Witaj na Forum FajnaMama!

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji,
co umożliwi Ci pisanie wiadomości, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Rejestracja jest szybka i łatwa. Zarejestruj się.

Starania - zostać mamą w 2015 roku :)

Zgłoś nadużycie #55471 17 lutego 2014, 22:31

Inezka Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lut, 2014 Posty: 917 Podziękowania: 187
Lece spac laseczki bo juz padam na twarz..
Do jutra, dzieki za mily wieczor;*

Fajnie ze Was odkrylam, moze uda mi sie nie zwariowac w oczekuwaniu na moj cud. :*

Zgłoś nadużycie #55472 17 lutego 2014, 22:32

Konto usunięte

Inezka napisał(a)

Tez mi sie od razu spodobalo :) choc dla moich dzieci zdecydowanie wybiore polskie, tradycyjne :)


Ja nie mieszkam w Polsce dlatego też mi tak bardzo nie zależy na polskim imieniu, choć tiago urodziłam w Polsce, poprostu taki mam gust, miałam w nosie co inni powiedzą, najważniejsze że i mi i mężowi się podobało.

Zgłoś nadużycie #55473 17 lutego 2014, 22:33

Konto usunięte

Inezka napisał(a)

Lece spac laseczki bo juz padam na twarz..
Do jutra, dzieki za mily wieczor;*

Fajnie ze Was odkrylam, moze uda mi sie nie zwariowac w oczekuwaniu na moj cud. :*


Do jutra

Zgłoś nadużycie #55474 17 lutego 2014, 22:33

Inezka Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lut, 2014 Posty: 917 Podziękowania: 187
Emma tez bosko! :)

Zgłoś nadużycie #55475 17 lutego 2014, 22:34

hakuna.matata Supermama
Rejestracja: Gru, 2013 Posty: 6724 Podziękowania: 1777

Inezka napisał(a)

Lece spac laseczki bo juz padam na twarz..
Do jutra, dzieki za mily wieczor;*

Fajnie ze Was odkrylam, moze uda mi sie nie zwariowac w oczekuwaniu na moj cud. :*


Dobranoc, z nami na pewno (nie) zwariujesz ;)


anastazjaaa napisał(a)

Dla chłopca może Kiano
Dla dziewczynki może Nelly, Emma, Ana Hally lub coś takiego


Kiano mi się chyba nie podoba, bo brzmi jak Piano :D Poza tym jest bardzo podobne do Tiago przez sylabę "tia" "kia"
Natomiast Ana hmmmm jak mamusia :) i to jest świetny pomysł :) Nelly też ładnie :)
"No worries for the rest of your days"





Zgłoś nadużycie #55476 17 lutego 2014, 22:37

Konto usunięte
Tylko ze mama Małgorzata ;) anastazjaaa to tylko nick

Zgłoś nadużycie #55477 17 lutego 2014, 22:41

Konto usunięte
Znając siebie to jak już zaciaze to imiona się pozmieniaja ale na pewno będą nietypowe, nie wyobrażam sobie jak w tu w szkole mieli by wypowiedziec coś w typie Małgorzata, czy Przemysław itp.

Zgłoś nadużycie #55478 17 lutego 2014, 22:42

Edka82 Fajna mama
Rejestracja: Lis, 2013 Posty: 2882 Podziękowania: 487

Tasiemka napisał(a)

ja paznokcie to tylko sobie :P komuś nie potrafię... włosy na impreze tylko mamie i sobie :P masaż... tylko Mojemu jak go coś boli :D

ja jestem po wczesnoszkolnej z przedszkolną :P i teraz robie oligo ( o ile wiecie co to znaczy :P -bo każdy o to pyta :) ) więc wniosek wyciągam taki, że cierpliwość do dzieci mam anielską, ale jeśli chodzi o jakieś prace staranne i ładne, to tak średnio się w tym czuję... :D miałam przedmiot na licencjacie - plastyka i technika :D to masakra myślałam, że się wykończę! ;/ tyle nam prace nam kazali robić, że jaaa :D jak se przypomne to śmiać mi się chcę :D


Je tez pedagog ;) I wiem co to oligo ;P

Zgłoś nadużycie #55479 17 lutego 2014, 22:44

Konto usunięte
Boooli mnie brzuch, taaaak strasznie.... Idę spać

Zgłoś nadużycie #55480 17 lutego 2014, 22:45

hakuna.matata Supermama
Rejestracja: Gru, 2013 Posty: 6724 Podziękowania: 1777

anastazjaaa napisał(a)

Tylko ze mama Małgorzata ;) anastazjaaa to tylko nick


aaaaaaaa :D i jak na Ciebie mówią tam? :)
"No worries for the rest of your days"





Zgłoś nadużycie #55481 17 lutego 2014, 23:03

Edka82 Fajna mama
Rejestracja: Lis, 2013 Posty: 2882 Podziękowania: 487
o matko ale popisałyście, ja na nocce, ale zmykam stąd, po odpoczywać, całusy

Zgłoś nadużycie #55482 17 lutego 2014, 23:18

hakuna.matata Supermama
Rejestracja: Gru, 2013 Posty: 6724 Podziękowania: 1777
dobranoc :)
"No worries for the rest of your days"





Zgłoś nadużycie #55483 17 lutego 2014, 23:20

takasobieja Fajna mama
Rejestracja: Lis, 2013 Posty: 3151 Podziękowania: 559
Ja tam ide do gina to hop siup i siedze na fotelu ;D nie krępuję się tyłka wylożyć :P ale nienawidzę wziernika! :/


Zgłoś nadużycie #55484 17 lutego 2014, 23:25

takasobieja Fajna mama
Rejestracja: Lis, 2013 Posty: 3151 Podziękowania: 559
Wiecie mam schizy... mam 3 zdjęcia w ramkach, po lewej mały fifi, po prawej moja anka i na środku lena. Równo ułożone, a na lenie oparte zdjęcie bez ramki layli. Co kilka dni zdj leny jest przestawione a layli obalone ;/ .... męża pytałam czy to on bo kiedys tam na święta schował kasę na mój prezent w ramkach, ale mówi że nie dotykał ich. Zwróciłam mu już wcześniej uwagę więc nawet jesli by chował hihi... to by pewnie postarał się zatrzeć ślad który zauważyłam. Nie wiem co jest grane, boje się, że kuzyn świętej pamięci daje o sobie znać. Przypomina się... żyli kiedyś jak bracia :/, dzięki niemu się poznaliśmy. A lena to jego brata córka. :( ehhh, boje się takich rzeczy!
Idę spać z moim pulsującym brzuchem. Dostałam skierowanie na usg, ide w srodę, bo pani doktor chce wykluczyć wrazie czego tętniaka na tętnicy :/


Zgłoś nadużycie #55485 18 lutego 2014, 7:26

Szpilkka Supermama
Rejestracja: Wrz, 2013 Posty: 9526 Podziękowania: 1635
hej wszystkim :-)




Zgłoś nadużycie #55486 18 lutego 2014, 7:30

Aniussia Gotowa na wszystko
Rejestracja: Sty, 2014 Posty: 482 Podziękowania: 62
bry ;) :*




Zgłoś nadużycie #55487 18 lutego 2014, 8:07

madziorek Zaprawiona w bojach
Rejestracja: Sty, 2014 Posty: 154 Podziękowania: 35
Bry wszystkim :) :)
 
Padam na twarz... Chetnie bym do lozeczka wrocila...
Wczoraj miaalam straszne nerwy w pracy a dzis mam konsekwencje... boli mnie podbrzusze :(
U kogo czekamy na II ??  
 
lece popracowac dzis sama jestem w pracy wiec bedzie zapierdz......... :(
 
Milego dzionka zycze:*






Zgłoś nadużycie #55488 18 lutego 2014, 8:26

angel Fajna mama
Rejestracja: Gru, 2012 Posty: 2418 Podziękowania: 558
witam sie i ja u mnie zimno pochmurno i wyjsc sie nie chce a do roboty isc trzeba :-( nie wyspalam sie cos dzisiaj wiec pewnie bede miala ciezki dzien :-(


Zgłoś nadużycie #55489 18 lutego 2014, 8:29

Szpilkka Supermama
Rejestracja: Wrz, 2013 Posty: 9526 Podziękowania: 1635
U mnie mrozik , ale słoneczko wychodzi więc dzień będzie piękny :-)




Zgłoś nadużycie #55490 18 lutego 2014, 8:35

irving23 Supermama
Rejestracja: Maj, 2013 Posty: 12841 Podziękowania: 1976
ja tez nie mam oprów przed ginekologiem - ale nigdy w życiu nie byłam u faceta, u babki to kompletnie bez oporów...

Gorzej jak robilam usg piersi i to u faceta własnie - krępowałam się jak cholera...
"Pod moim sercem, inne bije serce, Nieznane, a jakże bliskie i jakże kochane"