Fajna mama
Rejestracja: Sty, 2014 Posty: 1869 Podziękowania: 461
No ja wlasnie tez slyszalam o tym, ze siemie lniane pomaga


Zgłoś nadużycie #57228 23 lutego 2014, 22:41

truskaffka Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lut, 2014 Posty: 503 Podziękowania: 74
Ja tak nie mam....a nie masz jakiejs infekcji? To tylko po stosunku?

Zgłoś nadużycie #57229 23 lutego 2014, 22:44

ewcia21k Gotowa na wszystko
Rejestracja: Sie, 2013 Posty: 755 Podziękowania: 160
kosztuje niewiele i jest naturalne,a nie jakaś chemia,ja mam i mielone i takie,mielonym zagęszczam sosy,dodaję do jogurtów,ziarenka prażę na patelni i posypuję nimi kanapeczki. Spróbować warto,na pewno nie zaszkodzi.




Zgłoś nadużycie #57230 23 lutego 2014, 22:52

ewcia21k Gotowa na wszystko
Rejestracja: Sie, 2013 Posty: 755 Podziękowania: 160
Ja spadam,do jutra :)