Witaj na Forum FajnaMama!

Oglądasz nasze forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Nie będąc zarejestrowanym, nie możesz także brać udziału w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji,
co umożliwi Ci pisanie wiadomości, branie udziału w sondach, zamieszczanie własnych zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Rejestracja jest szybka i łatwa. Zarejestruj się.

Starania by zostac mama w 2016

Zgłoś nadużycie #71 5 lutego 2015, 13:55

Maaga Gotowa na wszystko
Rejestracja: Sty, 2015 Posty: 945 Podziękowania: 316
emilka,aniula i edyta?!
te wasze cykle staran to od takiego momentu konkretnych staran?!w sensie testy owulacyjne itd?!bo jesli nie to ja bym musiala to zmienic z 2 na 22 :P

Zgłoś nadużycie #72 5 lutego 2015, 14:22

Aniula Fajna mama
Rejestracja: Maj, 2012 Posty: 3381 Podziękowania: 852
Maaga tak to mój cykl konkretnych starań. Fakt testy owu stosuje dopiero 3 miesiące ale przedtem myślałam że owu mam w innym terminie. Kwas foliowy i żelazo biorę od stycznia zeszłego roku, tylko że żelazo z przerwami.




Zgłoś nadużycie #73 5 lutego 2015, 14:34

Maaga Gotowa na wszystko
Rejestracja: Sty, 2015 Posty: 945 Podziękowania: 316
czyli tak jak ja.no ale ja zostawie te moje 2CS bo te 22 wygladaloby okropnie hehe a jakby nie bylo predzej probowalismy nie w te dni :/ owszem zdazalo sie pewnie ale...

Zgłoś nadużycie #74 5 lutego 2015, 15:06

Konto usunięte
slonce no ja w tym cyklu zrobiłam test owu 13 dnia,pozniej 16 i pozniej chyba 19 bo tylko tyle mam cyklow i przez caly czas sie staralismy i wychodzily 2 kreski ostatni test pokazal najmocniejsza.
aniula no teraz panuje grypa jelitowa to wracaj szybko do zdrowia :)
Ja za was wszystkie trzymam kciuki :)
No ja licze na ostatni tydzien lutego, bo mam wolny a wtedy przypada niby okres plodny, no zobaczymy :)


Zgłoś nadużycie #75 5 lutego 2015, 15:15

Slonce83 Zadomowiona
Rejestracja: Sty, 2015 Posty: 32 Podziękowania: 10
Tak, 6cykl, bo wcześniej brałam anty i 2m-ce z zabezpieczeniem :) A z testami ovu 3m-c, natomiast to i tak nie ma wg mnie znaczenia, bo ja wiem kiedy mam dni płodne..Wtedy kiedy mam ten śluz przeźroczysty i rozciagliwy, a mam go prawie tydzień. I przez te 5 cykli kochałam się z mężem i codziennie w te dni, i co 2 dni, i tylko 2 razy- w ovu i raz przed, i 3 dni pod rząd przed ovu...A nic nie zadziałało, więc wg mnie może być raz a dobrze, tzw. złoty strzał :) I można zajśc nawet z sexu 3dni przed ovu, a czasami człowiek się stara ileś tam cykli pod rząd w samą owulacje i nie działa :(

Zgłoś nadużycie #76 5 lutego 2015, 16:02

izabelka1987 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lip, 2014 Posty: 138 Podziękowania: 32
A dziewczyny robiłyście jakieś badania przed starankami ? np. cytologie, tsh, posiew itd? czy na żywoł ? ;-)
8 tc (*) Kochamy Cię mocno ;* na zawsze w serduszku ;-*



Zgłoś nadużycie #77 5 lutego 2015, 16:59

Maaga Gotowa na wszystko
Rejestracja: Sty, 2015 Posty: 945 Podziękowania: 316
Ja tylko co roku robię cytologię i USG dopochwowe.jesli w tym cyklu sie nie uda, to wybieramy sie do lekarza na badania bardziej szczegółowe w tym w pierwszej kolejności na pewno jakoś nasienia!!

Zgłoś nadużycie #78 5 lutego 2015, 17:00

Konto usunięte
maaga no u mnie tak konkretnie,bo poszlam do lekarza badania zrobic i zaczelismy starania takie intesywne.


Zgłoś nadużycie #79 5 lutego 2015, 17:01

izabelka1987 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lip, 2014 Posty: 138 Podziękowania: 32
uuu Maga a czemu jakość nasienia? ja bym chyba zrobila podstawowe badania u siebie żeby męża wysłać na takie badanie.
8 tc (*) Kochamy Cię mocno ;* na zawsze w serduszku ;-*



Zgłoś nadużycie #80 5 lutego 2015, 17:03

izabelka1987 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lip, 2014 Posty: 138 Podziękowania: 32
Emilia a jakie badania robiłaś ? może mi coś jeszcze podpowiecie jakie badanie zrobic? strasznie się boję że znowu poronie... nie wiem czy byśmy to przeżyli jeszcze raz,,, ;/ u mnie okazało się ze tsh jest trochę podwyzszone i gion powiedział ze o mogło byc przyczyną tego wszystkiego więc teraz obniżam te tsh i zobaczymy co dalej
8 tc (*) Kochamy Cię mocno ;* na zawsze w serduszku ;-*



Zgłoś nadużycie #81 5 lutego 2015, 17:06

Aniula Fajna mama
Rejestracja: Maj, 2012 Posty: 3381 Podziękowania: 852
Ja na badania wybieram sie po lutowej miesiączce. Planuje zrobić ogólne badanie moczu, krwi, tsh, proby wątrobowe, a w marcu ide do gina i bede robić prolaktyne.




Zgłoś nadużycie #82 5 lutego 2015, 17:07

Konto usunięte
no ogolnie takie podstawowe, cytologie i maz nasienie badal.


Zgłoś nadużycie #83 5 lutego 2015, 17:11

izabelka1987 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lip, 2014 Posty: 138 Podziękowania: 32
badanie jakie mialam robione :
-tsh
-mycoplasma hominis
-ueraplasmaspp
-neisseria gonorrohoeae
-chlamydia trachomatias
-IgM przeciw Toxoplasma gondii
-IgG przeciw Toxoplasma gondii
tak jest zapisane na wynikach nie bardzo wiem jak je nazwać po polsku ale nie chce tez szukac w necie bo nie wiem czy nie przekrece itd... no i wszystko ok tylko tsh za wysokie i gin powiedział że mogło tak byc bo dziecko nie produkuję do 10 tyg ( chyba ) hormonów tarczycy a u mnie wyszła nieodczynność czyli niedomoga tarczycy więc dalej nie dało rady się rozwijać dlatego ciąża była chybiona ;/
8 tc (*) Kochamy Cię mocno ;* na zawsze w serduszku ;-*



Zgłoś nadużycie #84 5 lutego 2015, 17:11

izabelka1987 Gotowa na wszystko
Rejestracja: Lip, 2014 Posty: 138 Podziękowania: 32
a prób y wątrobowe są w jakim celu ?
8 tc (*) Kochamy Cię mocno ;* na zawsze w serduszku ;-*



Zgłoś nadużycie #85 5 lutego 2015, 17:14

Aniula Fajna mama
Rejestracja: Maj, 2012 Posty: 3381 Podziękowania: 852
Mi lekarz tłumaczył że do roku starań nie mamy się co martwić, jak się nie uda do tego czasu to wtedy zaczniemy szukać przyczyny.
Łatwo się mówi gorzej wykonać jak to dotyczy nas samych.
Nieciekawie ma mój brat, nie mogą mieć z żoną dzieci, mieli już pierwszą próbę In Vitro, nie udało się i po dokładniejszych badaniach wyszło na to że moja bratowa nie na najmniejszej szansy na to żeby zbrodek się przyjął bo ma złe środowisko w macicy.




Zgłoś nadużycie #86 5 lutego 2015, 17:16

Aniula Fajna mama
Rejestracja: Maj, 2012 Posty: 3381 Podziękowania: 852
Mi lekarz zleca co rok próby wątrobowe bo bardzo długo brałam tabletki anty.




Zgłoś nadużycie #87 5 lutego 2015, 17:16

Konto usunięte
no ja ogolnie to mam wszystko dobrze :)


Zgłoś nadużycie #88 5 lutego 2015, 17:19

Aniula Fajna mama
Rejestracja: Maj, 2012 Posty: 3381 Podziękowania: 852
Głównie chodzi o to że jeżeli byłoby coś nie tak z wątrobą to nie powinno zachodzić się w ciążę bo zwiększa to ryzyko zatrucia ciążowego




Zgłoś nadużycie #89 5 lutego 2015, 17:19

Maaga Gotowa na wszystko
Rejestracja: Sty, 2015 Posty: 945 Podziękowania: 316
Izabelka
Pisałam o tym juz w poście z 27-go stycznia.chodze do ginekologa prywatnie ponieważ mieszkam(jeszcze)w Holandii i odwiedzając go w grudniu powiedział,ze u niego w sytuacji kiedy para współżyje ze sobą juz ponad półtora roku i nadal nic to wszelkie szukanie powodu czyli problemu zaczyna od mężczyzny!!
Dlatego ze...u mężczyzny wyjdzie od razu czy po prostu plemniki są za leniwe,czy jest ich za mało,czy moze maja krótka żywotność i wtedy wiadomo od czego zacząć.
Odziwo mając go za lekarza który lubi naciągnąć czasami niepotrzebnie na kasę byłam tym zaskoczona.
A Ponieważ odwiedzając go jak wspomniałam w grudniu szlam z nastawieniem zrobienia wlasnie TSH i innych podstawowych badań, była zdziwiona kiedy wręcz odmówił zrobienia mi tych badań.
Tłumaczył ze u nas kobiet jest wiele możliwych powodów braku ciąży i głupota byłoby gdybym zrobiła wszystkie możliwe badania wszystko bedzie ok a na koniec okaże sie ze jest problem u męża.
Na szczęście maz nie ma z tym problemu takze mam nadzieje ze nie zmieni zdania!

Zgłoś nadużycie #90 5 lutego 2015, 17:22

Konto usunięte
no to dobrze ze maz nie ma problemow :) albo po prostu trzeba wrzucic na luz to sie wtedy zachodzi, tak jak moi znajomi po 2 lata odpuscili i sa w caizy