Witaj na Forum FajnaMama!

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji,
co umożliwi Ci pisanie wiadomości, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Rejestracja jest szybka i łatwa. Zarejestruj się.

Starania - zostać mamą w 2015 roku :)

Zgłoś nadużycie #56151 19 lutego 2014, 15:24

hakuna.matata Supermama

AnALi napisał(a)

Irving do lekarza bym szla kolo 7 tc zeby juz serduszko bylo,skoro beta Ci potwierdzi to juz bedziesz pewna ciazy.

A ja bym szła od razu bo niecierpliwa jestem :D Mi lekarz pokazał serduszko i ocenił ciąże na ok 5 tydzień :)

staraczka napisał(a)

chleb w jajku mniam ! mozarella i pomidory nie bardoz bo nie ma dobrych pomidorow :D

Dlatego teraz kupuję pomidorki te malutkie, koktajlowe, bo one mają jakiś tam smak :)
"No worries for the rest of your days"

Zgłoś nadużycie #56152 19 lutego 2014, 15:24

staraczka Supermama
sprobuje dzięki !

Zgłoś nadużycie #56153 19 lutego 2014, 15:26

staraczka Supermama
koktajlowe swojego czas uchodowalam na balkonie :D

Zgłoś nadużycie #56154 19 lutego 2014, 15:29

hakuna.matata Supermama

Edka82 napisał(a)

Pamiętaj, ze ciąża to stan a nie choroba :) jedyne czego nie możesz to palić papierosów, pic alkoholu i dźwigać ciężarów, kąpiel w gorącej wodzie tez odpada, oraz nie wskazane jest opalanie ( ale te wymienione rzeczy sa akurat i tak szkodliwe nawet dla nie będących w ciąży :D trochę zdrowiej się odżywiaj, nie jesteś sama, pewne rzeczy intuicyjnie robisz lub nie ;) Wiekszość z nas nie wie, nawa jak przeczytasz 100 książek, to i tak nie będziesz mądrzejsza, będziesz owszem, ale w kolejnej ciąży :D

- w trakcie ciąży wypaliłam 4 papierosy - wszystko jest ok
- raz na jakiś czas wypiłam pół lampki wina, pół piwka - wszystko jest ok
- dźwigałam, sprzątałam, myłam okna - wszystko jest ok